Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 13 Loka 2008, 20:10

Kyllä minä toivon, että se tapahtuisi, mutta tiedän, ettei se tapahdu.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Phantom » 13 Loka 2008, 20:12

Se mistä tämä yllättävä skeptisyys johtuu = Porukka pelkää että mitään ei tapahdu ja että he joutuvat naurunalaisiksi. Itse toivon että tämä tapahtuu ja jään odottomaan avoimella mielellä

whit love Phantom: over and out
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
SHap
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 08 Elo 2008, 00:33
Paikkakunta: Oulu/Jyväskylä

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja SHap » 13 Loka 2008, 20:13

Tonza133 kirjoitti:Voisiko jotain olla meneillä Kapkaupungissa?

Siellä on ainakin löydetty uusi mystinen virus.
http://www.capetimes.co.za/index.php?fS ... 291C343338
S*** HAPPENS. Mostly to me, so don't worry.

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 13 Loka 2008, 20:25

Phantom kirjoitti:Se mistä tämä yllättävä skeptisyys johtuu = Porukka pelkää että mitään ei tapahdu ja että he joutuvat naurunalaisiksi. Itse toivon että tämä tapahtuu ja jään odottomaan avoimella mielellä

whit love Phantom: over and out


turha odottelusi tulee tuottamaan pettymystä.
Itse en vaan jaksa uskoo UFOihin ja avaruusolentoihin... ainakaan siihen että ne täällä kävis
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Brecle » 13 Loka 2008, 20:29

JD Matthew kirjoitti:
Phantom kirjoitti:Se mistä tämä yllättävä skeptisyys johtuu = Porukka pelkää että mitään ei tapahdu ja että he joutuvat naurunalaisiksi. Itse toivon että tämä tapahtuu ja jään odottomaan avoimella mielellä

whit love Phantom: over and out


turha odottelusi tulee tuottamaan pettymystä.
Itse en vaan jaksa uskoo UFOihin ja avaruusolentoihin... ainakaan siihen että ne täällä kävis


Jotkut jaksaa
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back

Avatar
domino
Alieni
Viestit: 103
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:28
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja domino » 13 Loka 2008, 20:31

Hitto kun oikeesti ei nää taivaalle mitään. Toivottavasti pilvet ovat aamuun mennessä lähteneet.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Phantom » 13 Loka 2008, 20:32

No en asiaa ainakaan tyrmää. Ja jokainen saa uskoa mihin tahtoo. Jos et asiaan usko niin sit et usko ja se ei minulle kuulu. Tää oli siis matthewlle
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 13 Loka 2008, 20:45

Tähän väliin on aivan pakko sanoa, että kuulokkeistani kuuluu ääntä itsekseen. Mikään winamp/wmp tms. ei ole päällä, välillä kuuluu vaan semmonen alle sekunnin kestävä ääni. Ja kuuluu muuten selkeästi. :D Voipi olla, että joku bugi jäänyt jostain, kun fruityllä äsken räpläsin. Oli vaan pakko mainita.

Avatar
-Lucifer-
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 14 Heinä 2008, 13:04

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja -Lucifer- » 13 Loka 2008, 21:34

JD Matthew kirjoitti:
Phantom kirjoitti:Se mistä tämä yllättävä skeptisyys johtuu = Porukka pelkää että mitään ei tapahdu ja että he joutuvat naurunalaisiksi. Itse toivon että tämä tapahtuu ja jään odottomaan avoimella mielellä

whit love Phantom: over and out


turha odottelusi tulee tuottamaan pettymystä.
Itse en vaan jaksa uskoo UFOihin ja avaruusolentoihin... ainakaan siihen että ne täällä kävis




En itsekkään ennen uskonut(mihinkään paranormaaliin). Muttakun sitä alkaa tapahtua henkilö kohtaisia-asitoita niin ei siinä auta muukuin uskoa.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Wespa » 13 Loka 2008, 21:48

Tonza133 kirjoitti:
JD Matthew kirjoitti:Absoluuttinen totuus part 2 : huomenna ei tapahdu mitään ihmeellisempää kuin näinä päivinäkään.

Ja tätähän minä olen hokenut vaikka kuinka...


Jos ei tapahdu, niin miksi sitä pitää hokea kokoajan. Pelkäättekö kenties sitä mahdollisuutta, että jotain kuitenkin tapahtuisi?

Itse olen avoimin mielin ja annan ajan näyttää mitä tapahtuu.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 13 Loka 2008, 21:49

Wespa kirjoitti:
Tonza133 kirjoitti:
JD Matthew kirjoitti:Absoluuttinen totuus part 2 : huomenna ei tapahdu mitään ihmeellisempää kuin näinä päivinäkään.

Ja tätähän minä olen hokenut vaikka kuinka...


Jos ei tapahdu, niin miksi sitä pitää hokea kokoajan. Pelkäättekö kenties sitä mahdollisuutta, että jotain kuitenkin tapahtuisi?

En pelkää sitä. Mitään ei kuitenkaan tapahdu, joten miksi pelätä?

Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Brecle » 13 Loka 2008, 21:53

Wespa kirjoitti:
Tonza133 kirjoitti:
JD Matthew kirjoitti:Absoluuttinen totuus part 2 : huomenna ei tapahdu mitään ihmeellisempää kuin näinä päivinäkään.

Ja tätähän minä olen hokenut vaikka kuinka...


Jos ei tapahdu, niin miksi sitä pitää hokea kokoajan. Pelkäättekö kenties sitä mahdollisuutta, että jotain kuitenkin tapahtuisi?

Itse olen avoimin mielin ja annan ajan näyttää mitä tapahtuu.


Juu, avoimin mielin tässä ollaan ja odotellaan. Ei mitkään hokemiset mitään auta
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 13 Loka 2008, 21:56

Oma syyni tähän hkemiseen on se, että tiedän että varmasti kaikki ovat kuulleet^^
Pääsenpähän sitten sanomaan Told You So....
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Dala » 13 Loka 2008, 21:57

Itse olen avoimin mielin ja annan ajan näyttää mitä tapahtuu.


Tällä mielin minäkin olen. Minusta kaikkien tulisi olla avoimia mahdollisuuksille, mikään ei ole täysin varmaa.
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 13 Loka 2008, 22:03

Aqua vitae kirjoitti:Pääsenpähän sitten sanomaan Told You So....

Sama homma
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 13 Loka 2008, 22:04

Korvapuikko kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Pääsenpähän sitten sanomaan Told You So....

Sama homma

Ja täällä kans :D

Xplosiw
Kummitus
Viestit: 53
Liittynyt: 28 Syys 2008, 21:56

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Xplosiw » 13 Loka 2008, 22:33

No, ainakin pääsette pönkittämään huonoa itsetuntoanne jos olemme väärässä, ja mitään ei tapahdukkaan? Luulen kyllä että tässäkin keskustelussa on aivan tarpeeksi mainittu "...mutta mitään ei kumminkaan tapahdu". Joten lopettakaas jo.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 13 Loka 2008, 22:39

LiveStudiosta terveisiä!

Yöllinen Valoalusstudiomme seuraa maailmanlaajuisia uutiskanavia aina 14.10. asti!
Mukana mm. BBC ja CNN!

Tämän hetken tunnelmat! Puolitoista tuntia huomiseen ja jännitys tiivistyy!! Saammeko pian osoittaa toisillemme rakkautta ja rauhaa, vaiko kuuluvatko ivan kaiut keskiyön jälkeen?!

Kuka uskaltaa lyödä 100 eurosta vetoa? Minä tarjoan vastaan!!

(Laitonta uhkapeliä...... hmm... pidetään tämä salassa...)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

030366
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 13 Loka 2008, 22:38

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja 030366 » 13 Loka 2008, 22:43

Tämänhän nyt saattoi arvata..... :roll:

HÄMMENNYKSESTÄ 14.10.08 -TAPAHTUMAAN LIITTYEN

Metatronia kanavoinut Carolyn Evers (http://www.metatronminutes.com)
Uutiskirjeestä 10.10.08
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Miksi on ollut paljon hämmennystä liittyen päivämäärään 14.10.2008, päivään jolloin on sanottu taivaallemme ilmestyvän upea avaruusalusnäytös?

Emme näe mitään hämmennystä omalta puoleltamme. Malli on hyvin selkeä. Se on syy, miksi ensimmäisessä uutiskirjeviestissäni puhutaan erottelukyvystä. Kuten ehkä tiedätte, minulla oli tämä tapahtuma ja sitä ympäröivät olosuhteet mielessäni, kun tein ne toteamukset.

Raskain sydämin lähetän tämän viesti, koska se järkyttää selvästi luottamusta - ei ainoastaan kanavoijissa, vaan myös avaruusveljissänne ja -sisarissanne. On sanottava joistain teille lähetetyistä energioista, etteivät ne ole olleet valoenergioita.

Katsokaahan, rakkaani, on oltava enemmän erottelukykyä, silloin kun on viestejä, joita ottavat vastaan monet, mutta jotka eivät sisällä totuutta. Syynä tähän on se, että aika-avaruusjatkumonne hiukkaset hajoavat järjestyäkseen uudeksi toimintamalliksi.

Kuten monet teistä tietävät, tätä kutsutaan kaaokseksi. Kaaoksella on monia merkityksiä, mutta tässä tapauksessa niitä samoja hiukkasia, jotka muodostavat nykytodellisuutenne, käytetään muodostamaan tulevaisuuden todellisuutta, ja ne yksinkertaisesti järjestetään uudelleen. Tämä hajoaminen ja uudelleenjärjestely hämmentää monia, ei ainoastaan teidän planeetallanne, vaan myös niitä sieluja, jotka työskentelevät kanssanne ja jotka ovat olemassaolon korkeammilla tasoilla.

Se mitä näen, vaikuttaa epäjatkuvuudelta. Tarkoitan tällä sitä, että maailmanne todellisuuslinjat ovat katkeilleet. Tämä johtuu maailmaanne tulevista uusista energioista ja kyse on myös sen kulminaatiosta, mitä Ylin Lähde on määrännyt ihmisrodun kehittymisestä.

Siksi tapahtuu aaltovaikutusta, ja kun seurataan aikajanaa, on epäjatkuvuutta, joten tänä aikana on maailmassanne vieläkin vaikeampaa seurata energiaa alusta, mikä aloittaa jonkin toiminnan, loppuun, mikä ilmentyy maailmaanne.

Kehottaisimme nyt odottamaan pääsyä maailmanne tuleviin tapahtumiin. Tämä ei ole spekuloinnin aikaa. Sen sijaan että kuuntelette, mitä toisilla on sanottavana todellisuudestanne, keskittykää siihen, mitä haluatte tuoda esiin omana todellisuutenanne.

Sanon tässä sitä, että jos haluat avaruusveljiesi ilmestyvän, niin kysy itseltäsi: "Miksi?" Johtuuko se siitä, että tunnet tarvitsevasi jonkun toisen PELASTAMAAN itsesi? Mitä sellaista joku toinen pystyy tekemään, mitä et yhdistyneenä energiana pysty tekemään itse?

Voin käyttää sanoja selittääkseni teille, miten toimia toistenne kanssa, mutta silloin nuo sanat vaatisivat selitystä ymmärtääksenne yhteyden kaikkien planeettanne ihmisten ja tapahtumien välillä. Sanoisin mieluummin, että harkitkaa liittymistä yhteen toisten kanssa rakentavammalla tavalla. Kun kukin sielu lisää energiansa ja mielensä voiman ryhmän tavoitteisiin, sen energia ja mahdollisuudet lisääntyvät eksponentiaalisesti saattamaan loppuun sen mallin tai suunnitelman, joka luotiin ryhmän mielessä.

Silloin kun reagoitte yksilönä toisten ajatuksiin, voimanne heikentyy, mikä sallii teidän avautua toisten hallittavaksi. Tämä on ollut menneisyyden tapa, ja kuten sanoimme, se on vanhaa informaatiota.

Olette tekeillä olevia mestareita.

Tuo säteilevä sielu, jonka ymmärsitte Jeshuaksi tai Jeesukseksi - kumman nimen henkilökohtaisesti ymmärrättekin - tämä mahtava olento kehotti - sanon tämän mahdollisimman rakastavasti - kääntymään sisäänpäin omiin kykyihinne. Siellä on varsinainen voima. Teillä on avaimet omaan valtakuntaanne, ja kun keräännytte yhteen yhteisön ja maailman positiivisten mielipiteiden kera, voitte ilmentää sen, mitä haluatte, kaikilla näillä alueilla. "Kääntykää sisäänpäin." Ystäväni, tämä on kohtalonne. Tämä johtuu siitä, että kun sielunne yhdistyy teihin, se yhdistyy myös sielumonadiinne, millä vuorostaan on kyky surffailla kosmisessa netissä ja tuoda teille mitä tahansa tarvitsemaanne tietoa.

Kääntyminen toisten puoleen on vanhaa informaatiota ja vanha tapa hyväksyä hallinta ja kontrollointi. Ette ole "pikku-sinä", olette osa paljon suurempaa "sinää".

Teistä saattaa tuntua siltä, etten ole antanut vastausta koskien päivämäärää 14.10.08, mutta kyllä olen. Ottakaa se, mitä olen sanonut, ja kierrättäkää se omien suodattimienne kautta. Katsokaahan, jos voitte vain ajatella eri näkökulmasta - nimittäin luojana omassa maailmassanne - käsitätte silloin, että te ette tarvitse mitään ennusteita. Teidän täytyy vain tietää, keitä olette.

Laitan viestintuojani kirjoittamaan kolumnin aiheesta "ennusteet, niiden mahdollisuus ja mahdollisuuksien ja todennäköisyyksien maailma". Tämä antaa teille vielä lisää selkeyttä siihen, mitä tulee esiin maailmassanne.

Tarkoitukseni on tuoda selkeyttä elämäänne osoittamalla tietä itsemestaruuteen.

Haluaisin sanoa lopuksi, että avaruusveljenne ja -sisarenne työskentelevät hyvin uutterasti kulissien takana. He tekevät työtä puolestanne, koska he ovat sitoutuneita kehitykseenne. Tulee aika, jolloin näette heidät, mutta tuo aika ei ole vielä - monistakin syistä. He esittävät roolia siinä, mitä kutsutaan ylösnousemukseksi. Heidän mielipiteensä tästä hetkestä on, että valtaosa ihmisistä maailmassa ei ole valmis tiedostamaan heitä tai käsitystä ylösnousemuksesta.

Sanon, että tuo aika on lähestymässä maata ja sen asukkaita, kun tämän paljastuminen on "oikein". Näemme nimittäin tilanteen niin, että jos tämä informaatio julkaistaan, ennen kuin maailman enemmistö on valmis tähän ymmärrykseen, se aiheuttaa paniikkia ja hämmennystä. Galaktisen liiton luonne ei ole edistää paniikkia, koska se ei ole kohottava tunne.

Lukekaa viesti* Galaktisen liiton lähettämästä avaruusluotaimesta ja huomaatte, että avaruusveljenne tarkkailevat jatkuvasti ihmisrodun uskomusrakenteita. He tulevat näkyviin, kun maailman ihmiset ovat päästäneet irti niistä pitkäaikaisista näkemyksistään, mitkä estävät heitä päättämästä omasta puolestaan. Tämä on tärkeää meille. Kehotamme jokaista ihmistä astumaan eteenpäin ymmärtääkseen sieluaan, mestaruuttaan ja paikkaansa luomisessa. Emme tule esiin lietsoaksemme pelkoa ja tarvetta nojautua meihin, vaan sen sijaan olemme johtamassa teitä kokemukseen, mikä tuo pyhien sielukykyjenne kasvua ja laajentumista.

Lisäämme myös, että on niitä, jotka ovat todella nähneet avaruusaluksiamme. Tämä johtuu siitä, että näiden kahden välillä on sopimuksia - niiden jotka miehittävät alusta ja niiden jotka näkevät aluksen. Niissä tapauksissa, kun joku näkee aluksen, muttei tiedä, keitä hän näkee, näkijä ei ole vielä herännyt tehtävälleen. Voitaisiin sanoa, että tämä on hänen herätyksensä. Niissäkin tapauksissa missä on sopimus, avaruusveljenne työskentelevät mielen vivahteiden kanssa, eivätkä pakota olemustaan niille, jotka eivät ole heränneet omalle tehtävälleen.

Arkkienkeli Metatron


*Carolyn Evers: Oliko se avaruusalus?
Huomasin, että oli erittäin suuri varjo, mikä näytti kulkevan maapallon pinnan yli. Tämä varjo napattiin kuviin, joita saatiin satelliitista ja se voitiin nähdä myös Google Earthissa. Mietin, oliko tämä se suuri avaruusalus, minkä oli ennustettu ilmestyvän lokakuussa. Niinpä kysyin lisätietoa tästä.

Ei, kyse ei ole Galaktisesta liitosta, joka lähettää aluksiaan maahan. Sen sijaan kyse on Galaktisen liiton avaruusluotaimesta. Tämä on miehittämätön ja kerää tietoa. Tämän tarkoitus on käsityksen luominen. Tämä on kartta ihmistietoisuudesta. Tämän tarkoitus on ymmärtää vähän paremmin ajatuksia, haluja ja pitkään ylläpidettyjä asenteita Ylimmästä Luojasta. Ihmistietoisuus kohoaa ja tämä voidaan määritellä valomäärällä, mikä heijastetaan verkkojärjestelmään. Tämä kuitenkaan ei anna Galaktiselle liitolle tuntua siitä, mitä ihmisten sydämissä on. Puhumme niiden ihmisistä, jotka eivät ole tietoisia valosta.

Galaktisella liitolla on ymmärrys siitä, missä suurimmat pimeysmäärät ovat, koska voimme nähdä tämän, kun se näyttäytyy hyvin synkkänä, liimankaltaisena "massana", mikä roikkuu maiden ja kaupunkien yllä.

Tätä voitaisiin pitää eräänlaisena testauksena. Haluamme vain nähdä, miten moni ihminen olisi vastaanottavainen viestille siitä, että ilmestyisimme taivaallenne, ja ketkä olisivat avoimia ylösnousemustoiminnalle. Tämä on vain sykkeen lukemista. Tämä ei ole aluksemme.

Galaktinen liitto

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008

ViestiKirjoittaja Wespa » 13 Loka 2008, 22:44

Nyt (tänään) on ollut outoja sähkökatkoja ympäri USA:ta ja mm. Kanadassa.

- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Ufologia”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron