Jollain sivulla oli juttua ja todisteita siitä että kuussakäynti on kusetusta..kuvattu materiaali suoraan studiosta ja muokattu hitaammaksi.Kun kuvaa nopeutettiin niin hemmot meni ihan normaalisti, mitä nyt vähän loikkimalla! ja kun kuvaa sopivasti hidastaa niin näyttää kuin olisivat painottomassa tilassa. toinen epäkohta oli myös se kun buzzin vyötäröltä tippui joku esine niin hän samantien kääntyi katsomaan? Ko. tapahtuma olisi mahdotonta koska hän ei olisi voinut tuntea eikä kuulla esineen tippumista millään lailla KUUSSA! yritän tässä ettiskellä kyseisiä videoita.4li3nb0y kirjoitti:En itse usko että ihminen on oikeasti käynyt kuussa. Tiedättekö miks? Sen näkee kaikista muka oikeista videoista ja kuvista. Ette taida ikinä arvata mikä niissä on...![]()
![]()
No kaikki faktat on kuussakäyntiä vastaan..katso lähettämäni Video 2..kestää jonkun 40 minuuttia, mutta siellä on käsitelty melkein kaikki epäkohdatGitarre kirjoitti:Ekan kerran edes kuulin teorian että ihminen ei olisi oikeasti käynyt kuussaitse olen sitä mieltä että kyllä se on totta koska kyllähän se olisi jo paljastunut huijaukseksi jos ihminen ei olisi oikeasti käynyt siellä
Kyllähän ne lapset uskoo kun opettajat opettaajoni kirjoitti:Ette voi olla noin tyhmiä! Miks sitä sit kaikissa kouluissa hopötettäis ja kaikkialla, tuskin se on huijausta koska jos koko maailma tietää että on käyty kuussa niin miks sitä ei olis todistettu. Minä ainakin uskon että se on totta meinaan tuohan olisi maailman suurin huijaus!
joni kirjoitti:Ette voi olla noin tyhmiä! Miks sitä sit kaikissa kouluissa hopötettäis ja kaikkialla, tuskin se on huijausta koska jos koko maailma tietää että on käyty kuussa niin miks sitä ei olis todistettu. Minä ainakin uskon että se on totta meinaan tuohan olisi maailman suurin huijaus!
Zipuli kirjoitti:Minä uskoin että se oli totta kunnes luin tämän topan alusta lopuun. Laittoi miettimään...
Miksi kuulento olisi feikattu?
Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa