Tonza133 kirjoitti:Pitää ottaa huomioon, että nykyisin lääketiede on paljon tehokkaampaa, kuin aikoinaan. Että ei ihan noin pahaa epidemiaa pitäisi tulla...
Off-topic: Zrud rajoita vähän tuota 1 viesti minuutissa vauhtia, veikkaan, että wespa ei tykkää
Zrud kirjoitti:joo no eihä se mikää over kill isntant fatality epidemia ole. ns oikeesti heikkokuntosille ihmisilel siit o enemmi riskiä.
Phantom kirjoitti:mä en tajuu kans tätä helvetin sika influennsa hysteriaa...S**tana ennemmin kuolet aidsiin tai syöpään ku johkii perkeleen röh röh influenssaan...v**tu että osaa olla tyhmä nimikii. Just tälläsiä idiootti otsikoita on lehissä " Extreme duudsonilla on sika influennssa" Kiinnostaa ihan kympillä. Sama ku kirjottasivat että extremillä on kondylooma. Varmaan just yhtä hengenvaarallinen ku tää helvetin lenssu. Mutta ei tästä hommassa kyllä mitään salaliittoa löydy.
Zrud kirjoitti:sen nojalla voi saada aika hyvin vapaatasoittaa koululla ja aivastee kesken puhelun ja heti perää röhkäsee nii varmaa kosahtaa se 2vko loma
:D
Aqua vitae kirjoitti:Amen sille.
Mutta miten minä olen käsittänyt sikainfluenssan (katsoen sen käyttäytymistä viime millenian aikana) on kyseessä melko helposti muuntuva paskiainen.
Idea näissä hommissa on juuri nimenomaan varotoimenpiteet. MAIN GOAL: Ei anneta koko Suomen sairastua siihen samanaikaisesti. On oikein sanoa, että taudista ei sinänsä ole vaaraa yksittäisille terveille.
Mutta sitten ollan niin syvässä kusessa kun yli 50% sairastaa influenssaa samanaikaisesti ja se päättää mutatoitua. Hahahahha! Siinäpä sitten naurattaa oikein kovasti.
Phantom kirjoitti:http://killtown.911review.org/911smokingguns.html näin vuosi päivän muistoksi/kunniaksi haluaisin muistuttaa aqua vitae tästä. Lupasit ruveta deebunkkaamaan näitä. Miten projekti edistyy?(Lähteet väittämille löytyvät väitteen perästä)
Aqua vitae kirjoitti:Phantom kirjoitti:http://killtown.911review.org/911smokingguns.html näin vuosi päivän muistoksi/kunniaksi haluaisin muistuttaa aqua vitae tästä. Lupasit ruveta deebunkkaamaan näitä. Miten projekti edistyy?(Lähteet väittämille löytyvät väitteen perästä)
Olen sitä yhden kerran ainoastaan vaivautunut tekemään ja olen kohdassa 16. Kyllä se sieltä tulee, motivaation piristämisyritykset ovat kovat.
Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa