Psyykeen vaikuttavat aineet

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
Aarnikotka
Valaistunut
Viestit: 30
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:50

Re: Psyykeen vaikuttavat aineet

ViestiKirjoittaja Aarnikotka » 27 Touko 2008, 16:08

onhan se mielenkiintoista lukea noista kokemuksista, mutta itse en olisi valmis kokeilemaan tuollaisia ainakaan vielä :) Mielestäni on parempi itse kehittää tajuntaansa ja mieltään, niin siitä voi kehittyä pysyvääkin tai varmempaa toisinkuin ulkopuolisten vaikutteiden takia syntyneet kokemukset, mutta voisihan tuommoinen trippikin vaikuttaa pysyvästi. Tosin senkin takia en uskalla kokeilla jos tulisi huono trippi ja siitä jäisi pysyviä vaikutuksia =)

Avatar
Papaver
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 20 Tammi 2010, 20:12

Re: Psyykeen vaikuttavat aineet

ViestiKirjoittaja Papaver » 20 Tammi 2010, 20:23

Ehdotan kaikille nyt taas kauppoihin tulevia päivänsinen siemeniä. Sisältää lsa:ta ja joukon muita psykoaktiivisia aineksia. Täytyy vaan pitää kiirettä ennenkö muut ehtivät ne viemään. Ja muistutan että lsa on nykyään lääkeainelistalla eli tilailu muualta on riskialtista. = )

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Psyykeen vaikuttavat aineet

ViestiKirjoittaja Wespa » 21 Tammi 2010, 03:12

Ennen kun tollasia menee popsimaan, niin kannattaa tarkistaa että eivät ole myrkyillä käsiteltyjä. Tietääkseni myös noita ei myydä kauhean suurissa erissä (kyseisestä syystä).
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Papaver
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 20 Tammi 2010, 20:12

Re: Psyykeen vaikuttavat aineet

ViestiKirjoittaja Papaver » 21 Tammi 2010, 20:54

Wespa kirjoitti:Tietääkseni myös noita ei myydä kauhean suurissa erissä (kyseisestä syystä).


Joo toi on totta. Ja nykyään ne koitetaan korvata muilla elämänlanka lajikkeilla.

Mut mun mielestä mikäli on tsaikedeeleistä kiinnostunut niin just lsa tai harmala on parhaita ekakertalaisille. Ne kun ovat suhteellisen mietoja. Paitsi tuskin noi tatitkaan ketään järkyttää. Mut toi on mun mielipide. =)

Ja toki kannattaa varautua siihen pahaan oloon nousujen ajaksi (siis psineis). Ja muutenkin ottaa vähän doseista tietoa. Mun mielestä paras annostus ekaa kertaa varten on se 225-250kpl. Psychoactive vaultista kannattaa lukea just erottelu menetelmistä ja annostuksista.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Psyykeen vaikuttavat aineet

ViestiKirjoittaja Wespa » 22 Tammi 2010, 10:30

Hawaiian Baby Woodrosen siemeniä ei tarvitse ottaa kuin jotain 3-7 kappaletta (doseista kannatta ottaa selvää) ja saa saman efektin. LSA:ta myös sisältävät. Tosin olen kuullut, että saattavat aiheuttaa lihaskouristuksia, koska ilmeisesti supistavat verisuonia. Tuohon auttaa se, kun juo jonkin verran vahvaa alkoholia päälle (joka laajentaa verisuonia).

http://www.erowid.org/plants/hbw/hbw.shtml

Ennen minkään popsimista kannattaa ottaa asioista selvää (vaikutukset, kesto, määrät, muiden kokemukset jne.). Silti suosittelen mieluiten mielestäni turvallisinta tapaa henkiseen kokemukseen ja mielen laajennukseen, joka on meditaatio. Mutta jos haluaa jollain psykedeelillä aloittaa, niin LSA:ta sisältävät ovat niitä turvallisimpia vaihoehtoja ihan kokemuksen tasonkin mukaan...
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa