Elikkäs näen melko usein outoja unia (ehkä noin 2 kertaa kuukaudessa, en pidä laskua). Kaikki ''oudot'' unet eivät ole samanlaisia, osa on enneunia (joita on käynyt toteen), osa taas muuten vaan ihmeelisiä.
Kerron nyt tässä kahdesta muuten vaan ihmeelisistä unesta, jotka muistankin parhainten.
Ensimmäinen, jonka muistan kaikista parhainten.
Näin tämän unen varmaankin noin 3 kuukautta sitten (ei tarkkaa laskua ajan kulusta).
Elikkäs:
Tässä unessa minulla oli uskomattoman vahva tietoisuus ja ajatusmailma! Ajattelin kokoajan.
Heräsin unessa istuma-asennosta kasvot pöytää vasten silmät pysyen vielä kiinni/raollaan välillä vilkuillen ympärilleni liikuttamatta mitään muuta paitsi silmiäni.
Olin huoneessa, jossa taisi olla valkoiset seinät (ja ehkä myös lattia oli valkoinen), 2 pöytää ja kaiketi 4 tuolia. Ei paljon mitään muita huonekaluja varmaankaan.
Minulla oli 1 tuoli ja 1 pöytä, joilla siis ''notkuin''.
Vasemmalla puolellani oli jonkin matkan päässä toinen isompi pöytä poikittain pituus suunnassa.
Jonka ääressä oli 3 tuolia ja kussakin tuolissa istui yksi ihminen, taisivat kaikki olla lääkäreiksi pukeutuneita miehiä.
Heidän pöydällään oli myös varmaankin joitakin papereita, kyniä jne...
Nämä 3 muuta henkilöä keskustelivat jostakin ja kuuntelin heidän keskustelujaan ikään kuin salaa, esittäen tajutonta ja ihmetelle missä olen.
Kunnes yksi heistä sanoo, että ''hän on hereillä, esittää vaan tajutonta''. He lakkaavat keskustelemasta keskenään, alkaen herätellä minua ja minä päätin herätä...
He sanovat minulle, että olisin muka ollut jossakin onnettomuudessa (en muistanut onnettomuudesta mitään, enkä tuntenut kipua jne.)
Sitten aloimme keskustelemaan ja minulle esitettiin joitakin kysymyksiäkin varmaan. Ihmettelin tämän kaiken aikana mielessäni asiaa, vastaten kuitenkin kysymyksiin ja jutellessani muistelisin.
Sitten 1 näistä 3 henkilöstä pyytää minua kanssaan viereiseen huoneeseen, jossa hän esittää minulle lisää kysymyksiä ja vastaan niihin muistaakseni.
Samaan aikaan 2 muuta toiseen huoneeseen jäänyttä henkilöä tekee jotakin omiaan, johon en kiinittänyt edes paljoa huomiota.
Jonkin aikaa siinä oltuoani kahden tämän 1 henkilön kanssa tämä loppuu ja herään omasta sängystäni.
Herättyäni ihmettelen unta, suoritan aamutoimet ja lähden kouluun...
Toinen, jota en ihan yhtä hyvin muistakkaan.
Näin tämän unen varmaankin noin 2 kuukautta sitten (ei laskuja taaskaan)
Elikkäs:
Tässä unessa minulla ei ole niin voimakasta tietoisuus ja ajatusmailma, kuin äskeisessä.
Olin eräänlaisen ilmalaivan kyydissä, joka oli varmaankin zeppeliini (mukana oli ehkä muitakin).
Oli kesä, lentolaiva lensi laakson yllä, allani on vihreä nurmi, vettä ja puita. Hyvin kauniit maisemat.
Jonkin ajan kuluttua varmaankin laskedumme ja menen/menemme laaksoon nurmelle istumaan (vasta istuessani huomaan muitakin ihmisiä olevan paikalla).
Juttelemme siinä kaiken laista ja ikään kuin olisimme olleet jonkinlaisella retkellä oppimassa asioita (mukanamme taisi olla piknikkori/-koreja ja istuimme huovilla, eli kunnon eväsretki

Mukava olo ja seura jatkuu kunnes tunnen päässäni, takaraivossa jotain omituista.
Ikään kuin joku purisi taikka ''porautuis'' sinne...
Säikähdän tietenkin ja ronkin käsilläni takaraivoani, josta poimin jonkun oudon torakan taikka täin (minulla ei ole koskaan ollut täitä tai mitään muutakaan ötököitä päässäni)?!
Saatuani sen käsiini koetan murskata sitä vaikka miten lujaa käsilläni saamatta sille aikaan mitään vahinkoa.
Jonkin ajan kuluttua ''täi'' on yksinkertaisesti kadonnut, tai se vaan katosi?..
Kummallisinta tässä täissä oli se, että kun koetin saada sitä pois päästäni niin ikäänkuin jokin näkymätön voima olisi vääntänyt vastaan!!! Haluten asettaa sen takaraivooni! (minä olin vahvempi, harrastan painojen nostoa jonkinverran vapaaaikanani)
Ja sekin oli outoa. kun kukaan muu paikalla ollut ei huomannut taikka kiinnittänyt huomiota tähän kamppailuuni, näin ainakin muistelisin...
Sitten jonkin ajan kuluttua lensimme pois jonnekkin isoon paikkaan (varmaankin kaupunki tai en tiedä), josta tuli tukikohdan/merkittävän rakennuksen fiilis.
Sitten poikkasee ja herään sängystäni taas ihmetellen ja lähden kouluun...
Näitä kumpaakaan unea en muista täysin. Ja en etenkään muista mitään keskusteluiden aiheita taikka kysymyksiä. Muistan vaan tärkeimmät sanomiset, jotka eivät ole oleelisia juuri esim. ''hän on herännyt...''.
Tämä on ensimmäinen kerta, kun kerron näistä oudoista unistani kenellekkään. Koska unien paljous ja asiat alkavat mennä yli ymmärryksen...
Joku muu kenties nähnyt samanlaisia unia taikka osaa tulkata.
Itse en uskalla taikka halua alkaa veikkailemaan mitään ääneen, kun täällä foorumin ensikertalaisena, kun olen.

Elikkä olkaa hyvät ja mielipiteitä paljon!
Kiitos jo etukäteen.
Ps: Nukkuesani nukun yksin