WM_ kirjoitti:Taitaa olla samainen kirja, minkä olen itsekin lukenut.
Verninia kirjoitti:Hutsinda: Sinulle on näköjään sattunut taitavia opettajia tiellesi, kun monen ympärillä olet nähnyt vahvaa keltaista. Hassua ajatella.
Verninia kirjoitti:Tänään se tapahtui! Luennolla kuuntelin ja katselin vierailevan opettajan luentoa, kun yhtäkkiä näin hänen päänsä ympärillä paljon keltaista väriä, ihan yllättäen, yhtään ajattelematta. Ensimmäinen aurakokemus!! Olen iloinen!
Verninia kirjoitti:Tänään se tapahtui! Luennolla kuuntelin ja katselin vierailevan opettajan luentoa, kun yhtäkkiä näin hänen päänsä ympärillä paljon keltaista väriä, ihan yllättäen, yhtään ajattelematta. Ensimmäinen aurakokemus!! Olen iloinen!
portinetsija197 kirjoitti:Minkäs väriset vaatteet opettajalla oli ja millainen tausta opettajan takana oli, tuollainen voi johtua vastaväriefektistä ja vaikka olisi kyse aurakokemuksesta niin useimmiten tuo silmät auki nähty on ns. "vaikutelma aurasta". Todellinen väri voi olla jotain muuta. Vaalea tausta tekee usein jotain kellertävää ihmisen ympärille tuon vastaväriefektin takia.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa