Salaliittoteoriat

Salaliittoteoriat, paljastukset ja spekulaatiot suurista salaisuuksista esiripun takana
Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 25 Loka 2008, 22:03

Phantom kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti: käyden läpi faktoja ja hyläten ne faktat, jotka eivät sopineet teoriaan, tai sotivat sitä vastaan. Resepti salaliittoteorialle^^


Tämä mallihan siis sopii jokaikiseen salaliittoteoriaan. Kun salaliittoteoreerikot tutkivat aineistoa, he joko tahallisesti tai "automaattisesti" jättävät teoriastaan pois näitä epäsopivia kohtia, jotka tulevat vastaan.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Phantom » 26 Loka 2008, 00:00

Aqua vitae kirjoitti:
Phantom kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti: käyden läpi faktoja ja hyläten ne faktat, jotka eivät sopineet teoriaan, tai sotivat sitä vastaan. Resepti salaliittoteorialle^^


Tämä mallihan siis sopii jokaikiseen salaliittoteoriaan. Kun salaliittoteoreerikot tutkivat aineistoa, he joko tahallisesti tai "automaattisesti" jättävät teoriastaan pois näitä epäsopivia kohtia, jotka tulevat vastaan.

Pistä mulle muuten jotai matskua missä näkyy että noi räjäytys terioat (miltei kaikki) on kumottu...ku tuolla aimmin niin väitit. Esim. Mikä on kerosiinin palamis lämpötila sitten vois kattoo mikä on teräksen lömpökesto ja kauan menee aikaa siihen ku se alkaa "elää". Onhan tässä otettava myös huomioon se paljon aiheuttaa lämmön nousua eri materiaalien palminen esim:huonekalujen ja yms.yms. Jos pysyt todistamaan että tornit sortu koneiden osumien vaikutuksesta rupean harkitsemaan asiaa uudelleen.http://www.youtube.com/watch?v=MeybdEuf16A
Viimeksi muokannut Phantom, 26 Loka 2008, 00:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Wespa » 26 Loka 2008, 00:17

Aqua vitae kirjoitti:
Phantom kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti: käyden läpi faktoja ja hyläten ne faktat, jotka eivät sopineet teoriaan, tai sotivat sitä vastaan. Resepti salaliittoteorialle^^


Tämä mallihan siis sopii jokaikiseen salaliittoteoriaan. Kun salaliittoteoreerikot tutkivat aineistoa, he joko tahallisesti tai "automaattisesti" jättävät teoriastaan pois näitä epäsopivia kohtia, jotka tulevat vastaan.

Hmm, eikös siis samalla periaatteella virallinen raportti ole se suurin salaliitto, kun siitä kerran löydetään niin paljon epäkohtia?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Phantom » 26 Loka 2008, 00:20

Wespa kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:
Phantom kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti: käyden läpi faktoja ja hyläten ne faktat, jotka eivät sopineet teoriaan, tai sotivat sitä vastaan. Resepti salaliittoteorialle^^


Tämä mallihan siis sopii jokaikiseen salaliittoteoriaan. Kun salaliittoteoreerikot tutkivat aineistoa, he joko tahallisesti tai "automaattisesti" jättävät teoriastaan pois näitä epäsopivia kohtia, jotka tulevat vastaan.

Hmm, eikös siis samalla periaatteella virallinen raportti ole se suurin salaliitto, kun siitä kerran löydetään niin paljon epäkohtia?

Ja mikä sorrutti sen wtc 7 siitä vierstä vaikka siihen ei koneita edes osunu. Pieni tulipalo ja koko paska sortu http://www.youtube.com/watch?v=MeybdEuf16A
Viimeksi muokannut Phantom, 26 Loka 2008, 00:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 26 Loka 2008, 00:23

Phantom kirjoitti:Ja mikä sorrutti sen wtc 11 siitä vierstä vaikka siihen ei koneita edes osunu. Pieni tulipalo ja koko paska sortu

Eikös siellä ollut paljon palavaa materiaalia, ja sehän oli rakennettu jotenkin ihmeellisesti, mikä teki siitä heikon?

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Dala » 26 Loka 2008, 11:04

Mun käsittääkseni noi kaikki wtc-tornit räjäytettiin.
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 26 Loka 2008, 11:25

Dala kirjoitti:Mun käsittääkseni noi kaikki wtc-tornit räjäytettiin.

Ei niistä tuhoutunut kuin kolme. WTC1, WTC2 ja WTC7.

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Dala » 26 Loka 2008, 11:30

Tonza133 kirjoitti:
Dala kirjoitti:Mun käsittääkseni noi kaikki wtc-tornit räjäytettiin.

Ei niistä tuhoutunut kuin kolme. WTC1, WTC2 ja WTC7.


No siis juuri niitä tarkoitinkin. En tajunnut että olisi tosiaan pitänyt varmaan mainita ne erikseen..^^'
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Wespa » 26 Loka 2008, 16:40

Temesseus kirjoitti:^Teräspalkit (joitka rakennusta tuki) menettävät jo puolet kannattavuudestaan lämpimässä, vaikka ne eivät edes olisi sulaneita.

Nimenomaan ne teräspalkit, joissa palo oli, mutta pitää ottaa huomioon, että alapuolella sekä ympärillä oli vielä täysin ehjiä palkkeja, joihin lämpö ei ollut ollenkaan vaikuttanut. Palo oli myös hiipumassa, eikä palanut kovin, jonka voi päätellä savun väristä. Mikään rakennus ennen WTC7:ää ei ole romahtanut tulipalon takia. Epäilyttävää, eikö.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 26 Loka 2008, 16:44

Wespa kirjoitti:
Temesseus kirjoitti:^Teräspalkit (joitka rakennusta tuki) menettävät jo puolet kannattavuudestaan lämpimässä, vaikka ne eivät edes olisi sulaneita.

Nimenomaan ne teräspalkit, joissa palo oli, mutta pitää ottaa huomioon, että alapuolella sekä ympärillä oli vielä täysin ehjiä palkkeja, joihin lämpö ei ollut ollenkaan vaikuttanut. Palo oli myös hiipumassa, eikä palanut kovin, jonka voi päätellä savun väristä. Mikään rakennus ennen WTC7:ää ei ole romahtanut tulipalon takia. Epäilyttävää, eikö.

Mutta siinähän oli se rakenne, joka teki siitä heikon, ja (en ole varma) niistä isommistaha ntorneista lensi materiaalia tuohon WTC7 päälle.

Avatar
Dala
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 29 Syys 2008, 10:33
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Dala » 26 Loka 2008, 16:46

Ja eikös tulipalot sun muut otettu hyvinkin huomioon kun näitä rakennuksia suunniteltiin/rakennettiin? Mielestäni 9/11 tapauksessakin tehtiin hyvin selväksi, että niiden "olisi pitänyt" kestää isonkin matkustajakoneen törmäykset.. :roll: Ja toisaalta, kestihän ne, kansalle vaan kerrotaan vähän muuta.
Uskoa se on epäuskokin

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 26 Loka 2008, 16:55

Dala kirjoitti:Ja eikös tulipalot sun muut otettu hyvinkin huomioon kun näitä rakennuksia suunniteltiin/rakennettiin? Mielestäni 9/11 tapauksessakin tehtiin hyvin selväksi, että niiden "olisi pitänyt" kestää isonkin matkustajakoneen törmäykset.. :roll: Ja toisaalta, kestihän ne, kansalle vaan kerrotaan vähän muuta.

Kaksoistorneista en tiedä, mutta WTC7 oli rakennettu "hienosti" mikä teki siitä erittäin helposti sortuvan.
Pieniä lainauksia:
"Siellä pitivät toimistoaan muun muassa CIA, Yhdysvaltain puolustusministeriö, rahoitustarkastus ja verovirasto."
"WTC 7:n tuhossa hävisi suuri määrä meneillään olleiden suurten talousrikosoikeudenkäyntien tutkimusaineistoa. "

Tuossa paljon tietoa siitä WTC7 sortumisesta.

Avatar
Phantom
Demoni
Viestit: 523
Liittynyt: 18 Syys 2008, 20:38

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Phantom » 26 Loka 2008, 17:36

joo ja kun katotte tota mun laittamaa linkkiä... Philadephiassa on samantapainen teräksestä rakennettu talo ja se paloi 19h eikä sortunut.. Että sinänsä outoa ku noi wtc tornit sortu 1h-2h. Samoin jotkut asian tuntijat on sanonut että suurin osa kerosiinista paloi pois jo rajähdyksen aikana.
"Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumor is printed, no secret is revealed." JFK

Harhakuva
Jäsen
Viestit: 5
Liittynyt: 01 Joulu 2008, 15:38

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Harhakuva » 03 Joulu 2008, 17:22

"3. " Länsi tuhosi itse WTC:n kaksoistornit" - Syyskuun 11. päivän tapahtumien taustalla eivät olleet arabiterroristit vaan CIA:n tukemat juutalaiset."
Tuon asian kanssa olen samaa mieltä. Kunhan katsoo pariin otteeseen TV-ohjelman, jossa pyritään kertomaan totuus kansalle ko. tapauksesta, todella monet tulevat uskomaan tätä teoriaa. En muista tarkkaan ko. ohjelman nimeä, mutta se saattoi olla "Salaliittoteoriat - 9/11".
Ja todellakin, jos itseltäsi löytyy yhtään kiinnostusta selvittää tätä ko. salaliittoteoriaa, niin kannattaa katsoa em. TV-ohjelma, joka näkyi yhteen aikaan MTV3 Fakta-kanavalta. Itselleni ainakin aukesi uudenlainen näkemys tuon kyseisen päivän tapahtumista. Neuvostoliitto aloitti sodan Suomea vastaan pommittamalla itse omaa maataan, sanoen, että Suomi olisi tehnyt kyseiset iskut, Yhdysvallat alotti sodan Irakia vastaan tuhoamalla itse omat torninsa, sanoen, että Irak (oikeastaan Osama Bin Laden) olisi tehnyt kyseiset iskut.
Näin se vain menee, kun yliarvostetut "suurvallat" aikovat tehdä jotain, vastaan ei ole sanomista.

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Ali G- » 03 Joulu 2008, 18:02

Harhakuva kirjoitti:"3. " Länsi tuhosi itse WTC:n kaksoistornit" - Syyskuun 11. päivän tapahtumien taustalla eivät olleet arabiterroristit vaan CIA:n tukemat juutalaiset."
Tuon asian kanssa olen samaa mieltä. Kunhan katsoo pariin otteeseen TV-ohjelman, jossa pyritään kertomaan totuus kansalle ko. tapauksesta, todella monet tulevat uskomaan tätä teoriaa. En muista tarkkaan ko. ohjelman nimeä, mutta se saattoi olla "Salaliittoteoriat - 9/11".
Ja todellakin, jos itseltäsi löytyy yhtään kiinnostusta selvittää tätä ko. salaliittoteoriaa, niin kannattaa katsoa em. TV-ohjelma, joka näkyi yhteen aikaan MTV3 Fakta-kanavalta. Itselleni ainakin aukesi uudenlainen näkemys tuon kyseisen päivän tapahtumista. Neuvostoliitto aloitti sodan Suomea vastaan pommittamalla itse omaa maataan, sanoen, että Suomi olisi tehnyt kyseiset iskut, Yhdysvallat alotti sodan Irakia vastaan tuhoamalla itse omat torninsa, sanoen, että Irak (oikeastaan Osama Bin Laden) olisi tehnyt kyseiset iskut.
Näin se vain menee, kun yliarvostetut "suurvallat" aikovat tehdä jotain, vastaan ei ole sanomista.



Öhh...
sillä haettiin tekosyytä Afganistanin sotaan ja Bin Laden on mun tietääkseni jemeniläinen.
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Jaarno » 04 Joulu 2008, 17:01

Harhakuva kirjoitti:"3. " Länsi tuhosi itse WTC:n kaksoistornit" - Syyskuun 11. päivän tapahtumien taustalla eivät olleet arabiterroristit vaan CIA:n tukemat juutalaiset."
Tuon asian kanssa olen samaa mieltä. Kunhan katsoo pariin otteeseen TV-ohjelman, jossa pyritään kertomaan totuus kansalle ko. tapauksesta, todella monet tulevat uskomaan tätä teoriaa. En muista tarkkaan ko. ohjelman nimeä, mutta se saattoi olla "Salaliittoteoriat - 9/11".
Ja todellakin, jos itseltäsi löytyy yhtään kiinnostusta selvittää tätä ko. salaliittoteoriaa, niin kannattaa katsoa em. TV-ohjelma, joka näkyi yhteen aikaan MTV3 Fakta-kanavalta. Itselleni ainakin aukesi uudenlainen näkemys tuon kyseisen päivän tapahtumista. Neuvostoliitto aloitti sodan Suomea vastaan pommittamalla itse omaa maataan, sanoen, että Suomi olisi tehnyt kyseiset iskut, Yhdysvallat alotti sodan Irakia vastaan tuhoamalla itse omat torninsa, sanoen, että Irak (oikeastaan Osama Bin Laden) olisi tehnyt kyseiset iskut.
Näin se vain menee, kun yliarvostetut "suurvallat" aikovat tehdä jotain, vastaan ei ole sanomista.


Luultavasti tarkoitat elokuvaa "Fahrenheit 9/11" Tämä on näkynyt pari kertaa telkkarista ja on kyllä todella hyvä leffa. Suosittelen.

Avatar
Sid
Maahinen
Viestit: 153
Liittynyt: 17 Syys 2008, 18:55
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Sid » 06 Joulu 2008, 14:25

Itseäni on aina kiinnostanut erilaiset salaliittoteoriat ja salaseurat. Kiehtova (mutta samalla pelottava) ajatus on se, että maailmaamme johtaisi salattujen ovien takana jokin eliiteistä ja vaikutusvaltaisista henkilöistä koottu ryhmä.

Muun muuassa uskon siihen, että the United States of Fagsilla on hallussaan enemmänkin tietoa avaruuden muista kansoista, kuin se antavat julki. Myös ajatus siitä, että he pitävät hallussaan näiden meitä kehittyneempien kansojen teknologiaa ei ole (ainakaan minun mielestäni) mahdotonta. Kiinnostaisi kyllä nähdä, minkälaisia salaisuuksia alueet Area 51 ja Dulce Base pitävät sisällään, kun niitä noin tarkasti täytyy vartioida.

Toki uskon myös siihen, että USA:n hallitus aiheutti itse WTC-tornien tuhoutumisen. Yläpuolelta varmaankin löytyy tarpeeksi asiaa asiasta, eli en jaksa lähteä listaamaan noita faktoja tähän. :roll:

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Jaarno » 06 Joulu 2008, 14:29

Sama täällä. Mutta itse uskon että Area 51:ssa ei ole mitään ihmeellistä. Se on vain hämäys. "Oikea" Area 51 olisi sitten jossain muualla paljon huomaamattomammassa (v*ttu mikä sana) paikassa. En tiedä mitä siellä oikeassa sitten olisi. En pidä mahdottomana että siellä olisi esim. ufoja.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja viltsu » 06 Joulu 2008, 15:12

Jaarno kirjoitti:Sama täällä. Mutta itse uskon että Area 51:ssa ei ole mitään ihmeellistä. Se on vain hämäys. "Oikea" Area 51 olisi sitten jossain muualla paljon huomaamattomammassa (v*ttu mikä sana) paikassa. En tiedä mitä siellä oikeassa sitten olisi. En pidä mahdottomana että siellä olisi esim. ufoja.


Itse ajattelen, että Area 51 lentokenttä olisi pelkkää hämäystä ja varsinainen tukikohta olisi kaivettu maan alle.
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Sid
Maahinen
Viestit: 153
Liittynyt: 17 Syys 2008, 18:55
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Salaliittoteoriat

ViestiKirjoittaja Sid » 06 Joulu 2008, 15:15

Mm, tuolla alueellahan (Area 51) testataan enemmän uusia sotavarustusta (hävittäjiä muun muuassa), mutta kenen teknologian avulla ja kenen avustuksella ne onkaan rakennettu onkin eri asia.


Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron