[:] Yle valehtelee todistetusti [:]

Yhteiskunnallinen, tieteellinen ym. toisinajattelu, joka ei sovellu muihin osioihin
Avatar
Elenin
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 02 Heinä 2012, 07:46

Re: [:] Yle valehtelee todistetusti [:]

ViestiKirjoittaja Elenin » 10 Syys 2012, 18:28

Ei, päinvastoin, olen tajunnut hyvinkin selvästi minkä tason energioita sinä täällä ylläpidät.. ;) Valitettavasti nämä energiat ovat nyt muuttumassa planeetallamme nopeasti korkeammiksi joten kohdallasi muutos tulee olemaan epämiellyttävä..
Occupy Clan: kaikki pääsevät mukaan, kaksi omaa serveriä jo:

http://WW-Tigers.clan.su

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: [:] Yle valehtelee todistetusti [:]

ViestiKirjoittaja Zrud » 11 Syys 2012, 08:13

Elenin kirjoitti:Ei, päinvastoin, olen tajunnut hyvinkin selvästi minkä tason energioita sinä täällä ylläpidät.. ;) Valitettavasti nämä energiat ovat nyt muuttumassa planeetallamme nopeasti korkeammiksi joten kohdallasi muutos tulee olemaan epämiellyttävä..


Joo no herätä sitte ku se siu vitun muutos tulee tapahtumaan. Ota sil välil ne lääkkeet tun skitso.
Feel the LOVE

Avatar
Kalkkaropää
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Joulu 2011, 22:16

Re: [:] Yle valehtelee todistetusti [:]

ViestiKirjoittaja Kalkkaropää » 11 Syys 2012, 19:22

Elenin kirjoitti:Eli tosiasiassa , mitään syytä ei ole vaan puhut lämpimiksesi täällä soopaa. Mutta senhän minä tiesinkin jo, halusin vain muillekin osoittaa sen. ;)

Sinähän se tässä jatkuvalla syötöllä osoitat zrudin olevan se ainoa, joka ei puhu soopaa.. :D Huhhuh mikä kaveri.. Eikö ne oikeesti voi noutaa tota talteen johonkin pehmustettuun huoneeseen...?

Avatar
Elenin
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 02 Heinä 2012, 07:46

Re: [:] Yle valehtelee todistetusti [:]

ViestiKirjoittaja Elenin » 12 Syys 2012, 01:16

Niin, jos esittää jonkin väitteen, niin se pitää perustella.

Tätä olen kysynyt moneen otteeseen, mutta mitään vastausta en ole saanut: millä perusteella minun pitäisi syödä synteettisiä huumeita ja pakkohoito?

Suomen lain mukaan on uskonnon ja sananvapaus täällä.

Pakkohoidon peruste on, että on vaaraksi itselleen tai muille.

Internetkirjoittelu ei vaaranna ketään.
Occupy Clan: kaikki pääsevät mukaan, kaksi omaa serveriä jo:

http://WW-Tigers.clan.su

Avatar
Kalkkaropää
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Joulu 2011, 22:16

Re: [:] Yle valehtelee todistetusti [:]

ViestiKirjoittaja Kalkkaropää » 15 Syys 2012, 16:15

Elenin kirjoitti:Niin, jos esittää jonkin väitteen, niin se pitää perustella.

Tätä olen kysynyt moneen otteeseen, mutta mitään vastausta en ole saanut: millä perusteella minun pitäisi syödä synteettisiä huumeita ja pakkohoito?

Suomen lain mukaan on uskonnon ja sananvapaus täällä.

Pakkohoidon peruste on, että on vaaraksi itselleen tai muille.

Internetkirjoittelu ei vaaranna ketään.

No vaikka et vaaraksi oliskaan, ei ole kovin inhimillistä antaa ihmisen olla noi vakavassa aivokemiallisessa epätasapainossa. Ja jos et niitä psykoosilääkkeitä ite ymmärrä ottaa, että saisit sen pään kuntoon niin kyllä mun mielestä pakkohoito olis jo oikeutettua. Take the pills. Kyllä ne asiat siitä sitten kirkastuukin kummasti taas.

Avatar
Elenin
Alieni
Viestit: 141
Liittynyt: 02 Heinä 2012, 07:46

Re: [:] Yle valehtelee todistetusti [:]

ViestiKirjoittaja Elenin » 18 Syys 2012, 02:54

Mä oon vähän teiltä pahoilta hengiltä täällä kysellytkin perusteita väitteisiinne, mutta kovin hiljaista on ollut.. ;) Joten kerta vielä: onko sinulla kristallipallo vai miten näet aivojen kemian ja mikä tekee omasta mielestäsi ylivertaisen päättämään, että oma mieleni olisi jotenkin alempi?
Occupy Clan: kaikki pääsevät mukaan, kaksi omaa serveriä jo:

http://WW-Tigers.clan.su

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: [:] Yle valehtelee todistetusti [:]

ViestiKirjoittaja Zrud » 18 Syys 2012, 08:46

Elenin kirjoitti:Mä oon vähän teiltä pahoilta hengiltä täällä kysellytkin perusteita väitteisiinne, mutta kovin hiljaista on ollut.. ;) Joten kerta vielä: onko sinulla kristallipallo vai miten näet aivojen kemian ja mikä tekee omasta mielestäsi ylivertaisen päättämään, että oma mieleni olisi jotenkin alempi?


Jos oot kerta ite niin tymä ettet tiedä tuota. Niin mee takas kouluun.
Sun kaltasille pitää selittää itsestäänselvimmätki asiat.

Terveeseen ajattelutapaan kykenevät ihmiset kun katos huomaavat ne ääripään sairastapaukset. Joita sä edustat.

Siinä sulle perustelu v*tun daiju.
Feel the LOVE

Avatar
Kalkkaropää
Kummitus
Viestit: 65
Liittynyt: 04 Joulu 2011, 22:16

Re: [:] Yle valehtelee todistetusti [:]

ViestiKirjoittaja Kalkkaropää » 19 Syys 2012, 19:09

Elenin kirjoitti:Mä oon vähän teiltä pahoilta hengiltä täällä kysellytkin perusteita väitteisiinne, mutta kovin hiljaista on ollut.. ;) Joten kerta vielä: onko sinulla kristallipallo vai miten näet aivojen kemian ja mikä tekee omasta mielestäsi ylivertaisen päättämään, että oma mieleni olisi jotenkin alempi?

Sovitaan vaikka, että kyllä katsoin kristallipallosta, jos se saa sun nappaamaan ne lääkkeet.. Sulla ei oikeesti ole kaikki kunnossa siellä päässä ja tää on fakta. Kaikki sitä sulle toitottaa, miksi siis edelleen et sitä vaihtoehtoa edes pysty/suostu pitämään mahdollisena? Onko 99 prosenttia sun aiheisiin vastaajia illuminatin kätyreitä, vai olisko kyse vaan siitä, että se on totta ja sää et sitä pysty sitä myöntämään koska hullu ei kykene tiedostamaan omaa hulluuttaan?

En mielesi alemmuudesta ole puhunut mitään, vaan sen epätasapainosta. Saattasit jopa ihan fiksu ja ajatteleva kaveri ollakkin, jos ajattelisit selkeesti. Ikävä kyllä tekstisi ei semmosta anna esille kuten ei varsinaiset kertomuksesikaan omasta elämästäsi. Tervettä ihmistä ei yritetä esim. pistää pakkohoitoon. Olisin minäkin varmasti joidenkin arvioiden mukaan epätasapainonen yksilö maailman- ja elämän katsomuksellisten näkemyksieni ym. ajatuksieni takia, mutta ei ole minkäänlaiseen psyykkiseen hoitoon menoa koskaan ees ehdotettu. Ehkä vähän masentunut mutta ei mitään sen suurempia mielenterveysongelmia, mutta eipä ole siihenkää hoitoja ehdotettu vaikka olen jos vuosia kestäneestä olotilastani maininnutkin jollekkin terkkarille. Että jos sua väkisin hoitoon viedään, on sille aika varmasti syynsä.

Lopulksi yksityiskohtaisempi analyysi miksi esim. minä tähän hypoteesiin olen päätynyt: kaikki kirjoituksesi, ovat jo kirjoitusasultaan äärimmäisen sekavaa luettavaa. Esittelet paljon linkkejä eri "lähteisiin", joiden faktapohjaisuus on nolla ja sulta puuttuu täysin lähdekritiikki lukuunottamatta tietenkin sen paranoidisuutesi aiheuttamaa yleisen median vastustamista. Aihe hyppii, ensin kirjoitat todella sekavasti eläimiin sekaantumisen puolesta, toisessa illuminatin syyllisyydestä kaikkeen maailman pahaan ja lopuksi vielä jotakin ydinvoiman vastustus propagandaasi.Ristiriitaisuudet: esittäydyt yhteiskunnanvastaisena anarkistina, joka haluaa tuhota "illuminatin" vallan jne. mutta samaan hengenvetoon vaadit samaisen yhteiskunnan perustaan kuuluvia oikeuksia, jotta saat lisää sitä pajauttelu rahaa ja pahentamaan entisestään jo vakavaa psykoosiasi.

Hei kamoon, et voi "tervejärkisenä" ihmisenä, jona itsesi kuvittelet sairautesi oireilun takia,oikeasti luulla että on perustelematonta epäillä sanojasi.. Sulta puuttuu täysin uskottavuus.

Toivottavasti tää suhteellisen asiallinen vastaus ja lihavoidut sanat auttaa sua sisäistämään ne perustelut, jotka ei ole hatusta temmattuja toisin kuten kaikki teikäläisen jutut.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: [:] Yle valehtelee todistetusti [:]

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 20 Tammi 2014, 14:42

Alkuperäinen aihe on siis ollut se että Yle valehtelee todistetusti. Ehkä näin, ainakin näillä kaupallisilla kanavilla, jutut menevät suodattimien lävitse. Mitä tulee "salaliittoihin" niin ainakin se on todistettu jo tieteellisestikkin vuonna 2011, että reilut 1000 yritystä omistaa ristiin toisensa ja n. 80 % koko systeemistä. Finanssikapitalismi nostaa päätään aina vain korkeammalle. Tietyt pankit eivät oikeasti ajakkaan asiakkaidensa etua, vaan pelaavat asiakkaidensa talletuksilla omaksi edukseen, kuten Goldman Sachs dokkareista olemme saaneet katsoa tv:stä.


Palaa sivulle “Vaihtoehtoajattelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron