Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 14 Syys 2008, 15:24

Mutta miksi siinä on kulmia eikö pyöreyttä olisi paljon helpompi ylläpitää?
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 14 Syys 2008, 15:27

Anteeksi, nyt vain. Mutta neliö on ihmisille aika tärkeä käsite, enkä usko, että sitä voidaan mennä taivuttelemaan tuosta vain...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 14 Syys 2008, 15:29

Miksi ei?
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 14 Syys 2008, 15:33

Koska neliö on käsite, ei oletus.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 14 Syys 2008, 15:35

Mutta silti, miksi se on kulmikas. kulmattomuushan olis helpompaa?
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 14 Syys 2008, 15:37

Eräs ei vain tunnu käsittävän.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 14 Syys 2008, 15:38

Mitä oikein ajat takaa, tällä neliö-ei-ole-neliö- jutulla?

Ps. Päänsärky lähestyy jo...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 14 Syys 2008, 15:39

Aqua vitae kirjoitti:Mitä oikein ajat takaa, tällä neliö-ei-ole-neliö- jutulla?

Ps. Päänsärky lähestyy jo...

Ehkä hän kerää viestejä...
Ja päänsärky lähtee buranalla :D

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 14 Syys 2008, 15:41

En yritä kerätä viestejä, haluan vai todisteita siitä että miksi kaikki on niin mustavalkoista?
Viimeksi muokannut UkkoPoikaPieni, 14 Syys 2008, 15:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 14 Syys 2008, 15:43

http://www.youtube.com/watch?v=tmbCGtyiD5M
Haluaisitko olla tämä säälittävä mies?
Tältä henkilöltä on muun muassa videot LHC SATAN'S STARGATE ja jotain muuta ufo/s*atana/jeesuskristus läppää. Aika säälittävä jätkä, joka on vieläpä tosissaan.
Kannattaa kattoo toi LHC osa 1. Sain 10 min. naurut.
Hänellä on melkein täsmällisiä teorioita sinun kanssasi, surullista.

Ps. Ei löydy buranaa tällä hetkellä : (
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 14 Syys 2008, 18:47

No tuo mies nyt on vain yksi kusipää, mutta vai koska hän lulee jumalan luoneen maailman ja jeesuksen olevan herra.
Hän nyt puhuu samasta asiasta että fysiikan lait olisivat väärin, mutta minä olen nyt vain alkanut ajattelemaan, että ne eivät ole väärin, mutta meiltä on vain jääny asioita huomaamatta, tai sitten olemme ymmärtäneet joitakin asioita väärin?
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja Wespa » 14 Syys 2008, 19:03

Jos tässäkin aiheessa palattaisiin itse aiheeseen, en millään jaksaisi heittää nyt bannia... Ärsyttää huomata, että lähes jokaisessa keskustelussa viimeksi tulleet viestit ovat offtopicia, jotka on kirjoittanut pääasiassa kaksi eri henkilöä.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 15 Syys 2008, 13:54

niinpä...

eli takasin aiheeseen -->
I believe..

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 15 Syys 2008, 16:08

Minullakin taisi olla tässä aiheessa jossain vaiheessa mielipide, mutta se jotenkin hukkui tuohon idioottimaiseen kinasteluun.
Ai niin. Se EI voi pitää paikkaansa, että ufoja piiloteltaisiin.
Se on mahdotonta. Ja jos joku nyt tulee selittämään jotain aivosiruista, niin...
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 15 Syys 2008, 16:12

No ,mutta miksi niitä ei piiloteltaisi?
Ja mitäs vikaa aivosiruissa on? Nehän ovat vallan mainioita laitteita tiedon salassa pitämiseen.
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja Tiia » 16 Syys 2008, 16:15

Jotkut uskovat UFOihin, että ne tulevat toisesta ulottuvuudesta/aurinkokunnasta.
Jotkut taas uskovat, että UFOt on jonkun/joidenkin maan/maiden luomia salaliiton lentäviä erilaisia vempeleitä pelotella ihmisiä ja saada ihmiset hämmentyneiksi kenties maailmanvaltauksen ohella.
Jotkut taas uskovat, ettei UFOja olekkaan, eikä maan ulkopuolista elämää.
Jotkut uskovat, että noita UFOja on, mutta ei ole maapallon ulkopuolista elämää tuolla avaruudessa.
Jotkut uksovat, että ei ole niiden maan ulkopuolisten älyllisten olentojen avaruusaluksia vieraillut maapallolla.
Ja sitten niitä joitakin ei kiinnosta koko aihealue edes ja kun kuuleekin sanan maan ulkopuolinen elämä tai UFO, niin tulee mieleen pieni vihreä ukkeli jolla on antennit päässä.
HALOOOO IHMISET ! Tässäkö ollaan ?

Minä uskon, että nuo avaruusalukset ovat eri ulottuvuudesta/aurinkokunnasta ottaen huomioon mikä olentoryhmä on kyseessä (mikä nyt mistäkin aurinkokunnasta/ulottuvuudesta tuleekin).
Joissakin tapauksissa jossain USAssa New Mexicon aavikoilla, tai muualla maailmassa nähdäänkin paljon noita valoilmiöitä ja ne voi kyllä ihan hyvin ilmavoimien lentoharjotuksia uusilla niillä aluksilla, kun niitähän ne kehittelee kokoajan (huipputekniikkaa kenties avaruusolioilta ?). Uskon kyllä, että noita paikkoja on, missä on niitä maan ulkopuolisten olentojen avaruusalusten palasia ja muuta extra terrestriaalista sälää, esim. klassisin paikka Area 51, siellä varmaan on jotakin jota salataan ihmisiltä, koska se on niin suojeltu paikka ja eristetty monien kilometrien säteellä muista ihmisistä.
Ja kaikkein "huippujuttu" on se, että muistaakseni jos tuonne alueelle menee, niin voi jopa tulla ammutuksi.
Jossain erittäin tarkasti suojellussa paikassa ne Roswellin avaruusolioiden ruumiitkin ovat.
Ja tuo oli kanssa yksi niistä klassisimmista tapauksista. Kyllä niitä varmaan muitakin on..


Onko näiden suurten valtioiden tarkoitus vallata lisää maata lisää itselleen ? Sellainenkin salaliittoteoria on keksitty, että maailmaa johtaisi pari yritystä vain ja kaikki muut ovat sen alla.
Miksei myös näin voisi olla valtioiden kanssa ? Kyllä ainakin Venäjä alkaa siltä vaikuttamaan, että muut pikkuvaltiot alkavat olemaan sen alla, ellei käskyjä totella.
USA toinen paha... Kyllähän näitä muitakin on, mutta sitten pienempiä valtioita.

Avatar
Esimerkki
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 03 Syys 2008, 17:42

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja Esimerkki » 16 Syys 2008, 16:27

^

Luulenpa, että tuo area51 on siirretty muualle siis niin etteivät enään sielä mitään alienteknologiaa testaile, jos nyt ovat ikinä testailleetkaan. Helppohan jenkkien on kehitellä area 51 kaikennäkösiä aluksia ja pommeja kun ihmiset luulevat näiden olevan alienteknologiaa.
Ja testailevat sitten vähän ei niin tunnetussa paikoissa tätä salaisempaa teknologiaa.

Sama taitaa olla lähes kaikissa armeijatukikohdissa, että joutuu asiattomat ammutuksi.
Nyt tuuli kuiskaa hiljaa, että pimeys kylmää tuo
Taakse jäävät vuodet maan se uutta aikaa kasvattaa

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 16 Syys 2008, 16:55

Esimerkki kirjoitti:^

Luulenpa, että tuo area51 on siirretty muualle siis niin etteivät enään sielä mitään alienteknologiaa testaile, jos nyt ovat ikinä testailleetkaan. Helppohan jenkkien on kehitellä area 51 kaikennäkösiä aluksia ja pommeja kun ihmiset luulevat näiden olevan alienteknologiaa.
Ja testailevat sitten vähän ei niin tunnetussa paikoissa tätä salaisempaa teknologiaa.

Sama taitaa olla lähes kaikissa armeijatukikohdissa, että joutuu asiattomat ammutuksi.

Itsekkin olen vahvasti tätä mieltä. Eihän ne siellä voisi enään mitään alien teknologiaa testata, kun jotkut kyttäävät paikkaa yötä paivää... Ja monissa tukikodissa missä on jotain edes hieman salaista on tämä "ammutaan kun tavataan" kyltti.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja Tiia » 16 Syys 2008, 16:57

Tonza133 kirjoitti:
Esimerkki kirjoitti:^

Luulenpa, että tuo area51 on siirretty muualle siis niin etteivät enään sielä mitään alienteknologiaa testaile, jos nyt ovat ikinä testailleetkaan. Helppohan jenkkien on kehitellä area 51 kaikennäkösiä aluksia ja pommeja kun ihmiset luulevat näiden olevan alienteknologiaa.
Ja testailevat sitten vähän ei niin tunnetussa paikoissa tätä salaisempaa teknologiaa.

Sama taitaa olla lähes kaikissa armeijatukikohdissa, että joutuu asiattomat ammutuksi.

Itsekkin olen vahvasti tätä mieltä. Eihän ne siellä voisi enään mitään alien teknologiaa testata, kun jotkut kyttäävät paikkaa yötä paivää... Ja monissa tukikodissa missä on jotain edes hieman salaista on tämä "ammutaan kun tavataan" kyltti.


No joo, oikeestaan oon vähän samaa mieltä.
Eivätpähän kuitenkaan enää pysty kohta toimintaansa missään jatkamaan, kun joka paikkaan tullaan kameroiden kanssa perässä :D.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Ufot : suurvaltioiden salaliitto vai totta?

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Syys 2008, 19:48

Tiia kirjoitti:
Tonza133 kirjoitti:
Esimerkki kirjoitti:^

Luulenpa, että tuo area51 on siirretty muualle siis niin etteivät enään sielä mitään alienteknologiaa testaile, jos nyt ovat ikinä testailleetkaan. Helppohan jenkkien on kehitellä area 51 kaikennäkösiä aluksia ja pommeja kun ihmiset luulevat näiden olevan alienteknologiaa.
Ja testailevat sitten vähän ei niin tunnetussa paikoissa tätä salaisempaa teknologiaa.

Sama taitaa olla lähes kaikissa armeijatukikohdissa, että joutuu asiattomat ammutuksi.

Itsekkin olen vahvasti tätä mieltä. Eihän ne siellä voisi enään mitään alien teknologiaa testata, kun jotkut kyttäävät paikkaa yötä paivää... Ja monissa tukikodissa missä on jotain edes hieman salaista on tämä "ammutaan kun tavataan" kyltti.


No joo, oikeestaan oon vähän samaa mieltä.
Eivätpähän kuitenkaan enää pysty kohta toimintaansa missään jatkamaan, kun joka paikkaan tullaan kameroiden kanssa perässä :D.


Itse olin myös tätä mieltä, mutta olen tullut ajatukseen, että toisaalta se alue on niin iso ja maanalaisia bunkkereita on niin paljon, että siellä on aika helppo toimia ihmisiltä piilossa. Vartiointikin siellä on edelleenkin todella tiukkaa...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa