Voiko kaksi satelliittia lentää täysin samaa rataa?

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
White
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 30 Heinä 2011, 23:03

Voiko kaksi satelliittia lentää täysin samaa rataa?

ViestiKirjoittaja White » 03 Tammi 2022, 02:41

1.1.2022 Olin ulkoporealtaassa katselemassa tähtiä. Klo 07:07 näin kaksi kirkasta valoa jotka lensivät täysin samaa vauhtia ja täysin samaa reittiä. Valot olivat suurempia ja kirkkaampia, kuin satelliitit ovat normaalisti. Usean sekunnin ajan seurasin valoja ja arviolta 10 sekunnin päästä ne himmenivät ja katosivat ikäänkuin olisivat menneet pilveen tai liian etäälle. Klo 07:22 näkyi kaksi pienempää valoa jotka myös lensivät samaa rataa samaa vauhtia,mutta paljon lähekkäimmin toisiaan ja valot olivat sen verran himmeitä ja pieniä,ettei se tuntunut niin erikoiselta,kuin tui aiempi havainto.

Jälkeenpäin koitin etsiä netistä tietoa satelliiteista ja jos olisi jokin haku mahdollisuus,josta pystyisi katsomaan onko tuolloin mennyt kaksi satellittia ohi. En kuitenkaan löytänyt mitään faktaa.

Mutta kysymys kuuluu,että onko olemassa satellitteja jotka lentävät peräkkäin täysin samaa rataa ja täysin samalla nopeudella?

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4474
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Voiko kaksi satelliittia lentää täysin samaa rataa?

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 03 Tammi 2022, 07:29

Ei ole minun alaa, mutta on olemassa, niitä on kolme kappaletta peräti kulkemassa samaan suuntaan, ehkä yksi ei näkynyt koska oli heijastamaton sinuun päin. Mutta voihan kyseessä olla mikä tahansa muukin.

White
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 30 Heinä 2011, 23:03

Re: Voiko kaksi satelliittia lentää täysin samaa rataa?

ViestiKirjoittaja White » 03 Tammi 2022, 09:19

Ok,no tämä riittää. Eiköhän ne ollut satelliitteja. Millaisellakohan aikavälillä samat satelliitit menee taas ohitse?

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4474
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Voiko kaksi satelliittia lentää täysin samaa rataa?

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 04 Tammi 2022, 07:58

Ei aina tiedä mitä ne on, nimittäin minulle sattui outo tapaus parikymmentä vuotta sitten, olin tapani mukaan silloin autolla ajamassa pimeitä metsäteitä talvella, kyttäämässä jos jotain näkis, olinhan nähnyt jo tuota ennen monenlaista etupäässä paranormaalia, myös ufoja. Ajoin hiljaa ikkuna auki ja mietin mihin sijoittaisin muutaman tonnin rahaa mitkä olin saanut säästöön, minulla oli kaksi vaihtoehtoa, valitsin muuten oikean. Samalla taivaalta löi kirkkaan valon ihan viereeni ja koko lähialue valastui ja samantien valo sammui, mietin silloin että olisiko se ollut joku heijastus satelliitista, mutta näin jälkeenpäin se oli Jumalan varoitus kysellä hengiltä sijoituskohteita.

White
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 30 Heinä 2011, 23:03

Re: Voiko kaksi satelliittia lentää täysin samaa rataa?

ViestiKirjoittaja White » 04 Tammi 2022, 09:31

No niin, shillälailla.

ekhnaton
Peikko
Viestit: 200
Liittynyt: 26 Kesä 2018, 10:59

Re: Voiko kaksi satelliittia lentää täysin samaa rataa?

ViestiKirjoittaja ekhnaton » 04 Tammi 2022, 14:04

White kirjoitti:1.1.2022 Olin ulkoporealtaassa katselemassa tähtiä. Klo 07:07 näin kaksi kirkasta valoa jotka lensivät täysin samaa vauhtia ja täysin samaa reittiä. Valot olivat suurempia ja kirkkaampia, kuin satelliitit ovat normaalisti. Usean sekunnin ajan seurasin valoja ja arviolta 10 sekunnin päästä ne himmenivät ja katosivat ikäänkuin olisivat menneet pilveen tai liian etäälle. Klo 07:22 näkyi kaksi pienempää valoa jotka myös lensivät samaa rataa samaa vauhtia,mutta paljon lähekkäimmin toisiaan ja valot olivat sen verran himmeitä ja pieniä,ettei se tuntunut niin erikoiselta,kuin tui aiempi havainto.

Jälkeenpäin koitin etsiä netistä tietoa satelliiteista ja jos olisi jokin haku mahdollisuus,josta pystyisi katsomaan onko tuolloin mennyt kaksi satellittia ohi. En kuitenkaan löytänyt mitään faktaa.


Faktaa pitäisi alkaa löytyä kun etsii haulla "satellite tracker". Siellä on useampia satelliittien seuranta- & tunnistamissivustoja. Pitää syöttää asuinpaikan koordinaatit, (ellei kone tee sitä itse). Tässä eräs https://www.n2yo.com/

Olen joskus katsonut mihin aikaan oman asuntoni yli lentää satelliittejä.
Erään kerran "satelliitti" lensi samaa reittiä kuin aiemminkin, mutta pilviverhon alapuolella ja iltapäivällä !!!
Joka aiheutti päätelmän että kaikki "satelliitit" eivät välttämättä ole satelliittejä.


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa