Salaliittoteoriat

Salaliittoteoriat, paljastukset ja spekulaatiot suurista salaisuuksista esiripun takana
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Zrud » 17 Elo 2009, 16:25

:D mie oon tän foorumin kuningas !!! mie postaan vaik 10 x minuutissa !
Feel the LOVE

Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viesti:

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 17 Elo 2009, 16:27

Tonza133 kirjoitti:Pitää ottaa huomioon, että nykyisin lääketiede on paljon tehokkaampaa, kuin aikoinaan. Että ei ihan noin pahaa epidemiaa pitäisi tulla...

Off-topic: Zrud rajoita vähän tuota 1 viesti minuutissa vauhtia, veikkaan, että wespa ei tykkää :D

Itse asiassa 2 viestiä 30 sekunnissa, mutta off tosiaan^^

Ja aivan. Tähän lääketieteeseen kuuluukin mm. nykyään käsien pesu ja onneksi kansalaisista huolehtiminen.
Tuo rokotejuttu oli vähän huolimaton, jos näin saa laittaa, mutta kai ne tulevat sitten myöhään kuin ei milloinkaan.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 17 Elo 2009, 16:31

Joo no meitiki amiksee o ulko-ovie vieree tullu desifiointiaine pullot ettei vaa pöp tartu.
Feel the LOVE

Jaarno
Isojalka

ViestiKirjoittaja Jaarno » 17 Elo 2009, 16:48

Zrud kirjoitti:joo no eihä se mikää over kill isntant fatality epidemia ole. ns oikeesti heikkokuntosille ihmisilel siit o enemmi riskiä.

Hmm. Jos oikein muistan niin eikös pandemiat ole tappaneet enemmän nuoria? (20-40v??)

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 17 Elo 2009, 16:56

no mitä mie kuulin nii tää H1F1 vai mik v*ttu se ol nii o vaaraks enite pikku lapsille ja vanhoille ihmisille.
Feel the LOVE

Jaarno
Isojalka

ViestiKirjoittaja Jaarno » 17 Elo 2009, 17:00

H1N1(A)(?)

Niin saattoi se olla näinkin päin että nuoriin se ei niin tarttunutkaan. Siis näihin 20-40v tai jotn.

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 17 Elo 2009, 17:01

ja jos tarttu nii ei kuulemma ollu mitn vakavempaa ku suht korkee kuume ja nuha ja nää perus shitit.
Feel the LOVE

Tonza133
Aivan UFO

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 17 Elo 2009, 17:24

Jokatapauksessa kuollesuus tähän tautiin on alle prosentin luokkaa sairastuneista. Ja päälle 90% saa vain lieviä oireita. Että ei sitä kannata niin pelätä. (Itse meinasin revetä, kun salissa terveydenhoitaja puhui näistä varotoimenpiteistä...)

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 17 Elo 2009, 17:40

sitähä se o... kauheest paisuttelut aina. SARS TULEE JA TAPPAA 85% maailman väestöstä !!??...
Huomenna... Sars... Mikä ihmee Sars ? koskaa kuullukkaa. :D
Feel the LOVE

Phantom
Demoni

ViestiKirjoittaja Phantom » 17 Elo 2009, 18:58

mä en tajuu kans tätä helvetin sika influennsa hysteriaa...S**tana ennemmin kuolet aidsiin tai syöpään ku johkii perkeleen röh röh influenssaan...v**tu että osaa olla tyhmä nimikii. Just tälläsiä idiootti otsikoita on lehissä " Extreme duudsonilla on sika influennssa" Kiinnostaa ihan kympillä. Sama ku kirjottasivat että extremillä on kondylooma. Varmaan just yhtä hengenvaarallinen ku tää helvetin lenssu. Mutta ei tästä hommassa kyllä mitään salaliittoa löydy.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Tonza133
Aivan UFO

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 17 Elo 2009, 20:04

Phantom kirjoitti:mä en tajuu kans tätä helvetin sika influennsa hysteriaa...S**tana ennemmin kuolet aidsiin tai syöpään ku johkii perkeleen röh röh influenssaan...v**tu että osaa olla tyhmä nimikii. Just tälläsiä idiootti otsikoita on lehissä " Extreme duudsonilla on sika influennssa" Kiinnostaa ihan kympillä. Sama ku kirjottasivat että extremillä on kondylooma. Varmaan just yhtä hengenvaarallinen ku tää helvetin lenssu. Mutta ei tästä hommassa kyllä mitään salaliittoa löydy.

Jos lasketaan, niin liukastumisiin kuolee paljon enemmän ihmisiä...
Puhumattakaan näistä sikaifluenssaa "Harmittomimmista" taudeista...

Aqua vitae
Viesti:

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 17 Elo 2009, 22:00

Amen sille.

Mutta miten minä olen käsittänyt sikainfluenssan (katsoen sen käyttäytymistä viime millenian aikana) on kyseessä melko helposti muuntuva paskiainen.
Idea näissä hommissa on juuri nimenomaan varotoimenpiteet. MAIN GOAL: Ei anneta koko Suomen sairastua siihen samanaikaisesti. On oikein sanoa, että taudista ei sinänsä ole vaaraa yksittäisille terveille.

Mutta sitten ollan niin syvässä kusessa kun yli 50% sairastaa influenssaa samanaikaisesti ja se päättää mutatoitua. Hahahahha! Siinäpä sitten naurattaa oikein kovasti.

Tonza133
Aivan UFO

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 17 Elo 2009, 22:05

Mihinkään influenssaan ei ole ikinä sairastunut kuin 1/3 suomen kansalaisista...
Toki ovat varotoimenpiteet tarpeellisia, mutta jostain syystä nyt ollaan menty jo vähän yli näissä varotoimenpiteissä. Noh, saanpahan muutaman ylimääräisen "vapaapäivän" koulusta, kun on vain vähän huono olo.

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 18 Elo 2009, 05:49

sen nojalla voi saada aika hyvin vapaata :D soittaa koululla ja aivastee kesken puhelun ja heti perää röhkäsee nii varmaa kosahtaa se 2vko loma :D:D
Feel the LOVE

Tonza133
Aivan UFO

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 18 Elo 2009, 16:07

Zrud kirjoitti:sen nojalla voi saada aika hyvin vapaata :D soittaa koululla ja aivastee kesken puhelun ja heti perää röhkäsee nii varmaa kosahtaa se 2vko loma :D:D

Meillä kiellettiin ehdottomasti tulemasta kouluun, jos on vähääkään kipeä olo.

Jaarno
Isojalka

ViestiKirjoittaja Jaarno » 18 Elo 2009, 16:22

Parikin sikalenssusa olevaa kun ehkä muutama sata oppilasta sisältävään rakennukseen menee niin ei siitä hyvääkään voi seurata. :roll:

Phantom
Demoni

ViestiKirjoittaja Phantom » 18 Elo 2009, 17:06

Aqua vitae kirjoitti:Amen sille.

Mutta miten minä olen käsittänyt sikainfluenssan (katsoen sen käyttäytymistä viime millenian aikana) on kyseessä melko helposti muuntuva paskiainen.
Idea näissä hommissa on juuri nimenomaan varotoimenpiteet. MAIN GOAL: Ei anneta koko Suomen sairastua siihen samanaikaisesti. On oikein sanoa, että taudista ei sinänsä ole vaaraa yksittäisille terveille.

Mutta sitten ollan niin syvässä kusessa kun yli 50% sairastaa influenssaa samanaikaisesti ja se päättää mutatoitua. Hahahahha! Siinäpä sitten naurattaa oikein kovasti.

Totta joo kyllä, mutta mä en vaan edelleenkään löydä sitä salaliittoteoriaa tästä influenssa keskustelusta. Olettaen että tämä on salaliitto keskustelu koska se ainakn käydään sen topikin alla. Joten jos jollakin sellainen on nii pistäkää ilmoille. Edittiä ottakaa ihmeessä sika influenssaa rokote http://www.dailymail.co.uk/news/article ... erica.html. Löytyhän tänkii takaa jotain omituista.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Phantom
Demoni

ViestiKirjoittaja Phantom » 11 Syys 2009, 07:09

http://killtown.911review.org/911smokingguns.html näin vuosi päivän muistoksi/kunniaksi haluaisin muistuttaa aqua vitae tästä. Lupasit ruveta deebunkkaamaan näitä. Miten projekti edistyy? ;) (Lähteet väittämille löytyvät väitteen perästä)

Aqua vitae
Viesti:

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 11 Syys 2009, 17:16

Phantom kirjoitti:http://killtown.911review.org/911smokingguns.html näin vuosi päivän muistoksi/kunniaksi haluaisin muistuttaa aqua vitae tästä. Lupasit ruveta deebunkkaamaan näitä. Miten projekti edistyy? ;) (Lähteet väittämille löytyvät väitteen perästä)

Olen sitä yhden kerran ainoastaan vaivautunut tekemään ja olen kohdassa 16. Kyllä se sieltä tulee, motivaation piristämisyritykset ovat kovat.

Phantom
Demoni

ViestiKirjoittaja Phantom » 11 Syys 2009, 17:32

Aqua vitae kirjoitti:
Phantom kirjoitti:http://killtown.911review.org/911smokingguns.html näin vuosi päivän muistoksi/kunniaksi haluaisin muistuttaa aqua vitae tästä. Lupasit ruveta deebunkkaamaan näitä. Miten projekti edistyy? ;) (Lähteet väittämille löytyvät väitteen perästä)

Olen sitä yhden kerran ainoastaan vaivautunut tekemään ja olen kohdassa 16. Kyllä se sieltä tulee, motivaation piristämisyritykset ovat kovat.

Juu onhan sitä muutakin tehtävä välillä kun kumota väitteitä. :) No ei kiirettä onhan siinä työn sarkaa kyllä. Aattelin vaan että ootko muistanu yleensä koko hommaa. Hatun nosto herralle kyllä kun vaivaudut moiseen.

Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”