huoneen mittasuhteet laajeni

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
WM_

Re: huoneen mittasuhteet laajeni

ViestiKirjoittaja WM_ » 10 Joulu 2009, 21:32

Tänään olin koulussa koneella, yhdenäkin tuli sellainen putkimainen olo ja kuului sellainen ääni kuin lentokone olisi laskeutunut matalalla. WHuuuuuuum...
Sitten se meni ohi. Mutta luulin että kohta pyörryn :D

Avatar
Tähtiensusi
Muumio
Viestit: 254
Liittynyt: 18 Heinä 2009, 23:37

Re: huoneen mittasuhteet laajeni

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 11 Joulu 2009, 15:29

Tintti kirjoitti:Itselläni tuli pienenä saman tyylisiä aika useinkin. Tuntui juuri että jotkut esineet lähestyivät ja toiset taas kaikkosivat, puhe kuulosti huudolta ja kaikki pienikin ääni kuulosti kovalta. Muistan että oli kyllä pelottavaa silloin kun näitä tuli. Nykyään ei oikein enää ilmaannu mutta välillä saattaa tulla.


Mulle on tullut tuollaisia unissa! Yhtäkkiä jotkut äänet vaan kovenee ja toiset vaimenee... Toiset asiat menee kauemmas ja toiset lähenee... Siinä vaiheessa kun ne äänet tulee tarpeeksi koviksi, niin on pakko herätä. Hyih.
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

Laura
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 18 Huhti 2010, 21:35

Re: huoneen mittasuhteet laajeni

ViestiKirjoittaja Laura » 23 Touko 2010, 17:56

Minulle on käynyt joitakin kertoja näin vain kuumeisena ollessani, eli vaan hourailua, mutta samankuuloista. Olen kumminkin aina silloin hereillä ja tuntuu että kaikki ympärillä oleva muuttaa kokoaan,suurenee ja etääntyy ja tunnen itseni pieneksi, kun ympäristö ei näytä samalta. Kerran yritin ikäänkuin herätellä itseäni jonkin aikaa (vaikka hereillä olinkin) kun en päässyt eroon siitä ettei mikään tuntunut normaalilta.

Avatar
OSITutkimusseura
IhmisSusi
Viestit: 979
Liittynyt: 04 Touko 2009, 22:59
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: huoneen mittasuhteet laajeni

ViestiKirjoittaja OSITutkimusseura » 23 Touko 2010, 19:58

Kyseistä ilmiötä tarkastellaan ihan vaan silmän lihasten, näköhermojen ja aivon yhteistyönä toteutettuna optisena "illuusiona". Ei mitään sen hurjempaa.
Joskus ko. tempaus voi vaikuttaa sisäkorvan informaation kulkuun, eli tasapaino vetää häränpyllyä.
- Pasi

Oulun Selittämättömien Ilmiöiden Tutkimusseura
OSIT Ry

http://www.osit.fi
http://ositutkimusseura.blogspot.com

S-postit:
ositutkimusseura[at]gmail.com
pasi[at]osit.fi

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: huoneen mittasuhteet laajeni

ViestiKirjoittaja Varjotar » 12 Maalis 2019, 11:09

Näitä on ollu, etenkin edellisessä kämpässä alvariinsa. Nurkasta tuli iso, seinät eli omaa elämäänsä, katto vaihtoi muotoa..
Eikä sinänsä pelottavaa, vain erittäin hämärää.
I do not know if you do not know.. :ghost:

Meri-Pori
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 20 Joulu 2017, 09:47

Re: huoneen mittasuhteet laajeni

ViestiKirjoittaja Meri-Pori » 12 Maalis 2019, 11:23

Äkkiä luulisi että jotain nappeja vedetty, mutta outoa jos selvinpäin tuollaista näkee?
“I’m not saying it’s aliens … but it’s aliens.”

Andromeda
Ylläpitäjä
Viestit: 7115
Liittynyt: 06 Maalis 2017, 20:26
Paikkakunta: Etelä-Suomi
Viesti:

Re: huoneen mittasuhteet laajeni

ViestiKirjoittaja Andromeda » 12 Maalis 2019, 12:20

Niinhän sitä luulisi, kyllä näitä sattuu ja tapahtuu ihan Suomessakin. Tuossa Sightings ohjelmassa siellä Sci-fi Channelilla oli hyvä video jossa miehen käsivarteen tulee punaisia naarmuja. En nyt vaan muista missä jaksossa tuo oli. Mulla oli VHS kasetilla tallennettuna joitakin jaksoja. Parvekkeella oli siihen aikaan sateliittilautanen ja kanavat ei siihen aikaan (90-luku)olleet salattuja kovinkaan usein. Paljon ihmisten kuvaamia ufovideoita joita tuo Sihtings ohjelma näytti. Oli aikaansa edellä. Itse en enää ole niin ilmiökeskeinen. Mulla kiinnostus ufoja kohtaa alkoi 70-luvulla sattuneista kohtaamisista täällä eteläisessä Suomessa. Nykyään asun reilun 5 km:n päässä paikasta jossa yksi tuollainen kohtaaminen silloin tapahtui. On sellainen luonnonsuojelualue jossa on muutamia järviä ja paljon vanhaa metsää. Eli vähän sivummalla asutuksesta.

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: huoneen mittasuhteet laajeni

ViestiKirjoittaja Varjotar » 12 Maalis 2019, 12:36

En pysty sanomaan mistä tämä ilmiö johtuu. Niin usein koettuna se voisi selittyä ulottuvuuksien välissä liikkumisella tai sitten jonkin energian siirtymänä todellisuuksien välissä.
Sitä voi ehkäistä suojauksilla ja maadoituksilla sekä tietoisena itsensä fyysisenä pitämisellä.
I do not know if you do not know.. :ghost:


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa