Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Marras 2009, 00:49

tarkotan kokonaisuudessaan. ei ne ev lutit sun muut paljoa eroa... sama kirja.
Tarkoitan ihan koko paskan syntyä.
Feel the LOVE

WM_

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja WM_ » 14 Marras 2009, 09:31

Öö, kristinusko siis lähtöisin juutalaisuudesta ja sellainen vallankumouksellisia puhunut henkilö kuin Jeesus Kristus sitten sai kannattajia, jotka apostoleina lähettivät tietoa eteenpäin, kirjoittivat evankeliumeita blabla.. Kuviin tuli Paavi jne
Mitä vielä haluat tietää?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Marras 2009, 11:39

Niin sinun tiedon mukaan tuo on koko kristinuskon synty ?......

jos n oin opn niin ikävä tuottaa pettymys... koska olet väärässä.
Kristinusko syntyi astrologiasta. Ja jos todellakin haluat alkaa kiistämään asiaa... niin olet aika heikoilla hangilla :D
Feel the LOVE

WM_

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja WM_ » 14 Marras 2009, 14:28

Voin mielelläni kuulla kantasi asiaan, mutta miten minunkaan kommenttini pois sulkisi astrologian?
Pistä toki pari linkkiä

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 14 Marras 2009, 17:07

PS: Vic... eiköhä pistetä oma foorumi pystyy... sama aihe. paranormaalit sun muut cheibet. mut oman uskonnon tuominen julki on ehdottomasti kielletty :D ensimmäisestä heti bannit.

Ja Itsehän en tputa ateismia kun en itsekkään puhdas ateisti ole... en kiellä jumalia tai niinden mahdollista olemassaoloa..
Mutta tämä Vitun kristinusko sun muu ev lut natsisaksa aikanen pakkopullan tyrkyttäminen loukkaa ihmisoikeuksia ja ihmisten uskon vapautta... jota jotkut ihmiset eivät vain näytä ymmärtävän... menikö nyt v*ttu jakeluun ?

Ei olis pahempi idea loppu viimeks.. :D Se on vaa saatanan vaikee saada se foorumi kasvamaan, munkin tuo argumenttifoorumi ollu varmaan reilun vuoden pystyssä ja käyttäjie edeleen vaivaiset parikymmentä jos oikein muistan.

Mä en jaksa ottaa edelleenkään sen suuremmin osaa tähän kyseiseen keskusteluun, koska se on kuin yrittäs seinälle puhua jos lähtee uskovaisen kanssa väittelemään ja yrittää saada edes jollain asteella rationaalista keskustelua aikaseksi.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja Zrud » 14 Marras 2009, 17:12

sepä siinä on. Taistelu ilman loppua. ihmisen tyhmyys vastaan "totuuden" puhuminen. totuuskaan ei kaikkia aina kiinosta niin no can do. ihminen... on se ihmeellinen otus.
Feel the LOVE

WM_

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja WM_ » 14 Marras 2009, 18:18

Asiaa vaikeuttaa se että "faktanne" ovat sokeuttaneet teidät. Teette sitä mistä yritätte päästä eroon..

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 14 Marras 2009, 21:04

WM_ kirjoitti:Asiaa vaikeuttaa se että "faktanne" ovat sokeuttaneet teidät. Teette sitä mistä yritätte päästä eroon..

Kyllä mä olen valmis muuttamaan kantaani kun vakuuttavia todisteita raamatun tapahtumien todenperäsyydestä tulee. Niitä ei ole tällä hetkellä yhtään, jos joku säälittävä paskiainen haluu niitä satuja kyseenalaistamatta uskoa se on mulle ihan jees, mutta jos sitä paskaa yritetään mulle syöttää totuutena niin sillon leikkaa kiinni.

Taipumus uskovaisuuteen, narsismi, kykenemättömyys olla yksilöllinen ja pari muuta on niitä ihmisten piirteitä mitä en voi sietää ja koen tällaiset yksilöt alhaisemmiksi jos sanon ihan suoraan. Jos ihmiskunnan moraalikäsityksiä ja lainsäädäntöjä ei olisi, olisi vain puhdas anarkia, vannon että juoksisin ympäriinsä pilkkomassa näitä mainitsemani kaltaisia ihmisiä palasiksi.

Nyt kun en voi sitä tehdö, täytyy tyytyä valittamaan siitä ja "hyökkäämään" verbaalisesti näitä ihmisiä kohtaan esim. tämän tapaisella foorumilla. ;)

WM_

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja WM_ » 14 Marras 2009, 22:17

Vic, bannat kaikki uskovaiset vain yhden uskonnon yhden pyhän kirjan takia?
Raamattu määrittää mm. new ageläiset tai hindut?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Marras 2009, 01:54

nyt puhutaan pelkästään tyästä suomalaisesta ev lutista "kristinuskosta"
muista uskonnoista en välitä vitun vertaa koska muut uskonnot eivät ole sitä minulle tyrkyttämässä...
Toisinkuin tämä iki ihana jeesustelun paska. Jokainen joka on vähänkin opiskellut kyseistä uskontoa tietää sen VALHEEKSI...
Ennekuin alattem ulle tuosta vittuilemaan nii ottakaa asioista eka selvää ennenku avaudutte... okei ???
Feel the LOVE

Avatar
Vic Rattlehead
Meedio
Viestit: 675
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 17:50
Paikkakunta: Tampere

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 15 Marras 2009, 03:03

WM_ kirjoitti:Vic, bannat kaikki uskovaiset vain yhden uskonnon yhden pyhän kirjan takia?
Raamattu määrittää mm. new ageläiset tai hindut?

Kaikki ne on uskontoja, heikoille ihmisille tarkoitettuja valmiita muka "oikeita" ajatusmalleja, joita henkisesti vahvemmat joutuvat väkisin kuuntelemaan ja johon myös mahollinen jälkikasvu altistetaan. Kyllä, minä banna banna..

WM_

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja WM_ » 15 Marras 2009, 11:16

Zrud, saanen epäillä omia tutkintojasi..
Älkääkä käsittäkö väärin, olen aina sen henkilön tai aiheen puolella jota muuty pilkkaa tai halveksii. Nyt siis uskonnon :tapu:

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Marras 2009, 15:35

ei ole käsitteitä... vaan FAKTOJA jotak SINÄKIN tietäisit jos olisit vaivaantunut opiskelemaan asiaa.
Feel the LOVE

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja Zrud » 15 Marras 2009, 15:41

Ja nämä FAKTAT sinäkin voit saada tietoosi kuhan luet raamattua... kaikki tarvittavat todisteet löytyvät siitä kirjasta...

Joten tämän pelin hävisit ennenkuin edes sen kerkesit aloittaa.
Feel the LOVE

WM_

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja WM_ » 16 Marras 2009, 07:09

Eli sinulla ei todellisuudessa ole yhtään mitään todistuspohjaa muuta kuin mielikuvituksesi...?
Arvelinkin.. Ihmetyttää kun minua ollaan käskemässä opettelemaan jotain kun ei edes tiedetä mitä olen jo opetellut..

Avatar
carcass
Peikko
Viestit: 211
Liittynyt: 14 Kesä 2009, 22:57
Paikkakunta: Pohjola
Viesti:

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja carcass » 16 Marras 2009, 12:08

Zrud kirjoitti:ei ole käsitteitä... vaan FAKTOJA jotak SINÄKIN tietäisit jos olisit vaivaantunut opiskelemaan asiaa.

Oletko Zrud kuinka laajasti itse asiaa opiskellut?
Oletko tutkinut aisaa muuten kuin katsomalla zeitgeist -dokkarin?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja Zrud » 16 Marras 2009, 20:00

WM_ kirjoitti:Eli sinulla ei todellisuudessa ole yhtään mitään todistuspohjaa muuta kuin mielikuvituksesi...?
Arvelinkin.. Ihmetyttää kun minua ollaan käskemässä opettelemaan jotain kun ei edes tiedetä mitä olen jo opetellut..


Niin mikä vitun mielikuvitus... vai etkö vain osaa lukea... Jos haluat todistaita raamatun valheellisuudelle niin lueppa se ja alappa vertaamaan sitä maailmanhistorian vanhimpaan uskontoon Astrologiaan joka oli jo tuhansia ja tuhansia vuosia ennen mtään kristinuskon syntyä.....

Tajusitko nyt ???.... että meeppäs takas opiskelemaan aihetta enneku jatkat väittelyä :P

ja. Zeitgeistin olen nähnyt... ja siitä jatkanut informaation keräämistä kautta webin....
Feel the LOVE

WM_

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja WM_ » 16 Marras 2009, 20:58

Just.. Epäilen yhä tutkimuksiasi. En usko tuonkaan aiheen saavan sinua tarttumaan raamattuun että menisit lukemaan sitä.
Ja kerro toki mistä löydän kaikkein vanhimman astrologian kirjan? En varmaan Tampereen pääkirjastosta? Ebaysta ehkä? Vai jostain museosta?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja Zrud » 16 Marras 2009, 21:20

.... Nyt alat jo kuulostamaan yhtä pahalta kuin itse uskovaiset... kiellät täyttä faktaa pitävät todisteet oman uskosi takia.
Jos et usko niin vittakos se mulle kuuluu. mut jos halaut todistaa mut vääräks nii ala ite opettelee asiaa... cabish ?
Feel the LOVE

WM_

Re: Syntiinlankeemus:ihmiskunnan rappio

ViestiKirjoittaja WM_ » 16 Marras 2009, 21:40

Shakin peluu skeptikon kanssa on kuin pelaisi pulun kanssa...
Opettelisin heti jos löisit pari linkkiä tai kirja vinkkiä eteen. Tieteen perusta on, että tulokset voi kuka tahansa toistaa. Minä en meinaa purematta niele.


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron