Verninia kirjoitti:Eipä tainnut olla tarkoitus hienostella, kuhan tuli vaan.Mutta tarina on silti tosi.
Vic Rattlehead kirjoitti:Verninia kirjoitti:Eipä tainnut olla tarkoitus hienostella, kuhan tuli vaan.
Jotenkin mun "korvaani" kauhean runohtavan kuulonen.. Oot ilmesesti sitten alitajuisesti runoilijasielu.
haluaisko joku infota mua siitä että miks ihmisellä on niin vahva eloonjäämisvietti jos kuoleman jälkeen on niin taivaallista?
Jopelius kirjoitti:Ihmisillä on eloonjäämisvietti/vaisto/mikälie, ihan vaan epätiedosta. Ihminen (ja kaikki muutkin eläimet) pelkäävät sitä mitä eivät tunne, kuten tässä tapauksessa kuolemaa. Tokihan mieluummin pysyy totutussa ja turvallisessa kuin astuu päätä pahkaa tuntemattomaan.
Aqua vitae kirjoitti:Jopelius kirjoitti:Ihmisillä on eloonjäämisvietti/vaisto/mikälie, ihan vaan epätiedosta. Ihminen (ja kaikki muutkin eläimet) pelkäävät sitä mitä eivät tunne, kuten tässä tapauksessa kuolemaa. Tokihan mieluummin pysyy totutussa ja turvallisessa kuin astuu päätä pahkaa tuntemattomaan.
Asd my ass.
Eloonjäämisvietti on ollut melkoinen valttikortti evoluutiossa. Eiköhän se ihan sitä kautta tule.
Jopelius kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:Jopelius kirjoitti:Ihmisillä on eloonjäämisvietti/vaisto/mikälie, ihan vaan epätiedosta. Ihminen (ja kaikki muutkin eläimet) pelkäävät sitä mitä eivät tunne, kuten tässä tapauksessa kuolemaa. Tokihan mieluummin pysyy totutussa ja turvallisessa kuin astuu päätä pahkaa tuntemattomaan.
Asd my ass.
Eloonjäämisvietti on ollut melkoinen valttikortti evoluutiossa. Eiköhän se ihan sitä kautta tule.
Niin no siitäkinVäsymys tekee temppuja taas mun järjenjuoksussa.
Wespa kirjoitti:Kuolema on kaiken alku, se on uusi syntymä. Ja kuinka hienoa se onkaan kun aina on luullut, että siihen loppuu kaikki.
Jopelius kirjoitti:Ihmisillä on eloonjäämisvietti/vaisto/mikälie, ihan vaan epätiedosta. Ihminen (ja kaikki muutkin eläimet) pelkäävät sitä mitä eivät tunne, kuten tässä tapauksessa kuolemaa. Tokihan mieluummin pysyy totutussa ja turvallisessa kuin astuu päätä pahkaa tuntemattomaan.
Palaa sivulle “Ihmeellinen todellisuus”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa