Peltokuvioista ja ufoista

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4476
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Peltokuvioista ja ufoista

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 11 Helmi 2021, 08:02

Teema-ilta 10.2.2021 klo 19 Peltokuviot ja Ufot ihmiskunnan muokkaajina Veli-Martin Keitel 10.2.2021 klo 19

https://tokentube.net/l/3961177225/Teem ... 021-klo-19

Keitelillä oli hyvin mielenkiintoisia aiheita, yksi joka jäi syvästi mieleen, kuin kirkkaana väläyksenä, se että hyvin valveutuneet jotka näkevät mihin tämä vääristynyt kehitys johtaa, joilla on ohjattu päämäärä, sen estäminen ja vähintään vaikeuttaminen, kuten minä olisimme tulevaisuudesta tänne siirretty ajassa siis taaksepäin, ohjattu uudelleen syntyminen, tulevaisuudessa asiat olisi niin pielessä pedon valtakunnan voimistuessa, että tähän aikaan tarvittiin korjaajia, (Keitel muuten näkee Pedon ja pedon apurin, nykyisenä mediana ja itse peto sen takana). ihan samaa mieltä että ilmestyskirja täsmää tähän aikaan. Pedon luku on www.

Miksi juuri minun tietoisuuteni olisi siirretty? Koska omaan tietyt asiat paremmin kuin moni muu ja karman sovitus.

En tosiaan tunne olevani tähdistä, kuten täällä monet siepatut näin tuntevat, myös minulla on ero moniin henkisiin herkkiin yksilöihin, en ole heidän kaltainen, toki henkinen, mutta minulla on tehtävä mikä ei ole helppo ja jos olen valittu niin en ole tavallinen henkisiin raameihin sijoitettavissa. Tunnen olevani tästä maan päältä aiemminkin olleena, kohtaamat olennotkin on olleet ihmisiä. En koskaan ole ollut toisilla planeetoilla, ei mitään sellaista tunnetta, unta, kuvaa, mikään ei viittaa siihen, ehkä meitä ei ole kovin paljoa, mutta Keitelin kanssa jaan tämän käsityksen. Keitelillä on sieppauksia lapsuudessa, myös erikoisia "henkisempiä" siruja jotka poistettu.

Itse en pitkään tajunnut, edes mielessäni myöntänyt olevani myös "siepattu", sanoisinkin että enempi ohjattu ja jos en noudattanut ohjeita, niin ensin tuli lievä ilmoitus ohjata "oikealle" tielle, ilmestyi eräässä tapauksessa kun lennätin sähkökopteria 2000-luvun alussa, niin paikalle tuli vanha henkilö moittimaan ja kun lähdin paikalta ja olisin tavoittanut autolla tämän henkilön, niin häntä ei ollut missään, harvaa mäntymetsää jossa sivuille näki satoja metrejä, tajusin tietysti että jokin ylimaallinen olento ihmisenä vain ilmestyi ja katosi, olihan näitä outoja ilmestyksiä ollut koko ikäni, myös ufohavaintoja. Koska olen kuin tekninen pikkulapsi päästessäni tähän aikaan, niin minulle piti antaa rajumpia "ohjeita", kuten dopermannitapaus jolloin olin myös kiinnostavan kopteriharrastuksen parissa niitä kehittämässä ja testaamassa. Lopetin pitkään kestäneen harrastukseni tuon dopermanni tapauksen jälkeen vaikka aioin silloin jatkaa vielä kymmenen vuotta, se vain loppui, ehkä minut ohjelmoitiin tuon dopermanni yhteyden aikana ja siirryin Fuforalle täysipainoisesti kirjoittamaan, oli aikoja, että olin ainoa aktiivinen kirjoittaja siellä, vuosi milloin tämä alkoi oli 2006. Monet merkit vuoden 2006 dopermanni tapauksessa viittaa sieppaukseen, mutta minulla on oma käsitykseni sieppauksista ja se ei ole sama kuin yleinen käsitys, kyseessä ei ole humanoidit omalla kohdallani, ehkä enempi ohjelmointia, mahdollisesti tulevaisuudesta, myös suurta negatiiviota kokenut, ehkä on useampia voimia. Ehkä olen rangaistusvanki tulevaisuudesta suorittamassa tehtävää, eli siru jalassa, pallo jalassa kuten sanotaan, ehkä, asiaa kannattaa lähestyä jopa tältä kantilta. Jaloissa on tosiaan ollut ongelmia.

En tosiaan tunne olevani vapaa vaan mahdollisesti tulevaisuudesta ohjattu ja minulla onkin hyvin suuri vapauden kaipuu. Maan päältä löytyy vielä vapaita yksilöitä, muttei välttämättä kauaa kun saavat kaikki RNA rokotteiden kautta ohjaukseen. Ranskan hallitus jo rankaisee niitä lentoyhtiöitä jotka eivät vaadi rokotetodistuksia. Johtaa ajan kanssa pakkorokotuksiin DNA:ta muokkaavilla RNA rokotteilla.

Ehkä tämä herätti uusia ajatuksia. Jos olisitte kokeneet samaa, hakisitte myös selitystä ja minusta
Keitelin tuoma tieto että hyvin valveutuneet olisi tulevaisuudesta tänne siirrettyjä korjaamaan tilanne mikä on täysin vääristynyt tulevaisuudessa, no mihin muuhun tämä kehitys johtaa kuin kauhu yhteiskuntaan, jo turhan pitkään jatkunut naamaripakko on kuin suoraan Saksan keskitysleireiltä, pakko? jos et pidä naamaria, niin leimaudut, no en pidä kuitenkaan koska tiedän tulevaisuuden mitä vastaan on taisteltava. Kuolemia ei ole sen enempää kuin viimeisen kymmenen vuoden aikanakaan, katsokaa Ossi Tiihosen tilastoja, vaikka he (peto) vääristävät kuolleisuustilastoja ylöspäin, eli meillä on itseasiassa lievä korona vuosi.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Peltokuvioista ja ufoista

ViestiKirjoittaja Andromeda » 11 Helmi 2021, 11:25

Aika kultaa muistot. Et sinä ainut kirjoittaja siellä ollut v.2006 minäkin sinne rekisteröidyin ja muutaman tuhatta viestiä sinne kirjoitin, kunnes päättivät lopettaa sen foorumin. Eikö se lopetettu v.2016?

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4476
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Peltokuvioista ja ufoista

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 11 Helmi 2021, 21:02

"oli aikoja, että olin ainoa aktiivinen kirjoittaja siellä", eli mitään kullattua en muista sieltä. Olit Andro välillä sieltä pitempäänkin poissa, muistaakseeni jopa kysyivät takaisin sinua sinne, sitten oli niitä lyhyempiä pännäyksiä. Tällä välillä ei ollut muitakaan aktiivisia kirjoittajia kuin minä, tämä oli niitä viimeisiä vuosia siellä.

Dualismista: Heränneiden mestari Gurdjief sanoi jotenkin niin, että herännyt näkee hyvän ja pahan kuuluvan jatkuvaan taisteluun, itse herääminen tuo laajan näön ja ymmärryksen, herännyt pysyy automaattisesti etäämpänä jo viisauden takia ja jottei vaivu uneen, eli kommunismi mitä nyt kylvetään, ei asetu siihen yksinkertaisuuteen, se on syvää unta, eli näkee samalla näin myös kapitalismin syvät ongelmat asettumatta siihen, ymmärtäen senkin vakavat puutteet ja muut uskomukset ihan samanlailla. Tämä on ihan selvää ettei lähde aktivistiksi, koska olisi samalla jo unessa.
Muttei suinkaan asetu kaiken ulkopuolelle, vaan pyrkii kaiken näkevänä neuvomaan parempaan, eli ei hyväksy pahuutta. Aika lailla poikkeaa Keitelin opista jossa asetutaan ulkopuolelle. Tietysti se on helppoa, mutta jos heränneet laittavat pään pensaaseen, maailma ajautuu syvään pahuuteen jossa edes heränneiden elämä ei ole mahdollista.

Tuo tulevaisuudesta tulleet autajat, joka mahdollisesti olen, toki vankina ilman muuta tänne asetettu jos näin on, ohjattuna ja valvottuna, kuka tänne vaikeimpaan aikaan vapaaehtoisesti tulevaisuudesta edes tulisi, mutta mistä tämä näkemys lähti että osa voisi olla tulevaisuudesta? Koska aihe on niin mielenkiintoinen, niin kerron tästä lisää.

Tunnetuin peltokuviotutkija Colin Andrew on esittänyt seuraavaa ja Keitel on päätynyt tukemaan samaa näkemystä, eli ei tyhjiä tutkijoita ajatuksen takana, arvostan siksi tätä esitystä. Eli ihmisillä joilla on erittäin voimakas kriittinen suhtautuminen nyt kehittyvään, että he olisivat inkarnoituneet tulevaisuudesta ja tulevaisuudessa asiat ovat menneet mihin ne nyt osoittavat menevän, eli pahuuteen, mitä muuta kommunismi on, että olisivat vaikuttamassa menneisyydestä käsin tulevaan ja tätä tukisi peltokuvioiden tutkimuksessa se että siellä on aikavääristymiä, jopa niin että ihmisten kellot menee eri aikaan kun he ovat kuvion sisällä tai sitä tekemässä, niin tapahtuu aikavääristymä. Itselle on sattunut useampi aikavääristymä tapaus, toki aivan muualla kuin peltokuvioissa, voisiko syy olla tulevaisuudesta inkarnoitumisessa? Sanoisin että syy on ohjelmoinnissa, joku ohjelmoi aikavääristymän kokevaa, eli voisi olla tulevaisuudestakin.

Keitel kertoo myös tarkemmin imblanteista, joka antaa oikean kuvan mistä voisi olla kysymys, imblantit olivat negatiivisten olentojen asettamia, jopa kolme eteeristä imblanttia löytyi, niiden poisto ei vaatinut kirurgisia toimenpiteitä, kun imblantit poistettiin, niin yölliset hyökkäykset lakkasi, myös imblanttien poisto auttoi siten että ne olivat vaikuttaneet negatiivisesti lähiympäristöön mikä ilmiö sitten poistui. Eli pyrkivät tuhoamaan imblandoidun persoonan, täytyy sanoa että itselläni on ollut yöllisiä hyökkäyksiä ihan liikaa sekä kokenut lähiympäristön suurta hyökkäystä selittämättömistä syistä välillä uskomattomalla voimalla, en suinkaan täällä vaan juuri lähelläni mihin mahdollinen imblantti vaikuttaisi.

Eli humanoidirodut, vähintään osa olisi paholaisia. Pyrkien estämään esim. tulevaisuudesta inkarnoitujen toiminnan, suurin piirtein näin olen ajatellut humanoideista, mutten tuota tulevaisuus skenaariota ole edes miettinyt. Tämä on sinänsä tärkeä asia, koska monet täällä lukijat näkee humanoidit pelastajina, itse en näin näe. Sanoisinko kuitenkin että peltotutkijoiden idea tulevaisuudesta tulleista auttajista on puoleensa vetävä, mutta en löisi lukkoon tuota ideaa vaan jättäisin yhtenä ideana ilmaan roikkumaan. Aikavääristymilä on jokin yhteys, sekä nuo eteeriset imblantit jotka oli useampi eri näkijä huomanneet on varsin merkityksellinen huomio.

Tuossa Mustosen enkeli kirjassa oli myös maininta Pekka Ervastilta, joka kertoi ilmanväen olevan paholaisia, ilman väki tarkoittaa myös ufoja ja humanoideja. Tätäkään ei tarvi ottaa täytenä totena, mutta kehoittaisin kriittiseen suhtautumiseen kaiken maan ulkopuolisen suhteen. Se ei tarkoita kieltämistä eikä myöskään hyväksymistä.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Peltokuvioista ja ufoista

ViestiKirjoittaja Andromeda » 12 Helmi 2021, 09:05

Colin Andrews on heitä ensimmäisiä tutkijoita, joita itsekkin seurailin oman sateliittilautasen kautta jokunen vuosikymmen taaksepäin. Olet ihan oikeassa tuossa että pidin reilun vuoden tauon siellä, en kirjoittanut mitään sinne. Sitten pyysivät takaisin ja lopun tiedätkin miten se sitten meni.

Ziblomax
Kummitus
Viestit: 62
Liittynyt: 07 Joulu 2015, 21:57

Re: Peltokuvioista ja ufoista

ViestiKirjoittaja Ziblomax » 04 Huhti 2021, 23:30

Peltokuviota ihmeteltiin joskus ihan tosissaan.

Hommalle löytyi ainakin osittainen selitys. Olisikohan ollut Tieteen Kuvalehdessä juttu kauan aikaa sitten otsikolla ”Taiteilijapapat vetivät nenästä koko maailmaa”

Veljekset vai oliko ne kaverukset Doug ja Dave menivät pelloille traktorinjälkiä pitkin. Jutussa selittivät miten saivat aikaiseksi todella säännölliset kuviot peltoon. Olin kokonaan unohtanut koko peltokuviot. Pitääkin vähän selvitellä minkämoisessa kurssissa peltokuviot nykyään ovat.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4476
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Peltokuvioista ja ufoista

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 05 Huhti 2021, 08:24

Osa kuvioista on ihmisten tekemiä, osa taas ei ole. Aikanaan noilla Dougilla ja Davella pyrittiin saamaan koko ilmiö mitätöityä, mutta selvisi että heidät oli palkattu mitätöimään ilmiö.
Tuosta ketjun aloitusvideosta voit aloittaa, siinä kerrotaan muistaakseni että osa kuvioista on ihmisten tekemiä, muttei kaikki. Myös Martin Keitel on osallistunut kuvioin tekemiseen, hän sanookin että ihmisten tekemät erottaa yleensä helposti jonkin energian tekemistä.

Pyritkö saamaan keskustelun pois tärkeimmästä?

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Peltokuvioista ja ufoista

ViestiKirjoittaja Andromeda » 05 Huhti 2021, 11:54

Hyvin pieni osa kuvioista on ihmisten tekemiä. Kannattaa tutustua Colin Andrews:in tutkimuksiin, hän on alan pioneeri. Aidoissa kuvioissa vilja kiertyy vaikka minkälaiselle kierteelle korsi ei kuitenkaan katkea. Mittausten mukaan taustasäteily on erilainen viljakuvioissa kuin muualla samalla pellolla.

Ziblomax
Kummitus
Viestit: 62
Liittynyt: 07 Joulu 2015, 21:57

Re: Peltokuvioista ja ufoista

ViestiKirjoittaja Ziblomax » 05 Huhti 2021, 12:16

A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:Osa kuvioista on ihmisten tekemiä, osa taas ei ole. Aikanaan noilla Dougilla ja Davella pyrittiin saamaan koko ilmiö mitätöityä, mutta selvisi että heidät oli palkattu mitätöimään ilmiö.
Tuosta ketjun aloitusvideosta voit aloittaa, siinä kerrotaan muistaakseni että osa kuvioista on ihmisten tekemiä, muttei kaikki. Myös Martin Keitel on osallistunut kuvioin tekemiseen, hän sanookin että ihmisten tekemät erottaa yleensä helposti jonkin energian tekemistä.

Pyritkö saamaan keskustelun pois tärkeimmästä?


Tarkoitus oli vain sivuta aihetta, koska peltokuvioista nyt kerran keskusteluakin on. Joillain ihmisillä on todella hyvä avaruudellisen hahmottamisen kyky. Keskiaikaisilla tee-se-itse virityksilläkin nuo saavat hyvinkin edustavaa jälkeä aikaiseksi. Hienojen peltokuvioiden tekemiseen ei tarvitse pakosti edes maanmittausinssin tutkintoa ja laitteistoa. Ympyröiden ja suorien viivojen vetäminen onnistuu vähempilahjaiseltakin.

Mistä muuten erottaa onko peltokuvio ihmisten vai joidenkin tuntemattomien ilmavoimien tekemiä?

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Peltokuvioista ja ufoista

ViestiKirjoittaja Andromeda » 05 Huhti 2021, 12:31

Ziblomax kirjoitti:
Mistä muuten erottaa onko peltokuvio ihmisten vai joidenkin tuntemattomien ilmavoimien tekemiä?

Andromeda kirjoitti:Hyvin pieni osa kuvioista on ihmisten tekemiä. Kannattaa tutustua Colin Andrews:in tutkimuksiin, hän on alan pioneeri. Aidoissa kuvioissa vilja kiertyy vaikka minkälaiselle kierteelle korsi ei kuitenkaan katkea. Mittausten mukaan taustasäteily on erilainen viljakuvioissa kuin muualla samalla pellolla.

Noin siis aidossa kuviossa. Huijauskuviossa on ymmärtääkseni samanlainen taustasäteily niin kuvion alueella kuin muualla samalla pellolla. Viljankorret katkeilevat ja usein löytyy myös niitä jalanjälkiäkin siitä viljakuvion alueelta, että siellä on kävelty.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4476
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Peltokuvioista ja ufoista

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 06 Huhti 2021, 06:49

En usko että saan kenenkään päätä käännettyä, mutta tuon oman näkemykseni esiin.
Kannattaa mainita myös hyvä suomalainen viljapeltotutkija. Martin Keitel.

Peltokuviot ovat sekä ihmisen ja osa jonkin meille käsittämättömän energian tekemiä. Itseni sai vakuuttuneeksi aitojen kuvioiden puolesta se että viljan korsi oli kääntynyt kuin kasvaen jyrkästi vinoon, jopa 90 asteen käännös nivelessä, esitettiin mikroaaltosäteilyä, aivan sama minulle mitä menetelmää käytetty ja mikroaaltosäteily tuskin on se oikea mutta ihmisen pitää aina jotain keksiä muka ratkaisuksi, itse uskon aivan muuhun menetelmään. Mm. Larsonilla on yhtenäisteoria jossa on vain kaksi ulottuvuutta ja se selittää hyvin paranormaaleja ilmiöitä. Materia pysyy näkyvänä vain jatkuvan virtauksen avulla nollapistekentästä, eli atomeja ruokitaan tuolla virtauksella jatkuvasti, tuo virtaus ei ole edes tasaista ja se on kuin veden virtausta nopeudeltaan, eli esim. pyörremyrskyissä, nopeassa pyörimisessä virtaus ei tavoita metallikappaleen atomeja riittävästi ja se pehmenee niin että heinänkorsi menee paksun metallin läpi. vaikuttamalla tuohon virtaukseen eri tavoin voidaan muokata myös heinänkortta.

Taas laudoilla polkemalla tehdyissä korsi on joko katkennut tai laonnut.
Myös Andron mainitsema erillainen taustasäteily alueella on hyvä todiste jostain energiasta mikä oli alueen yllä. Eli virtausta on muokattu ja se jättää alueelle jäljen.
Luotettavan lentäjän kertomaa jossa viidentoista minuutin aikana oli ilmaantunut uusi kuvio, oli lentänyt saman kohdan yli 15 minuuttia myöhemmin. Ihmisiltä menisi tunteja saman ison kuvion tekemiseen.
Myös videot, joissa lentää pieniä valopalloja ja videossa näkyy kuinka ne muodostavat samalla kuvion alle minuutissa. Videoita voi toki väärentää, ehkä sekin video, mutta koska korteen on aiheutettu energiaa, niin jokin sen aiheuttaa. Ihminen ei kykene moisiin valopalloihin, viittaa silloin ihmistä kehittyneempään älyyn tai väärennettyyn videoon. Sitten ketä ovat? Miksi? Mihin tällä pyritään? Se on selvää että tietämys on todella suurta, jotta saadaan viljan nivelestä vilja kääntymään ja muodostumaan keskiaikaiseksi kuvioksi hyvin nopeasti. Miksi edes vaivautua näin vaikeaan vai onko se heille helppoa ja onko sillä niin iso merkitys että se kannattaa tehdä?

Tunnettu ufotutkija Linda Moulton sanoo että on useampi reviirinsä hyvin tunteva äly eikä pidä niitä suinkaan välttämättä kovinkaan positiivisina. Mainitsee samassa yhteydessä Usan armeijan tutkimukset kolmesta eri ryhmästä. Omasta mielestäni ne ovat demonisia henkiä jotka pystyvät materiaalin tason ilmiöihin, kuten Skinwalker ranchin muuttujat, alue on muuten intiaanien kiroama, onko viljapeltoalueet jotenkin kirottuja tai sotatantereita tai jotain vastaavaa? Kuviot on keskiaikaisia pitkälti.

Monet tutkijat sanoo että nämä maata vartioivat eri ryhmät on demonisia, Raamattu puhuu enkeleistä ja langenneista enkeleistä sekä vartioista, vartioita oli kaksikymmentä.
Joka tapauksessa ne eivät välttämättä pyri hyvään meidän kannalta. Tai niiden toiminta voi olla neutraalia. Raamattu on taas yksi vanha tietolähde.
Oma käsitys taas hyvyydestä on näiden demonisten voimien yläpuolella, elämää luova energia on hyvä.
Peltokuviot voitaisiin tulkita tietysti jonkin pyrkimyksenä herättämään meitä, tällöin tuo energia olisi tietysti auttava, onhan ihmisissäkin auttavia sieluja. Voidaanhan luciferkin enkelinä nähdä auttavana, tuoden tulen avuksi lämmitykseen ja ruuan tekoon, jota sitten kuitenkin käytettiin sotiin, demonisempi voima sitten houkuttelee sotimaan, edesauttaen Albert Piken tyyppisiä jopa kolmen maailmansodan suunnitteluun, on siis todella pahoja voimia myös, mikä näyttää nyt nostavan päätään maanpinnalla taas päättäjissä. Pike otti yhteyttä demoneihin, vartioihin ja pyysi ohjeita maailman tuhoamiseen, itse piru koko äijä vaikka muurarit nostivat hänet kuninkaaksi.
Mistä tietää onko peltokuvioiden takana demoni vai neutraalimpi äly? keskiaikaiset kuviot viittaa kuitenkin sotiin ja demonisiin voimiin.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Peltokuvioista ja ufoista

ViestiKirjoittaja Andromeda » 06 Huhti 2021, 08:21

Nyt palataan takaisin 1990-luvulle kun katselin oman sateliittilautasen kautta ohjelmaa Sightings. Ohjelmaa tuotti Linda Moulton-Howe. Ohjelma käsitteli ufoaihetta, ihmisten VHS-Videolle kuvaamia videopätkiä ufohavainnoista, viljapeltokuvioita yms. paranormaaleita ilmiöitä.
Crop Circle tutkija Colin Andrews oli usein haastateltavana tässä ohjelmassa. Ymmärtääkseni Veli Martin on häntä käynyt tapaamassa ainakin takavuosina.
Trikkikuvia on näistä VHS-videoista etsinyt, oliko se nyt Mufonin tutkija joka ei niitä kuitenkaan löytänyt. Eli valopallot lensivät kehää pellon yllä ja viljakuvioita alkoi syntymään samalla hetkellä. Ilmiö on aito, en ala tästä kinaamaan kuitenkaan. Mieluummin niin päin että jos joku väittää ettei ole aito ilmiö, niin todisteet, miksei ole aito.
VHS videoon jää aina jälkiä jos tehdään trikkejä. Eli huijaukset löytyvät helposti aitojen videoiden joukosta. Kalevi totesi minulle jo tuolloin 90-luvulla että molempia on, on huijauskuvioita mutta on myös aitoja kuvioita. Tutkimustietoa on nyt vuosikymmeniä myöhemmin jo paljon enemmän.
Aidosta kuviosta on otettu viljankorsia laboratorioon kokeita varten. Proteiinimuutoksia muistelen näissä tapahtuneen, näissä kiertyneissä viljankorsissa. Vuosiin en ole enää aihetta juurikaan seuraillut. Itselle kun ilmiössä ei ole mitään kummallista.
Saahan noita tutkia jos aihe kiinnostaa. Niinhän sitä on edettävä kiinnostuksen suuntaan, kohteet usein hieman muuttuvat, tulee aina uusia tilalle.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4476
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Peltokuvioista ja ufoista

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 06 Huhti 2021, 18:37

Ok. En tiennyt että kyseinen video on tutkittu ja todettu aidoksi. Sen parempi kun video on aito.
Selvittää myös tekotavan aidoissa peltokuvioissa.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: Peltokuvioista ja ufoista

ViestiKirjoittaja Andromeda » 06 Huhti 2021, 19:21

Tarkalleen ottaen tämä Mufonin tyyppi sanoi että hän ei löytänyt merkkejä trikkikuvista jos niitä videossa oli.


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron