jumala näkyi

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
hiijenlampi
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 30 Elo 2009, 04:23

jumala näkyi

ViestiKirjoittaja hiijenlampi » 31 Elo 2009, 01:12

unessa jne. Koen siis unissani kaikkea ns.yliluonnollista.
Nämä unet muistan selvästi vuosienkin takaa, esim. tuon Jumala-unen. Lisäksi näen unia kummituksista, siis aivan tuntemattomista aineettomisista he :( :( nkilöistä ja unissani saan esineet liikkumaan kuin telekinesiassa.
Ovatko nämä vain toiveunia vai vilkasta mielikuvitusta? Mitä arvelette?
Tarokki-korteista katselen toisinaan ja "ennustukset" näyttävät käyvän toteen ihan vieraillekin ihmisille, pelkän nimen tai syntymäajan perusteella.
Lähinnä kiinnostaa nyt nuo unet, näenkö sellaisia vain siksi, että haluaisin omata joitain kykyjä ja olen suuri teeskentelijä.
Suhtaudun itseeni kyllä erittäin kriittisesti.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: jumala näkyi

ViestiKirjoittaja Wespa » 31 Elo 2009, 04:11

Itse uskon suureen universaaliseen Jumalaan joka on kaikki, "all that is". Olemme siis tuosta näkökulmasta kaikki osa Jumalaa, mutta olemme tänne tulleet kokemaan rajoittuneisuutta ja ihmiselämän hauskuuksia. Kokemukset ovat aina tärkeitä.

Unessa Jumala voi kuvastaa moniakin eri asioita, mutta tärkein on se tunne joka unessa oli ja jonka unesta sait. Nämä unet ovat yleensä hyvinkin vahvoja ja inspiroivia. Itse olen mm. nähnyt unta mahdollisesta entisestä elämästäni joka ei ollut maan päällä (eikä ollut rajotteita), siellä sain kuitenkin idean tähän maanpäälliseen elämään. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: jumala näkyi

ViestiKirjoittaja Jaarno » 31 Elo 2009, 14:36

Otetaan nyt huomioon että nuo ovat vain unia. Jos näen unta että olen kadonneen intiaaniheimon päällikkö nii en sitä välttämättä ole/ole ollut entisessä elämässäni/halua olla se.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: jumala näkyi

ViestiKirjoittaja Zrud » 31 Elo 2009, 15:14

aamen
Feel the LOVE

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: jumala näkyi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 31 Elo 2009, 15:29

Näet unta koska aivosi ovat sillä hetkellä lepotilassa. Mahdollinen REM mahdollistaa myös niiden hyvin elävän olemuksen.
Aivosi keittelevät tuona aikana ihan mitä tahansa oli se nautinnollinen kokemus tai ei. Se on päivän tapahtumien rauhallista purkamista ja tilojen siivoamista uutta päivää varten.

Unilla ei ole yleensä mitään relevanssia todellisen maailman kanssa tai sen kanssa mitä olet / haluaisit olla.
Näin pienempänä unta, että kissa puri käteeni. Heräsin aamulla kämmenselkä verisenä.
Olin unissani purrut ihoa niin kovaa vain myötäilläkseni unen maailmaa.

Tämä myös kuuluu osioon Omat kokemukset tai vaikka Unet.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

WM_

Re: jumala näkyi

ViestiKirjoittaja WM_ » 31 Elo 2009, 19:39

Aqua vitae kirjoitti:Unilla ei ole yleensä mitään relevanssia todellisen maailman kanssa tai sen kanssa mitä olet / haluaisit olla.

Toivottavasti painotit sanaa YLEENSÄ ;)

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: jumala näkyi

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 31 Elo 2009, 20:52

WM_ kirjoitti:
Aqua vitae kirjoitti:Unilla ei ole yleensä mitään relevanssia todellisen maailman kanssa tai sen kanssa mitä olet / haluaisit olla.

Toivottavasti painotit sanaa YLEENSÄ ;)

Hahhaha! Totta kai painotin. Unilla saattaa toki joissain tapauksissa olla tietty korrelaatio todellisen maailman kanssa, jos ne vaikka käsittelevät etäisesti menneen päivän tapahtumia.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: jumala näkyi

ViestiKirjoittaja Wespa » 31 Elo 2009, 20:59

Unilla on relevanssia yleensä paljonkin siihen mitä on kokenut ja mitä haluaa olla. Uni on mielestäni yksi ihmisen selvitymisvaistoista, sillä niissä käydään läpi elämän mietteitä ja mahdollisia tulevia skenaarioita joihin ihminen valmistuu.

Unia tulkitsemalla ja ylöskirjaamalla saakin hyvin vastauksia siihen mitä on esim. ennen nukkumaanmenoa pohtinut ja yleensäkkin niihin mitä hereillä ollessa painaa mieltä. Uni on mielestäni siis hyvä työkalu mm. alitajuntaan.

Tiedämme, että uni eroaa normaalitajunnastamme, joten mielestäni sekään ei ole niin yksiselitteistä. Uskon siis vahvasti, että unen kautta voi päästä käsiksi entisiinkin elämiin. No jokatapauksessa unet ovat tärkeitä ihan ihmisen terveydenkin kannalta.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: jumala näkyi

ViestiKirjoittaja Zrud » 01 Syys 2009, 19:22

Hulluus on jo nurkan takana jos ihminen ei osaa enää erottaa unia ja todellisuutta....
Feel the LOVE

WM_

Re: jumala näkyi

ViestiKirjoittaja WM_ » 01 Syys 2009, 20:28

Zrud kirjoitti:Hulluus on jo nurkan takana jos ihminen ei osaa enää erottaa unia ja todellisuutta....


Voi p*rkele, mahdat olla hyvä selkouneksija sitten :o kadehdin...

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: jumala näkyi

ViestiKirjoittaja Zrud » 02 Syys 2009, 02:13

No niihä se o.. unet o unta reaalli elämä on reaali elämää. Ei siitä hyvää seuraa jos alkaa ne sekottumaa.
Feel the LOVE

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: jumala näkyi

ViestiKirjoittaja Wespa » 02 Syys 2009, 02:49

Kuka ne sitten sekottaisi, paitsi itse unen aikana toki ei osaa yleensä epäillä sen olevan unta... Silti suosittelen unien tulkintaa. :)
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

WM_

Re: jumala näkyi

ViestiKirjoittaja WM_ » 02 Syys 2009, 06:18

Minä ainakin toivoisin että unessa voisin tajuta ettei se ole elämää vaan unta. En kyllä usko että sinäkään erotat unessasi aivan helpolla kumpaa se on??
Kyllä minä itseäni nipistelen pitkin päivää, liekö sitten tosissani vai tehden todellisuustestejä(selkounitekniikka)


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa