Unissakävely/puhe

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja yenn » 14 Syys 2012, 22:50

Itse harrastin pienempänä unissakävelyä ja olen muutenkin ollut aina aika altis painajaisille sun muille "unihäiriöille".
Eilen oma poikani näki suht rankkaa painajaista ja sitä siinä rauhoitellessa muistin asian mikä tapahtui itselleni n.20vuotta sitten.

Olin mummolassa ja mennyt nukkumaan ennen isovanhempiani, mutta olin sitten kuitenkin päätynyt jotenkin unissani kävelemään olohuoneeseen, ja samaan aikaan kun kävelin siihen niin olohuoneen kattolamppu poksahti ja hajosi niin että sirpaleet lenteli... muistan vain tilanteesta sen että heräsin siellä olohuoneessa, ukkini ja mummoni paniikissa kaivelivat niitä pieniä sirpaleita päästäni. Aika järkyttävä kokemus niin pikkuiselle, mutta siinä vähän kehnompi loppu unissakävelylle. Huonoa tuuria :mrgreen:
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja yenn » 14 Syys 2012, 22:58

Tota unissapuhumista kyllä tulee vieläkin harrasteltua välillä, ja sit nolottaa kun herää johonkin mitä on pölissy ja tajuaa mitä on suustansa päästäny. :mrgreen:

Jokuaika sitten vauhkosin kovasti jostakin sängyn laudasta joka on poikki, heräsin siihen kun puhuin ja kaveri toljotti ihmeissään.. ihmeellistä siinä on se että kun vaihoin järjestystä seuraavan kerran niin huomasin että se lankku tosiaan oli poikki. :alapeukku:
Oon myös väittäny kivenkovaan entiselle ukolleni, että sen isällä on Citroen joka on Opel... hmm... :o
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja Varjotar » 08 Maalis 2019, 18:25

Saatan stressaantuneena kävellä ja puhua unissani.
Yleensä näen kauhu-unia. Minua vainotaan, minulta viedään tai minua uhataan.
I do not know if you do not know.. :ghost:

A MAN OF A TIME STORM
Jumala
Viestit: 4474
Liittynyt: 01 Tammi 2018, 21:00

Re: Unissakävely/puhe

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 09 Maalis 2019, 08:50

Kyllä niitä kauhuunia on nähty, jostain syystä ne on kadonneet, ne mihin herään muista kun en tiedä, myös ufot on kadonneet, ei haittaa. Heräämisestä olen puhunut, välillä tosin käydään pakkasen puolella.


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron