Saksan keskiluokka keltaliivistyy

Yhteiskunnallinen, tieteellinen ym. toisinajattelu, joka ei sovellu muihin osioihin
A MAN OF A TIME STORM
Jumala

Saksan keskiluokka keltaliivistyy

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 27 Helmi 2019, 06:56

On aina sanottu että kun valtaapitävät nousee keskiluokkaa vastaan, se on vallanpitäjien menoa, seuraavassa lähes tuoreessa Blokkimedian videossa näkyy kuinka omakotialueella on Saksalaiset ripustaneet keltaliivinsä portinpieliin, myös muuta videota keltaliivien suuresta suosion kasvusta koko EU alueella.
EU lippuja poltetaan, videot on niitä mitä valtamedia ei näytä, puhe suomeksi. Todella outoa kuinka hiljaa meidän Suomen valtamedia onkaan EU:n kansojen noustessa vallanpitäjiä vastaan, eikä syyttä, sekin selviää videosta. https://www.youtube.com/watch?v=L-LSS0oHzyQ

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

Re: Saksan keskiluokka keltaliivistyy

ViestiKirjoittaja Andromeda » 27 Helmi 2019, 08:57

Kiva mainos bittivaluutoista. Tule kurssille niin kerromme kaiken oleellisen bittivaluutoista. Vielä 10 paikkaa vapaana osallistumismaksu 150 euroa joten 1500 € tili tai enemmän muutamasta tunnista, ei huono. Minua on kans kyselty vaikka kuinka moneen bittivaluutta tilaisuuteen. Ongelma noissa on se ettei voi tietää mikä useista sadoista bittivaluutoista tulee sitten jäämään käyttöömme jos yksikään niistä, jos on tullut lähdettyä mukaan jokaiseen mihin on kyselty. Moni on jo nyt menettänyt paljon rahaa niissä. Petteri Järvinen näistä varoitteli takavuosina.
Videota en katsonut kun oli niin kaupallinen lähestymistapa tuossa. Onecoin, coinspace, leocoin. Ainakin noihin on kyselty mukaan ja kaksi ensimmäistä on kaiketi jo kuopattu sitten tai toiminta ei ole lähtenyt käyntiin odotetulla tavalla kun on siirrytty kolmanteen valuuttaan, mahtaako sekään edetä yhtään pidemmälle. No koulutettavia kuitenkin riittää ja 150 euroa tilaisuudesta on kuin maksaisi jostakin kansainvälisen gurun luennosta.
Yle ja Maikkari ei tosiaan kerro juuri mitään keltaliiveistä. Miksi näin? Johtuuko ehkä siitä että suomalaiset mepit ovat edenneet hyvin korkeisiin virkoihin siellä Brysselissä. Talouskomissaari O.Rehn on nykyään Suomen pankin johtaja. Katainen komissaarina Brysselissä. Stubb investointipankkiirina. Ollaanko globalistien asialla liikenteessä. Macron on myös ex Rothschild pankkiiri. Jotenkin ajatuksiin tulee tuo Ronald Bernard ex-Illuminati pankkiiri ja hänen videonsa tuubissa ja kertomus siitä miten EU oikeasti toimii. Myöskin Edward Griffin on kertonut politiikkaan kätketyistä agendoista. Hän on tutkinut politiikkaa 1960 - luvun alusta lähtien. Kannattaa katsoa mitä Bernard ja Griffin sanovat nykymenosta.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 28 Helmi 2019, 07:48

Enpäs kato minäkään Edward Griffiä sitten, lähdenkö minäkin tälle linjalle, en katso sinun välittämiä linkkejä kun ei kiinnosta tai niissä on sivun täydeltä pelkkä mainosta kuten onkin. Minulle on ihan sama mitä videossa mainostetaan, kaikki Yuotuben videot on mainosten varassa, jos ei ole mainoksia videolle, niin se poistetaan. Jos joku keksii bisneksen, niin en kyllä ole kateellinen hänelle tämän päivän suomessa missä kaikki bisnes pyritään saamaan globaaleille yrityksille, eikös K:nkin toiminta ole pelkkää bisnestä ja hyvä niin jos pärjää sillä, miten sen sulatat sitten?

Yle ja Maikkari ei kerro keltaliiveistä koska meillä on oikeistohallitus, taas maikkari on vapaamuurarien omistama, mitkä ei hyväksy keltaliivejä, eivät hyväksy muuta kuin eliitin näkemyksen, Yle taas on hallituksen ohjaama, hallitus on myös vapaamuurarieliitin saunailta kavereita, suurinpiirtein näin, meitä ohjaa pieni piiri pyörii joka on korkeasti eliittinen ja määrää mitä julkaistaan ja muita vainotaan kuten kävi MV-lehden sekä sananvapauden suomessa, nyt kun olet hyökännyt kaikkia välittämiäni blokkimedian videoita vastaan katsomatta edes niitä, vai katsoitko yhtään? niin toimit samalla tämän eliitin vahtikoirana.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 28 Helmi 2019, 19:06

A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:Enpäs kato minäkään Edward Griffiä sitten, lähdenkö minäkin tälle linjalle, en katso sinun välittämiä linkkejä kun ei kiinnosta tai niissä on sivun täydeltä pelkkä mainosta kuten onkin. Minulle on ihan sama mitä videossa mainostetaan, kaikki Yuotuben videot on mainosten varassa, jos ei ole mainoksia videolle, niin se poistetaan. Jos joku keksii bisneksen, niin en kyllä ole kateellinen hänelle tämän päivän suomessa missä kaikki bisnes pyritään saamaan globaaleille yrityksille, eikös K:nkin toiminta ole pelkkää bisnestä ja hyvä niin jos pärjää sillä, miten sen sulatat sitten?

Yle ja Maikkari ei kerro keltaliiveistä koska meillä on oikeistohallitus, taas maikkari on vapaamuurarien omistama, mitkä ei hyväksy keltaliivejä, eivät hyväksy muuta kuin eliitin näkemyksen, Yle taas on hallituksen ohjaama, hallitus on myös vapaamuurarieliitin saunailta kavereita, suurinpiirtein näin, meitä ohjaa pieni piiri pyörii joka on korkeasti eliittinen ja määrää mitä julkaistaan ja muita vainotaan kuten kävi MV-lehden sekä sananvapauden suomessa, nyt kun olet hyökännyt kaikkia välittämiäni blokkimedian videoita vastaan katsomatta edes niitä, vai katsoitko yhtään? niin toimit samalla tämän eliitin vahtikoirana.

Niin tuo mainoshan ei ollut tyypillinen tuubi mainos vaan videon lataajan itsensä kirjoittama teksti. Eli ei ollut youtubesta johtuva mainos. Ei ole pelkkää bisnestä eikä ole koskaan ollutkaan sellaista. Hän on sitäpaitsi ollut eläkkeellä jo jokusen vuoden ajan jos et tiennyt. Kait sitä ihminen saa ja pakkokin on jotain tienata elääkseen. Mutta sinulla on hyvin virheellinen kuva Suomen rajatiedon ihmisten yritystoiminnasta kuitenkin. Elää sillä voi mutta kun nyt otit asian esille niin oiotaanpa jälleen näitä virheellisiä käsityksiä joita monella näyttää edelleen olevan.

Suomalaisista jos nyt puhutaan tienaamisesta rajatiedon kentällä, niin jotain tienanneita ei ole kovin montaa henkilöä. JAG sekä Rauni-Leena. Muut ovat järjestäneet tapahtumia joissa on ollut yksi tai useampia luennoitsijoita vierailijoina. Jokaiselle sitten maksat luentopalkkion erikseen, tilavuokran ja jos on jotain kahvi tai muuta tarjoilua nekin maksat omasta pussistasi. Jos jotain vielä jää viivan alle on se sitten sinun palkkiosi tuon tilaisuuden järjestämisestä. Aika monessa olen itsekkin ollut talkoomielellä mukana, kahvikupponen ja jotain syötävää on saatettu tarjota joskus mutta ei joka kerta kuitenkaan. Tuo on ollut kuitenkin jo tiedossa kun on mukaan pyydetty ja vapaaehtoisena mukaan lähdetty. Eli kyllä siinä polttoaineetkin on menneet ihan omaan piikkiin monta kertaa. Ei tarvitse kenenkään siis olla kateellinen sen vuoksi. Se on elämäntapa ja halu auttaa ystäviä. Yllättävän usein kuulee että hommaa tehdään vain rahan vuoksi, mikä ei sitten alkuunkaan pidä paikkaansa.
Ja jos olet sitten kirjoittanut vaikka muutaman kirjan kuten jotkut ovat, nekin menevät usein omakustanteena ja pieninä painoksina jonka kirjailija joutuu siis itse kustantamaan, tästäkään ei siis voi suuremmin tienata kun painosmäärät ovat hyvin pieniä. Eli kirjailijana toimiminen vie aikaa ja kun kirja sitten on joskus valmis painoon maksat kulut omasta pussistasi ja kun sitten onnistut kirjoittamaasi kirjaa myymään joitakin kappaleita alat vasta siinä vaiheessa saamaan sitä tuloa takaisin päin jota sitten palkaksikin voitaneen kutsua. Siihen asti on siis ollut vaan pelkkiä menoja ilman tuloja. Ja kirjan kirjoittaminen voi kestää vuosia ennen kuin valmistuu sitten painettavaksi jos sivuja on vaikka 870.

Olisiko sinulla sen verran selkärankaa vielä jäljellä että pystyisit reilusti myöntämään olleesi väärässä tässä asiassa. Arvostaisin kovasti jos niin voisit tehdä?

A MAN OF A TIME STORM
Jumala

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 01 Maalis 2019, 06:05

Mikä ihmeen selkärankaa myöntää olevan väärässä, sinä teilasit ensin blokkimedian hyvät keltaliiveistä, Q-anonista ja muusta ajankohtaisesta uutisoivat videot mainostamisen takia, minä kysyin että miten sulatat sitten K:n bisnekset, kyllä hän mainostaa, tai saa mainostilaa itselleen monessa paikassa tosin hiukan eri tavoin vaikka olisi jo eläkkeellä, toin siis esiin että valikoit sen mukaan mikä on sinun mieleen ja muut teilaat kuten blokkimedian toisarvoisin seikoin jostain syystä, mistä lie kyse, koska et tiettävästi ole keltaliivejä vastaan, etkä ilmeisesti edes Q-anonia vastaan, ilmeisesti olet siis vain minua vastaan, mitä en kyllä ihmettele, lauon monet asiat aivan liian suoraan ja ihmiset eivät pidä totuuksista.

Minä en ole mitenkään K:n bisnesten suhteen negatiivinen, hyvä että onnistunut rajatiedon alueella ja onhan hän politisoitunut mielipiteissään samallalailla kuin blokkimedian toimittaja, mistä erityisesti hänessä pidän. Samalla muodostanut lievästi uskonnollisen piirin ympärille mitä en näe taas kovinkaan positiivisena, tämä näkyy siten, että eräät palvoo häntä kaiken tietävänä, mikä sitten on tavallaan uskonto. Itse olen kaikesta meedio jutuista huolimatta tieteen puolen valkoisen veljeskunnan edustaja. Valkoinen veljeskunta tulee siitä että tunnen yhteyttä heihin.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 01 Maalis 2019, 13:15

A MAN OF A TIME STORM kirjoitti:Mikä ihmeen selkärankaa myöntää olevan väärässä, sinä teilasit ensin blokkimedian hyvät keltaliiveistä, Q-anonista ja muusta ajankohtaisesta uutisoivat videot mainostamisen takia, minä kysyin että miten sulatat sitten K:n bisnekset, kyllä hän mainostaa, tai saa mainostilaa itselleen monessa paikassa tosin hiukan eri tavoin vaikka olisi jo eläkkeellä, toin siis esiin että valikoit sen mukaan mikä on sinun mieleen ja muut teilaat kuten blokkimedian toisarvoisin seikoin jostain syystä, mistä lie kyse, koska et tiettävästi ole keltaliivejä vastaan, etkä ilmeisesti edes Q-anonia vastaan, ilmeisesti olet siis vain minua vastaan, mitä en kyllä ihmettele, lauon monet asiat aivan liian suoraan ja ihmiset eivät pidä totuuksista.

Minä en ole mitenkään K:n bisnesten suhteen negatiivinen, hyvä että onnistunut rajatiedon alueella ja onhan hän politisoitunut mielipiteissään samallalailla kuin blokkimedian toimittaja, mistä erityisesti hänessä pidän. Samalla muodostanut lievästi uskonnollisen piirin ympärille mitä en näe taas kovinkaan positiivisena, tämä näkyy siten, että eräät palvoo häntä kaiken tietävänä, mikä sitten on tavallaan uskonto. Itse olen kaikesta meedio jutuista huolimatta tieteen puolen valkoisen veljeskunnan edustaja. Valkoinen veljeskunta tulee siitä että tunnen yhteyttä heihin.

Ja minäkö en saa "teilata" mitään, onko se sinun yksinoikeus? Et ilmeisesti lukenut ajatuksella mitä kirjoitin. Ei ole olemassa mitään hillittömiä bisneksiä kuten itse termin ymmärrän. Kyse on elämäntapayrittäjästä joka on yrittänyt tulla toimeen yrityksestään saaduilla tuloilla. Eikö JAG sitten mainostanut tai Rauni-Leena? En ole sinua vastaan mutta itse olet K:ta ja minua vastaan se on tullut selväksi. Mikä on totuus kullekkin se vaihtelee kovasti. Ehkä et itse vaan pidä toisenlaisista totuuksista jotka haastavat sinun näkemäsi totuuden. Etkö itse palvo Gurdijeffia onko K:n näkemykset jotenkin huonompia kuin Gurdijeffilla? Nyt ollaan pudottu sinne 3D:n juupas eipäs maailmaan. Ongelma ei ratkea samalla tasolla jolla se on syntynyt.
Pitäisikö minunkin suuttua jokaiselle joka ei ole täysin samaa mieltä laittamistani linkeistä ja kirjoituksistani. Sehän kertoisi silloin siitä että en olisi ihan sujut egoni kanssa. Ego olisi enimmäkseen silloin siellä kapteenin paikalla joka laivaa ohjaa.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 02 Maalis 2019, 07:03

No etupäässä olet teilannut kaikki linkkini mitä viime aikoina olen laittanut, tottakait saat teilata, mutta ei homma toimi jos lähtee sille linjalle mille lähdit. Kysyin vain miten sulatat K:n bisneksen kun et sulata blokkimedian mainontaa? Koska itsekkin olet välittänyt samaa sisältöä mitä blokkimedia sisälsi, niin ainoa johtopäätös on se että et sulata ihmisiä joita pidät skeptikkoina, eli et myöskään minua, itse asiassa en ole edes skeptikko, mutten lähde mukaan jos hiukankin vaikuttaa uskonnollissävyiseltä, jos suoraan hyväksytään K:n informaatio mitä hän kanavoi, niin se on sama kuin uususkonto vailla tieteellistä, edes puolitieteellistä tukea. Ei kiinnosta sellainen. Hyvä esimerkki mitä mainostat on ettei vanhat profetiat toteudu, koska tässä ajassa on suurempi määrä muutttuvia mahdollisuuksia, jotenkin niin sanot, kysyn mistä tieto on, johon sanot että K:lta ja muilta kanavoijilta. Kuitenkin kun katsoo Nostradamuksen ennustuksia ne toteutuu yksi toisensa jälkeen hyvin tarkasti edelleen tässä ajassa, eli tilastotiede ei tue näiden kanavoijien näkemystä.

En ole K:ta vastaan, mutta en voi hyväksyä meediokyvyillä saatua informaatiota suoraan, se pitää tarkistaa sopiiko se muuhun vastaavaan informaatioon, tietoon, vanhaan tietoon tai tieteeseen, mitä viestit koskee. Koivula on ollut näissä K:sta tehdyissä videoissa kehumassa K:ta erinomaiseksi "meedioksi", varmasti onkin yksi parhaista, mutta sanoi ihan saman että K:n informaatiota ei saa kuitenkaan pitää itsestäänselvyytenä, eli ihan samaa sanoo kuin minä, homma täytyy mennä niin että on useampi tietolähde, ei toisia kanavoijia kuitenkaan, tieteellinen, filosofinen puoli tai uskonnollinen tai mitä informaatio koskee tukemassa väitteitä, jollette sitten tee siitä vain uskontoa, jolloin ei tarvi mitään tukemista, mutei silloin sen tietoa voi käyttää esim tilastotiedettä vastaan. En ole myöskään sinua vastaan, mielipiteet tosin on tietyissä asioissa erit johtuen meidän eri tietolähteistä.

Ei K haasta minua näkemään mitään totuutta, haluan vain oikean tiedon ja hän on vain yksi hyvä lähde muiden hyvien joukossa, eli K ei siihen yksin riitä, paras tieto tulee mieslestäni Skinwalker ranchin tyyppisistä tutkimuksista, hyvien ufotutkijoiden tutkimuksista joissa he lopulta kääntyvät paranormaalin kannattajiksi, miksikähän, meediotutkimukset, onhan niitä haastajia vaikka millä mitalla tässä muutaman mainitakseni.

En ole väittänyt että K:lla on hillittömiä bisneksiä, tuskin on myöskään Blokkimedialla. kuten sanoin minua ei yhtään kiinnosta muiden bisneksien suuruus vaan välittäjän tieto ratkaisee. Kyse oli vain sinusta kun et hyväksynyt Blokkimediaa heidän mainosten takia, miten käännät jutun minuun liittyväksi, olen hyväksynyt kaikkien bisnekset. Hyväksy sinäkin.

Palaa sivulle “Vaihtoehtoajattelu”