Salaliittoteoriat

Salaliittoteoriat, paljastukset ja spekulaatiot suurista salaisuuksista esiripun takana
liberty
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 09 Loka 2008, 02:52

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja liberty » 12 Tammi 2009, 01:22

Otetaas esille Illuminaati ja N.W.O ( New World Order )

N.W.O -projetki tarkoittaa kylmän sodan jälkeistä maailmaa yksinkertaisesti.

Illuminaati taas perustettiin vuonna 1761-1768 parin koulua käyvän ihmisen voimin ja hajosi ennen 1800 lukua kuninkaan käskystä, kuitenkin monet ryhmät ovat sanoneet illuminaatin olevan vieläkin olemassa ja kuuluvansa veljeskuntaan.



:ghost2:

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Phantom » 24 Tammi 2009, 17:37

liberty kirjoitti:Otetaas esille Illuminaati ja N.W.O ( New World Order )

N.W.O -projetki tarkoittaa kylmän sodan jälkeistä maailmaa yksinkertaisesti.

Illuminaati taas perustettiin vuonna 1761-1768 parin koulua käyvän ihmisen voimin ja hajosi ennen 1800 lukua kuninkaan käskystä, kuitenkin monet ryhmät ovat sanoneet illuminaatin olevan vieläkin olemassa ja kuuluvansa veljeskuntaan.



:ghost2:

Jaa tota en tiennytkään...onkos sulla jotain linnkiä/todistetta yms yms... joka tukisi väitettä.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
turi
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 30 Marras 2008, 16:28
Viesti:

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja turi » 22 Maalis 2009, 14:38

Salaliitot ovat kiinnostavia ja osaan uskonkin. Enpä muuten huomannut täällä olevan mainintaa Phil Scheinderistä. Täällä juttua suomeksi.

Huttu
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 31 Touko 2008, 07:56

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Huttu » 03 Huhti 2009, 12:47

Moro kaikki !

Hitsit, luin tänään iltalehden nettisivuilta tollasen

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200904029348108_ul.shtml

Ei siinä mitään että vetävät jostain hatusta ton 1000 miljardia, mutta Gordon Brownin mielenkiintoinen lausahdus

"Kansainvälisen talouskriisin kautta on syntymässä uusi maailmanjärjestys", Brown julisti.

Tossa vielä CNN:ssä juttua:

http://www.cnn.com/2009/WORLD/europe/04/01/oakley.summit/index.html

Ollaanko nyt sitten menossa kohti sitä paljon hekumoitua uutta maailman järjestystä? Ollaanko pulassa ?!

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 03 Huhti 2009, 13:42

jos ollaan, niin sehän tarkoittaa sitä, että kohtapuoliin Amerikassa (ja ilmeisesti ympäri maailman) alkaa ihmisten "puhdistus".. eikös näitä muoviarkkuja ollu monta jalkapallokentällistä juuri sitä varten.. ? :roll:
I believe..

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Trauma » 03 Huhti 2009, 17:15

Inflaatiohan tuosta seuraa.

Avatar
Tunhhu
Demoni
Viestit: 507
Liittynyt: 10 Maalis 2008, 02:18
Paikkakunta: Kotka

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Tunhhu » 03 Huhti 2009, 17:18

pörssit lähti ainakin nousuu ton johdosta... ja autokauppa sekä asuntokauppa näemmä :D
I believe..

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Phantom » 01 Kesä 2009, 00:09

http://www.mininova.org/tor/2260542 Tosta torrentteina 9/11 teoriaa kannattaa ladata ja katsoa. sisältää kolme dokumenttia. Tekstejä en ainakaan itse löytänyt mistään mutta vähän huonommallakin englannilla kyllä ymmärtää mistä on kyse.
Zero: An Investigation into 9/11
Loose Change: Final Cut
Fabled Enemies

jos haluaa pienemmällä latauksella päästä kannattaa ottaa vaan yksi noista dokumenteista koska jokainen toistaa suunnilleen samoja faktoja. Minun mielestä paras näistä on toi Zero investigation.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 01 Kesä 2009, 04:39

Jaahas... Itse en kyllä taida puuttua tämmösiin salaliitto hommiin vaikka kovin kiintoisalta k ;) uulostavatkin
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Jaarno » 01 Kesä 2009, 13:05

Näinpä. Melko paljon aikaa saa varata jos näihin haluaa perehtyä. Siksi en itse ole vielä edes aloittanut. :)
Nyt meinaa kyllä kiinnostus taas kasvaa kun NWO:sta puhuitte. :P

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Phantom » 01 Kesä 2009, 22:57

Jaarno kirjoitti:Näinpä. Melko paljon aikaa saa varata jos näihin haluaa perehtyä. Siksi en itse ole vielä edes aloittanut. :)
Nyt meinaa kyllä kiinnostus taas kasvaa kun NWO:sta puhuitte. :P

Kannattaa tutustua niin saatatte huomata itsekin kusetuksen makua koko 9/11 virallisessa tarinassa. Ainakin itsellä avasi silmät nämä dokumentit.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 01 Kesä 2009, 23:14

Phantom kirjoitti:
Jaarno kirjoitti:Näinpä. Melko paljon aikaa saa varata jos näihin haluaa perehtyä. Siksi en itse ole vielä edes aloittanut. :)
Nyt meinaa kyllä kiinnostus taas kasvaa kun NWO:sta puhuitte. :P

Kannattaa tutustua niin saatatte huomata itsekin kusetuksen makua koko 9/11 virallisessa tarinassa. Ainakin itsellä avasi silmät nämä dokumentit.


Juuh varmasti avaa, perättömät jutut, progandaan puettu asu ja vääristetyt todisteet. Kyllä.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Jaarno » 02 Kesä 2009, 11:35

Heh, odotinkin jo missä Aquan kommentit viipyvät. :P
Tottahan tuo on että nämä todisteet ovat melko kyseenalaisia. Ihan mielenkiintoistahan tuollaisia on silti katsoa.

9/11 nyt kun tuli puhetta niin suosittelen "9/11 Fahrenheit" nimistä dokumenttia. Nimestä en aivan varma ole mutta jotenkin noin se meni. :)

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Phantom » 02 Kesä 2009, 11:43

Aqua vitae kirjoitti:
Phantom kirjoitti:
Jaarno kirjoitti:Näinpä. Melko paljon aikaa saa varata jos näihin haluaa perehtyä. Siksi en itse ole vielä edes aloittanut. :)
Nyt meinaa kyllä kiinnostus taas kasvaa kun NWO:sta puhuitte. :P

Kannattaa tutustua niin saatatte huomata itsekin kusetuksen makua koko 9/11 virallisessa tarinassa. Ainakin itsellä avasi silmät nämä dokumentit.


Juuh varmasti avaa, perättömät jutut, progandaan puettu asu ja vääristetyt todisteet. Kyllä.

Perättömät jutut? Miten on esim perätön juttu se että Wtc tornien alla oli vielä viikon jälkeenkin sulaa metallia. Eikö ole ihmeellinen tosiseikka myös se että klintonin seksi skandaalin tutkimiseen käytettiin monta miljoonaa enemmän kuin wtc tornien sortumiseen johon käytettiin ainoastaan 3. Entä eikö ole melko outoa että pentagonia valvoo 83 valvonta kameraa ja ainoastaan 3 kuvaa niistä on annettu julkisuuteen, ja missään näissä kuvissa ei näy boeing lentokonetta. http://video.google.com/videoplay?docid ... 1196607580 entäs tämä video minkä ovat tehneet ammatti lentäjät jotka toteavat että lentokoneella tehty isku on miltei mahdoton pentagoniin. Tai ainakin lentäjien on täytynyt olla TODELLA ammattitaitoisia. Tätä pentagonin konetta lentänyt kaveri ei saanut edes lentää cessna pienkonetta koska ei osannut. mutta kannattaa ainakin katsoa noi pätkät ja miettiä sitten omaa analyysia. Jokainen toki tekee omat johto päätösensä. Tässä muuten toi zero investigation google videona http://video.google.com/videoplay?docid ... zero&hl=en
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 02 Kesä 2009, 13:43

Voimme toki jatkaa tätä kinasteluosiossa, jos sinusta siltä tuntuu. Itse ainakin kävisin mielelläni aiheen kimppuun. : )
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja viltsu » 02 Kesä 2009, 15:00

Ei kukaan uskalla tulla sua vastaan....
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Phantom » 02 Kesä 2009, 23:01

Aqua vitae kirjoitti:Voimme toki jatkaa tätä kinasteluosiossa, jos sinusta siltä tuntuu. Itse ainakin kävisin mielelläni aiheen kimppuun. : )
En tiiä tarviiko sinne kinasteluosioon mennä. mutta melko hyvän kommentin heitit etkä heittänyt mitään faktaa ilmoille asian tiimoilta. Yleinen kommentti on aina yleensä tähän asiaan toi "Juuh varmasti avaa, perättömät jutut, progandaan puettu asu ja vääristetyt todisteet." Onko jotain todistetta mikä todistaa että jutut ovat perättömiä ja että tämä on pelkkä hassu salaliittoteoria. Parempaakaan paikkaa en tälle kupletille keksinyt. Admin saa minun puolesta poistaa tai siirtää toiseen osotteeseen, jos tämä keskustelu on väärässä paikassa. Mutta turha minun mielestä siirtää mihkään kinastelu osioon. Mistäköhän helvetistä me siellä kinasteltaisiin? Siitäkö uskotko sinä teoriaan vai et? Minun mielestä melko turha kinastelun aihe eikö?
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Jaarno » 02 Kesä 2009, 23:30

Kyllähän tämä tottakai on oikeassa paikassa. Salaliittoteorioistahan te kinastelisitte. Kuhan vain ette mene henkilökohtaisuuksiin vaan pysytte aiheessa niin jatkakaa ihmeessä täällä.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 03 Kesä 2009, 00:42

Phantom kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Voimme toki jatkaa tätä kinasteluosiossa, jos sinusta siltä tuntuu. Itse ainakin kävisin mielelläni aiheen kimppuun. : )
En tiiä tarviiko sinne kinasteluosioon mennä. mutta melko hyvän kommentin heitit etkä heittänyt mitään faktaa ilmoille asian tiimoilta. Yleinen kommentti on aina yleensä tähän asiaan toi "Juuh varmasti avaa, perättömät jutut, progandaan puettu asu ja vääristetyt todisteet." Onko jotain todistetta mikä todistaa että jutut ovat perättömiä ja että tämä on pelkkä hassu salaliittoteoria. Parempaakaan paikkaa en tälle kupletille keksinyt. Admin saa minun puolesta poistaa tai siirtää toiseen osotteeseen, jos tämä keskustelu on väärässä paikassa. Mutta turha minun mielestä siirtää mihkään kinastelu osioon. Mistäköhän helvetistä me siellä kinasteltaisiin? Siitäkö uskotko sinä teoriaan vai et? Minun mielestä melko turha kinastelun aihe eikö?


Kunhan keskustelua avasin.
Jaa mistä kinasteltaisiin? No mistäköhän... :/

Ja minä en usko teoriaan, ja sen pohjalta tosiaan lähdettiin liikkeelle.

Voimme toki jatkaa aihetta tässäkin ketjussa, mutta tekstisi hiukan negatiivisesta tunnekontekstista sai selville jotakuinkin, että idea ei selvästikään lämmittänyt sinua.

//Niin ja EDIT: Kyllä minulla on jotakin sanojeni takana (hyvänen aika sentään), mutta tästä pitäisi avata keskustelua ja päästä... "rollin' rollin' rollin' on the..."
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Phantom » 03 Kesä 2009, 01:51

No selittäkää joku minulle miten rauta voi sulaa kerosiinin vaikutuksesta ja kaksi tämänkokoista pilvenpiirtäjää voi sortua tulipalon vaikutuksesta. Maailmassa on 3 pilvenpiirtäjää mitkä ovat sortuneet tulipalon takia ja ne ovat wtc 1 ja 2 torni + wtc 7 mihin ei edes osunut lentokonetta. Maailmassa on muitakin pilvenpiirtäjiä mitkä ovat palaneet pahoin mutta ne eivät ole ikinä sortuneet yksi jopa taisi olla tulessa 24h . Entä silminnäkijä havainnot räjäytyksen äänistä kellarissa ja aulan luona. Entä mistä johtuu se pentagonin valvontakameroiden tallennuksien salailu. Miksi niitä ei ole annettu kuin kolme julkisuuteen ja kun katsotte niitä 3 valvontakameran kuvaa voitteko sanoa varmuudella että kuvassa on boeing lentokone. Jos ei olisi mitään salattavaa miksi loppuja nauhoja ei voisi julkaista? Entä lento united 93 mikä tippui pellolle? Missä kaikki romu yms? Maassa ei ole kuin iso kuoppa ja kuopan vierellä kasvava ruohikko ei ole edes palanut. Luulisi sen kokoisessa lentokoneessa olevan jonkin verran paljon kerosiinia mikä palaisi törmäys hetkellä "melko" kuumasti. FBI sanoi löytäneensä 3 koneen kappaletta mutta niiden löytöpaikkoja ei ole ikinä julkaistu.... miksi? herää ainakin itselläni kysymys. Eikä ole muuten bin ladenin FBI wanted posterissa http://www.fbi.gov/wanted/topten/fugitives/laden.htm mainittu sanallakaan wtc:een iskuja. Skeptikot nyt sanoo tähän varmaan että onhan se epäsuorasti tossa "BIN LADEN IS A SUSPECT IN OTHER TERRORIST ATTACKS THROUGHOUT THE WORLD." mutta luulisi ton 9/11 olevan se pää juttu miks sitä etsitään vai mahtaakohan olla todisteista puutetta? Tässä nyt tätä miettimisen/keskustelun aihetta aluksi. ;). Tämä kaikki + paljon muuta mitä en jaksa kirjottaa löytyy noista dokumenteista mitä jo aikasemmin tuputin. ;) . Ehkä silmät avaava oli hieman liikaa luvattu mutta ainakin itsellä herätti kysymyksiä ja veti hiukan pilveä tämän "virallisen" tarinan päälle nämä esitetyt seikat.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK


Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa