ihan otin vaan kameran käteen ja alkoin kuvaamaan JA näin myös itse ne. Eikä ollu eka kerta
nyt vaan sattu nauhalle 
Ihmiset joilla on korkeampi värähtelytaajuus näkee paremmin kaikkia valoilmiöitä, toiset taas ei . Sama homma aurojen näkemisessä joita myös pystyn näkemään. Videon kuvaamisen jälkee kuvasin toista videota ja yhtäkkiä niitä ei ollukaan, eikö polyjen pitäisi leijailla huoneessa eikä kadota parin minuutin jälkeen? Minulla on enemmän videoita näistä ja voin kuvata lisääkin jos haluatte
Pitää jossai vaiheessa tehä semmonen "kooste" kaikista nuista kuhan on kuvaillut enemmän ja opetellu editointia
. Kuin selvästi näet niitä vai onko ne just tommosia nopeita vilahuksia ja minkä värisiä ne on ollut? yleensä mitä ite oon nähny on just tommosia valkosia mutta oon nähnyt myös violetteja, sinisiä, vihreitä, oransseja ja ne on ollut eri muotosiakin välillä. Ne eri väriset on "leijaillut" monesti sillain hitaasti huoneessa..en kyllä tiiä onko ne enää orbeja sit mutta jotain energiaa kummiskin 

Ois ihan hauska nähä vertailunvuoksi SINUN tekemä video samanlaisista "heijastuksista". Pistä ihmeessä jos sattuu löytymään

coolKäyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa