Vic Rattlehead kirjoitti:Wespa kirjoitti:Itse olen miettinyt tätä ja olen ymmärtänyt, että tavallaan olemme kaikki oikeassa. Elämän tarkoitus on kuolla, jotta voisi samalla luoda uutta elämää ja lopettaa tämän etapin. Elämän tarkoitus on myös syntyä, että pääsemme kokemaan ja elämän tarkoitus on myös lisääntyä, kärsiä, iloita jne. Elämän tarkoituksia voi siis olla monia ja joillekkin ihmisille, eläimille ja eliöille ne voivat olla erilaisia.
Olemme kaikki oikeassa.
Olemme tai sitten emme. Kaikki on mahdollista ja mahdotonta. Sitä mä tässä hain koko ajan takaa.
Vielä selkeyden vuoksi mainitsen, että esitin vain teorian, tämä ei tarkoita, että en pidä muiden teorioita mahdollisina. Tämä "inttäminen" jatkui vain koska koin, että täällä muutama tyrmäsi teoriani, vaikka teoriaa ei voi käytännössä tyrmätä ilman tieteellisiä kokeita. Tuskimpa täällä kukaan on tutkinut tieteellisesti elämän tarkoitusta ja siten tehnyt mun esittämää teoriaani mahdottomaksi. Esim. Painovoimateoria on vain teoria, mutta sen perusteella tehdyt kokeet(nämä legendaariset "esineiden tiputus tornista" testit) osoittivat sen todeksi tai vähintään tukevat sitä. Teoria on "arvaus"=hypoteesi. Sitä ei voi kumota ilman tieteellisesti päteviä kokeita.
Elämän tarkoitus on mielestäni kuitenkin sellainen asia, minkä tutkiminen tieteellisesti on mahdotonta. Itse elämää voimme tieteellisesti tutkia, mutta miten sitten elämän tarkoitusta pitäisi tutkia?
marge15 kirjoitti:Voisin selittää vaikka koko yön teille mitä teen ihmisten puolestataino pariin lauseeseen sen sais, mutta mut passitettais varmaanki si hullujen huoneelle
Exitium kirjoitti:Elämän tarkoitus selviää vasta kuolinvuoteella, mutta totuuden selventämistä voi nopeuttaa syventymällä okkultismiin.
UkkoPoikaPieni kirjoitti:Elämämme tarkoitus on lisääntyä ja pitää ihmisrotu hengissä.
Zipuli kirjoitti:nyt päästäänkin siihen kysymykseen, että MIKSI meidän pitää pitää ihmissrotu hengissä?
Eikö olisi "helpompaa", jos mitään ei olisikaan?
UkkoPoikaPieni kirjoitti:Elämämme tarkoitus on lisääntyä ja pitää ihmisrotu hengissä.
Exitium kirjoitti:UkkoPoikaPieni kirjoitti:Elämämme tarkoitus on lisääntyä ja pitää ihmisrotu hengissä.
Ei mitenkään voi olla. Sillä mitä ihmisrotu on tehnyt sen eteen että ansaitsee kokonaisen planeetan tuhottavakseen?
Exitium kirjoitti:UkkoPoikaPieni kirjoitti:Elämämme tarkoitus on lisääntyä ja pitää ihmisrotu hengissä.
Ei mitenkään voi olla. Sillä mitä ihmisrotu on tehnyt sen eteen että ansaitsee kokonaisen planeetan tuhottavakseen?
Palaa sivulle “Ihmeellinen todellisuus”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa