Samuli Perälältä myrskyosion viimeinen

Yhteiskunnallinen, tieteellinen ym. toisinajattelu, joka ei sovellu muihin osioihin
A MAN OF A TIME STORM
Jumala

Samuli Perälältä myrskyosion viimeinen

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 22 Syys 2020, 07:46

Eli Tyyntä myrskyn edellä osa 5 jakso 3/3. Voisi olettaa että aihe olisi aika loppuun käsitelty, mutta omasta mielestä tämä on paras jakso, toki rokotetietouden salattu osuus oli aiemmissa osioissa todella silmiä avaavaa.

Tässä osiossa kuvataan kuinka maailmamme on vääristynyt jo pitempiä aikoja ja Samulin positiivisen uskon mukaan se tulisi nyt kohtaamaan loppunsa tämä vääristymä kunhan ihmiset herää valon lisääntyessä. Samuli tuo kyllä nyt paljon asioita valoon.

Tätä unessa elävää kansaa pitää yllä pyramidirakenne joka ylempää on pitkälti mustan magian hallinnoima. Uni synnytetään monella tapaa ja yksi on tiedotus joka on tämän vääristyneen kehityksen omaavien hallussa. Nukkehallitukset, kuten meillä nyt on, se on paras tälle eliitille, eli sinne pääsee vain helposti ohjattavat yksilöt, itse haistan tämän kasvavan selvännäön ja elämänkokemukseni pohjalta että yksilöt valitaan jo kouluissa joita estetään ja toisaalta ne yksilöt jotka sopii vääristyneen kehityksen eliitille, niitä ohjataan johtoon, aika erikoistahan se on kun monien koulujen rehtoreina on salaseuralaisia. Marin on omasta mielestäni hyvä esimerkki nuoresta sinisilmäisestä naisesta joka sopii tälle vääristyneen kehityksen eliitille, naisilla on myös se ongelma miehiä enempi että he ovat hyvin auktoriteettiuskovaisia, tämä juontaa siitä että naiset oli pitkään alistettuja mikä on myös tätä vääristynyttä järjestelmää. Toisaalta hallituksiin, johtotehtäviin, neuvonantajiin on asetettu omia salaseuralaisia. Videosta käy hyvin ilmi että yksi tärkein elin pitämässä pystyssä tätä vääristynyttä kehitystä on Suomessa tämä suurin salaseura mistä olen puhunut aiemmin täälläkin. Se on myös maailmanlaajuinen salaseura, mutta enpä kerro enempää, katsokaa itse ja päätelkää kolahtaako teille.

https://www.youtube.com/watch?v=5aeWRjrR_GI

Palaa sivulle “Vaihtoehtoajattelu”