minna78 kirjoitti:Näemmä unohdin mainita :
USKON USKON !!!
Ok ok... Olet kyllä ihan väärillä jäljillä... Vitsi!

minna78 kirjoitti:Näemmä unohdin mainita :
USKON USKON !!!
ninjani kirjoitti:Minä en ymmärrä ihmisiä! Minä en ymmärrä elämää! Minä en ymmärrä George W. Bushia! Minä en ymmärrä yhtään mitään!
Minkä takia ihmiset valehtelisi kuulennon?
4li3nb0y kirjoitti:Jotta ex neuvostoliitto ja muut maat uskoisivat USA:aan olevan paras maa??
Trauma kirjoitti:4li3nb0y kirjoitti:Jotta ex neuvostoliitto ja muut maat uskoisivat USA:aan olevan paras maa??
Miksi niin monet luulevat USA:n olevan oikeasti joku hirmuvalta ja kamala maa? Ihmetyttää tuo asenne vaan...
4li3nb0y kirjoitti:Jotta ex neuvostoliitto ja muut maat uskoisivat USA:aan olevan paras maa??
Trauma kirjoitti:Miksi niin monet luulevat USA:n olevan oikeasti joku hirmuvalta ja kamala maa? Ihmetyttää tuo asenne vaan...
Ufomies kirjoitti:On niitä monin verroin paskamaisempiakin paikkoja kuin Yhdysvallat, arvaan ma.
Ehkäpä amerikkalaista kulttuuria on meikäläisten vaikea ymmärtää, kun siellä on tuo retoriikka niin arvossaan alalla kuin alalla. "Americans love to argue - and they have the right to do so."
Muutenkin ehkä käytännönläheisempi ja suoraviivaisempi kulttuuri kuin "hienostunut" euroopalainen, perinteinen poroporvarillisuus. Tämäkin taas siis sekä hyvässä että pahassa.
Korvapuikko kirjoitti:Ufomies tunnut tekevän vähän liian pitkälle vietyjä johtopäätöksiä minun ajatusmaailmasta ja tuntuu arvelusi menevän päin persettä...(ja voisit taas yrittää tulla sieltä pilvistä takaisin meidän ihmisten joukkoon)
Jemma kirjoitti:Entä jos joku kuuluisuudenkipeä tai vastaava on halunnut pilata NASAn maineen levittämällä juorua että seon kadottaut kuvamateriaalia.
Tonza133 kirjoitti:Jemma kirjoitti:Entä jos joku kuuluisuudenkipeä tai vastaava on halunnut pilata NASAn maineen levittämällä juorua että seon kadottaut kuvamateriaalia.
Nasan luotettavuus on jo mennyt aikoja sitten.
4li3nb0y kirjoitti:joni kirjoitti:Ette voi olla noin tyhmiä! Miks sitä sit kaikissa kouluissa hopötettäis ja kaikkialla, tuskin se on huijausta koska jos koko maailma tietää että on käyty kuussa niin miks sitä ei olis todistettu. Minä ainakin uskon että se on totta meinaan tuohan olisi maailman suurin huijaus!
No sitähän sanotaan maailman suurimmaksi huijaukseksi! Ja kerroppa miksi kuulento ei olisi huijausta? "Amerikan lippu liehuu salossa kuun pinnalla" HÄÄÄÄÄÄÄH?!?!?!?! Eihän kuussa voi edes tuulla!?!? Miten joku on voinut edes kuvata kuuraketin tulon kuuhun saatika sitten sieltä lähdön?! Suuri salaisuus kaikissa videoissa ja kuvissa on taustalla: tähdet! Missä on TÄHDET?! AI-kirjassammekin on muka oikea kuva kuusta, mutta MISSÄ ON TÄHDET?!?!?! Selittäkääpä se Einsteinit! Ei Wespallakaan taida löytyä vastausta tähtiin?
Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa