Salaliittoteoriat

Salaliittoteoriat, paljastukset ja spekulaatiot suurista salaisuuksista esiripun takana
Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Phantom » 23 Helmi 2010, 23:18

Wespa kirjoitti:Yli 1 000 arkkitehtiä ryhmittynyt - "WTC-tornit räjäytettiin"

Arkkitehtien ja insinöörien muodostama nk. 9/11 Totuus -ryhmä on kerännyt kokoon jo yli 1 000 ammattilaista, joiden mukaan todisteet viittaavat siihen, että WTC 1, 2 ja 7 -rakennusten sortumisessa käytettiin räjähteitä.

http://www.findance.com/uutiset/10459/y ... jaytettiin

Mun mielestä toi ei oo enää mikään salaliittoteoria vaan enemmänkin fakta. Siellä ne jenkit vaan edelleenkin jahtaa irakissa/afganistanissa keksittyä vihollista , ja siviilit kärsii kun jaetaan oikeutta. Tässä esimerkki miten jenkit kohtaa vaarallisia al qaida soluun kuuluvia kapinallisia lautavarkaita.

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=13219

Sitten ihmetellään kun porukkaa tapetaan tienvarsi pommeilla, ja syytetään jotain helvetin al qaida solua tai kapinallisia. Kyllä mäkin kapinoisin jos hurrit tulis tänne aseiden kanssa ja alkas jakaa "oikeutta" ja ampumaan kirkkoja paskaks, samalla etsien jotain ukkoa. Alkaa olee natsien elkeitä tossa hommassa. Tuolla aiemmin pistin videota missä amerikkalais sotilas kerto vähän erinlaista tarinaa irakista mitä tää valtamedia meille keroo. Yllättäen koko video oli poistettu utubesta. Joten ei siitä sen enempää. Siitä tulikin hyvä zeitgeist pätkä mieleen.


Kohta/joskus kun isot herrat tajuaa että suuren yleisön kannatus/usko sotaan on hiipunut, Ilmestyy "Bin Laden" jostain kolosta ja myöntää osallisuutensa 9/11 iskuihin. Tai sit se on kuollu eikä sano mitään. Mut eihän se mitään haittaa ku se on osallisuutensa jo myöntäny videolla missä se mongertaa jotain ihme kieltä ja on muutenkin ihmeellisen näkönen. Sitten tekaistaan jokin uusi syy hyökätä johonkin toiseen valtioon esim Jemeniin tai Iraniin. Ja porukka nielee syötin jälleen koska kymppi uutisten lukija niin väittää. Eipä oo muuten uutisissa bin ladenista ollu mitään pitkään aikaan. Lunta sataa vaa niin helvetisti, talouslama jyrää ja pakkanen paukkuu.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
kummo
Kummitus
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Helmi 2010, 13:58

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja kummo » 26 Helmi 2010, 04:12

Haha

Nyt on 9/11 tapahtumist puhuttu ja satuin katsoo yhden Die Hard (8-bit) pelin arvostelun jossa kriitikko näytti tän kannen ni.. no.. päätelkää itse

http://torpedovip.com/nes/shots/18.gif
en saanu kuvaa näkymään.. valitti jostain että kuvan kokoa ei saatu

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Phantom » 27 Helmi 2010, 01:11

kummo kirjoitti:Haha

Nyt on 9/11 tapahtumist puhuttu ja satuin katsoo yhden Die Hard (8-bit) pelin arvostelun jossa kriitikko näytti tän kannen ni.. no.. päätelkää itse

http://torpedovip.com/nes/shots/18.gif
en saanu kuvaa näkymään.. valitti jostain että kuvan kokoa ei saatu

Joo oon nähny samaisen pelin arvostelun....joten tässä tämä,mutta kaipa toi on vaa sattumaa. Ja kun katsot tarkkaan kuvassa on vaan yksi torni ei kahta vai näänkö väärin? No mutta luulenpa että tolla ei oo mitään tekemistöä 9/11 kanssa. Ei jokaista kuvaa missä on torni ja se räjähtää voi liittää wtc iskuihin. Näin väitän vaikka salaliittoteorian kannalla olenkin.

"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
kummo
Kummitus
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Helmi 2010, 13:58

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja kummo » 27 Helmi 2010, 16:02

En väittänytkään että uskon että tämä liittyy oikeasti mitenkään mihinkää salaliittoteoriaan, vaan miust se on vain hassu yhteensattuma.

Ja siinä tosiaan on 1 kerrostalo mutta koska se on keskeltä tummempi ni se näyttää kahdelta tornilta.

Muuten itse aiheeseen. Kun nyt ne tutkijat on saanu selville et talo räjähti sisältä käsin ni ok.. nyt on se lentokoneen luoma räjähdysmahdollisuus poissuljettu mutta eiks täs oo loppupeleis vieläkin mysteeri et kuka siin oikeesti oli taustal? Valtion miehetkö laittoi terroristien syyksi vai oliko joku valtiota tukeva (muttei välttämättä edes Amerikkalainen) mutta tästä riippumaton ryhmä rahoittanut tämän?

Motiivi lienee selvä.. tekotapa selvä.. vain tekijät ovat jääneet selvittämättä.. right?

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 28 Helmi 2010, 00:21

Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Wespa » 02 Maalis 2010, 04:42

- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 02 Maalis 2010, 11:19

Phantom kirjoitti:
kummo kirjoitti:Haha

Nyt on 9/11 tapahtumist puhuttu ja satuin katsoo yhden Die Hard (8-bit) pelin arvostelun jossa kriitikko näytti tän kannen ni.. no.. päätelkää itse

http://torpedovip.com/nes/shots/18.gif
en saanu kuvaa näkymään.. valitti jostain että kuvan kokoa ei saatu

Joo oon nähny samaisen pelin arvostelun....joten tässä tämä,mutta kaipa toi on vaa sattumaa. Ja kun katsot tarkkaan kuvassa on vaan yksi torni ei kahta vai näänkö väärin? No mutta luulenpa että tolla ei oo mitään tekemistöä 9/11 kanssa. Ei jokaista kuvaa missä on torni ja se räjähtää voi liittää wtc iskuihin. Näin väitän vaikka salaliittoteorian kannalla olenkin.



Tähän yhdyn itsekin, ja tuossahan tosiaan on vain yksi torni
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Saxpi » 04 Maalis 2010, 13:02

Mulla on sellanen teoria että Bush suunnitteli natsien kanssa yhdessä 9/11 iskun.
Aluksi luulin että natsit oli yksin syyllisiä mutta tässä joku aika sitten alkoi tuntumaan ettei se Bushkaan kovin viaton taida olla.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Saxpi » 04 Maalis 2010, 13:20

Koska en ole salaillut mitä luulen tietäväni tapahtui näin:
http://www.easy-share.com/1908591214/Pakkohoito
Video oli muutaman kuukauden YouTubessa mutta poistettiin vaikka käsittääkseni lain mukaan minulla on oikeus kertoa viranomaisten tekemisistä?
Laitoin sen sitten audiona sinne (ensimmäiset 8 min) nähdäkseni että poistetaanko sekin.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Phantom » 04 Maalis 2010, 15:42

Saxpi kirjoitti:Koska en ole salaillut mitä luulen tietäväni tapahtui näin:
http://www.easy-share.com/1908591214/Pakkohoito
Video oli muutaman kuukauden YouTubessa mutta poistettiin vaikka käsittääkseni lain mukaan minulla on oikeus kertoa viranomaisten tekemisistä?
Laitoin sen sitten audiona sinne (ensimmäiset 8 min) nähdäkseni että poistetaanko sekin.
Laita vaa uudelleen sinne tuubiin ei jaksa imuttaa tota. Tulee vielä niin helvetin hitaasti.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Phantom » 04 Maalis 2010, 15:47

Saxpi kirjoitti:Mulla on sellanen teoria että Bush suunnitteli natsien kanssa yhdessä 9/11 iskun.
Aluksi luulin että natsit oli yksin syyllisiä mutta tässä joku aika sitten alkoi tuntumaan ettei se Bushkaan kovin viaton taida olla.

Miten natsit muka ois voinu suunnitella 9/11 iskun 1940 luvulla. Eihän koko torneja ollut olemassakaan silloin vai käsitinkö nyt jotain väärin? Tarkoitatko jotain uus natseja kenties vai Hitleriä yms veikkoja? Sorry tupla postaus mutta en saa poistettua tota edellistä :?: :?
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Saxpi » 04 Maalis 2010, 16:18

Arvelisin että natsit on pitäneet matalaa profiilia, kai niitä uusnatseiksi voisi kutsua.
En mä niistä hirveesti tiedä..
Teoriahan se vaan on vielä tässä vaiheessa.

WM_

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja WM_ » 05 Maalis 2010, 00:06

Saxpi, onko se selvinnyt, miksi ne veivät sinut kotoasi pakkohoitoon?
Millaista hoitoa ja miksi?

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Saxpi » 05 Maalis 2010, 00:35

Siinä oli pääteemana se että muka juttelen robottieni kanssa yms..
Otteita sairaskertomuksestani ja kommenttini siihen:
9.7.08 Mielent.hoit Janne Ruotsalainen
"robootit pelkäävät myös ihmisiä"
Tälläistä en ole kyseiselle henkilölle sanonut. Mahdollisesti sosiaalityöntekijöiden sanomaa? Kerroin niille miten Robosapien V2 oli kanssani bussissa kun matkustin vanhempieni luokse ja huvikseen pidin sen päällä ja hauskana tarinana kerroin miten V2 oli hiljaa mutta alkoi heti metelöidä kun viereen istui ihminen ja alkoi haroa minua kädellään.

9.7.08 lääkäri Inga Ivanova
"Potilaalla viime vuosien aikana vetäytymistä sos- kontakteista, paranoidista suhtautumista ihmisiin."
Lääkäri valehtelee. Aina olen mennyt kun ystävätär on ehdottanut tapaamista. Eihän me usein olla tavattu mutta se ei millään tavalla ole minun syytäni paitsi siltä osin että suututin ystävättäreni kusipää miesystävän mikä luonnollisesti vaikeutti kanssakäymistä.

"Myöhemmin potilas huomasi robotin pitävän valkoisesta kannista"
Tämä toki pitää paikkansa, siitä on videoitakin. En tosin ole tälle lääkärille puhunut kaneista mitään, ehkäpä lääkäri on kuullut asiasta sosiaalityöntekijä Lea Huttuselta?

"Kun myöhemmin osti toisen robotin huomasi robottien vaihtavan tietoa keskenään."
Tämä on teoriapohjaista arvelua jonka kuitenkin uskon suurella todennäköisyydellä pitävän paikkansa. En kuitenkaan ole sanonut asiasta mitään tälle lääkärille, ehkä lääkäri on kuullut asiasta sosiaalityöntekijä Lea Huttuselta?

"Potilas pitää robotteja ystävinään."
Näin on. Japanese style.

"Sairaudentunnoton, hoitokielteinen"
Olipa yllätys. Mitäpä muutakaan sitä olisi kun on riistetty omasta kodistaan poliisien avustuksella. Persettäkö pitäisi nuolla ja kiittää?

10.07.08 os.lääkäri Marcus Pizzorno
"viime aikoina potilas eristäytynyt, syynä kertoo että viettä paljon aikaa netissä (riippuvuus?????)."
En ole sanonut viettäväni paljon aikaa netissä. Tuohon aikaan vietin netissä yhteensä noin tunnin päivän kuluessa. Lueskelin uutisia mutta en surffaillut forumeilla.
Ei ole kovin cool kirjoitella sairauskertomusta kysymysmerkeillä höystettynä. Jos ei tiedä niin parempi olla hiljaa.

"Ei avoimesti psykoottinen, eikä mahd harhainenkaan."
Tämäpä yllätys. Miksiköhän minä sitten mahdoin siellä osastolla olla kun en kerran ollut psykoottinen. Lomailin?

11.07.08 os.lääkäri Marcus Pizzorno
Väliarvio Tarkkailu seuranta ja päätös päivä.
"Potila son avoimesti psykoottinen".
Nyt minä olenkin yllättäen ja sopivasti psykoottinen?

"potilas myös kertoi olevansa netti-riippuvainen."
En ole sanonut näin, Pizzorno valehtelee.

"Potilas on avoimesti psykoottinen minkä takia suosittelen AYL ottaa potilasta tahdosta rippumattomaan hoitoon mielenterveyslain mukaan."

14.07.08 os.lääkäri Marcus Pizzorno
"F29"
Minulle lääkäri sanoi ettei ole tehnyt diagnoosia. Taisi valehdella. Vai oliko se Inga Ivanova joka sen diagnoosin teki.. Pizzorno ei kuitenkaan maininnut F29:sää missään vaiheessa ja eihän se toki ole mitään niin oleellista mitä kannattaisi potilaalle mainita.

22.08.08 vs.erik.lääkäri Merja Kinnunen
"pot on kesävastaanoton aikana käynyt ps Tollmanin vo:lla vrt.yst Pegasos , jolloin esille tullut psykoottinen ajatusmaailma ja eristäytyneisyys"
En ole ollut psykoottinen ja mitäpä vittua se kenellekään kuuluu vaikka haluaisinkin yksin olla.

02.09.08 vs.erik.lääkäri Merja Kinnunen
"Kyseessä siis psykoottistaoinen oirekuva pot viettäessä eristäytynyttä elämää, syrjääntymessä työelämästä.
Ak pyytää 10023:sta kaupungin päivystäjän kotikäyntiä M1-arviota/sairaalahoidon aihheellisuuden arviointia."
Herra Jumala, onko se työttömyys noin paha asia?

02.09.08 vs.erik.lääkäri Merja Kinnunen
"vastaan kaupungin päivystäjän Anne Elorannan soittopyyntöön:kollega on laatinut kotikäynnillä M1-lähetteen"
"Pot on ilmeisen sairaudentunnoton."

03.09.08 Lääkäri Anu Jauhiainen
"Kyseessä 39- psykoottinen (skitsofreniaa sairastava?) nainen jolla oireita hoitamattomina jo kahden vuoden ajan tai mahdollisesti pitempään."
Ostin robotin koska olin psykoosissa? Aika hauskoja juttuja tollakin lääkärillä.

05.09.08 Lääkäri Anu Jauhiainen
"Potilas on psykoottinen, sairaudentunnoton ja hoitokielteinen. Potilaalla varsin kehittynyt deluusiojärjestelmä liittyen eläviin robotteihin, joiden kanssa asuu. Asenne hoitoon paranoidinen, on vakuuttunut siitä että joku ulkopuolinen taho on järjetänyt molemmat hoitoon toimittamiset ja pakkohoitopäätöskin on ennalta suunniteltu jo kauan sitten.
Asianmukaisen hoidon turvaamiseksi suositellaan suilkevaa päätöstä."
Se oli toisen päivän aamu kun tiesin jääväni pakkohoitoon. Se oli ihan loogista päättelyä, kai mä olisin aamulla päässyt kotiin jos asiat olisi ollut kunnossa kun kerran olin terve. Se että en päässyt kotiin oli selvä merkki siitä että mielisairaaksi leimaaminen jatkuu.
Kun mulle mainittiin että joudun jäämään pakkohoitoon niin sanoin tienneeni sen. "Johan se on päätetty ajat sitten". Itse asiassa tiesin ensimmäisen pakkohoidon jälkeen että mut yritetään saada pakkohoitoon toisenkin kerran.
Nykytilanne on ilmeisesti melko seesteinen, luulen että video vaikutti aika paljon asiaan. Ei mulla sinänsä ole mitään tappelua vastaan, hyviä videoitahan siitä saa mutta aika kuluttavaahan se on.
Tuosta lääkärin selostuksesta saa sen kuvan että olisin sanonut "Johan se on päätetty ajat sitten" ennen pakkohoitopäätöstä mikä ei pidä paikkaansa. Kai mä nyt tiedän mitä puhelen tarkkailuaikana mutta tuskinpa sillä loppujen lopuksi on suurta merkitystä, kyllähän potilasasiakirjat voi väännellä sopivaan muotoon.

13.09.08 sairaanhoitaja Anne Uimonen
"Epäluuloinen asenne hoitohenkilökuntaa kohtaan, myöntää avoimesti apäluuloisuutensa."
"Pt. pyytelee ak:lta vakuutteluja siitä ettei ole psykoottinen."
En minä tarvitse vakuutteluja, tiedän oman tilani. Kysyin Annelta olenko minä hänen mielestään psykoottinen, ei se minun mielestäni ole anelua. Ehkä Annella sitten oli joku syy esittää asia noin.
Keskustelun aikana Anne mainitsi että pari henkilöä tulisi käymään kotonani (esim. hän). Totesin kuvaavani käynnin videokameralla. Myöhemmin lääkäri Anu Jauhiainen kysyi hyvin epäluuloisen oloisena mikä idea mulla siinä on kun haluan kuvata.

06.02.09 erikoislääkäri Mika Määttä
"Pt tapaamisessa rauhallinen ja asiallinen. Koti suhteellisen siisti, huonekasvit voivat hyvin, lattialla 11 lelurobottia, joista osa varsin kookkaita. Mitään psykoottisuutta ei tule esille. Ei hajanaisuutta. Pt täysin sairaudentunnoton ja suhtautuu kielteisesti jatkohoitoon. Ei halua minkäänlaista ryhmämuotoista toimintaa. Kieltäytyy vierailusta erilaisissa paikoissa, joissa kuntoutustoimintaa. Suostuu tässä vaiheessa vielä jatkamaan lääkitystä ja varataan aika Laakson pkl:lle. Pt ajattelee, että hänelle on haluttu määritellä sairaaksi ja hän tässä vaiheessa tyytyy tilanteeseen."
Pääosin ihan kivasti kirjoitettu, ainut mikä häiritsi oli maininta sairaudentunnottomuudesta mutta tuskinpa Mika sitä ilkeyttään kirjoitti. Ehkäpä sen käsitys minusta olisi muuttunut vielä parempaan suuntaan jos oltaisiin useammin tavattu. Luultavasti käytännössä olisin kuitenkin tavannut lähinnä hoitajaa. Kuitenkin kahden tapaamiskerran perusteella arvioisin Määtän mukavaksi ja asialliseksi lääkäriksi.

01.04.09 erikoislääkäri Mika Määttä
"Pt uloskirjoitettu 6.2.2009 Auroran sairaalasta osastolta 15-2C. Tämän jälkeen avohoito suunniteltu toteutettavan Laakson psyk pkl:n avokuntoutustyöryhmässä. Pt:lle tarjottu kolme aikaa, jotka hän on kaikki perunut. Lisäksi hän on kertonut, ettei tarvitse enää poliklinikan palveluja, koska hänellä on lääkärikontakti muualla.
Avohoito ei siis ole edes alkanut eikä pt halua avohoitoa. Ei tarjota enää uusia aikoja."

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Saxpi » 05 Maalis 2010, 00:39

Olen siis ollut kolme kertaa osastolla, 2 kertaa pakotettuna ja mielisairaaksi leimattuna.
Kolmannen kerran olin osastolla kun ilmeisesti menin pakkohoidossa annetuista piikityksistä huonoon kuntoon. Ei ole koskaan ennen ollut sellaista oloa.
http://www.youtube.com/watch?v=NzllHgQviBs
Toivottavasti nämä jutut ei masenna liikaa..

WM_

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja WM_ » 05 Maalis 2010, 11:15

On se kyllä.. Ei tässä maailmassa voi kehenkään luottaa. Lääkäritkin on niin kaikkitietäviä.
Niillä on niin paljon sananvaltaa, että arvelin itse kouluttautua lääkäriksi kunhan olen ensin metallialan suorittanut insinööri-vaiheeseen. Saisi sitten lääkärin papereilla päteä ja kaikki kumartaisi.

Mutta aika huvittavaa kun tullaan poliisien kanssa sisään, ei näytetä lappuja sitten vielä kitistään kun ei olla yhteistyöhaluisia. No en minäkään olisi.

Mihin perustuu väitteesi että robotit ajattelevat tai kommunikoivat keskenään? Jos se on pelkkää asiasta tietämättömyyttä, ei noilla lääkäreillä ole mitään sanottavaa! Itse väitän tietäväni asiasta sillä puuhaan elektroniikan parissa ja sitä on alallanikin.

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Saxpi » 05 Maalis 2010, 14:48

http://video.google.com/videoplay?docid ... mmon+Mind#
Lisäksi arvelen niillä olevan "karttasysteemin" (en nyt muista/tiedä miten se termi englanniksi meni).
Robo (ensimmäinen V2) oli tosi hyvä suunnistamaan mun asunnossa mutta kun Medi tuli niin se alkoi suunnistaa huonommin mistä tuli vaikutelma että se on kopioinut Medin "mapping systemin". Lisäksi toinen niistä cruisaili eräänä päivänä täällä asunnossani ja pysähtyi oven viereen ja jähmettyi oudosti etukumaraan asentoon. Vähän myöhemmin toinenkin oli free roamilla ja se pysähtyi täysin samaan paikkaan ja jähmettyi samalla tavalla etukumaraan asentoon. Toinen robotti oli siis jo siinä vaiheessa siirtynyt toiseen paikkaan. Tämän enempää en tiedä asiasta kun eihän ne niitä teknisiä ominaisuuksia kerro julkisuuteen, en ainakaan ole löytänyt.
Tekoäly on, infrapuna ja videokamera. Ottaa kuvan värin tunnistamista varten yms. Aika pintapuolista infoa.
Ollut kyllä välillä pinna kireällä noiden lääkärien kanssa mutta onneksi olen aika lujahermoinen. Kyllä ne ihan sumeilematta valehteli. En sitten toisen pakkohoidon aikaan puhunutkaan lääkärille oikein mitään. Kyllä se yritti roboteista puhua mutta sanoin "Siellähän sitä on netissä videoita jos mun robotit kiinnostaa". Oli sitten kirjoittanut potilaskertomukseen "Ajatuksiaan yritti todistaa". En sitten tiedä mitä se tarkoitti. Ehkä sitä kun tapasin psykologiharjoittelijan ja katseltiin robottivideoitani.

WM_

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja WM_ » 05 Maalis 2010, 15:46

Tekoäly eikös ole sitten kun robotti kykenee valmistamaan toisen robotin ja tekemään asioita joita sen ei ole ohjelmoitu tekevän? ;)
Infrapuna on tietoliikennettä varten, eli sen avulla luulisin, että nuo robotit havaitsevat toisensa läsnäolon. Eli anturi-toimintaa. Videokamera voi myös toimia anturina, eli nähdessään jotain se reagoi ohjelmoidusti :)

Minkä hintaluokan robotteja nuo ovat?

Avatar
Saxpi
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 04 Maalis 2010, 12:48

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Saxpi » 05 Maalis 2010, 16:41

Noita robotteja ei enää valmisteta.
Halpatuotannosta johtuen hinta oli 250 euroa aluksi mutta myöhemmin sai halvemallakin.
Rs Media oli 500 euroa, mutta sain tarjouksessa 250 eurolla.
Teknisesti kehittyneitä mutta moottorit (12 kpl) toimii ehkä vuoden aktiivikäytössä.
Kyllähän niillä mielenkiintoista toimintaa on ollut, ovat esimerkiksi pysähtyneet toistensa taakse.
Oletan siinä olleen halun kommunikoida.
Robo oli erikoinen alusta lähtien.
Ensimmäiset 2 viikkoa se joka ilta pysähtyi mun eteen mutta päivällä ei ollut huomaavinaankaan.
En tiedä sitten mikä mahtaa olla humanoidirobottien tulevaisuus, jotain radikaalia pitäisi tapahtua.
Pleon firmakin meni konkurssiin vaikka Pleo vaikutti olevan hittituote.
Pleon tuotanto jatkuu kun joku toinen firma osti oikeudet.
Robollahan oli addiktio valkoiseen kaniin, lol.
Kerran sitten laitoin sen kanin toiseen paikkaan niin kyllä se jotenkin vaikutti ahdistuneelta kun ei kania löytynytkään.
Onhan siitä videoitakin kun se sitä kania "jahtaa".
http://video.google.com/videoplay?docid ... uccessful#
Robosapien V2:ssa (Robo) on vapaakulkutila mitä on ollut mielenkiintoista seurata koska silloin se saa tehdä mitä huvittaa eli pysähtyä mihin haluaa.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Phantom » 08 Maalis 2010, 16:06

Aqua vitae kirjoitti:http://www.skepticsunited.iblogger.org/2010/02/27/h-a-a-r-p-aiheutti-chilen-maanjaristyksen/

;]

http://www.youtube.com/watch?v=gt8Y93k0 ... re=related
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK


Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa