Poltergeistit

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Avatar
Katzifilth
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 20:57
Paikkakunta: Underworld

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja Katzifilth » 20 Heinä 2008, 16:34

Stinttunen >> Heha, kyllä sekin käväisi mielessä tuossa välillä x] Mutta ulkona oli kylmää ja pimeää, eikä oikein houkutellut sinnekään mennä : D
If you don't care where you are, then you ain't lost

Calira
Valaistunut
Viestit: 32
Liittynyt: 21 Heinä 2008, 16:21

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja Calira » 22 Heinä 2008, 15:14

Itelläni sattui kerran aika jännä juttu.
Meillä on siis pihalla pari aittaa, jotka ovat täynnä vanhaa kamaa ja vaatteita.
Tästä on aikaa noin pari kuukautta suunilleen. Olin tietokoneella, kuten normaalistikin kun
äiti tulee äkäisenä sisälle ja kysyy miulta että olenko käynyt peuhaamassa aitassa, kun
kuulemma muovipusseja oli siirretty oven eteen, että ei meinannut sisälle päästä, ja äitini vanha
häämekko oli paiskattu lattialle myttyyn. Tietenkin voisi ajatella että isoveli olisi käynyt jotain etsimässä aitasta, mutta miksi ihmeessä hän olisi heittänyt häämekon lattialle..ja niistä
oven edestä olleista muovipusseista sen verran että ovi siis aukeaa sisäänpäin, joten kukaan
ei oikeastaan ole voinut piloillaan pusseja siihen siirtää..
Älkää lukeko vain kirjoista.
Vaan menkää.
Ja.
Kokekaa se.

Ssusa
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 25 Heinä 2008, 01:04

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja Ssusa » 25 Heinä 2008, 01:12

Terve!

Tälle voi olla ihan selityskin, tai sitten ei, mutta:

Ette uskokaan miten pahasti meinasin sydärin saada toissa tuossa toissa päivänä kun siivoilin paikkoja kuntoon. Olen pienellä grillillä töissä ja teen työpäivää aina ilta puoli kahteentoista saakka. Luonnollisesti sihen kuuluu myös siivoaminen ja tiskaaminen.
No, olinpa siinä kassaa laskemassa kaikessa rauhassa Voice takana huutaen, kun siitä äkkiä vaimeni äänet pois, tulivat takaisin ja vaimenivat jälleen. Valot himmenivät samanaikaisesti hieman, mutta onneksi eivät sammuneet. Enpä muuten uskaltanut vilkaista edes ympärilleni, saatika sitä televisiota päin (mielessäni kummittelee Ring-tyttö). :D

Ssusa

Avatar
grimreaper
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 03 Elo 2008, 16:23
Paikkakunta: graveyard

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja grimreaper » 12 Elo 2008, 18:16

En nyt todellakaan ole 100% varma, että olen kuullut juuri poltergeistin. Tosin en muutakaan selitystä keksinyt kun tajusin, ettei ne äänet tule kissoista.

Siis joskus on kuulunut yöllä tai aamuyöstä minun huoneessani askelia, jotka menevät sängyn viereltäni. Ne kuulostavat siltä, että joku hakkaisi lattiaa ulkona talon alla. Ennen laitoin syyn kissojen niskoille, että ne juoksisivat ja jotenkin osuisivat taloon.

Tosin ääni kuulostaa aina samanlaiselta. Joskus se tuli kerran vuodessa - tai pari kertaa. En siis pitänyt lainkaan laskua asiasta, mutta sittemmin kun yliluonnolliset asiat alkoivat kiinnostaa enemmän, ajattelin että syy voisi esimerkiksi olla tuo poltergeist(i).

En tiedä onko äänet ''askelia'', enkä osaa niitä kuvailla. Mutta aluksi ne kuuluvat kovemmin - ja sitten hiljaisemmin. Kuin koputuksena - aivan kuin joku juoksisi tai jotakin. En muista nyt kuuluivatko ne kerran vai kaksikin.

Enää en ole kuullut niitä, kun käyn aikaisemmin nukkumaan ja spiritismi taisi poistaa äänet kokonaan. Tiedä sitten miksi - muistini on valikoiva. :S

// äh, pistän sitten samaan syssyyn toisenkin mieltäni painavan asian.

Eli siis kuulen kokoajan kamalaa melua, kun olen isäni kodissa - yksin. Olen tietty pistänyt syyt jälleen kerran jonkun helposti selitettävän asian niskoille. Mutta loppujen lopuksi on tuntunut, että jokin ihmismäinen ne äänet aiheuttaa.

Ja jälleen kerran olen unohtanut kaiken niistäkin. Mutta mieltäni penkoessa voisin sanoa, että jotkut äänet kuulostavat siltä, että ovea avattaisiin ja tultaisiin sisään. Kuten voi jo hyvin arvata - ketään ei tule.

Jännää sinäänsä, että nämä äänet kuuluvat päivällä - eivät kuuluneet lainkaan yöllä kun olin yksin.
keep begging for more.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 12 Elo 2008, 20:04

grimreaper kirjoitti:En nyt todellakaan ole 100% varma, että olen kuullut juuri poltergeistin. Tosin en muutakaan selitystä keksinyt kun tajusin, ettei ne äänet tule kissoista.

Siis joskus on kuulunut yöllä tai aamuyöstä minun huoneessani askelia, jotka menevät sängyn viereltäni. Ne kuulostavat siltä, että joku hakkaisi lattiaa ulkona talon alla. Ennen laitoin syyn kissojen niskoille, että ne juoksisivat ja jotenkin osuisivat taloon.

Tosin ääni kuulostaa aina samanlaiselta. Joskus se tuli kerran vuodessa - tai pari kertaa. En siis pitänyt lainkaan laskua asiasta, mutta sittemmin kun yliluonnolliset asiat alkoivat kiinnostaa enemmän, ajattelin että syy voisi esimerkiksi olla tuo poltergeist(i).

En tiedä onko äänet ''askelia'', enkä osaa niitä kuvailla. Mutta aluksi ne kuuluvat kovemmin - ja sitten hiljaisemmin. Kuin koputuksena - aivan kuin joku juoksisi tai jotakin. En muista nyt kuuluivatko ne kerran vai kaksikin.

Enää en ole kuullut niitä, kun käyn aikaisemmin nukkumaan ja spiritismi taisi poistaa äänet kokonaan. Tiedä sitten miksi - muistini on valikoiva. :S

// äh, pistän sitten samaan syssyyn toisenkin mieltäni painavan asian.

Eli siis kuulen kokoajan kamalaa melua, kun olen isäni kodissa - yksin. Olen tietty pistänyt syyt jälleen kerran jonkun helposti selitettävän asian niskoille. Mutta loppujen lopuksi on tuntunut, että jokin ihmismäinen ne äänet aiheuttaa.

Ja jälleen kerran olen unohtanut kaiken niistäkin. Mutta mieltäni penkoessa voisin sanoa, että jotkut äänet kuulostavat siltä, että ovea avattaisiin ja tultaisiin sisään. Kuten voi jo hyvin arvata - ketään ei tule.

Jännää sinäänsä, että nämä äänet kuuluvat päivällä - eivät kuuluneet lainkaan yöllä kun olin yksin.

Ahaa järkevät selitykset asiolle siis on mutta haluat uskoa että haamu aihettaa sen :roll:
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
grimreaper
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 03 Elo 2008, 16:23
Paikkakunta: graveyard

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja grimreaper » 12 Elo 2008, 20:11

No jaa, samapa tuo minulle mikä ne aiheuttaa. Mutta jos ei mitään järkevää selitystä ole, niin kai se voi olla jokin muukin asia, kuin se minkä niskoille syitä yritetään vierittää?

// Askelille löysin luonnollisen selityksen.
Onneksi, sillä enää ei tarvii niidenkään käydä hermoille.
keep begging for more.

Avatar
Tintti
Valaistunut
Viestit: 43
Liittynyt: 28 Loka 2008, 21:58

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja Tintti » 04 Huhti 2009, 13:48

Digiboxinini jos se on päällä klo.00.00 se käynnistyy uudelleen ja jos se on kiinni se pelkästään käynnistyy AINA klo.00.00 :? Hiemän epäselvästi selitetty :) Sitä on aina hauska katsoa kun se tapahtuu...

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja viltsu » 04 Huhti 2009, 21:55

Tintti kirjoitti:Digiboxinini jos se on päällä klo.00.00 se käynnistyy uudelleen ja jos se on kiinni se pelkästään käynnistyy AINA klo.00.00 :? Hiemän epäselvästi selitetty :) Sitä on aina hauska katsoa kun se tapahtuu...


Olisiko asetuksissa jokin vinksallaan. :)
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Poltergeistit

ViestiKirjoittaja Jaarno » 04 Huhti 2009, 22:17

Omassa digiboksissa se ainakin sammuttaa itse itsensä juuri keskiyöllä. Asetuksista senkin saisi pois jos haluaa.


Palaa sivulle “Parapsykologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa

cron