Kuolema

Kvanttifysiikka, luonnonkatastrofit, nähtävyydet, maailman ihmeet ym. arjesta poikkeavat "elämää suuremmat" asiat
Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 11 Syys 2008, 17:21

Pyh, kuoleman jälkeen tule mitään, siihen va kupsahdetaan jos ei elvytys toimi :lol:
Tai sitten joskus saadan käsiimme uhvo teknolokiikkaa ja sieltä joku herätys metodi(Eipä taida liittyä aiheeseen :( )
Mitä sillä kuoleman jälkeen ny vois olla, jos sä ny joudut haamuks nii eiks se oo vähä tylsää ko leujjut ja nökötät pari sataa vuotta kunnes sut manataan johonki purkkiin. Sen takii ne kaikki "haamut" riehuuki niis talois ku niil o TYLSÄÄ.
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 11 Syys 2008, 17:27

Olen tämän jo jossain ilmaissutkin, että kuoleman jälkeen ei ole mitään. Ei mitään. Taju pois.
Maadu siinä nyt sitten.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Exitium » 11 Syys 2008, 17:28

Aqua vitae kirjoitti:Olen tämän jo jossain ilmaissutkin, että kuoleman jälkeen ei ole mitään. Ei mitään. Taju pois.
Maadu siinä nyt sitten.


Mielestäni t uo ei kyllä pidä paikkaansa mutta mielipiteensä kullakin en niihin ala puuttua.
Telecvovim!

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 11 Syys 2008, 17:29

Miksi se ei pidä paikkaansa?
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 11 Syys 2008, 17:29

Exitium kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Olen tämän jo jossain ilmaissutkin, että kuoleman jälkeen ei ole mitään. Ei mitään. Taju pois.
Maadu siinä nyt sitten.


Mielestäni t uo ei kyllä pidä paikkaansa mutta mielipiteensä kullakin en niihin ala puuttua.



Mutta voisitko jakaa meille oman mielipiteesi vai onko se jo tuolla jossain??

EDIT: vitae ehti ensin XD
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 11 Syys 2008, 17:45

en ite vaan jaksa ajatella ettei kuoleman jälkeen tulis mitään, se tuntuu tosi tyhmälle,- tai tyhjälle... ja nyt se haamuteoria, niin sekin on vaan pelkkää tyhjänpäiväistä lässytystä.
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

marge15
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 29 Huhti 2008, 20:46

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja marge15 » 11 Syys 2008, 22:25

Aina välillä kun väitetään, että on nähty jotain amerikan sisällissodan ajalta haamuja, niin sehän kertoo, ettei uudelleensyntyminen ole siis totta? :D

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Trauma » 11 Syys 2008, 22:28

Jos kuoleman jälkeen ei ole enää elämää, niin älkää suotta huoliko. Tietoisuutenne häviää kaiken muunkin mukana, ettekä koe enää yksinkertaisesti mitään. Ette edes olemassaoloanne koska se itsessään loppuisi kuoleman jälkeen tuon ajattelutavan mukaan.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Gitarre » 11 Syys 2008, 22:33

Itse olen lähinnä järkeillyt että kuoleman jälkeen olisi loogisinta että olisi tavallaan unessa.... Tai siis miettikää sitä kun illalla nukahdatte ja aamulla heräätte, mitä te siinä välissä koette? ETTE MITÄÄN! Mutta onhan se nyt vähän pelottavaa jos sellainen jatkuisi aina ja vaan loputtomiin.
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja tuputhy » 11 Syys 2008, 23:06

Eihän sitä osaisi millään tavalla pelätä. Minut on nukutettu leikkauksia varten useita kertoja, ja vaikka muuten nään paljon unia, niin nukutuksessa en tunne todella olevani missään, tai edes olemassa! Sitten vaan herään ja huomaan, että nukahtamisen ja heräämisen välillä ei ole YHTÄÄN MITÄÄN, se on kammottavaa!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 12 Syys 2008, 15:27

Niin ne aivot vain toimivat. Se on kyllä, kumma millaisia ilmiöitä pystyy aivot vääntämään!
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 12 Syys 2008, 15:43

Aqua vitae kirjoitti:Niin ne aivot vain toimivat. Se on kyllä, kumma millaisia ilmiöitä pystyy aivot vääntämään!

Kummallista ja pelottavaa...

Avatar
UkkoPoikaPieni
Maahinen
Viestit: 183
Liittynyt: 10 Syys 2008, 17:02

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja UkkoPoikaPieni » 12 Syys 2008, 21:28

Minulla kyllä tuntuu joskus jos näen vaikka unia niin tunne ajan kulumisen ja tunnen unessani milloin on aika lähellä heräämistä ja monesti on käynyt niin että keskellä unta tulee semmone "herää pahvi" fiilis ja sit ootki hereillä. (Tää kuulu ehkä paremmi tonne "unet" topiccii.)
RESPECT!!!!

Hulluuden ja
mielipuolisuuden ero on
että toisesta nauttii.
JA MINÄ NAUTIN!

Avatar
ninjani
Muumio
Viestit: 274
Liittynyt: 23 Maalis 2008, 11:43

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja ninjani » 12 Syys 2008, 22:34

Itse uskon, että kuoleman jälkeen synnytään uudelleen, koska aine ja energia kiertää maapallolla. (Näin olen lukenut, mutta voin olla väärässä.)
Ilman sotaa ei ole rauhaa.

marge15
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 29 Huhti 2008, 20:46

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja marge15 » 13 Syys 2008, 00:51

Hah, tää kuuluu tähän, nuorena "kuolemattomuuteen" Tiedän nytten moni pitää mua vainoharhasena hulluna varmaan :) Miksei kuolemaa voisi paeta, itselläkin muutaman kerran ollut lähellä, mutta joko on ollu ylempi voima mukana tai sitten tosiaan olen "huijannut" kuolemaa. Ihmiset ovat vaan niin heikkoja, että kuolemme. Ittelle tullu "kuolemattomuuden" tunne, koska muutaman kerran käynyt niin lähellä, että heikompia huippaa :)

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 15 Syys 2008, 01:30

ninjani kirjoitti:Itse uskon, että kuoleman jälkeen synnytään uudelleen, koska aine ja energia kiertää maapallolla. (Näin olen lukenut, mutta voin olla väärässä.)

Kyllä aine ja energia toki kiertää mutta sillä ei ole mitään tekemistä uudelleen syntymisen kanssa...
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Maigi
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 17 Syys 2008, 17:39

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Maigi » 18 Syys 2008, 10:54

Korvapuikko kirjoitti:Kyllä aine ja energia toki kiertää mutta sillä ei ole mitään tekemistä uudelleen syntymisen kanssa...


Perustelut tähän, kiitos!


Itse en oikein tiedä mihin uskon. Periaatteessa jälleensyntymisteoria kiinnostaa minua älyttömän paljon ja jollain tavalla ehkä myös toivon, että se on totta. Kuitenkaan loppujen lopuksi en näe siinäkään hirveästi järkeä.

Helvettiin/kadotukseen ja taivaaseen/paratiisiin nyt en ainakaan usko, ja pelkkä tyhjyyskin tuntuu kummalliselta vaihtoehdolta.

Keskustelun aloittajan kanssa olen samaa mieltä siitä, että on vain parempi, etteivät ihmiset voi varmuudella tietää sitä, mitä kuoleman jälkeen tapahtuu. Aihehan on äärimmäisen kiinnostava ja näkemyksiä sekä vaihtoehtoja on monia, mutta eiköhän se lopullinen vastaus paljastu siinä vaiheessa, kun oikeasti kuolee.

Avatar
Exitium
Maahinen
Viestit: 188
Liittynyt: 11 Syys 2008, 15:51

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Exitium » 18 Syys 2008, 11:21

Kuoleman jälkeen energiastasi tulee jotain suurempaa paikassa missä lihalla ei ole käyttöä missä sielu on vapaa ja kaikki syntyy vihasta.
Telecvovim!

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 18 Syys 2008, 15:22

Maigi kirjoitti:
Korvapuikko kirjoitti:Kyllä aine ja energia toki kiertää mutta sillä ei ole mitään tekemistä uudelleen syntymisen kanssa...


Perustelut tähän, kiitos!

Tämä just niin vaikeeta perustella näitä minun mielipiteitä kun se on jotenki niin vaikeata selittää yritetäänpä silti. Tästä aine ja energia jutusta ensi, se on siis totta että aine ja energia kiertää mutta ihmisen ajatukset (sielu jos niin haluatte sanoa) ei ole sinänsä energiaa vaan sähköimpulsseja ja kun ihmienen kuolee niin kaikki "energia" mitä siinä on vapautuu luontoon, ei ole mitää joka pitäisi sitä energiaa kasassa enää
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Maigi
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 17 Syys 2008, 17:39

Re: Kuolema

ViestiKirjoittaja Maigi » 18 Syys 2008, 21:50

Korvapuikko kirjoitti:Tämä just niin vaikeeta perustella näitä minun mielipiteitä kun se on jotenki niin vaikeata selittää yritetäänpä silti. Tästä aine ja energia jutusta ensi, se on siis totta että aine ja energia kiertää mutta ihmisen ajatukset (sielu jos niin haluatte sanoa) ei ole sinänsä energiaa vaan sähköimpulsseja ja kun ihmienen kuolee niin kaikki "energia" mitä siinä on vapautuu luontoon, ei ole mitää joka pitäisi sitä energiaa kasassa enää


Mutta siis miten voit olla varma, että kaikki "energia" vapautuu nimenomaan luontoon?


Palaa sivulle “Ihmeellinen todellisuus”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa