David Icke, kirjailija ja salaliittoteoreetikko

Salaliittoteoriat, paljastukset ja spekulaatiot suurista salaisuuksista esiripun takana
Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

David Icke, kirjailija ja salaliittoteoreetikko

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 13 Tammi 2014, 16:02

http://www.davidicke.com/
David Icke
David Vaughan Icke on brittiläinen kirjailija ja salaliittoteoreetikko, joka on vuodesta 1990 lähtien omistautunut selvittämään ”kuka ja mikä todella kontrolloi maailmaa”.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: David Icke, kirjailija ja salaliittoteoreetikko

ViestiKirjoittaja Koalani » 15 Touko 2014, 16:57

Hän on epäleimättä käsitellyt useita tärkeitä tosiasioita, mutta jättänyt paljon sanomatta, mikä vie mut ajattelemaan, että hänkin on joillain tapaa näiden pimeiden voimien uhri. Hän on ottanut Ayahuascaa, jonka yhteydessä eri entiteettejä voi tunkeutua auraan. Mä oon nähnyt joskus videon, jossa hän kuvaili sitä kokemusta, ja koko juttu näytti siltä, että hän ei ollut sama ihminen sen jälkeen. Pitää siis kyllä kuunnella sen sanomaa, mutta aina kyseenalaistaa sitä ja jatkaa tutkimuksiaan.

Andromedan Star Nation
Henkiparantaja
Viestit: 398
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 15:33

Re: David Icke, kirjailija ja salaliittoteoreetikko

ViestiKirjoittaja Andromedan Star Nation » 16 Touko 2014, 09:42

Koalani kirjoitti:Hän on epäleimättä käsitellyt useita tärkeitä tosiasioita, mutta jättänyt paljon sanomatta, mikä vie mut ajattelemaan, että hänkin on joillain tapaa näiden pimeiden voimien uhri. Hän on ottanut Ayahuascaa, jonka yhteydessä eri entiteettejä voi tunkeutua auraan. Mä oon nähnyt joskus videon, jossa hän kuvaili sitä kokemusta, ja koko juttu näytti siltä, että hän ei ollut sama ihminen sen jälkeen. Pitää siis kyllä kuunnella sen sanomaa, mutta aina kyseenalaistaa sitä ja jatkaa tutkimuksiaan.

Juuri näin, pitää aina tunnustella kokonaisuutta, tuntuuko kaikki kuultu/kirjoitettu oikealta.

arborman
Alieni
Viestit: 108
Liittynyt: 28 Heinä 2010, 16:15

Re: David Icke, kirjailija ja salaliittoteoreetikko

ViestiKirjoittaja arborman » 30 Kesä 2018, 19:31

Itsekin olen aikanaan epäillyt Icken juttuja, ja yleensäkin otan internetin tietotarjonnan vastaan "with grain of salt", niinkuin sanonta englannin kielellä kuuluu.
Mutta kukin tehköön omat johtopäätöksensä jos katsoo tämän 'Dot-Connector Special - David Icke's Hidden Hand Tour of London' -videon:

https://www.youtube.com/watch?v=DY0iUgFdJ64

Mielestäni hän kiteyttää tuossa kaikkein oleellisimmat asiat, jotka ihmisten tulisi tiedostaa.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4490
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: David Icke, kirjailija ja salaliittoteoreetikko

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 01 Heinä 2018, 08:25

Katsoin 5 minuuttia, aikapulan vuoksi, yritän muistaa katsoa tuon myöhemmin, mutta heti pisti silmään ylemmistön replianttiväitteet, verenperintö, jotka ohjaa sokeana tätä maailmaa tiettyyn suuntaan, deep state alla politiikan ohjaamassa, näin onkin, sitä voidaan kutsua myös salaaseuroiksi, Suomessa vapaamuurarit, eli tämäkään järjestelmä ei toimi ilman kokoontumista, maanalaista järjestelmää joka on ujuttautunut pienimpiinkin asioihin verkostona ympärillemme.
Se mitä minun piti oikeastaan sanoa replianteista, Oma näkemys on se että he ovat Archoneja, niiden vallassa nämä mustapukuiset henkilöt, osa perimää, jopa herrasuvuittain voisi olla todellakin näille henkisille loisille alttiimpia toimien Archonien pahojen henkisten loisien kasvualustana.

Usko Ahosen kokemuksia Archoneista ja tietoa mitä ne ovat. http://ufotodellisuus.blogspot.com/

Dawid Icke puhuu myös itse Archoneista. https://www.youtube.com/watch?v=EId1XgQwy5o

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: David Icke, kirjailija ja salaliittoteoreetikko

ViestiKirjoittaja Andromeda » 03 Heinä 2018, 08:49

Hyvin kriittisesti itsekkin aloin seuraamaan hänen luentojaan ja kirjoituksiaan. Vuosien ajan niitä seuranneena Icke vaikuttaa olevan asioista hyvin perillä. Samat asiat tulevat esille muidenkin luennoitsijoiden esitelmissä. Moni on lähtenyt tuolle tielle journalistin työstä, joten heillä on omat verkostonsa josta informaatiota saavat tutkittavaksi. Sen tässä on huomannut, ettei mitään asiaa voi oikein teilata heti kättelyssä jos ei ole tarkempaa omakohtaista tutkimusta asiasta.


Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron