Twisted kirjoitti:Nojuu, mutta jos hän asuukin omakotitalossa?
ninjani kirjoitti:Enpä ole nähnyt, kun ei niitä ole olemassakaan. Ei ainakaan tässä ulottuvuudessa.
Wendigo kirjoitti:Ajattelin nyt tämän vielä kirjoittaa tänne:
Olimme perheeni kanssa mökillämme. Olin silloin noin 9 vuotias. Nukuimme veneessä joka oli kiinnitettynä rantaan. Tavalliseen tapaani heräsin aikaisin ja lähdin metsään kävelemään. Lähistöllä oli vanha ja rikkinäinen ulkohuussi. Kun katsoin sinne niin olin näkevinäni ihmiskäden joka tuli läpi ulkohuussin ovesta. Lähdin peloissani juoksemaan pakoon.
Sama asia on pelottanut minua pitkän aikaa, mutta koskaan en uudestaan ole kyseistä "ilmiötä" nähnyt. En usko käden olevan kenenkään ihmisenkään, sillä tonttimme on TODELLA suuri, enkä usko että kukaan liikkuisi siellä aamuyöllä muuten vain heiluttelemassa kättään. Saattaa olla mielikuvitustakin vain, mutta yleensä mielikuvitukseni alkaa laukkaamaan vasta silloin kun olen muutenkin peloissani, ja olin silloin ihan rauhallinen.
Wolfie kirjoitti:Olen vaan nähny ne keltaset silmät sängyn alla, kissamaiset läpinäkyvät. Näkyi vaan tietyst kohtaa, hereil silloin klo 3 ku heräsin ja olin hereillä noin 1h ku kävin hakee maitoa. Mutta täs on sattunut ihme juttujakin, niistäkin maininnu tääll jo, mut jatkan nyt tästä tääll. Eli tos alle 1kk sitten kun tuli tv.stä ohjelma spiritismistä, heitin vitsinä miehelleni ett koht tapahtuu kummia. Ja sain sanottua juuri lauseeni loppuun kun wc ovemme aukesi, eikä se ole koskaan ennen auennut, ja ei helposti aukee kun siinä on kunnon lukko. se jäi isolle raolle ja näin kun oven kahva oli alhaalla. Nyt äsken katoin yht A Haunting sarjaa mitä olen joskus kattonu, niin youtubesta. Tuli siin sellanen kohta mis ovi aukee ittekseen ja henkäys ja juuri samaan aikaan kissani hyppäs ikkunan laudalta tuolille jähmettyi kattoo wc oven suuntaan kuin pelästynyt ja jäi tuijottaa noin 2minuutin verran yhteen kohtaan ja jäykistyneenä. lopetin sen videon siihen, katon joskus sen sit loppuun
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa