Pelottavat Yöt ja yö unet

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
Navras
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 30 Maalis 2009, 02:53
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Navras » 13 Kesä 2009, 00:02

kiitoksia vinkeistä Wespa. Itse en ole pahemmin unien tulkintaa harrastanut, sillä tunnen että uneni ovat välillä niin sekavia että on itsekin hankalaa pysytellä kärryillä, saati sitten yrittää muistaa niitä jälkeenpäin. Viimeaikoina olen tosin alkanut kiinnostua niiden tulkitsemisesta normaalia enemmän.

Tunteeko kukaan unissaan kipua? Minä nimittäin tunnen kipua enkä ole vielä toistaiseksi törmännyt kehenkään muuhun, joka tuntisi konkreettista kipua unessa. Usein näen unta siitä, että hammastani revitään irti tai muuten vain satutan itseni. Olen muutaman kerran herännyt kesken kipu-unen eikä mitään kipua ole oikeasti tuntunut siinä kohden missä se unessa tuntui.


Muoks*
Muistuipa mieleeni parin yön takainen painajainen, joten kerrompa sen nyt tässä samalla:
Seisoin avomieheni kanssa kämppämme parvekkeella, jossa pelkäsin ihan kuollakseni, sillä parvekkeessa ei ollut kaidetta, vaan parvekkeen lasitus jatkui ihan lattiaan asti. Kävin jotain satunnaista keskustelua avomieheni kanssa ja keskustelun loputtua mieheni meni sisälle ja minä jäin jostain syystä parvekkeelle vielä vähäksi aikaa. Yhtäkkiä kaunis iltaurinko hävisi ja ilmasta tuli harmaa. Samassa katsahdin vastapäisen kerrostalon katolle jossa seisoi kaksi yliopistotuttuani. Toisesta en tiedä kuin nimen ja kasvot mutta tämän toisen kaverin kanssa olen jutellut paljonkin. Yhtäkkiä toinen tutuista hyppää alas ennenkuin edes ehdin huutaa mitään. Katson vielä katolla seisovaa kaveriani, joka pikaisesti hymyilee ja vilkuttaa minulle ja hyppää sitten sen toisen tyypin perässä alas. Kun katson alas, molemmat pojat makaavat elottomina ja verta vuotaen asfaltilla. Muistaakseni uni loppui siihen kun huusin paniikissa "soittakaa joku äkkiä ambulanssi!" ja yritän rynnätä rappukäytävään.
"Let the might of your compassion arise to bring a
Quick end to the flowing stream of the blood and tears."

Avatar
slipknotrulez
Alieni
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Touko 2009, 17:46
Paikkakunta: Oulu/Kiiminki

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja slipknotrulez » 14 Kesä 2009, 11:53

Tunnen kipua unissa. Kyllä vain.
http://www.youtube.com/watch?v=2USj8sTLKGk Corey Taylor vetää herneen nenään CD-koteloista :DDDD

Avatar
ShadowPeople
Muumio
Viestit: 261
Liittynyt: 12 Touko 2008, 03:34

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja ShadowPeople » 14 Kesä 2009, 17:51

Näin pirun omituisen unen viimeyönä. Minut oli sidottu johonkin ihme hässäkkään kiinni ja jokin valkonaamainen äijä rupesi viiltämään haavaa alaselästä kohti päälakea, pirun terävällä veitsellä. Tunsin kun veitsi viilsi ihon auki ja veri valui pisin vartaloa. Sitten tämä äijä nappasi jonkun levitin systeemin ja lykkäsi sen niiteillä kiinni koko haavan pituudelta ja rupesi rullaamaan ihoa kasaan. Huusin kivusta ja koitin huutaa apua mutta kellari jossa olin oli täysin ikkunaton ja siellä oli vain yksi ovi. Sitten kun äijä sai ihon kunnolla rullalle niin se laittoi siihen jotain ihme otuksia tjsp ja ompeli haavan kiinni. Äijä päästi minut irti ja koitin käydä sen kimppuun mutta lysähdin maahan kun nuo otukset menivät hermoihini tai jonnekkin. Tunsin helvetillistä kipua ja koitin huutaa mutta ääntäkään eipä se mitään auttanut, kysyin mieheltä miksi hän teki tämän. mutta mies sanoi vain "olet liian tyhmä ymmärtääksesi" tosin tuo "ymmärtääksesi" sana oli joku täysin itselleni vieras sana mutta ymmärsin kuitenkin sen :D Tiedä mitä tuo uni sitten meinasi mutta helvetin kamalaa se oli.
Better to reign hell, than serve in heav'n

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 14 Kesä 2009, 21:49

ShadowPeople kirjoitti:Näin pirun omituisen unen viimeyönä. Minut oli sidottu johonkin ihme hässäkkään kiinni ja jokin valkonaamainen äijä rupesi viiltämään haavaa alaselästä kohti päälakea, pirun terävällä veitsellä. Tunsin kun veitsi viilsi ihon auki ja veri valui pisin vartaloa. Sitten tämä äijä nappasi jonkun levitin systeemin ja lykkäsi sen niiteillä kiinni koko haavan pituudelta ja rupesi rullaamaan ihoa kasaan. Huusin kivusta ja koitin huutaa apua mutta kellari jossa olin oli täysin ikkunaton ja siellä oli vain yksi ovi. Sitten kun äijä sai ihon kunnolla rullalle niin se laittoi siihen jotain ihme otuksia tjsp ja ompeli haavan kiinni. Äijä päästi minut irti ja koitin käydä sen kimppuun mutta lysähdin maahan kun nuo otukset menivät hermoihini tai jonnekkin. Tunsin helvetillistä kipua ja koitin huutaa mutta ääntäkään eipä se mitään auttanut, kysyin mieheltä miksi hän teki tämän. mutta mies sanoi vain "olet liian tyhmä ymmärtääksesi" tosin tuo "ymmärtääksesi" sana oli joku täysin itselleni vieras sana mutta ymmärsin kuitenkin sen :D Tiedä mitä tuo uni sitten meinasi mutta helvetin kamalaa se oli.


Ensimmäinen asia joka tulee mieleen: "I wan't to play a game..."
Kuka tajuaa quoten saa +1 internettiä ;D
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Jaarno » 14 Kesä 2009, 21:54

Saw? :P

Melko helpolta ainakin kuulostaisi. Tiedä sitten olinko oikeassa.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 14 Kesä 2009, 23:05

Taas oikeaan. Jaarnohan on kerrassaan liekeissä tänään.
*thumbs up*
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
JJ42
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Kesä 2009, 09:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja JJ42 » 29 Kesä 2009, 15:06

Tällainen tapaus kävi minulle reilut 10 vuotta sitten ja muisto siitä on säilynyt kirkkaana tähän päivään asti. Oli kesä ja oltiin pikkuveljen kanssa kahdestaan kotona, minä nukuin makuuhuoneessa ja velipoika olohuoneessa.Se oli aamuyö, jotain 3-4 välillä ja olin vasta mennyt nukkumaan. Makasin vasemmalla kyljelläni naama seinään päin(en ollut vielä ihan täysin unessa) kun yhtäkkiä tuntui kun joku otti kiinni hartiastani(niskan ja hartian välistä)! j*malauta että säikähdin, kun tiesin että siinä huoneessa ei ollut muita kuin minä..olisin varmasti kuullut jos broidi olisi tullut huoneeseen! Se kosketus tuntui ihan helvetin kylmältä ja koko vartalo meni ihan jäykäksi ja tärisin kauttaaltaan, tuntui kuin olisin ollut ihan jäässä koko mies. En meinannut saada silmiä kokonaan auki ja halusin sen"käden" pois siitä olkapäältä ja yritin huitaista taaksepäin kyynärpäällä, mutta en pystynyt liikkumaan.. Mielestäni taistelin sitä liikkumattomuutta vastaan ehkä minuutin, ehkä vähän alle ja sitten kun "halvaus" laukesi vihdoin, huitaisin ilmaa kyynärpäälläni. Nousin salamana istumaan , katselin ympärille ja yritin rauhoitella itseäni. Ketään ei siis ollut huoneessa, mutta eräs asia sai taas sykkeen nousemaan..nimittäin minun roskakori oli oven edessä, eikä siinä pöydän alla missä sen olisi kuulunut olla. Ja kun se huoneen ovi oli huoneeseen aukeava ja roskakori kiinni siinä ovessa, niin tiesin ettei velipoikakaan olisi voinut olla syypää tähän tapahtuneeseen. Ja kyllähän minä asiasta siltä kysäisin vaikka tiesin jo etukäteen.
Tässä samassa asunnossa tapahtui pari muutakin, vähintäänkin kummallista asiaa(jotka minä ja veljeni molemmat koettiin) ja siellä oli aikanaan joku entinen asukas"tarjoilija" kuollut(fakta), ja hujuja kuului jälkeenpäin että olis tehnyt itsemurhan, mutta siitä ei oo varmuutta. Mutta niistä ehkä myöhemmin sitten.
Nyt kiinnostaisi muitten mielipiteet ja kommentit unihalvauksesta. Vasta muutama päivä sitten luin siitä ja siihenhän kuuluu mm. näköharhoja, tuntoharhoja, kuuloharhoja ja usein tunne jonkun "pahan" läsnäolosta.. Jotkut pistävät myös abduktiotapaukset sen piikkiin.. No, omassa tapauksessani jäi se roskakori häiritsemään ja se outo epämiellyttävä tunne mikä siitä jäi!
Kommentteja? Mielipiteitä? Niin, ja omia kokemuksia?

Painajainen
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 01 Heinä 2009, 16:33

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Painajainen » 01 Heinä 2009, 17:17

Siis oon nähny kaikenlaisia painajaisia, esim. joskus 4-6v. että joku jahtaa mua jossai satamassa, ja heittää kirveellä, kaadun mereen, ja tummenee silmissä ja herään, joskus toi oli pahin painajainen, mutta ei oo enää. Ehkä noin 8kk sitte, näin sellasen painajaisen, että, oon vaarilla( tää ei oo se pelottava kohta) ja meen nukkumaan, sitten joku hullu tyyppi sytyttöö sen patjan tuleen jossa oon, ja heräänkin serkkujen luota,(siis unessa herään)(ja unessa siis olin vaarilla) tiedän kyllä että se patja on tulessa, mutta en vaan pysty nousemaan siitä, niinku ois halvaantunu. Sitte loppujen lopuksi pääsin siitä. Sitte oonki taas eri serkuilla, ja kyselen serkultani että tunteeko se ketään joka vois tehä tollasii juttui, niin se sano että sen entinen kaveri(unessa edelleen), nimeltään Jenni Vartiainen, on hieman hullu ja tekee tollasta, herään ihan oikeesti. Ja jatkan unia, sitten oon kotona,Pelaan pleikkaria, ja parvekkeella istuu joku, katsoo ikkunasta sisään, ja kirjottaa vihkoon jtn. :o Sitten äkkii alakertaan telkkarin ääreen, hiivin portaat alas, meen kyyryssä koska siinä on ikkunoita siinä välillä telkkarin ja portaitten välillä, ja hyppään iloisena pystyyn koska en oo nähny vähään aikaan vilaustakaan siitä akasta, ja siinä samassa se on taas ikkunan toisella puolella ja katsoo sisään ja kirjottaa vihkoonsa. Herään taas oikeesti, oon aivan hikinen, ja meen vessaan peseen naaman, ja jalat tärisi aivan kaameesti. Tää ei ehkä kuulosta pelottavalta, mutta se oli. Ja sitten laitan vielä mukavimman uneni tähän perään :D :arrow: Joskus 5vikäsenä menin nukkuun, menin unessani isolla veneellä keskellä merta, ja bensa loppu, ei lähelläkään mitään ´porukkaa. Annan valaalle suklaata ni se vie mut satamaan tankkaamaan ja lähen takas merelle :D ja herään :demoni:

Painajainen
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 01 Heinä 2009, 16:33

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Painajainen » 01 Heinä 2009, 17:44

ValkeaLeidi kirjoitti:Omat painajaisuneni ovat samaa luokkaa kuin Regendoksella ja Korvapuikolla. Yleensä en ehdi pelätä, kun jo tajuan että olen unessa ja alan ikäänkuin turistina seuraamaan tilannetta. Ihan pienenä lapsena pelkäsin toki, mutta se on haihtunut. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Viime talvena heräsin yhtenä yönä hiestä märkänä, kyyneleet silmissäni ja tärisin pelosta. En muista yhtään, millainen uni se oli, mutta vaikuttava toden totta.

Minulla oli pikkutyttönä sellainen painajainen, jonka näin aina kun minulla oli kuumetta. Sama pelottava mies joka kerta, sanoin häntä "kuumeukoksi". En ole nähnyt häntä yli viiteentoista vuoteen. onko muilla kokemusta tällaisesta? :)


Itselläni on samanlaisia, mutta ne unet tulee vaikka ois kuumetta tai oksennystautia, elikkä ois melkeen mikä tahansa tauti, ni nään outoja unia, ja joskus outoja painajaisiakin, kaverillani samaa juttua, että näkee outoja unia jos on sairas

Avatar
JJ42
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 29 Kesä 2009, 09:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja JJ42 » 01 Heinä 2009, 19:27

Mä oon kans huomannu että kuumeisena näkee normaalia enemmän ahdistavia unia.

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Jaarno » 02 Heinä 2009, 12:56

Tottahan toki kun kunnon kuumeessa näkee jo hereilläkin harhoja. :)

Avatar
Die
Alieni
Viestit: 115
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:07
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Die » 11 Heinä 2009, 11:23

Mä näin suhteellisen hauskaa mut sit loppupeleis pelottavaa unta viime yön :--'D Näin unta että alienit hyökkäs maan päälle ja sieppas mut ja se sieppaus tapahtu just sillo ku mun kännykkää sytty valo ku se ilmotti et akku on täys, mä siis heräsin tähän kyseisee valoo, oli muuten suhteellisen pelottava oikeesti ku luulin et mun huonees on joku hemmetin menninkäi tai alieni 8'DDD
Kuka täällä komentaa?
ketä täällä totellaan?
Kahta suurta jumalaa,
ahneutta ja rahaa.
Joiden temppeleinä toimivat pörssit ja ilotalot,
markkinat, marketit, kaupunkien värivalot.

Enpäskerro
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 16:43

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Enpäskerro » 16 Heinä 2009, 00:01

Onhan noita painajaisia tullut nähtyä paljon elämän aikana, mutta 3 unta on ollut pokkeuksellisen pelottavia


Tämän unen näin Tämän kesän alussa.
Olin yksin keskellä isoa peltoa, oli syksyinen päivä ja tuuli oli kova. Näin parinkymmenen metrin päässä ison n. 1m korkuisen täysin mustan kukan jota kohti aloin kävellä, kun saavuin sen luokse kukasta alkoi nousta mustaa pölyä, jonka jälkeen kuulin kaikuvan äänen huutavan: Se on kuoleman kukka! Sitten heräsin ja oli kyllä aika ahdistava olo. Tulee nytkin kirjoittaessa tätä kylmiä väreitä.


Toinen uni joka on reilu vuosi sitten nähty. Näin tämän unen 2 kertaa saman kuukauden sisällä.
Olin nukkumassa omassa huoneessa, kunnes herään tunteeseen että joku odottaa minua ulkona, nousin ylös ja katson ikkunasta ulos, metsän rajalla seisoo musta koira, otan lyhdyn mukaan ja menen koiran luokse. Kello on n. 4 aamulla ja on melko pimeää. Koira lähtee kävelemään edelläni metsään alamäkeen ja kaukana alhaalla näkyy järvi, tässä vaiheessa alkaa pelottamaan ihan kunnolla ja alan "rimpuilla" itseäni hereille ennenkuin olen järven luona. Tämä uni siis toistui muutaman viikon päästä.


Tämän unen näin, kun taisin olla ylä-asteella muistaakseni 7-8 luokalla.
Nukun omassa sängyssä, herään ja katson huoneessani olevaan nojatuoliin, siinä on raamattu auki, jonka päällä seisoo Jeesus joka on n. 20cm. Nojatuoli hohtaa myös kirkasta valoa. Nyt tuntuu että irtaudun omasta ruumistani ja alan valua lattian läpi jolloin herään unesta.


Tänä yönä varmaan nuku ollenkaan, kun näitä kirjottelen keskellä yötä :shock:

Avatar
Jurbbi
n00b
Viestit: 3
Liittynyt: 02 Kesä 2008, 20:09
Paikkakunta: Kormu

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Jurbbi » 22 Heinä 2009, 18:49

Se on paha juttu mulla kun suurin osa unistani on painajaismaisia unia kun hyviä unia on harvoin. Ainaista seikkailua jossain kohti jotain määränpäätä. Kivuntuntemisuniakin on.,
Totuus on tuolla jossainkaukana

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 23 Heinä 2009, 00:39

Itseäni riivaavaat jokaöiset painajaiset. Niihin on jo niin tottunut, ettei oikeastaan edes jaksa sinänsä kiinnittää huomiota. Jotkin painajaiset ovat vain niin raivostuttavia, kun oikeasti herätessään syke on varmaan kahdensadan tienoilla, kylmä hiki valuu selässä ja pelottaa ja ahdistaa niin kamalasti ettei enää pysty edes nukkumaan.

Kaikista kamalimpia unia ovat suuret tuhounet. Niitä näen yleensä valitettavan usein. Kyseessä on yleensä joko atomipommin tai suuren ydinlaitoksen räjähtäminen, asteroidin osuminen maahan, tai sitten tulivuorenpurkaus tai esim tornadot. Vielä siitäkin kamalammat unet ovat niitä, joissa koko maapallo tuhoutuu.
Toiset hyvin yleiset painajaiset minulle ovat sellaisia, joissa joudun pakenemaan koko maailmaa syystä tai toisesta.

Jotkut kertoivat kokemuksistaan tyypillisistä unista kun ovat olleet kipeinä.
Itse näen aina saman unen, kun olen kuumeessa. Siinä on traktori, joka ajaa minua takaa. Jostain kumman syystä alan aina tuijottamaan niitä traktorin renkaita, jotka rypevät kurassa. Kura lentää renkaista ja ne renkaiden urat alkavat väristä silmissäni. Tulee todella omituinen olo, jonka pystyn myös kokemaan nyt valvetilassa. Aina sen unen aikana käteni puutuvat.
Toisinaan kipeänä ollessani näen unen, jossa olen eräänlaisessa pienessä laaksossa eläinten ympäröimänä. Yhtäkkiä ne alkavat huutaa ja ne huudot vain kovenevat ja kovenevat ja kovenevat, jolloin minun on pakko herätä.

...Mutta taidanpa tästä mennä nyt painajaisia näkemään. Hyvää yötä! :P
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Zrud » 23 Heinä 2009, 00:43

itselläkin noita ydinpommi unia on ollut aika perkeleesti. kaunistahan se on katsella mutta todella ahdistavia.
Feel the LOVE

Avatar
Art
Kummitus
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 17:27

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Art » 31 Heinä 2009, 01:48

Minä näen melko paljon zombie-unia, jossa saan sitten milloin milläkin hakata niitä kuoliaiksi. Ainakin kirveen kanssa on tullut paloiteltua muutama. : P En tiedä että mistä nämä zombie-unet tulee, kun en minä pelaa tai katso mitään kovin zombie pitoista. En minä kyllä viime aikoina ole niitä nähnyt, mutta yhteen aikaan tuli paljonkin nähtyä. Pelottavin oli varmaan yksi, missä minulla oli koira, jonka kanssa olin jossain kahvilassa. Kahvilaan sitten tuli semmoinen pitkä, vihreäihoinen ja punasilmäinen ukkeli, jota koira alkoi repiä hampaillaan. Sitten uni siirtyi siihen, että olin äitini kanssa menossa nukkumaan, kun tämä zombie-ukkeli hyökkäsi sisään. Me sitten alettiin hakkaamaan sitä muussiksi ja se hoki koko ajan että: "Yhdeksältä tavataan, yhdeksältä tavataan..." . Siihen minä sitten heräsin ja pelottaa vieläkin, että mitähän se tuolla yhdeksäisellä tarkoitti. :'D

Näen hyvin paljon muutenkin väkivaltaisia unia, kuten mm. jotain jengitappelu-tyylisiä unia tai unia, joissa muuten vaan joudun riitaan jonkun kanssa, ja nyrkit puhuu... Näin myös kerran joskus sellaisen unen, jossa yritin päästä pakoon jotain ihmeen tappajanaista. Myöhemmin näin sitten unen, jossa sama nainen yritti taas tappaa minut...

Viime yönä näin sitten semmoisen unen, jossa joku tuntematon poika jahtasi minua, veljeäni ja serkkujani joissain talon raunioissa. Yritti ampua meitä hengiltä jollain aseella, ja saikin yhden serkuista hengiltä. Yritettiin sitten vuoroin kukin ampua sitä omilla aseillamme, ja viimein, kun serkulta oli loppunut panokset ja veli ei kyennyt ampumaan, minä sain tyypin hengiltä. >.< Ensimmäinen kerta, kun olen silti tappanut jonkun unessani. :/ Oli Kyllä melko pelottavaa...

Minäkin tunnen muuten aina kipua unissani, ja jotkut väittää, ettei se ole edes mahdollista. Ö.ö Tulkoot sellaiset vaan minun uniin, ja nähkööt. Kyllä se aika perhanasti sattuu, kun joku vaikka tulee hutaisemaan nyrkillä minun unissa. Aina se tuntuu, jos vain jotain kipeää sattuu. En sitten tiedä, että mistä se johtuu...
"It's completely fake world we live in."

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Zrud » 31 Heinä 2009, 01:56

sinänsä sellasia on kiva nähä. noita zombie unia. ainakin ku pääsee lucidi tilaan :D

Kunnon teurastukset vaa päälle nii joha o hyvä päivä ku herää :D
Feel the LOVE

Avatar
Art
Kummitus
Viestit: 82
Liittynyt: 27 Heinä 2009, 17:27

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Art » 31 Heinä 2009, 01:59

Totta vie on kivoja. :'D Paitsi jos pääsevät niskan päälle. Yhdessä unessa ne laittoi jotain ihme myrkkyä minuun, ja minulta tippui sormi. Eihän siinä mitään, liimaa vaan, ja oli kuin uusi.
"It's completely fake world we live in."

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Pelottavat Yöt ja yö unet

ViestiKirjoittaja Zrud » 31 Heinä 2009, 02:01

:P itse menen aina moisissa unissa täydelliseen berserkkeihin jonku massiiviseen barbaari tapparan kanssa :D
Ruumiinosat senku lentelee. Ja ofc unen lopussa kaunis neitokainen jonka pelastin niin palkitsee minut ruhtinaallisesti
:angel2:
Feel the LOVE


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa