OSITutkimusseura kirjoitti:Onko kuva otettu itse Heartyhugin toimesta, vai onko kuvaajana se kaveri mistä aikaisemmin hän mainitsi?
Art kirjoitti:Ajattelinpa tänne käydä vinkkaamassa oddee-sivuston tämänpäiväisestä merkinnästä, joka käsittelee aavekuvia ja -videoita. Itse koin vähintäänkin mielenkiintoiseksi suurimman osan jutuista. Mukaan oli laitettu taustatietojakin kuvista ja videoista, niin saa vähän itsekin pohdiskella niiden aitoutta. Hyvää materiaalia omasta mielestäni.
Shakaali kirjoitti:Eikös muuten tuossa Ghost hunterssista otetussa videossa (missä joku juoksee päin kameraa ja kääntyy pois), näy kääntymisen jälkeen selvästi vaalea jalka? Ihan kun joku pelkkään mustaan kankaaseen pukeutunut jäbä kävisi siinä kääntymässä.
OSITutkimusseura kirjoitti:Shakaali kirjoitti:Eikös muuten tuossa Ghost hunterssista otetussa videossa (missä joku juoksee päin kameraa ja kääntyy pois), näy kääntymisen jälkeen selvästi vaalea jalka? Ihan kun joku pelkkään mustaan kankaaseen pukeutunut jäbä kävisi siinä kääntymässä.
Omasta mielestä siinä vilahtaa lenkkari ja muutenkin yksi paskimmista "todisteista" koko sarjassa. En ymmärrä miten Jason ja Grant eivät ole sen paremmin ko. videoclippiä katsoneet.
Melkein iskee myötähäpeä TAPS:in puolesta.
carcass kirjoitti:-Mulla on ihan oma salaliittoteoria, että Brian olisi juoksennellut mustan lakanan/kankaan kanssa kameraa päin ja takaisin.(ei perustu faktaan)
OSITutkimusseura kirjoitti:Ite ajattelin, että jotkut olivat menneet salaa paikanpäälle tekemään jekkuja TAPSin ryhmälle ja yksi niistä olisi ollut juuri tuo... Tosin ei se Brianin osallisuus jutussa jäänyt pois mahdollisuuksista joita mietin asiasta.
Shakaali kirjoitti:OSITutkimusseura kirjoitti:Ite ajattelin, että jotkut olivat menneet salaa paikanpäälle tekemään jekkuja TAPSin ryhmälle ja yksi niistä olisi ollut juuri tuo... Tosin ei se Brianin osallisuus jutussa jäänyt pois mahdollisuuksista joita mietin asiasta.
Noinhan kävi muistaakseni siinä jaksossa jossa ne oli sillä sotalaivalla. Peitto lähti itsekseen sängyltä, mutta kameraa paremmin tutkittua selvisi, että se oli kait pysäytetty ainakin kerran operaation aikana. Epämääräinen selitys kun en muista jaksoa enää kunnolla. Noh.. ehkä se tulee taas kohta katsottua.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa