ShadowPeople kirjoitti:Todellakin! Valvoisin yöisin ja katsoisin kuka ne oikeasti tekee
Haulikon kanssa vai ilman?
ShadowPeople kirjoitti:Todellakin! Valvoisin yöisin ja katsoisin kuka ne oikeasti tekee
Tonza133 kirjoitti:ShadowPeople kirjoitti:Todellakin! Valvoisin yöisin ja katsoisin kuka ne oikeasti tekee
Haulikon kanssa vai ilman?
Tiia kirjoitti:Itse paranormaaliblogin sivuiltahan nyt luin sellasen artikkelin, että mies oli yllättäny 2 alienia ihmettelemässä viljapeltokuvioita (kenties lie tehneet ne, tai joku niiden laite tms ?). Olivat kuulema lähteneet karkuun ja kovaa.
Aika pelottavaa.
Perkala kirjoitti:Tiia kirjoitti:Itse paranormaaliblogin sivuiltahan nyt luin sellasen artikkelin, että mies oli yllättäny 2 alienia ihmettelemässä viljapeltokuvioita (kenties lie tehneet ne, tai joku niiden laite tms ?). Olivat kuulema lähteneet karkuun ja kovaa.
Aika pelottavaa.
Kyllä se on varmasti on ollut pienen paniikin paikka, kun vihainen isäntä on yllättänyt itse teossa. Minäkin juoksisin. Ja kovaa. (Miksiköhän alienit eivät nousseet lentävään lautaseensa? Armeija ampui sen varmaan alas tai jotakin...)
Jumalaton spekulaatio jonkin paranormaaliblogin artikkelin takia...
Entä jos kaksikko ei ollut avaruudesta vaan kyse oli teinihuligaaneista? Selittäisi lautasen puuttumisen.
Spekulointi loppuu tähän.
Shakaali kirjoitti:Vaikken ufoihin uskokaan niiden puhekielisessä merkityksessä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa