Tämä aihe on ollut esillä muutamassa ketjussa jo aiemmin. Itse en ole niinkään uskonnollinen, mutta välillä tekee mieli hiljentyä, ja katsoa minkälaista "hartautta" TV7:n kautta tulee.
Raamatun (jos siihen on edes uskomista) nimessä tungetaan siionistipropagandaa suut ja silmät täyteen. Israel on kaiken yläpuolella...todellakin.
Ohjelma, jos toinenkin vaatii siunausta(rahaa) Israelille. Ohjelmien tekijät tuntuvat olevan täysin sokeita Israelin harjoittamalle terrorismille, sekä Palestiinassa, että ympäri maapallon, Mossadin toimeenpanemana. Fanaattisuuttako? Ei kait sentään Suomessa...
Oivallinen kanava juontajille, jotka riekkuvat sanaa pelkästään buustatakseen omaa egoaan, sekä saadakseen itselleen "oikeutusta" huutamalla tahi mairittelemalla.
Mars Hill Church on hyvä esimerkki, jossa jätkä huutaa ja välillä karjuu sanaa oksentaakseen päänsä sisällön kuulijoiden niskoille.
Ja sitten on Joyce Meyer, multimiljonääri, joka on leikkauttanut suunsa pusumpaan muotoon. Hänen olisi syytä vakavasti harkita lobotomiaa. Suurta yleisöään olen ihmetellyt. Tottakai ihmisillä on tarve uskoa, mutta että juuri tuon porton sanoihin.
Monia muitakin esimerkkejä toki löytyy ko. kanavan retkueesta, omistajaa myöten, jos vaan sielu sietää seurata sitä.
Miten muutenkaan suomen ainoa uskonnollinen kanava pärjäisi, ellei sillä olisi suussaan siionistien moloja?
Enkä ole rasisti. Olen realisti. Siionistit ovat rasisteista pahimpia, koska heillä on vaikutusvalta lähes kaikkiin maailman tapahtumiin.