pikkuhippo77 kirjoitti:Moi!Joudun usein hyökkäysten kohteeksi(auraani tulee häiriötiloja, joita käyn korjauttamassa eräällä ammattiparantajalla).Olo on parantamisen jälkeen hyvä ja hyvää oloa voi kestää pitkäänkin,mutta olen ilmeisen herkkä ottamaan vastaan niin hyviä kuin huonoja energioita ihmisistä ja se on ongelma,johon tarvitsen apua!Hyvistä energioista tulee sellainen ihana leijuva olotila enkä niistä halua luopua--kukapa haluaisi(=, mutta nuo ikävät hyökkäykset ovat varsinkin tänä syksynä olleet jatkuvia ja niitä on ollut kymmeniä. Olen myös joutunut pahan valtaan ja se sai minut käyttäytymään vastoin omaa tahtoani.(minulla ei ole mielenterveyden ongelmia tms)Parantaja,jonka vastaanotolla käyn useasti, sai tämänkin pahuuden poistettua aurastani. Olen myös sairastunut fyysisesti toisten ihmisten aiheuttamana.Tänä syksynä olen ollut monta kuukautta kipeänä yhtä kyytiä.
En ole riippuvainen tuosta parantajasta eikä hän ole hyökkäysten aiheuttaja.Hän on ainoa ihminen, joka on oikeasti auttanut minua vaikeista tilanteista ja nämä tilanteet ovat olleet erittäin pahoja, niitä ei voi edes kuvailla!
Aiheuttajina ovat usein kateelliset ja pahansuovat ihmiset, joita kohtaan työni vuoksi lähes päivittäin.Työtä en voi vaihtaa ainakaan ihan heti, tosin sitäkin vaihtoehtoa toki työstän mielessäni.
Olen tietoinen suojauksesta ja joistakin menetelmistä,mutta jotenkin en vain osaa tehdä niitä ja kuvitella itseäni jossakin valopallossa tms.
Auttaisiko jokin onnen esine tms?Tai peili käännettynä seinään(työkaveria kohti)?
Kaikki vinkit otan lämmöllä vastaan!!!!
lala kirjoitti:Väristä en ole tietoinen, auran käsitteenä tiedän kylläPitäis olla joku joka auroja näkee, ois ihan mielenkiintonen..
Asia ei mua hirveesti haittaa, olen sen hyväksynyt. Kuitenkin ajattellen pitemmän päälle että se on mulle kehitysasia ja mun juttu ottaa hallintaan. Jatkuvan ikävien tilanteiden ja/tai ihmisten välttely ei kuulosta kovin toimivalta. Tuntuu, että mitä enemmän huomaa tilanteessa omat reaktiot ja koko tilanteen eli mitä enemmän etäisyyttä saa tilanteesta niin sitä paremmin voi vaikuttaa ja huomaa uusia asioita.
Voisi olla ihan mielenkiintoista piipahtaa jollain reiki-hoitajalla tai vastaavalla ja kuunnella mitä sanottavaa heillä on
lala kirjoitti:Plasebosta tuli mieleen, eikös Jessen löytäminen ja sillä parantuminen esim. alkoholismista ole plaseboa?
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa