Nyt alkaa keittämään

!
Jos nämä jotkut ihmiset voisivat mennä väittelemään kinasteluosioon

......
Täällä puhumme 14.10. -päivästä ja niistä LÄHIPÄIVÄN tapahtumista (Ja tuo/nuo tapahtumat eivät välttämättä ole 14.10, vaan
14.10.-08 - 9.2.-08 ajalla).
Eli yksinkertaisesti minun mielestä ei kannata tähän topicciin tulla kommentoimaan, jos ei usko ko. tapahtumiin, KOSKA TÄMÄ TOPICCIHAN ON ITSEASIASSA "Avaruusolennot näyttäytyvät maailmanlaajuisesti 14.10.2008" ja suurimmaksi osaksi kaikki puhuvat täällä että MITÄ VOI TULLA TAPAHTUMAAN JOS TÄMÄ KÄY TOTEEN ja tänne tulee joitain kanavoituja viestejä.
Ja mielestäni (ja varmaan myös Wespan mielestäkin ?) paranormaalin olemassaolon väittely ja "tapahtuuko mitään 14.10 vai ei ?" kuuluu väittelyosioon tai muihin foorumeihin, vai ?
Eli eikös tänne kommentoida vaan tuon AJAN tapahtumista ja niistä mitä voi tulla tapahtumaan?
...Minun mielestä aika monessa topicissa mennyt jo väittelyksi nämä asiat monella taholla...
Jokaisella ihmisellä on uskomuksensa, mutta tämähän on PARANORMAALI BLOGIN FOORUMI (ainakin tietääkseni tuossa lukee myös että parablogin foorumi

) ja niille jotka ovat skeptikkoja, voivat mennä varmaan muualle kenties keskustelmaan ja halventamasta ja arvostelemasta toisten kokemuksia.
Jotkut uskovat, että oikeasti tapahtuu jotain, jotkut vähän epäilevät mutta odottavat silti, jotkut eivät sitten usko.
En sano itse asiasta suuntaan enkä toiseen, että mitä tapahtuu, mutta TOISAALTA odotan että mitä VOI tulla tapahtumaan. Mutta oikeesti, jos jaksaisitte mennä väittelemään vaikka tonne väittelyosioon ? Ei ole kiva lukea joka topicista 2 sivua kamalaa riitelyä ja kinastelua, kun kinastelulle riittää yksi oma topicci.
Ja mitä paranormaaleihin asioihin tulee:
Kovin moni ihminen, joka ei ole koskaan kokenut itse mitään paranormaalia, ei voi tietää millaista se on ja sellanen ihminen alkaa herkästi arvostelemaan toista, joka on esimerkiksi nähnyt kummituksen tai UFOn tai VAIKKAPA NÄHNYT AVARUUSOLENNON.
Odotan vaan sitä päivää, kun nuo ihmiset saavat itse kokea jotain paranormaalia ja tulla sitten sanomaan ettei kummituksia tai avaruusolentoja ole olemassakaan.