ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 02 Maalis 2019, 07:03
No etupäässä olet teilannut kaikki linkkini mitä viime aikoina olen laittanut, tottakait saat teilata, mutta ei homma toimi jos lähtee sille linjalle mille lähdit. Kysyin vain miten sulatat K:n bisneksen kun et sulata blokkimedian mainontaa? Koska itsekkin olet välittänyt samaa sisältöä mitä blokkimedia sisälsi, niin ainoa johtopäätös on se että et sulata ihmisiä joita pidät skeptikkoina, eli et myöskään minua, itse asiassa en ole edes skeptikko, mutten lähde mukaan jos hiukankin vaikuttaa uskonnollissävyiseltä, jos suoraan hyväksytään K:n informaatio mitä hän kanavoi, niin se on sama kuin uususkonto vailla tieteellistä, edes puolitieteellistä tukea. Ei kiinnosta sellainen. Hyvä esimerkki mitä mainostat on ettei vanhat profetiat toteudu, koska tässä ajassa on suurempi määrä muutttuvia mahdollisuuksia, jotenkin niin sanot, kysyn mistä tieto on, johon sanot että K:lta ja muilta kanavoijilta. Kuitenkin kun katsoo Nostradamuksen ennustuksia ne toteutuu yksi toisensa jälkeen hyvin tarkasti edelleen tässä ajassa, eli tilastotiede ei tue näiden kanavoijien näkemystä.
En ole K:ta vastaan, mutta en voi hyväksyä meediokyvyillä saatua informaatiota suoraan, se pitää tarkistaa sopiiko se muuhun vastaavaan informaatioon, tietoon, vanhaan tietoon tai tieteeseen, mitä viestit koskee. Koivula on ollut näissä K:sta tehdyissä videoissa kehumassa K:ta erinomaiseksi "meedioksi", varmasti onkin yksi parhaista, mutta sanoi ihan saman että K:n informaatiota ei saa kuitenkaan pitää itsestäänselvyytenä, eli ihan samaa sanoo kuin minä, homma täytyy mennä niin että on useampi tietolähde, ei toisia kanavoijia kuitenkaan, tieteellinen, filosofinen puoli tai uskonnollinen tai mitä informaatio koskee tukemassa väitteitä, jollette sitten tee siitä vain uskontoa, jolloin ei tarvi mitään tukemista, mutei silloin sen tietoa voi käyttää esim tilastotiedettä vastaan. En ole myöskään sinua vastaan, mielipiteet tosin on tietyissä asioissa erit johtuen meidän eri tietolähteistä.
Ei K haasta minua näkemään mitään totuutta, haluan vain oikean tiedon ja hän on vain yksi hyvä lähde muiden hyvien joukossa, eli K ei siihen yksin riitä, paras tieto tulee mieslestäni Skinwalker ranchin tyyppisistä tutkimuksista, hyvien ufotutkijoiden tutkimuksista joissa he lopulta kääntyvät paranormaalin kannattajiksi, miksikähän, meediotutkimukset, onhan niitä haastajia vaikka millä mitalla tässä muutaman mainitakseni.
En ole väittänyt että K:lla on hillittömiä bisneksiä, tuskin on myöskään Blokkimedialla. kuten sanoin minua ei yhtään kiinnosta muiden bisneksien suuruus vaan välittäjän tieto ratkaisee. Kyse oli vain sinusta kun et hyväksynyt Blokkimediaa heidän mainosten takia, miten käännät jutun minuun liittyväksi, olen hyväksynyt kaikkien bisnekset. Hyväksy sinäkin.