Eli jos ne nyt kuitenkin olisivat joku salaliitto niin minkä helevetin takia esim. usa olis kehitellyt jotain noin todellisen kehittynyttä teknologiaa eikä olisi sitä missään sodissa käyttänyt ? mitä järkeä kehitellä jos ei kerran oikeaa "combat" käyttöä laitteille ole, ainut vaihtoehto mikä jää on että niitä käytetään vakoiluun, joka kuulostaa silti melko kaukaa haetulta..onhan niillä niin sanottuja "tiedettyjä vakoilulaitteita" eli sateliitteja avaruudessa. Ja jos niitä käytettäis vakoilussa niin niillä olis silloin aineellisia todisteita muita valtioita vastaan esim. irakia vastaan esitetyistä ydinaseista (joista ei mun tietojen mukaan ole mitään näyttöä).
Tätä teoriaa vastaan taas puoltaa mielestäni se, että jos nämä laitteet olis ihmisten tekemiä, niin me tiedetysti ollaan sen verran huolimaton rotu, että se olis jo tähän päivään mennessä jollain tavalla paljastunu (radioliikenne tms.). Jos tällaista teknologiaa ihmisillä olisi, niin tieto sen käyttämiseen/valmistamiseen olisi saatu "ulkopuolelta". Suurin ihmetykseni on se, että hallitukset on kieltäneet ufojen olemassaolon kautta aikain, paitsi nyt viime vuosien aikana, ja se johtunee siitä että niitä oikeasti on. Se, että usa "vuotaa" tiedon että ufot on heidän omia tekeleitä ja että suunnitteilla on joku joukkohysterian aiheuttaminen, kuulostaa juuri siltä että he haluavat meidän uskovan niin jolloin ei enää mietittäisi tulevatko ne muilta planeetoilta. Ufohavaintojen kasvu ja todistemateriaalin lisääntyminen kertoo siitä että niitä on.
mutta se suuri kysymys: ONKO NE TÄLTÄ PLANEETALTA?
itse uskon suuresti, että nämä "armeijan vuotamat" kuvat joita olen nähnyt (n.60-70 luvulta) joissa miehet poseeraavat ufon vieressä jossa lukee U.S airforce on sontaa, ja niillä on yritetty manipuloida ihmisiä uskomaan mitä nämä valtion herrat haluaa. nämä siis vain mun mielipiteitä ja sen verran ajatuksia päässä tästä asiasta että teksti voi olla jollekin sekavaa, anteeksi siitä.. toivottavasti tulee keskustelua asiasta