WM_ kirjoitti:Millaisia "viestejä" sitten sait?
MrKholr kirjoitti:Olen lienee harjoittanut kanavointia tietämättäni? Eli joskus nuorempana monta kertaa ennen nukahtamistani tapasin tehdä siten, että yritin rentouttaa itseni täysin samalla kun makasin sängyssä, eli vähän niin kuin meditaatiota. Tämä johti usein siihen, että kuulin eräänlaista sanatonta puhetta ja äänettömiä ääniä. Tuo nyt kuulostaa ehkä skitsofrenisen harhaiselta, mutta itse uskon, että kyseessä oli jollain tapaa yhteys oman alitajunnan kanssa. Tämä kaikki siis tapahtui ennen kuin olin sellaisessa ns. puoliuni-tilassa, jolloin voi nähdä ja kuulla mitä vain ja joskus jopa säpsähtää "hereille". Nykyisin tätä tapahtuu tosi paljon harvemmin kuin joitakin vuosia sitten.
riina kirjoitti:toissapäivänä pyysin merkkiä että onko se olemassa niin samalla aukesi kuivausrumpuni (joka oli päällä ja jota ei edes saa avattua lukon takia ennen ohjelman päättymistä)
olen 100 varma yhteydestä, mutta miksi minulle ei ainakaan vielä ole vastattu valokysymykseen.olen varmaan 4 vuotiaasta jutellut henkioppaalleni, mutta ei ole tullut mieleenkään että voisi olla #pahalta puolelta.
olenko siis voinut elämäni ajan jutella pahan kanssa.olen siis aina ollut yhteyksissä ja se on minulle ollut luontaista, mutta nyt olen panostanut asiaan tarkoituksella ja päivittäin.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa