itse nähnyt kaksi kertaa

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
wexxxu
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 30 Maalis 2008, 22:39
Paikkakunta: porvoo

itse nähnyt kaksi kertaa

ViestiKirjoittaja wexxxu » 30 Maalis 2008, 23:06

eli ekan kerran 80-luvun alussa. oman kodin olohuoneen ikkunasta. olin noin 12 vuotias. nesteen tehtaan päällä porvoossa leijui usean minuutin ajan valopallo. se alkoi nousta hitaasti ja kiihdytti vauhtiaan. lopulta katosi suoraa linjaa ylös nousten melkoista vauhtia.
toinen kokemus tuoreempi. 2002 keväällä kaverin autossa porvoossa. iltapäivä ja selkeää. huomion kiinnitti suihkukoneen jäättämä "jälki". se teki noin 90 asteen kulman ylöspäin ja tätä ihmetellessäni huomasin suurinpiirtein taittokohdassa kiiltävän, metallinhohtoisen esineen. huomautin kaverilleni asiata. myös kuski näki esineen. ihmeteltiin suureen ääneen: mikä helvetti toi on?. katsoin kuskia noin pari sekuntia ja sanoin sen olevan "joku helvetin ufo" ja nauraen katsoin taas kohdetta. yllätys yllätys...taivaalla näkyi vain suihkukone jälkineen. tuumattiin myöhemmin, että sen on täytynyt olla aika suuri, koska nähtiin se niin selvästi.
tämän tapauksen jälkeen olen yhä enemmän uskonut muuhunkin elämään, kuin vain "normaaliin", jokaisen näkemään ja uskomaan.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: itse nähnyt kaksi kertaa

ViestiKirjoittaja Wespa » 31 Maalis 2008, 16:31

- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa