Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
Rabiljus
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 08 Touko 2009, 17:33
Viesti:

Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 09 Touko 2009, 06:05

heränneet sielut joille maailma käynyt tyhjäksi,ja joiden sielu on tyydystystä vailla,hapuilevat sinua kohti.He aavistavat,että sinulla on,mitä he etsivät ja ikävöivät.Mutta he eivät löydä,eivät aavista sinua,ennekuin kokonaan irtoavat maailmasta,heittävät morsiamen lailla kaiken roskana menemään ja sanovat pyhien kanssa ''vedä minut mukaasi,rientäkäämme''olen luonnostani maasta,maallinen.En tajua sitä mikä on taivaasta,taivaallista.silmäni ovat sokeat,korvani kuurot,jalkani niin raskaan raskaat.En pääse yhteyteesi,en pysy seurassasi,en voi perässäsi kulkea,ellet vedä minua.

oi sitä autuasta rientämistä,yljän voimallista vetämistä,kun sielu todella todella tuntee vapautuvansa maasta ja maallisista
ja liittyvänsä syvästi taivaalliseen ystävään!sitä ei voi kertoa,se täytyy elää ja kokea.Kuninkaan kammiohin sillä tiellä joudutaan,sinne,missä Jeesus sallii maistamalla maistaa rakkauttaan.Mitä sitten merkitsee se,että näihin kammioihin
johtava ovi on usein tuskan ovi.Maallinen ei helposti pääse irti maallisista,mutta taivaallinen irroittaa lempein käsin sen
,joka täydellä todella anoo:''vedä minua''ja joka ei väisty pois vaikka leikkaava miekka viiltää ja käy terävänä ytimiin asti

kuninkaan kammioissa sitten haavat lääkitään.sillä vuodatettu öljy on hänen nimensä.se parantaa ja virvoittaa,niin ettei kipuja enään surra,ei edes muistella


-Jumalan profeetta Martta Kaukomaa (lisään myöhemmin vielä profeetta Martta Kaukomaan tekstiä)

Isä meidän rukous Jeesuksen äidinkielellä arameaksi:
http://www.youtube.com/watch?v=O8uHJdhW ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=tWCYLCnOP78
http://www.youtube.com/watch?v=Bs-j-Byz ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=mUXM10Vj ... re=related

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Touko 2009, 06:56

Moderaattorit alkaa pistää barmaa kapuloita rattaisiin tuohon sinun vitun spammaukseesi.
Feel the LOVE

Avatar
Rabiljus
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 08 Touko 2009, 17:33
Viesti:

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 09 Touko 2009, 07:12

en ymmärrä miksi tulet jokaiseen perustamaani aiheeseen kiroilemaan ja haukkumaan uskoani.
jos haluat jutella tästä aiheesta,niin jutellaan.

itse olen saanut paljon rukouksesta ja se on auttanut sydäntäni avartumaan jumalan hengelle
olen kokenut,että sydämessä oleva synti on este joka sammuttaa hengen sisimmästä.
jos tietoisesti rikkoo jumalan tahtoa vastaan elämässä niin perii kirouksen joka on synnin palkka.


rukous on lääke sekä hengelle,sielulle,että ruumiille joka virvoittaa hengen,lääkitsee sielun haavoja,ja parantaa fyysisesti.

tämä on minun kokemukseni ja pyydän,ettet zsrud tule haukkumaan minua ja uskoani,vaan keskutelu perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen,huomaatko en ole kertaakaan haukkunut sinun ateismiasi.

moni ihminen voi saada apua kirjoituksistani ja se ettät sinä hyväksy uskoani,ei perustu kunnioitukseen.
minä kunnioitan sinua ihmisenä.

mutta jos haluat jutella tästä aiheesta niin kertoisitko sinä onko sinulla kokemuksia rukouksesta
miten koet rukouksen?

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja Regendos » 09 Touko 2009, 11:07

Painotan yhä, ketään ei aleta bannimaan, ketään ei syrjäytetä sen takia, että haluaa puhua uskostaan. Sensijaan sinä, Zrud, tasapainottelet kallion reunamilla.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 09 Touko 2009, 11:26

Okei, joo, mutta, khyl... Nyt alkaa ihan tosissaan mennä yli. Meillä on about 12 tunnin sisään tullut 8 theradia joista osa on luotu ja osa täysin floodattu Raamatunjakeilla ja jeesuksen ylistämisellä. Ilman minkäänlaista konstruktiivista keskustelua.

Nyt menee ihan oikeasti pieleen.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Rabiljus
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 08 Touko 2009, 17:33
Viesti:

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 09 Touko 2009, 12:07

okei,jos sovitaan etten ''floodaa'' enään.mutta kain saan raamattua lainata,onhan se uskoni pyhä kirja.
mutta raamatunjakeet joira lainaan liittyvät aiheeseen,enkä perusta samasta aiheesta montaa theradia
ja raamatunjakeet eivät korvaa keskustelua.

Ja haluan,että kerrotaan myös omista henkilökohtaisista kokemuksista,eikä vain analysoida
kaikkea kuolemaan asti,en kaipaa älyllistä vuoropuhelua,vaan haluan,että ihmiset kertovat omista yliluonnollisista
kokemuksistaan,sillä ihminen jolla ei ole mitään käsitystä henkisyydestä ja hengellisyydestä,niin hänen kanssaan keskustelu
ei ole hedelmällistä vaan jatkuvaa vääntöä vain.

mutta ihmiset jotka kokevat tekstieni puhuttelevan sydäntään,ja ovat henkisesti valveutuneita
niin heidän kanssaan keskustelu on hedelmällistä,onhan tämä henkisyys-osio

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja Jaarno » 09 Touko 2009, 12:55

Tosiaankin näistä threadeista tuntuu puuttuvan se idea. Lainataan vain tekstiä raamatusta ja pari linkkiä johonkin videoihin. Ja pakko sanoa että itse en ole lukenut yhtäkään threadia kuin muutaman rivin. :)

Voisit vaikka itse kirjoittaa omia näkemyksiäsi ja kokemuksiasi ja tietenkin voit myös laittaa nuita lainauksiakin. Mutta ne tuntuvat turhalta ilman omia näkemyksiäsi.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Touko 2009, 13:53

Aiheesi on vain puhtaasti 100% jeesustelua. Ja kyseisiin "ns" uskon ihmseiniin taitaa olla jonkin sortin vastaava threadkikin jo täällä. Tykkäsivät muuta siitä tai eivät... mutta itse olen sitä mieltä että ei ehkä ole kaikista oikein foorumi sinulle.
Koska Sinä vain lainailet fraaseja raamatusta ja ylistät jumalaasi ?
Täällä kun on vähän laajempi tämä näkökulma
Feel the LOVE

Avatar
Rabiljus
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 08 Touko 2009, 17:33
Viesti:

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 09 Touko 2009, 14:23

Täällä kun on vähän laajempi tämä näkökulma


aivan nyt ollaan henkisyys osiossa,ja hengellsyys ja henkisyys eivät ole synonyymeja.
täällä on laajempi näkökulma asioihin,minulla on ehkä liian provosoiva tapa herättää keskustelua,.varsinkin kun tiedän
että tämä ei ole kristillinen foorumi.

mutta tarkoitukseni on herättää kristuksen rakkaus ihmisten sydämissä,joku toinen puhuu chacroista,spiritismistä
kanavoinnista,meditaatiosta,aivan kuten sanoit=täällä on laaja näkökulma asioihin.

tosin ihmettelen mitä sinä zrud tällä henkisyys osiossa,.tosin henkisyys on sielun rakkautta.
eikä siihen jumalaa tarvita,se on sielun jalostamista,mutta puhtaasti tieteen=filosofian ja psykologian kautta sielua
ei pysty jalostamaan henkisin keinoin,vaan siinä tulee vääjäämättä itämaisia käsitteitä mukaan kuten karman laki jne..
henkisyys ei ole uskontoon eikä maailmankatsomukseen sidottu sitä pystyy harjoittamaan niin jumalaan uskomaton buddhalainen kuin tuhansiin jumaliin uskova hindu tai vaikka kristitty,mutta hengellistä se ei ole.koska siitä puuttuu jumalan henki,ehkä olen tosiaan väärällä foorumilla,mutta musta tuntuu että täällä on kymmeniä ihmisiä
jotka hakevat täältä elämälleen tarkoitusta,ja minulla on eräs vastaus.

Avatar
Sanniwiuh
Alieni
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Heinä 2009, 09:47
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja Sanniwiuh » 12 Heinä 2009, 14:06

Mie ooon saanut jo tarpeeksi tästä jeesustelusta, etkö millään voisi lopettaa ? On kai teille uskovaisillekkin oma foorumi?
NOTHING LASTS FOREVER

WM_

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja WM_ » 12 Heinä 2009, 15:21

Sanniwiuh kirjoitti:Mie ooon saanut jo tarpeeksi tästä jeesustelusta, etkö millään voisi lopettaa ? On kai teille uskovaisillekkin oma foorumi?


Voithan toki olla lukemattakin?

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja Zrud » 12 Heinä 2009, 16:03

Mutta on se jännä.. Foorumilel ei tarvita kun yksi kiihko uskovainen niin jo alkaa foorumin tasoa laskea.

Mutta asialle ei voida mitään koska Syrtinjä on laitonta ja kaikenlaiset ihmiset ovat tervetulleita tänne.
Joten emme voi asialle mitään. Itsehän lisäsin taanoin Rabin jo mustalle listalle ettei pistä hänen uskon tuputtaminen silmiin. Suosittelen teille samaa... Koska ei hänellä koskaan mitään uutta sanottavaa ole.
Samaa vanhaa tarinaa eri muodossa....

>>> Paluu Lankakerään
Feel the LOVE

WM_

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja WM_ » 12 Heinä 2009, 17:39

Mitä jos asiasta saisi synnytettyä hyvää keskustelua? Ei tyrmäystä vaan perustellen asioista keskustelua.
Tuputtamisen rinnalla yhtä naurettavaa on asioiden suoraltakädeltä tyrmääminen, ilman perusteluita.
Jauhot vaan suuhun!

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja Zrud » 12 Heinä 2009, 17:43

/facepalm.... Niin. sinähän olet uusi täällä... Mutta olen perustellut vihani kristinuskoa kohtaan jo 5 ja 1 miljoonaa kertaa.
Toista kertaa en perustele.

Ja anna esimerkki miten aiheesta voi keskustella asiallisesti kun täällä on vain ja ainoastaan yksi ja ainoa kiihko uskovainen.
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja Jaarno » 12 Heinä 2009, 17:50

Tottakai tästä voisi saada hyvää keskustelua. Ei sitä tarvita kuin yksi ns. "kiihko uskovainen" ja yksi päinvastainen. Kumpaakin osapuolta sitä tarvitaan. Ja jos et Zrud jaksa uudestaan ruveta perustelemaan älä sitten laita mitään. :) Kerta nuo samat jutut mitä tähänkin olet laittanut ovat jokaikisessä Rabin topicissa.

Itse kyllä uskon että rukoilusta on joillekin hyötyä. Itsekin tavallaan rukoilen silloin tällöin. Mutta pidän sitä enemmän tälläisenä mietiskelynä. En siis rukoile tämän kristinuskon, tai minkään muunkaan uskonnon Jumalan nimeen. Tavallaan mieteskelen pääni sisällä samantapaisesti kuin puhuisin jollekin muulle henkilölle. Eihän sieltä tietenkään vastauksia tule mutta osaan paremmin ajatella näin ja pääkoppakin tyhjentyy paremmin samalla joten saan paremmin nukahdettua.

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja Zrud » 12 Heinä 2009, 18:05

Niinno... Rukoilu... Mieluummin teen ite työtä tavotteen etee kun että vaa idlaan polvillani kädet ristissä ja rukoilen että kaikki tuodaan mionulle nenän-eteen hopea tarjottimella.

Mietiskelyä en taas osaa yhdistöö rukoiluun joka on suoranaisesti asioiden pyytämistä herralta.

PS: aina minulta sitä perustelua perustelua perustelua tivataan yhä uudestaan ja uudestaan.
Joten sillointällöin sen aian uusiksi sanon. kun porukka ei taida lukea kun uusimmat viestit aiheesta.
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja Jaarno » 12 Heinä 2009, 18:30

En siis sitä tarkoittanut että sinun pitäisi aina ne perustelut sanoa. Tosiaan nyt 2 yön aikana nukkunut yhteensä n. 7 tuntia niin selitystaidot entistäkin huonommat. :roll:

Itse pidän tuota jotenki rukoilun ja "mietiskelyn" välimaastona. Kun kuitenkin tavallaan puhun jollekin vaikka en tiedä mille/kenelle. :roll:

Avatar
Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viestit: 2563
Liittynyt: 08 Heinä 2008, 22:43
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja Zrud » 12 Heinä 2009, 19:02

Joo no kuhan et vain oleta että jos rukoilet niin saat sen mitä pyysit :P

Muuten rukoilisin että voittaisin lottossa ja saisin 1000 neliön palatsin ja 10 autoa ja kuuma muija...
eiku. mul onki jo hottis muija.... no palvelijaks sitte ehkä.
Feel the LOVE

Avatar
Jaarno
Isojalka
Viestit: 1756
Liittynyt: 09 Kesä 2008, 16:39

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja Jaarno » 12 Heinä 2009, 19:08

Enkä siis tavallaan joltain henkilöltä pyytele tuossa maita ja mantuja. Vaan niinkuin muuten vaan mietiskelen kaikkea. :)

WM_

Re: Jumalan siipien suojiin-rukouksia Jeesuksen sydämeltä

ViestiKirjoittaja WM_ » 12 Heinä 2009, 19:09

Miksi kaikessa on aina vain joko-tai? Onko pakko rukoilla niin kuin ei haluaisi, polvillaan ja pyytää kaikki hopea tarjottimella? Miksi elää "kahleissa Jumalan kanssa" kun voi elää ilman kahleita. Huomaatko, määrittelet itse todellisuutesi, miksi siis teet asioista niin vaikeaa?

Mietiskelyn ja rukouksen välimaasto kuulosti hyvältä. Kaikki ajatukset ovat rukousta. Pikemminkin sanoisin että jos ajatukset luo, rukoukset ei eroa niistä mitenkään, riippuen miten käyttää. Jos odottaa kaiken tulevan valmiina, ei onnistu.
Opettele kääntämään asiat puolellesi äläkä vastaan.

Ja uusi.. "Liittynyt: 15.01.2008 18:12" plus edellisessä foorumissa pyörin. Mutta totta on etten paljoa kirjoitellut ole. Johtuen lähinnä siitä ettei juuri kukaan jaksa perustella väitteitään vaan kumoaa heti toisen tuosta vaan..


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron