Kuolema

Kvanttifysiikka, luonnonkatastrofit, nähtävyydet, maailman ihmeet ym. arjesta poikkeavat "elämää suuremmat" asiat
Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Zrud » 24 Marras 2008, 19:33

itse en oikeen voi sanoa että mikään asia minua oikeasti pelottaa. en pelkää kuolemaa.
vaan odotan sitä innolla. kuoleman pelko on niin turhaa. miksi pelätä asiaa joka on väistämätön.
Feel the LOVE

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Gitarre » 24 Marras 2008, 20:53

Zrud kirjoitti:itse en oikeen voi sanoa että mikään asia minua oikeasti pelottaa. en pelkää kuolemaa.
vaan odotan sitä innolla. kuoleman pelko on niin turhaa. miksi pelätä asiaa joka on väistämätön.

Odotat sitä innolla, pistää hiukan minun silmään..... Jos kerran oikein odotat sitä niin minkä takia et vain lopeta odotustasi oman käden kautta?
Anteeksi nyt hiukan raju ilmaisu mutta olipahan pakko kysyä kun sen verran pisti silmään :)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Zrud » 24 Marras 2008, 21:02

koska omasta mielestäni itsemurha on heikoille.
Feel the LOVE

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Dala » 24 Marras 2008, 21:23

Minäkään en kuolemaa pelkää, en oikeastaan osaa pelätä sitä. Enemmänkin pelkoja liittyy siihen miten kuolee.
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Zrud » 25 Marras 2008, 01:02

itseäni sinänsä juuri kiinostaisi teitää miten missä ja milloin se tulee kun se tulee...
Feel the LOVE

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja tuputhy » 25 Marras 2008, 01:10

Dalan kanssa samoilla linjoilla: Kuolemaa en pelkää, mutta kuolintapaa kyllä. Jotenkin karmeimmalta tuntuisi olla puukotuksen uhri, en tiedä, miksi, mutta vuosia sitten halusin piilottaa kaikki isommat teräaseet kaappien pimeimpiin nurkkiin. Nyt sitä tarvetta ei kuitenkaan enää ole.
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 25 Marras 2008, 16:56

Hukkuminen on tähän asti kauhein, mitä voisi kuvitella kokevansa. (Jos tietysti pois luetaan tällaiset harvinaisemmat: puristuminen, höyrystyminen, viipaloituminen ym.)
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja viltsu » 25 Marras 2008, 18:14

Pelkään eniten sitä, että hukun. En voi kuvittella miltä tuntuu kun ei voi hengittää ja lopulta vetäisee pakolta henkeä ja vesi valtaa keuhkosi. Se olisi erittäin tuskallista. Kaikkein tuskallisin kuolema olisi luultavasti viipalointi.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Zrud » 25 Marras 2008, 18:58

viipalointi o_O
iha vaa nyt tiedoks että virallisesti kivuliain kuolintapa mitä maapallolla tällähetkellä elävältä palaminen. viipalointi... todella epätodennäköistä...
ja oon kuullu juttua että se itse asiassa tuntuu hyvältä kun on keuhkot täynnä vettä.
epämukanin vaihe on vain se kun tietää että nyt on pakko vetää sitä vettä henkeen.
Feel the LOVE

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja viltsu » 25 Marras 2008, 20:12

Hhhmm...Palaminen? Eipä tullut muuten mieleen. Palaminen on varmaankin todella kivulias tapa kuolla.

Totta Zrud viipaloituminen on epätödenäköinen tapa kuolla, mutta todella kivulias. Mieti kun viipalointi aloitetaan jaloista. Ja aina 5sekunnin välein sinusta leikataan 5senttiä pois. Bhuuh ajatuskin jo puistattaa. :?
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Zrud » 25 Marras 2008, 21:04

veikkaan että siinä menee jo alku taipaleella niin kovaan shokkiin että taju lähtee tai et vain enää tunne mitään.

ja koska olet kuullut että joku on kuollut leivän leikkuu koneeseen ?
Feel the LOVE

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja tuputhy » 26 Marras 2008, 00:19

Kyllähän varmaan jotkut ovat jo keksineet tuon viipaloinnin jo ennen meitä. Itse muutama vuosi sitten olisin halunnut "tappaa yhden henkilön tahkoamalla", mutta onneksi se tunne meni ohi parissa vuodessa.. Varmaan irakissa ja muualla on keksitty kidutuskeinoja, mitä me ei osata edes kuvitella..

edit: en tietenkään halua vahingoittaa ketään, se tunne vaan oli sellainen silloin, kun olin niin vihainen.
Viimeksi muokannut tuputhy, 26 Marras 2008, 17:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Zrud » 26 Marras 2008, 04:08

kylhä niitäki menetelmiä o satoja ellei tuhansia...
muta 1 ovelin on kiinalainen bambu kidutus :D jotka kattonu myytin murtajia nii tietää.
mies sidotaan bambumetsään selälleen maahan että hän ei pysty liikkumaan.
ja selän alle istutetaan bambun "siemen ?"
ja bambuhan on 1 maailman nopeitten kasvavia kasveja.
niin jo 4 päivässä bambu pn kasvannut noin 10 senttiä maasta ylöspäin suoraan ihmisen ihostaläpi... sanotaan että tolla menetelmällä saadaa kukatahansa puhumaan.
jos joku keleen puu alkaa kasvaa susta läpi nii ai ai.
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Jaarno » 26 Marras 2008, 12:31

Kyllä se ihminen on sitten ilkeä olento. Itselle on myös jäänyt mieleen sukuelinten leikkely yms. Myös jostakin dokumentista merirosvojen/merirosvoihin käytetty kidutuskeino jossa tyyppi laitettiin jalat ylöspäin makaamaan ja paljaita jalkopohjia hakattiin joillakin kepeillä niin kauan että hän alkoi puhumaan.

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Ali G- » 26 Marras 2008, 16:25

Zrud kirjoitti:kylhä niitäki menetelmiä o satoja ellei tuhansia...
muta 1 ovelin on kiinalainen bambu kidutus :D jotka kattonu myytin murtajia nii tietää.
mies sidotaan bambumetsään selälleen maahan että hän ei pysty liikkumaan.
ja selän alle istutetaan bambun "siemen ?"
ja bambuhan on 1 maailman nopeitten kasvavia kasveja.
niin jo 4 päivässä bambu pn kasvannut noin 10 senttiä maasta ylöspäin suoraan ihmisen ihostaläpi... sanotaan että tolla menetelmällä saadaa kukatahansa puhumaan.
jos joku keleen puu alkaa kasvaa susta läpi nii ai ai.



Toi kuulosti aika pahalta! Mutta yks kysymys; Eiks sen Bambun pitäs haljeta, kun näin nopeasti kelasin päässä? Tarkotan, että eiks sen pitäis haljeta pikemminkin kuin kasvaa ihmisestä läpi?
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Zrud » 26 Marras 2008, 16:31

ei. se kasvaa suoraan ihmisestä läpi :P Myytinmurtajat testas sen... noin 4 päivän päästä bambu oli jo kasvannut ihmisen torson läpi. ja vamvuhan on todella... kovaa ja kasvaa maasta todella kovalla voimalla. se tais olla nyt sellasis jaksoissa jota suomes ei oo viel näytetty...
Feel the LOVE

Avatar
Tiituli83
Valaistunut
Viestit: 33
Liittynyt: 13 Helmi 2009, 20:02
Viesti:

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Tiituli83 » 13 Helmi 2009, 22:22

aiai.. kuulostaa pahalta toi bambu juttu :shock:

mä ajattelen (oon aina ajatellu) että kuoleman jälkeen on elämää, mutta se on kutenkin jollain tavalla erilaista =/ en oikeen tiiä itekkään mitä tarkotan...
kuoleminen tuntuu... ööh.. sehän nyt on vähän laaja käsite, riippuu tietenkin siitä mihin kuolee, vanhuuteen, sairauteen vai kupsahtaako muten vaan... joten en kommentoi tähän...
läheisiä multa ei oo kuollu, mutta kaverin isoisä kuoli, ja se oli sille tosi paha paikka... vähän se pilas leirikoulun, mut sekin (vaikka sattukin kaverille enkä mä tuntenu sitä) vähän vaikutti mun suhtautumiseen, mutta ei se sillätavalla muuttanu mun näkemystä kuolemasta ja sen jälkeisestä elämästä...

mun uskomiset on muuten vähän ristiriitasia: uskon henkiin, sieluihin jne. mutta uskon myös kuoleman jälkeiseen elämään :| kumpaan uskon enemmän? en tiedä... :ghost3:
Kaikki on kummallisia >.< maailmanloppu tulee ja nyt siitä selitetään jo radiossakin O_O hui!

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 03 Maalis 2009, 13:59

elävältä palaminen on paras tapa. 8-)
ehkä hukkuminen on pahin, vaikkei sekään kovin paha ole, -tai sairastuminen johonkin vittumaiseen tautiin.
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Ali G- » 06 Maalis 2009, 15:29

Hukkumista sen verta, lopussa tulee semmone "hyvä fiilis" alun kituutuksen jälkeen ja näin, että hukkuminen taitas olla pikemminkin "paras" tapa kuolla. Tai no veden syvyys olis kyl myös paljon kysees ei ois kiva kuolla jossain puolen kilsan syvyydessä paineeseen, liian kivulias, lieneekö jo paine kuitenkin puristanu kaiken ilman keuhkoista tai aivot taikka sydän saanu jo pahoja vaurioita, ettei tunne enää kipua... Mene ja tiedä, ei kirjaimellisesti :D
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Immoxilline
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 17 Syys 2008, 19:54
Paikkakunta: Ölövi puttaalainen

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Immoxilline » 11 Huhti 2009, 22:41

Palatakseni aiheeseen..
Miltäköhän kuoleminen tuntuisi?

HHHoohhoijjaaa, näinpäs muuten kummaa unta, olin paikassa nimeltä "maa" ja "valtiossa" nimeltä "Suomi" olin joku tyyppi nimeltä immoxilline...

Ehkäpä?
"Pölijähämmää oon, mutta polliisia en pelekää!"


Palaa sivulle “Ihmeellinen todellisuus”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa