Hassut unet

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
Elisabeth
Maahinen
Viestit: 187
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 00:19
Paikkakunta: Periferia Etelä-Suomessa

Hassut unet

ViestiKirjoittaja Elisabeth » 19 Syys 2008, 15:51

Elikkäs tein tämmösen, kun ei tämmöstä ollu. Eli kertokaapa jos viittitte niin jotain teijän hassuja unia. :lol: ^^)
Ihmiset ovat tyhmiä olentoja, jotka eivät opi virheistään...

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 19 Syys 2008, 15:53

Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Elisabeth
Maahinen
Viestit: 187
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 00:19
Paikkakunta: Periferia Etelä-Suomessa

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Elisabeth » 19 Syys 2008, 15:56

Tämä käsittelee hassuja unia yleensäkkin, ei vain lapsi ajoilta! :x
Ihmiset ovat tyhmiä olentoja, jotka eivät opi virheistään...

Avatar
Trauma
Vampyyri
Viestit: 833
Liittynyt: 27 Tammi 2008, 13:47

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Trauma » 19 Syys 2008, 15:58

Elisabeth kirjoitti:Tämä käsittelee hassuja unia yleensäkkin, ei vain lapsi ajoilta! :x

Ja Yleinen uniaihe käsittelee unia yleisesti.

Avatar
Elisabeth
Maahinen
Viestit: 187
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 00:19
Paikkakunta: Periferia Etelä-Suomessa

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Elisabeth » 19 Syys 2008, 16:01

Trauma kirjoitti:
Elisabeth kirjoitti:Tämä käsittelee hassuja unia yleensäkkin, ei vain lapsi ajoilta! :x

Ja Yleinen uniaihe käsittelee unia yleisesti.

Joo, mut ei hassuja unia, ja jos tää nyt teitä niin paljon häiritsee niin pytäkää Wespaa sulkee tää keskustelu! >=( :evil:
Ihmiset ovat tyhmiä olentoja, jotka eivät opi virheistään...

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Ali G- » 19 Syys 2008, 16:04

Elisabeth kirjoitti:
Trauma kirjoitti:
Elisabeth kirjoitti:Tämä käsittelee hassuja unia yleensäkkin, ei vain lapsi ajoilta! :x

Ja Yleinen uniaihe käsittelee unia yleisesti.

Joo, mut ei hassuja unia, ja jos tää nyt teitä niin paljon häiritsee niin pytäkää Wespaa sulkee tää keskustelu! >=( :evil:



Mäkin sain sellasen käsityksen, ett Yleinen uniaihe on kaikkii unii varten :)
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 19 Syys 2008, 16:17

Ei kai se nyt haittaa, jos tälläinen topickki on täällä?

Avatar
Arctica
Peikko
Viestit: 220
Liittynyt: 12 Huhti 2008, 18:02
Paikkakunta: Rovaniemi.
Viesti:

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Arctica » 19 Syys 2008, 19:52

Eihän se nyt niin paljon haittaa ku onhan "pelottavista unistakin" yms. omat aiheet niin miksei tästäkin.
Nyt kävi
näin

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Ali G- » 20 Syys 2008, 13:15

Yhtenä yönä mua jahtas jotkut jättiläiset mun unis, ne oli jonkinmoisia ihmisen ja gorillan risteyksiä!!
Se oli musta enemmän hauska uni kun pelottava, mut ekan kerran kun näin sen pelästyin HITON pahasti!! :o
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Wespa » 20 Syys 2008, 19:19

Näin viimeyönä unta, jossa oikean käden nimettömän sormenpäässäni oli silmämuna joka toimi tavallaan käsinukkena. Siinä unessa olin sitten joku näyttelijä ja heiluttelin tuota silmämunaa ja puhelin hauskalla äänellä. Hmm... nyt kun tarkemmin muistelen, niin se taisi olla luultavasti joku kykykilpailu tms.

Aika hassu uni oli kyllä. :D
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Regina
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 20 Syys 2008, 17:04

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Regina » 20 Syys 2008, 19:32

Yks yö näin sellasta unta, että olin oppitunnilla ja se opettaja sitten näytti tämän auton kuvan ja kysy kenen auto se on? No kaverini viittas ja sano Austin Powersin! Ja sitten kaikki teki sen Dr. Evilin pikkurilli sormi homman :D . Nauroin sitä unea kun heräsin!
The Truth Is Out There.

Ava; Rebecca Lupin (FinFanFun.Fi)

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja tuputhy » 20 Syys 2008, 20:55

Kerran näin sellaista unta, että olin menossa Norjaan, mutta minulla ei ollut passia. Sitte Bruce Willis tarjosi passiaan minulle, otin sen ja tullivirkailija sanoi, että tää on paha mies.. Pääsin läpi, mutta uni loppui siihen..
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Riikervo » 21 Syys 2008, 19:28

Viimeyönä näin unta, jossa olin parin kaverini kanssa lähdössä moottoriveneilemään minulle ennestään tutulle joelle. Kaverini olivat jo veneessä, kun minä tartuin veneen takaosasta molemmin käsin ja olin astumassa veneeseen. Kuitenkin samaan aikaan kun tartuin veneeseen, kaverini käynnisti moottorin ja lähti täysillä "ajamaan" sitä eteenpäin. Minä en voi muuta kuin jäädä käsilläni roikkumaan, sillä minulla ei ole pelastusliiviä. Moottoriveneessä on niin kova vauhti, että minä liehun perässä lähes lipun lailla. Yhtäkkiä kaverini tekee ohjausvirheen ja vene törmää täysiä eteen ilmestyneeseen laituriin. Vene rysähtää laituriin ja pysähtyy kuin seinään, mutta minä jatkan matkaani lentäen n. 5- 10 metriä eteenpäin suoraan ryteikköön. Ennen "laskeutumistani" laitan omat käteni alleni vaimentamaan tärähdystä, etten satuttaisi päätäni niin kovasti. Kun vihdoin rysähdän maahan, huokaisen helpotuksesta tajutessani olevani hengissä. Sen jälkeen yritän nousta ylös maasta, mutta huomaan yllätyksekseni, että molemmat käteni ovat poikki kyynerpään kohdalta ja verta vuotaa älyttömästi.

Se mikä unesta tekee hassun on se, että jatkoin tekemisiäni huolimatta siitä, että käteni olivat poikki. Niihin ei edes sattunut yhtään. :lol:
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Ali G- » 21 Syys 2008, 21:15

Riikervo kirjoitti:Viimeyönä näin unta, jossa olin parin kaverini kanssa lähdössä moottoriveneilemään minulle ennestään tutulle joelle. Kaverini olivat jo veneessä, kun minä tartuin veneen takaosasta molemmin käsin ja olin astumassa veneeseen. Kuitenkin samaan aikaan kun tartuin veneeseen, kaverini käynnisti moottorin ja lähti täysillä "ajamaan" sitä eteenpäin. Minä en voi muuta kuin jäädä käsilläni roikkumaan, sillä minulla ei ole pelastusliiviä. Moottoriveneessä on niin kova vauhti, että minä liehun perässä lähes lipun lailla. Yhtäkkiä kaverini tekee ohjausvirheen ja vene törmää täysiä eteen ilmestyneeseen laituriin. Vene rysähtää laituriin ja pysähtyy kuin seinään, mutta minä jatkan matkaani lentäen n. 5- 10 metriä eteenpäin suoraan ryteikköön. Ennen "laskeutumistani" laitan omat käteni alleni vaimentamaan tärähdystä, etten satuttaisi päätäni niin kovasti. Kun vihdoin rysähdän maahan, huokaisen helpotuksesta tajutessani olevani hengissä. Sen jälkeen yritän nousta ylös maasta, mutta huomaan yllätyksekseni, että molemmat käteni ovat poikki kyynerpään kohdalta ja verta vuotaa älyttömästi.

Se mikä unesta tekee hassun on se, että jatkoin tekemisiäni huolimatta siitä, että käteni olivat poikki. Niihin ei edes sattunut yhtään. :lol:


Ei ollu lainkaan hauska uni :shock: , pelottava se oli!
Miten sinä pystyt muistamaan unesi noin hyvin, ihan kun joku selvännäkijä
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Riikervo » 21 Syys 2008, 21:21

Ali G- kirjoitti:Miten sinä pystyt muistamaan unesi noin hyvin, ihan kun joku selvännäkijä

Itseasiassa minä olen lähestulkoon aina nähnyt ja muistanut kaikki unet todella tarkasti. Varsinkin kun elämäntilanteeni on nyt hieman muuttunut, niin olen alkanut muistaa huomattavasti paremmin pieniä yksityiskohtia unissani.
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 23 Syys 2008, 10:45

Pari kuukautta sitten paistoin unessa omeletteja Urho Kekkosen seuratessa vierestä.. :) Tai kyllä hän jotain puhuikin, en kyllä muista, että liittyikö se omelettiin vai ei. Hänellä oli päällään koko presidentin edustuspuku mitaleineen ja tähtineen. En tiedä miksi juuri hänen kanssaan, urkissa on jotain hämärää.. aamulla olin suuresti hämmentynyt.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 25 Syys 2008, 14:10

Tämä ei nyt varsinaisesti ole uni, mutta tänään aamulla herätessäni huomasin kaulassani violetilla tussilla tehtyä sotkua, jota siinä ei taatusti ollut eilen. Kiva homma oli pestä se tuhru pois siitä, kun piti kouluun lähteä. :'D En vaan vieläkään käsitä, mistä se oli siihen tullut. Äsken huomasin myös samanväristä tussisotkua oikeassa olkapäässäni.

Mun tussit herää eloon yöllä :'D

Avatar
Elisabeth
Maahinen
Viestit: 187
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 00:19
Paikkakunta: Periferia Etelä-Suomessa

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Elisabeth » 26 Syys 2008, 11:44

Atomipommi kirjoitti:Tämä ei nyt varsinaisesti ole uni, mutta tänään aamulla herätessäni huomasin kaulassani violetilla tussilla tehtyä sotkua, jota siinä ei taatusti ollut eilen. Kiva homma oli pestä se tuhru pois siitä, kun piti kouluun lähteä. :'D En vaan vieläkään käsitä, mistä se oli siihen tullut. Äsken huomasin myös samanväristä tussisotkua oikeassa olkapäässäni.

Mun tussit herää eloon yöllä :'D

Onko siellä ketään pikkulasta tai jotakuta muuta joka voisi tulla leikkimään tusseilla? :lol:
Ihmiset ovat tyhmiä olentoja, jotka eivät opi virheistään...

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 26 Syys 2008, 11:52

Elisabeth kirjoitti:
Atomipommi kirjoitti:Tämä ei nyt varsinaisesti ole uni, mutta tänään aamulla herätessäni huomasin kaulassani violetilla tussilla tehtyä sotkua, jota siinä ei taatusti ollut eilen. Kiva homma oli pestä se tuhru pois siitä, kun piti kouluun lähteä. :'D En vaan vieläkään käsitä, mistä se oli siihen tullut. Äsken huomasin myös samanväristä tussisotkua oikeassa olkapäässäni.

Mun tussit herää eloon yöllä :'D

Onko siellä ketään pikkulasta tai jotakuta muuta joka voisi tulla leikkimään tusseilla? :lol:

Eipä ole... :D

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 26 Syys 2008, 15:29

Atomipommi kirjoitti:Tämä ei nyt varsinaisesti ole uni, mutta tänään aamulla herätessäni huomasin kaulassani violetilla tussilla tehtyä sotkua, jota siinä ei taatusti ollut eilen. Kiva homma oli pestä se tuhru pois siitä, kun piti kouluun lähteä. :'D En vaan vieläkään käsitä, mistä se oli siihen tullut. Äsken huomasin myös samanväristä tussisotkua oikeassa olkapäässäni.

Mun tussit herää eloon yöllä :'D

Käveletkö unissasi?


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa