Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 07 Loka 2009, 18:29

Taas on nämä abduktiounet alkanu vaivaamaan.

Yks yö täs viime viikolla näin unta, että mut siepattiin taas, tunsin siinä olevani ahtaassa harmaassa putkilomaisessa metallisessa tilassa jossa en pystyny liikkumaan, siinä oli kylmää.
Mut oli pistetty kiinni siihen jotenkin ja näin kun siinä putkilossa oli ikkuna josta katoin ulos, niin siellä oli pitkä harmaa avaruusolento joka teki testejä mulle.
Jonkinlainen kone tuli siihen ja ohut piikki kohtuun ja sitten ne ottivat sieltä munasoluja ja sitten se koko uni loppu yhtäkkiä siihen .

Ihan kamala uni ja kun aamulla heräsin niin mulla oli maha sekasin ja nenästä vuoti verta vähän. Näitä meikäläinen on alkanu taas näkemään melkein viikottain ja en voi nukkua ilman valoja ja ikkunan verhoja auki. Pakko sytyttää yöks kynttilä tjsp, ku pelottaa niin kauheesti aina.
Viimeksi muokannut Tiia, 06 Joulu 2021, 03:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 08 Loka 2009, 01:15

Itse näin tässä muutama päivä sitten todella omituisen unen. Makasin sängyssäni ja nousin ylös, heräsin siis unessani koska taisi olla hirveä jano tjtn, muistan vain sen, että teki hirveästi mieli jotain. Noh nousin siis sängystäni ja menin hakemaan jotain mitä ikinä hainkaan. Tämän jälkeen menin ulos istumaan terassilleni ja olin aivan normaalisti kunnes havaitsin edessä olevassa "metsässä" jonkin valon ja rupesin katselemaan tarkemmin mutta en uskaltanut mennä lähemmäs. Sitten näin jonkun hahmon mutta en erottanut kuin piirteet jähmetyin kauhusta ja siinä oli jotain härdelliä mitä en muista enään :D
Sitten uni "siirtyi" eteenpäin ja olin valkoisessa paikassa jossa oli kaikkia eri teräksen värisiä yksityiskohtia sekä seinällä jotain juttuja jotka loistivat sellaista kirkasta mutta himmeää vihreää valoa muuten valaistus oli selvä ja valoisa. Muistan, että oli ihan tavallinen olo enkä ihmetellyt sitä paikkaa yhtään. Siellä vaan katselin ympärille jne. No uni siirtyi taas eteenpäin tai vaihtui ja olin taas kotonani, noh istuin sohvalle ja tuli mieleen se huone ja muistan kun nauroin ääneen vielä ihmetellen unessa "Olipa ihme juttu, minne mahto hävitä se tela ja sen telan isäntä" ja jotain tämäntapaista :D Aamulla repeilin itsekin, ei mitään käsitystä mikä tämä "tela" oli :D
Better to reign hell, than serve in heav'n

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 08 Loka 2009, 16:11

Joo, siis mä oon alkanu näkemään näitä unia melkein joka yö. Taas viimeyönä näin jotain unta, että juttelin pitkän harmaan avaruusolennon kanssa, mutta en muista siitä enempää. Sen kasvot oli valkosen valon peitossa. Olin jossakin valkosessa paikassa, siinä ei tehty mulle mitään kokeita, vaan pelkästään juttelin sen olennon kanssa. Tunsin syvää kiintymystä ja rakkausta. Unessa en oo koskaan melkein pelänny, ainakaan enää näin myöhemmin.

Oon nähny näitä unia varmaan tosi pitkään, pienestä asti ehkäpä. Mut vasta 2006/2007 vuosina aloin kiinnittämään huomiota siihen.

Niissä unissa oon ollu vaikka minkä näkösissä paikoissa tekemisissä avaruusolentojen kanssa. Yhessä unessa, joka tuntu tosi aidolta (hämäriä muistoja mulla siitä unesta) olin jollain harmaalla ihoa myötäilevällä kylmällä pöydällä ja siinä oli olentoja ympärillä jotain 3-5. Ne tutki mua ja se paikka oli pyöree ja tosi hyvin valaistu, kamalan kirkasta ja erotin silti metalliset seinät.

Sitten yhen kerran taas olin unessa isommassa emoaluksessa, missä yks pitkä vanha olento esitteli mulle sitä paikkaa, ensin siinä seurassa oli 3 olentoa, 2 lyhyttä ja 1 pitkä. Sitten jäin kahestaan sen pitkän olennon kanssa, kun ne 2 meni jatkamaan ihmisten tutkimista. Siellä oli monta tutkimuspöytää yhessä huoneessa ja näin siellä ihmisiä. Se paikka oli kuparin värinen O_o..
Kaikenlaisia tutkimusvälineitä siellä täällä. Siellä oli kymmeniä naisia ja lapsia tutkimuspöydillä ja lyhyet olennot tutkimassa. Monia robotteja oli siellä myös jotka toi ja vei niitä juttuja (piikkejä ja sun muita kuppeja, jne) millä tehtiin tutkimuksia.

Kerran taas näin unta, jossa olin meijän mökin pihalla päivällä yksin.
Taivaalta laskeutu kaareutuen hitaasti pihaan sellanen harmaanvalkonen/vaaleanvihreä alus jossa oli 6 kulmaa. Sain telepaattisesti viestin sieltä aluksen sisältä niiltä olennoilta, että mun pitää tulla niitten mukaan.
Sitten joku valosäde osu muhun sieltä muutaman metrin korkeudelta, missä se alus oli ja olin yhtäkkiä aluksessa. Siellä oli tosi kodikasta ja monia muitakin ihmisiä. Ne olennot tuli mun luo ja kaikki halasi mua vuoronperään ja sitten ne ihmiset tuli halaamaan niitten olentojen jälkeen ja alus lähti kohti avaruutta.
Sitten ne olennot alko kertomaan mulle, että maapallo muuttuu asumiskelvottomaks ihmisten takia ja ne oli tullu pelastamaan osan ihmisiä ja se alus minkä kyydissä olin, oli vaan yksi niistä monista jotka oli tullu hakemaan valittuja pois.


Ja lisää unista...

Kerran taas sitten näin sellasta unta (joka oli tosi selvä ja pitkä), että olin jossain maaseudulla metsässä ja avaruusolento tuli ulos sellasesta harmaasta aluksesta, joka oli niinkun 2 lautasta olis pistetty vastakkain. Se pyyti mua tulemaan niitten mukaan ja jättämään maapallon ja kaikki läheiset ihmiset ja alottamaan uuden elämän niitten kanssa. Suostuin koeajalle, että tulisinko toimeen niitten ns. sääntöjen ja elämäntapojen kanssa.
Menin aluksen sisälle ja se oli sisustukseltaan tosi värikäs. Suurimmaks osaks violettia ja oranssia.
Elin päivät aluksen sisällä ja sain käyttöön erilaisia kykyjä. Pystyin katoamaan ja tulla näkyviin, pystyin menemään materiaalin lävitse (esim. seinän), sain ajatuksien lukemisen ja telepaattiset kyvyt.
Ruokana siellä syötiin jotain mehuja ja vihreitä mössöjä. Lihaa ei nuo olennot syöny ollenkaan ja se oli kielletty kokonaan.
En tykänny siitä ruuasta mitä ne söi. Nuo olennot ei nukkunu ollenkaan, koska ne ei tarvinu kuulema unta, ne sai auringosta kuulema kokoajan sellasta energiaa minkä avulla ne jaksaa kokoajan.
Poikkeuksellisesti kuitenkaan mun anatomia ei ollu unessa kuitenkaan VIELÄ sellanen kun niillä avaruusolennoilla.
Kuitenkin ne olennot sano, että joku päivä olisin ulkomuodoltaan ja ajatuksiltani samanlainen kun ne.
Mulla oli oma pieni huone siellä aluksessa, joka oli sisustettu valmiiks. Sekin oli violetti ja harmaa.
Sänky oli täysin metallinen ja kun siihen, kelluin ilmassa.
Sitten nousin pois siitä ja aioin karata aluksesta.
Yhtäkkiä olin jossain kylässä ja kaikki oli harmaata, olin näkymätön ja näin mieheni siellä etsimässä mua ja yritin sanoo sille, että en tiedä palaanko enää kun halusin elää parempaa elämää.
Kuitenkin se elämä mitä elin niitten olioiden kanssa oli epämukavaa.
Palasin takaisin alukseen ja sanoin etten halua jäädä sinne ja olennot ymmärtivät sen. Pääsin takasin entiseen elämääni ja en siltikään ollu tyytyväinen. Olennot kerto, että en koskaan enää tuu näkemään ja kuulemaan heistä. En välittäny siitä.

Se siitä. Tuossa "vähän" kaikenlaisista ufo/kontakti -unista mitä oon nähny. Tosin tuo on vaan todella pieni osa siitä, mitä oon nähny.
Hyvin monet unet on mulle selkounia (näen myös enneunia) ja saan ite päättää mitä teen niissä unissa ja se on erittäin mukavaa ja mieluista.
Oikeassa elämässä en uskalla edes nukkua ilman valoja yöllä, mutta kun unessa näen avaruusolioita EN YLEENSÄ pelkää ainakaan nykyisin. Vaan pikemminkin haluan unessa olla yhteydessä niihin ja tunnen rakkautta ja kiintymystä.
Joskus mietin, että oonko tulossa hulluks vai mikä mua vaivaa kun tulee sellasia tiettyjä jaksoja, missä nään tosi paljon ton kaltasia unia ?

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Trauma » 08 Loka 2009, 18:23

:shock:

Kuvittelenko vain, vai kommentoiko tiia juuri tuolla?^^

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Wespa » 09 Loka 2009, 03:12

Hyvinkin mielenkiintoisia unia Tiia. :peukku:

Itselläni avaruusolentounet on jääneet vain muutamaan harvaan ja mielenkiintoisin on ehkä tämä viimekertaisin yhteysuneni, joka tapahtui selkounessa. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 10 Loka 2009, 19:38

Trauma kirjoitti::shock:

Kuvittelenko vain, vai kommentoiko tiia juuri tuolla?^^


Kyllä :D , se olen minä. Kuinkas niin ?
Kyllä paranormaali kiinnostaa edelleen ja on osana elämää, foorumi jäi vaan vähäksi aikaa pois käytöstä ja nyt ollaan täällä taas.

Tyrvis
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 14 Marras 2009, 09:23

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tyrvis » 14 Marras 2009, 09:27

Tiia Demoni, mitensaisin sinuun yhteyttä ? Tyrvis

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Marras 2009, 11:40

ihan vaikka puhumalla hänelle täällä tai ensin voisit ihan yleisien käytöstapojen ja kohteliaisuuden nojassa esittäytyä hänelle ennenkuin häneltä yhteystietoja alat nyhtämään :P
Feel the LOVE

Yugata
Kummitus
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Loka 2009, 13:14
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Yugata » 16 Marras 2009, 00:24

Wäää. Nyt on käynyt sillätavalla, että kun en enää NIIN hirmuisesti alieneita pelkää, NE on alkaneet selkounissa lähestyä minua. Se jos mikä saa taas pelon nousemaan >_< Viimeisin mitä muistan, olin muka jonkun sukulaisen luona jossain maaseudulla. Heillä oli pelto, ja pellon reunasta meni jyrkänne/törmä (pudotus n. 10 m) ja siellä oli joki. Menin unessa serkkuni ja mieheni kans törmälle, koska siellä oli heidän vanha, hylätty autonsa (vieläpä vanhan mallin opel vectra : D)
Yhtäkkiä näin vieressäni minua noin päätä lyhyemmän alienin (itse olen 148 cm) se oli kaiketi harmaa rodultaan, vaikka se olikin hieman sinertävämpi. Siinä sitten keskusteltiin kuulumisia ja tällaisia. Paljoa en muista, mutta sne muistan, että vaisu se oli eikä kovin paljoa puhunut, vakka vaikuttikin ystävälliseltä ja kiinnostuneelta siitä, mitä tein serkkuni ja mieheni kans kun katseltiin sitä vanhaa autonromua.

Viimeksi näin kävi, kun pelkäsin 12-15 vuotiaana ihan kamalasti alieneita (silloin jopa pelkkiä avaruusaluksiakin) ja kun sain kaveriltani julisteen, jossa lukee "visitors" pelkoni hävisi.
Mutta nyt tilanne on eri. Silloin julisteen saatuani ufounet hävisi pariksi vuodeksi, tulivat sitten takaisin. Nyt kun pelkoni on laantuneempi, ja olen enemmän utelias, ne on alkaneet tulla uniini. Järkisyillä voi tämänkin selittää siten, että koska minua kiinnostaisi nähdä niitä, aivoni näyttää minulle sen tilanteen, koska alitajuisesti "haaveilen" siitä.

Nämähän ovat vain unia, eli jos ajatellaan skeptisesti, kaikki on pääni tuottamaa. Aivoni vain syöttää minulle sitä tietoa, jota olen netistä jo itselleni hakenut ja lukenut.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Zrud » 16 Marras 2009, 06:19

niimpä... unia ei todellakaan kannata alkaa ottaa tosissaan... muute voi saada vähä hullun maineen.
Feel the LOVE

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Wespa » 17 Marras 2009, 03:57

Hullun mainetta ei tarvitse pelätä. Ja toisen leimaaminen hulluksi kertoo jotain leimaajasta itsestään. Asioita voi toki katsoa monesta eri näkökulmasta ja voi joku uskoa unien olevan portti johonkin suuremnaan (mahdollisesti paranormaaliin) tai sitten ei... Unissa kuitenkin ihminen käsittelee normaalin elämän tilanteita ja varustautuu tulevaan. Unet ovat tarpeellisia psygologisessa mielessä myös ihmisen terveydelle ja hyvin voinnille.

Itse olen kokemusteni mukaan huomannut, että unista voi saada paljonkin apua omaan elämään. Viimeyönä näin taas lucid-unta henkioppaani opastuksella ja kävin omia pelkojani läpi. Lucid-unen alussa näin myös avaruusaluksen, joka soitti jotain iloista musiikkia. Aika lopussa minulle sanottiin, että "sinulla on 5 minuuttia aikaa, mitä haluat tehdä", no sitten tietenkin käytin sen ajan unestani "fyysiseen kontaktiin", joka tosin ei ihan onnistunut halutulla tavalla pelkoni takia... Unessa pelkäsin ja olin silmät kiinni ja tämä johti siihen, että naisen kieli muuttui käärmeen kieleksi ja käsi hämähäkiksi. Selviä symboleja pelolle. Uni pisti taas miettimään asioita (omia pelkoja ja niiden syitä) ja tosiaankin heräsin sitten n. 5 minuutin kuluttua tuosta kun sain tuon huomautuksen kännykän herätykseen.

Tuohon Lucidiin johtavat tapahtumat hereillä olivat myöskin hyvin mielenkiintoisia ja tuntuivat (henkioppaani) johdatetuilta. Voin kertoa siitä lisää jahka jotain kiinnostaa. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
akba
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 15 Loka 2008, 17:10

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja akba » 20 Marras 2009, 20:23

Tiia kirjoitti:Joo, siis mä oon alkanu näkemään näitä unia melkein joka yö. Taas viimeyönä näin jotain unta, että juttelin pitkän harmaan avaruusolennon kanssa, mutta en muista siitä enempää. Sen kasvot oli valkosen valon peitossa. Olin jossakin valkosessa paikassa, siinä ei tehty mulle mitään kokeita, vaan pelkästään juttelin sen olennon kanssa. Tunsin syvää kiintymystä ja rakkausta. Unessa en oo koskaan melkein pelänny, ainakaan enää näin myöhemmin.

Oon nähny näitä unia varmaan tosi pitkään, pienestä asti ehkäpä. Mut vasta 2006/2007 vuosina aloin kiinnittämään huomiota siihen.

Niissä unissa oon ollu vaikka minkä näkösissä paikoissa tekemisissä avaruusolentojen kanssa. Yhessä unessa, joka tuntu tosi aidolta (hämäriä muistoja mulla siitä unesta) olin jollain harmaalla ihoa myötäilevällä kylmällä pöydällä ja siinä oli olentoja ympärillä jotain 3-5. Ne tutki mua ja se paikka oli pyöree ja tosi hyvin valaistu, kamalan kirkasta ja erotin silti metalliset seinät.

Sitten yhen kerran taas olin unessa isommassa emoaluksessa, missä yks pitkä vanha olento esitteli mulle sitä paikkaa, ensin siinä seurassa oli 3 olentoa, 2 lyhyttä ja 1 pitkä. Sitten jäin kahestaan sen pitkän olennon kanssa, kun ne 2 meni jatkamaan ihmisten tutkimista. Siellä oli monta tutkimuspöytää yhessä huoneessa ja näin siellä ihmisiä. Se paikka oli kuparin värinen O_o..
Kaikenlaisia tutkimusvälineitä siellä täällä. Siellä oli kymmeniä naisia ja lapsia tutkimuspöydillä ja lyhyet olennot tutkimassa. Monia robotteja oli siellä myös jotka toi ja vei niitä juttuja (piikkejä ja sun muita kuppeja, jne) millä tehtiin tutkimuksia.

Kerran taas näin unta, jossa olin meijän mökin pihalla päivällä yksin.
Taivaalta laskeutu kaareutuen hitaasti pihaan sellanen harmaanvalkonen/vaaleanvihreä alus jossa oli 6 kulmaa. Sain telepaattisesti viestin sieltä aluksen sisältä niiltä olennoilta, että mun pitää tulla niitten mukaan.
Sitten joku valosäde osu muhun sieltä muutaman metrin korkeudelta, missä se alus oli ja olin yhtäkkiä aluksessa. Siellä oli tosi kodikasta ja monia muitakin ihmisiä. Ne olennot tuli mun luo ja kaikki halasi mua vuoronperään ja sitten ne ihmiset tuli halaamaan niitten olentojen jälkeen ja alus lähti kohti avaruutta.
Sitten ne olennot alko kertomaan mulle, että maapallo muuttuu asumiskelvottomaks ihmisten takia ja ne oli tullu pelastamaan osan ihmisiä ja se alus minkä kyydissä olin, oli vaan yksi niistä monista jotka oli tullu hakemaan valittuja pois.


Ja lisää unista...

Kerran taas sitten näin sellasta unta (joka oli tosi selvä ja pitkä), että olin jossain maaseudulla metsässä ja avaruusolento tuli ulos sellasesta harmaasta aluksesta, joka oli niinkun 2 lautasta olis pistetty vastakkain. Se pyyti mua tulemaan niitten mukaan ja jättämään maapallon ja kaikki läheiset ihmiset ja alottamaan uuden elämän niitten kanssa. Suostuin koeajalle, että tulisinko toimeen niitten ns. sääntöjen ja elämäntapojen kanssa.
Menin aluksen sisälle ja se oli sisustukseltaan tosi värikäs. Suurimmaks osaks violettia ja oranssia.
Elin päivät aluksen sisällä ja sain käyttöön erilaisia kykyjä. Pystyin katoamaan ja tulla näkyviin, pystyin menemään materiaalin lävitse (esim. seinän), sain ajatuksien lukemisen ja telepaattiset kyvyt.
Ruokana siellä syötiin jotain mehuja ja vihreitä mössöjä. Lihaa ei nuo olennot syöny ollenkaan ja se oli kielletty kokonaan.
En tykänny siitä ruuasta mitä ne söi. Nuo olennot ei nukkunu ollenkaan, koska ne ei tarvinu kuulema unta, ne sai auringosta kuulema kokoajan sellasta energiaa minkä avulla ne jaksaa kokoajan.
Poikkeuksellisesti kuitenkaan mun anatomia ei ollu unessa kuitenkaan VIELÄ sellanen kun niillä avaruusolennoilla.
Kuitenkin ne olennot sano, että joku päivä olisin ulkomuodoltaan ja ajatuksiltani samanlainen kun ne.
Mulla oli oma pieni huone siellä aluksessa, joka oli sisustettu valmiiks. Sekin oli violetti ja harmaa.
Sänky oli täysin metallinen ja kun siihen, kelluin ilmassa.
Sitten nousin pois siitä ja aioin karata aluksesta.
Yhtäkkiä olin jossain kylässä ja kaikki oli harmaata, olin näkymätön ja näin mieheni siellä etsimässä mua ja yritin sanoo sille, että en tiedä palaanko enää kun halusin elää parempaa elämää.
Kuitenkin se elämä mitä elin niitten olioiden kanssa oli epämukavaa.
Palasin takaisin alukseen ja sanoin etten halua jäädä sinne ja olennot ymmärtivät sen. Pääsin takasin entiseen elämääni ja en siltikään ollu tyytyväinen. Olennot kerto, että en koskaan enää tuu näkemään ja kuulemaan heistä. En välittäny siitä.

Se siitä. Tuossa "vähän" kaikenlaisista ufo/kontakti -unista mitä oon nähny. Tosin tuo on vaan todella pieni osa siitä, mitä oon nähny.
Hyvin monet unet on mulle selkounia (näen myös enneunia) ja saan ite päättää mitä teen niissä unissa ja se on erittäin mukavaa ja mieluista.
Oikeassa elämässä en uskalla edes nukkua ilman valoja yöllä, mutta kun unessa näen avaruusolioita EN YLEENSÄ pelkää ainakaan nykyisin. Vaan pikemminkin haluan unessa olla yhteydessä niihin ja tunnen rakkautta ja kiintymystä.
Joskus mietin, että oonko tulossa hulluks vai mikä mua vaivaa kun tulee sellasia tiettyjä jaksoja, missä nään tosi paljon ton kaltasia unia ?

Todella kiintoisa juttu. Oletko ikinä ajatellut että sinuun yritetään ottaa yhteyttä tuolta maanulkopuolisesta elämästä ?
Maailmassa on tuhansia mielenkiintoisia asioita, joista kaikista voi oppia.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 11 Joulu 2009, 14:57

akba kirjoitti:
Tiia kirjoitti:Joo, siis mä oon alkanu näkemään näitä unia melkein joka yö. Taas viimeyönä näin jotain unta, että juttelin pitkän harmaan avaruusolennon kanssa, mutta en muista siitä enempää. Sen kasvot oli valkosen valon peitossa. Olin jossakin valkosessa paikassa, siinä ei tehty mulle mitään kokeita, vaan pelkästään juttelin sen olennon kanssa. Tunsin syvää kiintymystä ja rakkausta. Unessa en oo koskaan melkein pelänny, ainakaan enää näin myöhemmin.

Oon nähny näitä unia varmaan tosi pitkään, pienestä asti ehkäpä. Mut vasta 2006/2007 vuosina aloin kiinnittämään huomiota siihen.

Niissä unissa oon ollu vaikka minkä näkösissä paikoissa tekemisissä avaruusolentojen kanssa. Yhessä unessa, joka tuntu tosi aidolta (hämäriä muistoja mulla siitä unesta) olin jollain harmaalla ihoa myötäilevällä kylmällä pöydällä ja siinä oli olentoja ympärillä jotain 3-5. Ne tutki mua ja se paikka oli pyöree ja tosi hyvin valaistu, kamalan kirkasta ja erotin silti metalliset seinät.

Sitten yhen kerran taas olin unessa isommassa emoaluksessa, missä yks pitkä vanha olento esitteli mulle sitä paikkaa, ensin siinä seurassa oli 3 olentoa, 2 lyhyttä ja 1 pitkä. Sitten jäin kahestaan sen pitkän olennon kanssa, kun ne 2 meni jatkamaan ihmisten tutkimista. Siellä oli monta tutkimuspöytää yhessä huoneessa ja näin siellä ihmisiä. Se paikka oli kuparin värinen O_o..
Kaikenlaisia tutkimusvälineitä siellä täällä. Siellä oli kymmeniä naisia ja lapsia tutkimuspöydillä ja lyhyet olennot tutkimassa. Monia robotteja oli siellä myös jotka toi ja vei niitä juttuja (piikkejä ja sun muita kuppeja, jne) millä tehtiin tutkimuksia.

Kerran taas näin unta, jossa olin meijän mökin pihalla päivällä yksin.
Taivaalta laskeutu kaareutuen hitaasti pihaan sellanen harmaanvalkonen/vaaleanvihreä alus jossa oli 6 kulmaa. Sain telepaattisesti viestin sieltä aluksen sisältä niiltä olennoilta, että mun pitää tulla niitten mukaan.
Sitten joku valosäde osu muhun sieltä muutaman metrin korkeudelta, missä se alus oli ja olin yhtäkkiä aluksessa. Siellä oli tosi kodikasta ja monia muitakin ihmisiä. Ne olennot tuli mun luo ja kaikki halasi mua vuoronperään ja sitten ne ihmiset tuli halaamaan niitten olentojen jälkeen ja alus lähti kohti avaruutta.
Sitten ne olennot alko kertomaan mulle, että maapallo muuttuu asumiskelvottomaks ihmisten takia ja ne oli tullu pelastamaan osan ihmisiä ja se alus minkä kyydissä olin, oli vaan yksi niistä monista jotka oli tullu hakemaan valittuja pois.


Ja lisää unista...

Kerran taas sitten näin sellasta unta (joka oli tosi selvä ja pitkä), että olin jossain maaseudulla metsässä ja avaruusolento tuli ulos sellasesta harmaasta aluksesta, joka oli niinkun 2 lautasta olis pistetty vastakkain. Se pyyti mua tulemaan niitten mukaan ja jättämään maapallon ja kaikki läheiset ihmiset ja alottamaan uuden elämän niitten kanssa. Suostuin koeajalle, että tulisinko toimeen niitten ns. sääntöjen ja elämäntapojen kanssa.
Menin aluksen sisälle ja se oli sisustukseltaan tosi värikäs. Suurimmaks osaks violettia ja oranssia.
Elin päivät aluksen sisällä ja sain käyttöön erilaisia kykyjä. Pystyin katoamaan ja tulla näkyviin, pystyin menemään materiaalin lävitse (esim. seinän), sain ajatuksien lukemisen ja telepaattiset kyvyt.
Ruokana siellä syötiin jotain mehuja ja vihreitä mössöjä. Lihaa ei nuo olennot syöny ollenkaan ja se oli kielletty kokonaan.
En tykänny siitä ruuasta mitä ne söi. Nuo olennot ei nukkunu ollenkaan, koska ne ei tarvinu kuulema unta, ne sai auringosta kuulema kokoajan sellasta energiaa minkä avulla ne jaksaa kokoajan.
Poikkeuksellisesti kuitenkaan mun anatomia ei ollu unessa kuitenkaan VIELÄ sellanen kun niillä avaruusolennoilla.
Kuitenkin ne olennot sano, että joku päivä olisin ulkomuodoltaan ja ajatuksiltani samanlainen kun ne.
Mulla oli oma pieni huone siellä aluksessa, joka oli sisustettu valmiiks. Sekin oli violetti ja harmaa.
Sänky oli täysin metallinen ja kun siihen, kelluin ilmassa.
Sitten nousin pois siitä ja aioin karata aluksesta.
Yhtäkkiä olin jossain kylässä ja kaikki oli harmaata, olin näkymätön ja näin mieheni siellä etsimässä mua ja yritin sanoo sille, että en tiedä palaanko enää kun halusin elää parempaa elämää.
Kuitenkin se elämä mitä elin niitten olioiden kanssa oli epämukavaa.
Palasin takaisin alukseen ja sanoin etten halua jäädä sinne ja olennot ymmärtivät sen. Pääsin takasin entiseen elämääni ja en siltikään ollu tyytyväinen. Olennot kerto, että en koskaan enää tuu näkemään ja kuulemaan heistä. En välittäny siitä.

Se siitä. Tuossa "vähän" kaikenlaisista ufo/kontakti -unista mitä oon nähny. Tosin tuo on vaan todella pieni osa siitä, mitä oon nähny.
Hyvin monet unet on mulle selkounia (näen myös enneunia) ja saan ite päättää mitä teen niissä unissa ja se on erittäin mukavaa ja mieluista.
Oikeassa elämässä en uskalla edes nukkua ilman valoja yöllä, mutta kun unessa näen avaruusolioita EN YLEENSÄ pelkää ainakaan nykyisin. Vaan pikemminkin haluan unessa olla yhteydessä niihin ja tunnen rakkautta ja kiintymystä.
Joskus mietin, että oonko tulossa hulluks vai mikä mua vaivaa kun tulee sellasia tiettyjä jaksoja, missä nään tosi paljon ton kaltasia unia ?

Todella kiintoisa juttu. Oletko ikinä ajatellut että sinuun yritetään ottaa yhteyttä tuolta maanulkopuolisesta elämästä ?



Saattaa olla, mistä sitä koskaan tietää.. Emmehän täällä yksin ole ja ufounet on taas jatkuneet.

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 11 Joulu 2009, 14:58

Tyrvis kirjoitti:Tiia Demoni, mitensaisin sinuun yhteyttä ? Tyrvis


Yksityisviestit, messenger... ?

sani
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 18 Maalis 2010, 08:16

Toistuvat ufounet

ViestiKirjoittaja sani » 18 Maalis 2010, 10:54

Olen todella lyhyen ajan sisällä nähnyt ufounia, viimeisimmän viime yönä, toisen viime viikonloppuna.
Eikä nämä suinkaan ole ainoita kertoja, jolloin olen ufounia nähnyt..

Kerronpa nyt viimeöisestä unesta.Unessa oltiin poikani kanssa nukkumassa, oli siis yö. Yhtäkkiä heräsin siinä unessa sellaiseen ääneen, että aivankuin joku olisi pyrkimässä ulko-ovestamme sisään meille. Säikähdin tietysti, mutta siitä huolimatta päätin lähteä katsomaan, kuka siellä oikein oli tulossa meille keskellä yötä, kävin herättämässä poikanikin nopeasti.
Siinä matkalla makuuhuoneesta eteiseen olin sitten ilmeisesti menettänyt jotenkin tajuntani, koska kun hetken päästä virkosin, makasin pitkin pituuttani siinä eteisen lattialla maton päällä, samoinkuin poikanikin. Kun kohotin päätäni, huomasin siinä vieressäni lattialla istumassa jonkun tummahkon olion, joka ei ollut ihminenkään, pituudeltaan ehkä jotain hieman reilun metrin mittainen ehkä korkeintaan.
Koska kuitenkin oli tosi pimeää, eikä valoja ollut päällä, en nähnyt sen paremmin sitä.
Pelästyin tietysti hieman, kun tajusin sen olevan jokin alieni, humanoidi ja hän ikäänkuin luki ajatukseni ja tunnetilani ja "sanoi" ilmeisesti telepatian välityksellä mulle: "Ei tarvi pelätä. Olen tullut katsomaan, että teillä on kaikki hyvin".

Kommunikointi tapahtui siis telepaattisesti tämän otuksen kanssa ja tämä otus sai aikaan sellaisen rauhoittavan tunnelman, enkä enää niin osannut pelätäkään. Ajatellessani mielessäni, että minkäköhänlaisella aluksella hän on mahtanut meille tulla, hän vastasikin siihen heti: "Ufo on tuolla pihalla, voidaan mennä katsomaan sitä jos haluatte".
Siihen en kuitenkaan uskaltautunut ja sanoinkin, että jos ei kuitenkaan tällä kertaa.
Poikani oli tällä välin käynyt hakemassa kännynsä ja ottanut salaa sillä yhden kuvan alienista, joka näkyikin kuvassa mutta aika epämääräisenä hahmona. Kun itse ajattelin ottavani hänestä kuvan myöskin, hän kielsi niin tekemästä. Hän ei myöskään antanut laittaa valoja päälle.

Sitten hän olikin kohta jo kadonnut ja jäimme poikani kanssa katsomaan sitä hänen salaa ottamaansa kuvaa kännyssä..

Tuosta unesta jäi tosi hyvä fiilis, oli tosi miellyttävä uni!
Mitäköhän mahtaa tarkoittaa sitten..

Noin viikon takaisesta unesta muistan vain jotain pätkiä..
Meitä oli unessa muutamia naispuolisia, jotka oli "kerätty" jostain yhteen ja viety jonnekin outoon paikkaan..
Sinne sitten ilmestyi noita humanoideja, jotka olivat todella paljon ihmisen kaltaisia, itseasiassa kaikki olivat aivan ihmisen näköisiä päällisin puolin, mutta jotenkin tiesin, etteivät ne sitä olisi joka tavalla.
He olivat pukeutuneet jonkinlaisiin "uniformuihin" jokainen ja olivat toinen toistaan komeamman näköisiä ja he tulivat siihen eteemme seisomaan.
Tajusin yhtäkkiä, että kyse oli jonkinlaisesta Valitsemistilaisuudesta:
Näiden miespuolisten humanoidien oli tarkoitus valita meistä ihmisistä, naisista, ikäänkuin puolisot itselleen!
Itse kiinnitin huomioni erääseen komeaan ja selkeäpiirteiseen mieheen, jolla oli harteille ulottuvat tummat, hieman taipuisat hiukset ja tämä samainen mies ei saanut katsettaan irti minusta.

Tuohon uni oikeastaan sitten päättyikin, mutta muistan vielä sen, että tuon tummahiuksisen avaruuden miehen ja minun välillä oli todella outoa (seksuaalista) vetovoimaa ja yhteenkuuluvuudentunnetta..


Monenlaisia muitakin unia on tullu nähtyä, kiiltävistä hornetin mallisista pitkulaisista hopeanvärisistä aluksista jne jne
Ja useita kertoja

Voisko joku kertoa mitä ajatuksia nämä uneni herättivät teissä, kiitos.
Ois mielenkiintoista kuulla.

Sen verran vielä haluan sanoa, että olen ite henk.koht. aina uskonu ufoihin ja humanoideihin jne. aivan jo pienestä saakka ja olen tällä hetkellä 40v.
Uskomuksilleni on naurettukin ja oma isäni jopa taitaa pitää ihan hulluna, muttei sekään ole omaa uskomustani hämärtänyt millään lailla.
Tällä hetkellä tuskin maltan odottaa sitä hetkeä, kun Suuri Paljastus liittyen ufoihin ja maan ulkopuoliseen elämään Viimein paljastetaan USA:n viranomaisten taholta!!! Se tulee olemaan todella hekumallinen hetki
Moni tulee järkyttymäänkin varmasti, varsinkin sellaiset, jotka ovat tällaiset jutut aina kieltäneet, mutta itse odotan tuota hetkeä kuumeisesti!


Tässä eräs aiempi uneni marraskuulta 2008..

Olin unessa erään tuntemani (lapsuudenaikaisen) rivitalon takapihalla kahden tuttuni kanssa, istuimme nurmikolla ja tóuhusimme siinä jotain.
Olin hetkeä ennen sanonu heille ääneen, että tulispa ufo nyt ja veis mennessään..
Eikä menny kauaa kun aloimme yhtäkkiä tuntea, että maa alamme alkoi kadota, nousimme kuin itsestään "leijuen" hiljalleen ylöspäin ja tavallaan "istuimme" siellä ilmassa noin parin kolmen metrin korkeudessa ikäänkuin tyhjän päällä. Jonkin aikaa sitä kesti kunnes tipahdimme yhtä yllättäen maanpinnalle takaisinja olimme aivan ihmeissämme!

Sitten huomaisn kuinka talon seinustalta päin lähti kaksi humanoidia (olivat ihmisen kokoisia kylläkin, mutta vihreä-sinisiä väriltään) astelemaan meitä kohti hitaasti kädessään jokin pitkulainen "ase" tms.
Näin kuinka niitä kahta ehdittiin jo lyödä sillä tainnuksiin ja yritin siinä sitten kovasti näytellä jo valmiiksi tajutonta, etteivät olisi minuakin lyöneet sillä tainnuksiin. Toinen humanoideista kuitenkin huomasi teeskentelemiseni ja viimeinen muistikuvani olikin se, kun näin hänen saappaansa ihan silmieni edessä ennenkuin itekin menetin iskusta tajuntani joksikin aikaa.
Aloin heräillä siinä sitten jonkin ajan kuluttua sellaiseen outoon ja pelottavalta tuntuvaan tunteeseen, että tunsin kun toinen heistä alkoi hitaasti työntyä sisälleni!!
Olin kuitenkin sen verran jotenkin "pökkeröisenä" siinä makaamassa, etten pystyny tekemään asialle mitään, vaikka tajusinkin mitä meneillään oli ja silmieni raosta sitä touhua siinä vain pystyin jotenkin seuraamaan.

Se tuntui todella pelottavalta ja järkyttävältä tilanteelta ensin, mutta sitten fiilis muuttuikin jotenkin kummasti unessa, kun se tilanne alkoikin tuntua oudon kiihottavalta ja ihanalta!
Humanoidi vielä käänsi mut toisin päin siinä ja alkoi takaapäinkin panemaan..
Se sisääntyöntyminen tuntui kestävän todella kauan ja tuntui ihan siinä unessa, että hänellä taisi olla todella isopitkä kaikin puolin, kun kesti pitkään ennenkuin se "kalu" tuntui olevan perillä saakka.

Mutta siis todella outo uni oli, aluksi pelottava ja painajaismainen ja siitä sitten yllättäen muuttui eroottiseksi ja ihanaksi, vaikka väkisin ottivat minut..

Ois TODELLA mielenkiintoista saada kuulla, millaisia ajatuksia tämä uneni herätti teissä.. vai mahtoiko olla uni ollenkaan..

muchawano
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 16 Huhti 2010, 13:18

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja muchawano » 16 Huhti 2010, 14:27

Todella mielenkintoisia unia Sanillakin, ensimmäinen tuntui todella aidolta ja viimeinen antoi käsityksiä että joku olisi oikeasti sinuun yhtynyt tuona yönä nukkuessasi mutta voihan se olla muutakin..
Itse olen kyllä nähnyt eroottisia unia alieneista myös mutta enemänkin semmosia First contact unia, joissa tulevat isolla porukalla maan ilmapiiriin ja yhtäkkiä niitä aluksia pöyrii maan päällä, alienit juoksee aseet käessä kerrostalojen ympärillä ja kun juoksin toiselle puolelle taloa ikkunaan niin sellainen älyttömän kokoinen alus tuli suoraan kohti tätä taloa missä olin, seuraavassa kohdassa oli todella hiljaista, kaukaisia räjähdyksiä, talot maan tasalla, makasin jossain romun seassa vierelläni sotilas joka oli todella peloissaan.
Viimeisimpiä avaruusolento unia oli kyllä yksi mielenkiintoisimmista unistani, olin tuntemattoman porukan kanssa jollain pellolla ja osoitin yksinäistä pilvenhattaraa taivaalla ja samantien tuo pilvenhattara hajos ja sieltä pöllähti kiekkomainen erittäin kehittyneen oloinen alus, joka laskeutui meidän eteemme ja aluksen päältä kupilli suhahti auki, höyryä nousi kunnes paljastui erittäin erikoisen näköinen olento, en osaa oikein kuvailla kun en ole nähnyt koskaan samankaltaista olentoa mutta se oli sellainen limaisen oloinen todella vanha ja ei tuntunut muuten olevan yhtään "humanoidin" oloinen kuin ne kaksi isoa tummaa silmää, muuten se oli aika paljon lonkeromainen tjsp, se makasi semmosessa muotissa kunnes minä nostin käteni ja telepaattisella yhteydellä hoin sille ja itselleni ettei tarvi pelätä että kaikki on ok, sitten se nousi siitä oudosti pystyyn ja alkoi puhumaan "Long lost star is returning to your galaxy", tuon enempää en muista mutta unen sanoma jäi kyllä mietityttämään.
Olen nähnyt myös monta erilaista apocalyptista unta, jossa isot kaupungit ovat raunioina ja vain oudot sotahelikopterit ja tankit jytäs maassa, erilaisia maanalaisia tukikohtia, merenalaisen tukikohdan yms.
Sitten on erikseen vielä semmoiset joita en voi edes kutsua uniksi mutta en pysty sanomaan varmasti tapahtuneeksi, on muutamia muisti kuvia kun koko kroppa on jähmettynyt ja näen vilauksia joistain isopäisistä ja isosilmäisistä mutta muuten laihan oloisia kavereita ympärilläni, sitten on vielä noita merkkejä ilmestynyt iholle ja ihon alle, tälläkin hetkellä on noin 4kk sitten ilmestyneet arvet molemmissa olkapäissä, oikealla on kaksi pistettä ja vasemmalla sentin mittanen viiva, vasemmassa peukalon juuressa ihon alla, oli pitkään sellainen kova pallukka joka liikkui sitä liikuttaessa, ei kipua, ei tuntoa, se kuitenkin katosi ja vähän ajan päästä ilmesty samanlainen pallukka vasempaan nimettömän sormen juureen ja sekin katosi jonkun ajan päästä, siinä mitä nyt tuli mieleeni näistä uffokohtaamista unissa jne, on myös hereillä näkynyt pari kertaa ufoja, joita en voi kyllä todistaa mitenkään mutta itse tiedän.. myös koko minun elämän ajan on ollut mielenkiintoisia tilanteita täynnä, demoneita, enkeleitä, aivokuvauksissa lapsena näin tai lensin samanlaisessa maailmassa kuin tässä videossa http://www.youtube.com/watch?v=9ztU1bafTig 56sekunnin kohdalta eteenpäin, lopulta oksentelin jokapuolelle (kuvauksista todettiin vasemman aivo-lohkon liikahtaneen ja verenhyytymän), lisää olisi kerrottavaa vaikka kuin mutta menisi ehken liian henk.kohtasiksi tästä eteenpäin, eikä ne liity ehkä suoranaisesti topickiinkaan..
P.S. Huippu hyvä foorumi tää, saa purkaa vähän ajatuksiaan tänne kun luulen tai toivon että on ymmärtäväisempää porukkaa.

Avatar
Peku
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 30 Touko 2010, 20:23

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Peku » 30 Touko 2010, 20:42

Mielenkiinnolla kysyisin että onko kukaan teistä noita unia nähtyään ajatellut koskaan esim laittaa vid.kameran tallentamaan omaa unta ja sitten aamulla selailis että tapahtuuko nukkuessa mitään epänormaalia esim?Olisi aika mielen kiintoista tietää jos vaikka unissaan noita unia nähdessä puhuu jotain tai outoja asioita tallentuis nauhalle.

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 31 Touko 2010, 01:16

Peku kirjoitti:Mielenkiinnolla kysyisin että onko kukaan teistä noita unia nähtyään ajatellut koskaan esim laittaa vid.kameran tallentamaan omaa unta ja sitten aamulla selailis että tapahtuuko nukkuessa mitään epänormaalia esim?Olisi aika mielen kiintoista tietää jos vaikka unissaan noita unia nähdessä puhuu jotain tai outoja asioita tallentuis nauhalle.

Ei oo mitää abduktiokokemuksia itellä ainakaan, mutta siitä huolimatta käyny mielessä, että olis mielenkiintosta vaikka vaan ääntä nauhottaa, jos vaikka tulis unissaan puhuttua jotakin jännää. Vois olla mielenkiintosempaa nähdä jonkun ihmisen tällä tavalla tallennettuja muita erikoisia tapahtumia, että joku kellä on kamera nii eiku kokeilemaan ja pistelemään youtuubbiin. :peukku: :)

Tiia
Demoni
Viestit: 573
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 17:16

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Tiia » 21 Kesä 2010, 12:48

Tuli näin vain tässä mieleen se yks video tuolla paranormaaliblogin sivuilla "Esclusivo, La Donna Rapita Dacli Alien", missä nainen kerto sen sieppauksesta.
Siinä videolla oli kyllä todella pelottavan näkönen, aika aidon näköinenkin avaruusolento :S.
Sellasia olen omissa unissani nähnyt, mikään muu alienkuva ei saa niin hysteeriseks suurinpiirtein kuin se. Tulee aina kylmät väreet ja alkaa kurkussa ahdistamaan :S.
Nyt taas vaihteeks vähän pelottaa mennä mökillekkin juhannuksena, kun siellä on vaikea nukkua :S.

Matti
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 08 Heinä 2010, 16:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Abduktiot (Ufosieppaukset), jäljet ihossa, ufounet jne..

ViestiKirjoittaja Matti » 08 Heinä 2010, 17:09

Hei Tiia!

Jos uskot että sinua sieppaillaan ja sinulle tehdään kokeita. Kontaktihenkilönä minulle on annettu valtuudet käskeä muukalaiset lääketieteelliseen tehtävään. Jos sinuun on laitettu implantteja osasta näistä saattaa tulla pahoja terveys vaikutuksia vuosien päästä. Jos haluat että tarkastamme asian lähettämällä aluksen luoksesi niin pistä minulle yksityisviesti niin saat tarkemmat oheet siinä. Tämä laji joka tekee tarkastuksen on Nordic, samanlaisia kuin Skandinaaviset ihmiset
Saat aikakin varmuuden näetkö jotain elämysunia vai onko sieppaus tapauksesi totta. Käykä asunnossasi vieraita. Vaikutusvaltani avulla saan ihmisiä pois näistä kokeista ja hoidame vahingot ja muut sairaudet siinä samalla.

Suosittelen, monet ovat oleet tyytyväisiä, jopa erittäin vaikeat tapaukset.

:ufo:

Matti


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa