Pelottavat Yöt ja yö unet

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
Art
Kummitus
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 17:27

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Art » 31 Heinä 2009, 02:10

Vai sellaista. :'D Harmi vaan, kun ei tosiaan niitä zombie-unia ole viime aikoina näkyillyt. Näyttäisi siltä, että unet on siirtymässä asteen isommalle tasolle, niihin ihmisiin. Ehkä pääsen taas tänä yönä sotimaan aseiden kanssa jonkun tyypin kanssa, saa nähdä.
"It's completely fake world we live in."

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 01 Elo 2009, 15:51

Jo oli taas uni.. En taida mennä nukkumaan enää koskaan. Eli:

Olin pimeässä paikassa, en tiedä missä oli täysin pimeää, kuulin välillä kun vesipisarat tippuivat jostain ja lattialla oli vettä hieman nilkkoja korkeammalle, haisi vanhalle ja homeiselle. Sitten rupesi kuulumaan ensin jyrinää jonka jälkeen kylmästä huoneesta muuttui polttavan kuuma ja tuo vesi jota oli myös lattialla rupesi kiehumaan ja kuuma höyry nousi ylös ja jalkani paloivat täysin sekä kasvoni paloivat myös. Tunsin kun iho valui kasvoilta ja kuumuus vain nousi. Sitten yhtäkkiä tuli taas helvetillisen kylmä ja vesi rupesi jäätymään. Hetken päästä tiesin jonkun katsovan minua mutta olin jäätynyt kiinni. Tunsin kun se jokin tuli lähemmäs ja hönki niskaan. Matala ja raskas hengitys osui niskaan ja se oli jäätävän kylmä en voinut liikkua minnekkään ja minua pelotti sairaalloisesti. Lopuksi heräsin siihen kun tämä olento koitti päästä sisälleni tjtn.. Veikkaan unen johtuvan siitä kun on tullut nukuttua vähän miten sattuu..
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 01 Elo 2009, 23:37

ShadowPeople kirjoitti:Jo oli taas uni.. En taida mennä nukkumaan enää koskaan. Eli:

Olin pimeässä paikassa, en tiedä missä oli täysin pimeää, kuulin välillä kun vesipisarat tippuivat jostain ja lattialla oli vettä hieman nilkkoja korkeammalle, haisi vanhalle ja homeiselle. Sitten rupesi kuulumaan ensin jyrinää jonka jälkeen kylmästä huoneesta muuttui polttavan kuuma ja tuo vesi jota oli myös lattialla rupesi kiehumaan ja kuuma höyry nousi ylös ja jalkani paloivat täysin sekä kasvoni paloivat myös. Tunsin kun iho valui kasvoilta ja kuumuus vain nousi. Sitten yhtäkkiä tuli taas helvetillisen kylmä ja vesi rupesi jäätymään. Hetken päästä tiesin jonkun katsovan minua mutta olin jäätynyt kiinni. Tunsin kun se jokin tuli lähemmäs ja hönki niskaan. Matala ja raskas hengitys osui niskaan ja se oli jäätävän kylmä en voinut liikkua minnekkään ja minua pelotti sairaalloisesti. Lopuksi heräsin siihen kun tämä olento koitti päästä sisälleni tjtn.. Veikkaan unen johtuvan siitä kun on tullut nukuttua vähän miten sattuu..


Ei sulla kuumetta ollut? Toi kuuman ja kylmän vaihtelu rupesi vain mietityttämään.
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 02 Elo 2009, 16:30

Tähtiensusi kirjoitti:
ShadowPeople kirjoitti:Jo oli taas uni.. En taida mennä nukkumaan enää koskaan. Eli:

Olin pimeässä paikassa, en tiedä missä oli täysin pimeää, kuulin välillä kun vesipisarat tippuivat jostain ja lattialla oli vettä hieman nilkkoja korkeammalle, haisi vanhalle ja homeiselle. Sitten rupesi kuulumaan ensin jyrinää jonka jälkeen kylmästä huoneesta muuttui polttavan kuuma ja tuo vesi jota oli myös lattialla rupesi kiehumaan ja kuuma höyry nousi ylös ja jalkani paloivat täysin sekä kasvoni paloivat myös. Tunsin kun iho valui kasvoilta ja kuumuus vain nousi. Sitten yhtäkkiä tuli taas helvetillisen kylmä ja vesi rupesi jäätymään. Hetken päästä tiesin jonkun katsovan minua mutta olin jäätynyt kiinni. Tunsin kun se jokin tuli lähemmäs ja hönki niskaan. Matala ja raskas hengitys osui niskaan ja se oli jäätävän kylmä en voinut liikkua minnekkään ja minua pelotti sairaalloisesti. Lopuksi heräsin siihen kun tämä olento koitti päästä sisälleni tjtn.. Veikkaan unen johtuvan siitä kun on tullut nukuttua vähän miten sattuu..


Ei sulla kuumetta ollut? Toi kuuman ja kylmän vaihtelu rupesi vain mietityttämään.[/quote

Ei tietääkseni :D
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
AnzqTheAlien
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 05 Marras 2009, 08:26

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja AnzqTheAlien » 05 Marras 2009, 14:04

Kaikilla on pelottavia toistuvia unia. Miepä oon nähny jo viidettä kertaa putkeen, että Bill Kaulitz tulee meijän kouluun, ja se vilkuttaa ja hymyilee mulle, ja antaa nimmarin... <33 Ei sit offimmaks vois mennä?

Ettei ihan thousandoffiksi mene, niin taidampa kertoa tähänasti kauheimman uneni.

Istuin silloisen parvisänkyni päällä katsomassa silloista huonettani. Alhaalla Lizzie McGuire (oiskohan noin?) selvitti Elvis Presleyn (...) kanssa jotain haamujuttua. Yhtäkkiä se haamu meni jonkun elävän vauvan sisään. Ja se vauva sit leijaili ku se aave oli siel sisällä. Niinj sit se Lizzie McGuire ottaa leipäveitsen taskustaan, ja halkaisee sen vauvan katki päästä loppuun saakka, et ne sais sen aaveen sielt sisältä. Veri roiskui. No, se haamu pakeni kuitenkin pois. Ei se täs kuulosta pelottavalta, mut siin unes se oli, varsinkin kun se kyseinen vauva näytti erikoisen paljon minulta. Not nice.
Tokio Hotel rulez - mitenhän se liittyy paranormaaliin?
Siten, että Bill laulaa mystisen ihanasti <3

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Jaarno » 05 Marras 2009, 15:53

AnzqTheAlien kirjoitti:Kaikilla on pelottavia toistuvia unia. Miepä oon nähny jo viidettä kertaa putkeen, että Bill Kaulitz tulee meijän kouluun, ja se vilkuttaa ja hymyilee mulle, ja antaa nimmarin... <33 Ei sit offimmaks vois mennä?


Kyllä rupeaisi itseäkin tuo pelottamaan niin maan perkuleesti. :o

Noh eniveis. Itsellä on nyt muutamana yönä ollut tällaisia ensin pelottavia unia joista on tullut loppujen lopuksi humoristisia.
En kunnolla näitä enää muista mutta yksi meni jotenkin näin että jotkut smokkipukuiset miehet jahtasivat minua ja jotain muuta tyyppiä ja ammuskelivat ja kohta pelattiin niitä vastaan pingistä ja häviäjät kuolivat.

Aivan skitsoja. :) Kuumeen piikkiin taitaa mennä.

Avatar
AnzqTheAlien
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 05 Marras 2009, 08:26

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja AnzqTheAlien » 06 Marras 2009, 07:44

Jaarno kirjoitti:
AnzqTheAlien kirjoitti:Kaikilla on pelottavia toistuvia unia. Miepä oon nähny jo viidettä kertaa putkeen, että Bill Kaulitz tulee meijän kouluun, ja se vilkuttaa ja hymyilee mulle, ja antaa nimmarin... <33 Ei sit offimmaks vois mennä?


Kyllä rupeaisi itseäkin tuo pelottamaan niin maan perkuleesti. :o

Ei, en edes tevennyt :D
Tokio Hotel rulez - mitenhän se liittyy paranormaaliin?
Siten, että Bill laulaa mystisen ihanasti <3

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 06 Marras 2009, 21:25

Jaarno kirjoitti:
AnzqTheAlien kirjoitti:Kaikilla on pelottavia toistuvia unia. Miepä oon nähny jo viidettä kertaa putkeen, että Bill Kaulitz tulee meijän kouluun, ja se vilkuttaa ja hymyilee mulle, ja antaa nimmarin... <33 Ei sit offimmaks vois mennä?


Kyllä rupeaisi itseäkin tuo pelottamaan niin maan perkuleesti. :o


Samoin Jaarno.. :o

Itse olen viime päivinä nähnyt paljon kuolemasta unia... Inhottavia ja ahdistavia... Ja aamulla päätä särkee ja on jo valmiiksi vit*uuntunut olo, kun unissa ei saa lepoa. :x
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 06 Marras 2009, 23:32

Itse on ole viimeaikona pelottavia unia nähnyt.
Itselläni on ollut jo pitkän aikaa sellainen ongelma, että en muista ikinä, että millaista unta olen juuri nähnyt. Ja voin sanoa, että se on melkein pelottavampaa.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Gitarre » 06 Marras 2009, 23:36

Muistan kun nuorempana näin vain ja ainoastaan pelottavia unia. En siis koskaan muistanut "hyviä unia". Mutta nykyään sitten ei enään näekkään kovinkaan usein pelottavia unia, vaan näkee semmoisia todella sekavia unia. Siis jotain aivan randomia kuten vaikka että olen unessani etana mutta muutunkin transformeriksi ja sitten naapurin villakoira tulee ja syö minut. Hassua :P
No mutta mieluummin sitten tuommoisia kuin painajaisia. :)
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Jaarno » 07 Marras 2009, 04:22

Itsekin pidän tämmöisistä sekavista ja aivan järjettömistä unista. :) Useasti tajuan unen aikana että heei tämähän on unta. Mahtavaa, on tämä niin sekavaa hommaa ja jatkan vain ilman mitään suurempaa kontrolloimista. Mukava aamulla muistella mitä on tapahtunut sitten. :)

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Zrud » 07 Marras 2009, 09:29

Joo... no aika pelottava uni täs vähäaika si ole semmoi et ostin yhelle mun ADHD luokkalaiselle pojalle penis pumpun o-O
Feel the LOVE

Avatar
AnzqTheAlien
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 05 Marras 2009, 08:26

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja AnzqTheAlien » 07 Marras 2009, 16:11

Zrud kirjoitti:Joo... no aika pelottava uni täs vähäaika si ole semmoi et ostin yhelle mun ADHD luokkalaiselle pojalle penis pumpun o-O



...
Tokio Hotel rulez - mitenhän se liittyy paranormaaliin?
Siten, että Bill laulaa mystisen ihanasti <3

TTR
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 13 Marras 2009, 02:04

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja TTR » 13 Marras 2009, 02:52

Näen oikeastaan vain painajaisia nukkuessani.. Mistähän se mahtaa johtua? Stressistä tai vastaavasta? Osaisiko kukaan sanoa? :?
Tässä pari esimerkkiä unista: Juoksen pitkin hautausmaata etsien ystävini hautaa (ystävä oikeasti kuollut n. vuosi takaperin). Olen hätääntynyt/paniikissa juostessani, yht äkkiä pysähdyn jonkin hautakiven kohdalle ja siinä lukee äitini nimi (äiti elossa ja täysin terve). Tässä kohtaa aina herään paniikin omainen tunne päällä ja hiestä märkänä..
Toinen uni on sellainen missä reidessäni on syvä viilto jota alan repiä. Rauhallisesti pieni pala kerrallaan revin haavaani suuremmaksi, eikä minuun edes satu. Välillä näytän paloja äidilleni "Kato äiti nyt lähti näin iso pala". Jossain vaiheessa äiti laittaa minulle laastarin ja kieltää repimästä. Kuitenkin jatkan ja välillä taas äidille näytän miten haavasta valuu verta. :?
Välillä en edes muista mitä unta olen nähnyt. Herään vain siihen että säikähdän jotain ja sydän hakkaa miljoonaa.

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 14 Marras 2009, 20:27

TTR kirjoitti:Näen oikeastaan vain painajaisia nukkuessani.. Mistähän se mahtaa johtua? Stressistä tai vastaavasta? Osaisiko kukaan sanoa? :?


Heih kohtalotoveri! Minä näen kanssa aina nukkuessani painajaisia, toisinsanoen joka yö.
Mutta itselläni painajaiset alkoivat samoihin aikoihin, kun ongelmia ilmaantui elämääni...joskus 10-vuotiaana ja tähän päivään saakka (olen pian 17) olen painajaisia nähnyt. Varmaan juuri siitä stressistä ja masennuksesta johtuvat..

Toisaalta kuitenkin ukkinikin näki aina painajaisia, joten voisiko tämä olla myös periytyvää..? Tai sitten hänelläkin oli masennusta tmv. sekin on ihan mahdollista.
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Hypothermia
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 14 Marras 2009, 14:36

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Hypothermia » 27 Marras 2009, 14:09

Minä olen nyt toistuvasti nähnyt unta kuolemasta.
Kaksi unta on jäänyt mieleen, koska ne olivat pelottavia ja todentuntuisia.

Ensimmäisessä näin, kun olin kaverini luona ja menimme ulos.
Yhtä äkkiä kaverini otti kranaatin ja räjäytti itsensä.
Säikähdin ja juoksin sisään kertomaan kaverin äidille, mitä oli tapahtunut mutta sitten näin kaverini hiippailevan yläkertaan. Menin hänen perässään ylös ja kysyin miksi tapoit itsesi. Sitten hän otti pistoolin ja ampui itsensä.
Sen jälkeen heräsin. Melkein heti nukahdin ja näin saman unen samanlaisena.


Toinen, joka oli huomattavasti pelottavampi.
Uni alkoi kun olin luokkani kanssa jollain retkellä jossain metsässä.
Metsässä oli mökkejä joissa yövyimme. Metsästä kuului juoksua ja sieltä tuli mies jolla ei ollut naamaa.
Hän rupesi ampumaan meitä kohti. Kaikki muut pääsivät pakoon, mutta minä jäin mökin reunustalle vanerilevyn taakse piiloon. Toinen mies ilmestyi jostain ja repäisi minut pois piilost ja toinen ampui minut. Sen jälkeen uni jatkui kuin elokuvassa. Eli seurasin tapahtumia kauempaa. Näin ruumiini ja miehet jotka ampuivat muita. Sitten lähdin kohti ruumistani kunnes joku sanoi: "Tältä näyttää kuolemasi." Sitten heräsin.


Minua jäi harmittamaan, koska olisin halunnut nähdä elämän kuoleman jälkeen.
Minua mietityttää, mistä nämä unet tulevat? Tai miksi näen näitä? Olen nyt nähnyt aika monta tämän tapaista unta lyhyen ajan aikana. Luulen, että stressi vaikuttaa jotenkin.

Anteeksi pitkä viestini.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Jaarno » 27 Marras 2009, 14:53

Kyllähän nuo ihan normi "pahoja unia" on. En uskoisi että niille kummempaa henkilökohtaista syytä.

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 27 Marras 2009, 17:59

Hypothermia kirjoitti:Minua jäi harmittamaan, koska olisin halunnut nähdä elämän kuoleman jälkeen.
Minua mietityttää, mistä nämä unet tulevat? Tai miksi näen näitä? Olen nyt nähnyt aika monta tämän tapaista unta lyhyen ajan aikana. Luulen, että stressi vaikuttaa jotenkin.


No tuota kyllä kuolemaunet ovat ihan normaaleja. Monissa unikirjoissa sanotaan että ne viestivät muutoksesta, eivätkä oikeasti kuolemasta. Ehkä sinulla on meneillään jokin muutos elämässäsi ja se heijastuu uniisi kuolemana.
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Nokikettu
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 28 Marras 2009, 16:15
Paikkakunta: Muhos

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Nokikettu » 30 Marras 2009, 16:04

Mä oon nähny ties millasia zombi/hirviö/sota/kuolema unia mut ne ei oo ikinä ollu mitenkään pelottavia. Lähinnä tulee naureskeltua niille :---D Sairaana näkee aina samaa juonetonta unta:
Minä ja Tokio Hotellin pojat ajellaan GTA:n harmaissa maisemissa niin lujaa vauhtia, ettei ympäristöön pysty kiinnittämään huomiota. Lopuksi herää siihen. että kierii levottomasti tai potkii seinää :'---D

Kaikista kamalin painajainen on aika simppeli eikä se ees tunnu pelottavalta ku sitä ajattelee. Silti heräsin siitä unesta hätkähtäen ja oli ihan paniikissa.
Unessa oon rupeemassa nukkumaan. Jalat on tosin tyyny paikalla ja näin. Sit kuulen mun pään takaa miehien äänen joka kysyy: "Haluatko sä vielä jotaki?" Mä yritän huutaa mut saan aikaseksi vaan muminaa. Ääni kysyy uudelleen: "Niin haluatko?"
Nyt mä onnistun huutamaan; "turpa kiinni!"
Sit mä heräsin. Meni vähän aikaa tajuta, että se oil vaan unta. :'----D
we're from america, it's where jesus was born

Avatar
Dents
Alieni
Viestit: 103
Liittynyt: 20 Marras 2009, 14:46

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Dents » 01 Joulu 2009, 19:23

Oon pari kertaa nähny unta, jossa jokin eläin jahtaa mua. Kuten lumileoperdit Jakiksen ostarilla (Joo, outoa XD), tai semmonen valkonen koira.
"Ihan miten vaan, mutta otan kakkusi."


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa