Hassut unet

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 26 Syys 2008, 19:00

Jaa-a sitä on vaikea sanoa. Kukaan ei ole siitä ainakaan minulle koskaan huomauttanut, enkä itse muista koskaan heränneeni oudoista paikoista. Toisaalta suvussamme on joillakin esiintynyt unissakävelyä yms. huutelemista nukkuessa. Vaikea sanoa siis. Uskoisin, että se olisi kuitenkin tullut ilmi, jos sitä olisi.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 26 Syys 2008, 19:19

Olivatko tussisi ihan lähettyvillä?

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 26 Syys 2008, 19:26

Huoneen toisessa päässä. Joku yksittäinen saattoi lojua sängyn lähelläkin kun unipäiväkirjaa pidän.

Avatar
Elisabeth
Maahinen
Viestit: 187
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 00:19
Paikkakunta: Periferia Etelä-Suomessa

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Elisabeth » 26 Syys 2008, 21:36

Palatkaamme aiheseen.
Ihmiset ovat tyhmiä olentoja, jotka eivät opi virheistään...

Avatar
Regina
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 20 Syys 2008, 17:04

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Regina » 26 Syys 2008, 22:08

Tuli tässä mieleen, että olen monesti nähnyt unta, että pälätän innoissani vaikkapa puhelimeen ja herään ja mulla on joku kaukosäädin/sakset tai joku vastaava kädessä :)
The Truth Is Out There.

Ava; Rebecca Lupin (FinFanFun.Fi)

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Riikervo » 09 Loka 2008, 13:08

Näin viimeyönä todella huvittavaa unta. Unessa olin tällä kertaa ihan omana itsenäni ja olin kotonani. Yllättäen eräs luokkatoverini tuli käymään meillä ja alkoi puhumaan juontaja Heikki Paasosesta. Yllättäen aloin kuitenkin puhumaan hänelle siitä, miten mukava ilta minulla oli ollut eilen Heikin kanssa ja olimme vaihtaneet jopa puhelinnumeroita. Luokkatoverini ei uskonut kertomustani vaikka miten vaakuutelin häntä. Lopulta sitten näytin hänelle digikamerastani valokuvan, joka otettiin silloin illalla minun Heikin ollessa viettämässä iltaa eräässä ravintolassa. Vasta sitten luokkatoverini uskoi minua ja muuttui kateudesta vihreäksi - kirjaimellisesti.

Itseäni ainakin nauratti todella paljon herätessäni. :lol:
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Brecle
Maahinen
Viestit: 168
Liittynyt: 17 Syys 2008, 16:40
Paikkakunta: Porvoo

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Brecle » 12 Loka 2008, 18:11

Viime yönä näin että UFO ajelehti yläpuolella ja vilkutin sille, sitten se pudotti jonkun näköisen jutun ja minun olisi pitänyt ratkaista se sillä ne yritti testata ihmisten älykkyyttä

En sitten tiedä oliko niin hauska uni mutta :/
Alkuaineisiimme kaiverrettu, hermostomme raapustettu,
ekstaasin sydämessä, silmien välissä. Tuuman kokoinen piste, tuijota siihen.



Sharpened Mind With Steeled Back

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 18 Loka 2008, 16:15

viime yönä näin vastenmielistä sekä lainvastaista unta, joten siitä ei sen enempää, vaikka hassu-uni se olikin, joten kerron toisen unen jonka näin joskus viimeviikol sunnuntaina tai lauantaina.
Opiskelin tylypahkassa, siellä kuitenkin oppilaat ja opettajat olivat samoja kuin mun koulussa, eikä me ees opiskeltu taikoa, muttei normaaleja kouluaineitakaan.
sitt mä olin jossain käsityö luokassa, jossa mun uus liikunnanope sanoi jotain ett : vie nää dumpledoorelle", ja sill oli jotain pahvilaatikkoja kädessä.
yritin sit sanoo sille ettei tääll hemmetin kouluss oo ees ketään dumbledoore, mutt se ei uskonu vaan käski mun viijä ne sille ja sit se loppu :D
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Avatar
Nenrei
Kummitus
Viestit: 50
Liittynyt: 14 Loka 2008, 20:46
Paikkakunta: Soïnï

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Nenrei » 21 Loka 2008, 15:54

Näinpä aika koomisen unen viime yönä. Siinä oli joku talo jossa minä ja äiti oltiin kylässä. Siellä kummitteli. Siellä oli alakerrassa joku huone missä oli kaikkea roinaa. Siellä asu kuulemma joku räyhähenki. Sitten joku vanha mummeli, joka asu siinä talossa ilmeisesti tyttärensä perheen kanssa, meni sinne ja se henki alko paiskomaan kaikenlaista, siirteli sellasta sohvatuolia ja sitten se paikas jollakin sitä akkaa ja se katos oven taakse, en nähny mitä siellä tapahtu. Sitte kuuluu hirveä romaus ja se akka alkaa huutaa ku syötävä. Siinä vaiheessa se muuttu painajaiseks. Aloin pelätä ihan vääränä ja sitte näin miten se henki joka oli nyt valopallo riehu siellä, se sytytti tulipalon ja vinguin äitilleni että nyt suksitaa täältä ni sille hengelle ilmesty kädet jotka se upotti seinään ja repi sielä jotain sähköjohtoja pois ja katkas ne. Koko talo pimeni eikä me löydetty tietä ulos.

Sitte se uni jotenkin katkes, meni tulevaisuuteen missä kaikki oli hyvin. Kävin sen talon luona ja muka muistin mitä siellä oli tapahtunu. Siellä oli nyt isäntäki paikalla, kysyin siltä että tapahtuko se juttu siellä huoneessa oikeasti ku en ymmärtäny että oliko se unta vai mitä. Se ei suostunu sanomaan ni totesin että ei muna, se tapahtu oikeasti :D Sitte menin kotio, ja siinä oli kaikkea, ja sitte kun iskä väitti että ei kummituksia ole oikeasti olemassa, ni joku videokasetti alko leijumaan sillei nätisti meidän eessä. Minä hymyilen siinä ku aurinko ja sanon iskälle että aijjaa ei vai. Sitte aloin lukemaan jotain parapsykologian monistenippua jonka tungin cdsoittimeen jonka jälkeen alko näkymään parapsykologinen selostus, ja selostajana oli Jeesus. Herätessä oli vähän... Outo olo :lol:
Kuva

Avatar
JD Matthew
Henkiparantaja
Viestit: 388
Liittynyt: 25 Elo 2008, 18:27

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 21 Loka 2008, 20:27

kyllä näin outoo unta viimeyönä, aika pelottavaa (ei se kai niin hassu ole kuitenkaan).
Meidän koulussa (ja taas kouluaiheisia unia :D ) oli uusi opettaja, ja opettajana oli itse Hitler!
Meidän koulu jaettiin osiin, että eka ne vaaleat (arjalaisiako ne nyt oli), sitten muita tyyppejä siinä välillä ja lopuks juutalaiset (on ollut hissassa puhuttavaa hitleristä).
Mut sitten kaiken älyttömyyden huipuksi mut laitettiin juutalaisiin, ja juutalaiset ekana mentäisii tappamaan ulos, jossa kaikki oppilaat sai katsoa. Tappamiskeinoista sai valita joko miekan iskun, tai sitten sellanen missä pää katkastaan poikki (ei kiljotiini).
Mä sit aloin unessa panikoimaan, että emmä viel haluu kuolla, oon liian nuori kuolemaan."
No, sit jokin mun nupissa kuitteskii sano ett "hemmo, rauhotu ny vähä. Tää o vaan unta"
Olin silti sen verran kauhuissani että yritin saada itseäni hereille (aika hullua).
Sit puolunitilassa sain kuitenkin läppästyä itteeni oikeesti, heräsin siinä ja ihmettelin, ett joo, tällee. En saanu sen jälkeen oikee unta, mutta oli pelottavaa... :angel:
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Laamanni
Alieni
Viestit: 113
Liittynyt: 21 Loka 2008, 18:08
Paikkakunta: Hamina

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Laamanni » 22 Loka 2008, 14:44

Hahaa, viime yö..

Olin unessa laivassa, todella pienessä, tosin olin laivan katolla olevassa tangossa hätäisesti roikkuen :D Sitten siellä laiturilla, josta laiva lähti, oli vieressä uppoava paatti, joka oli täynnä jotain mustalaisia säätimet kädessä sanoen "ei me mitään tehty..." ja tuli pien venematka, jonka toisessa päässä oli taas tällänen mustalaislaiva, uppoava. En muista, miten, mutta jouduin Mika Linnamäen kanssa jonnekkin isommalle laivalle, ja Mika huutaa mulle "äkkiä tänne", jne. Sitten laivaan hyppää jotain spurguja jotka käy puukottelemaan. Tämän jälkeen koko seikkailusta tulee jonkinlainen videopeli, ja niistä spurguista on tullut jonkin sortin ninjoja. Uni loppui, kun pyörin huimaa vauhtia niin että päätä pyörrytti :D

Opetus: Älä syö Hesen ruokaa ennen nukkumaanmenoa...
Naapurin poika ajeli pyörällä ohi juuri tarpeeksi sumuisesti näkyen kameralle = Laitan sen YouTubeen ja saan kaikki uskomaan että hallitus kusettaa meitä.

Avatar
viltsu
Vampyyri
Viestit: 861
Liittynyt: 17 Maalis 2008, 14:34
Paikkakunta: Pahimmissa painajaisissasi

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja viltsu » 22 Loka 2008, 18:47

Muutama päivä sitten näin unta, jossa ajelin harrikalla Nicolas Cagen ja humanoidin kanssa.
Humanoidilta loppui bensa kesken. Minä ja Nicolas Cage jatkoimme ajamista silloin humanoidi alkoi huudella törkyjä peräämme. Siihen se uni sitten loppukin. :D
Mieti tätä maailmaa...Onko siinä edes järkeä?

Avatar
Aurelia
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Loka 2008, 11:35

Re: Hassut unet

ViestiKirjoittaja Aurelia » 02 Marras 2008, 13:48

Yksi hauskimmista oli lapsena, vissiin neljän vanhana, uni jossa olin my little pony ja mulla oli tolkuton pissahätä ja kirmasin siel my little ponymaailmassa vessaa etsien. Lopulta löysin puuceen mutten hevosenpyllyineni mahtunut sisälle. Sitten näin pensaan ja lorottelin sinne. Aamulla heräsin vanhempieni sängystä jonne olin kävellyt unissani ja pissannut. Porukat olivat aika kärttysiä. :lol:

Toinen tosi hauska oli sellainen painajainen missä pakenin vihaisia karhuja metsässä. Uni oli ahdistava joten aloin uneksia pakokeinoja ja huomasinkin äitini polkupyörän ojassa ja lähdin polkemaan sillä hiekkatietä karkuun. Olin tosi helpottunut kunnes katsoin taakseni ja huomasin että karhut polkivat pyörillä perässäni. :D

Viimeisimmässä hassussa unessa olin myöhästymässä lennolta turvatarkastusten vuoksi joissa otettiin jopa virtsakokeet. Lopulta yritin päästä kiitoradalle joka sijaitsi viisaasti terminaalin viidennessä kerroksessa :D Turvamiehet saattoivat minua, mutta aina kun yritimme päästä hissillä viidenteen, se liukui ohi seiskaan tai kolmanteen kerrokseen monta kertaa. Sitten karjuin että nyt riittää ja hissi meni kiltisti oikeaan paikkaan. Kentällä oli monta konetta ja niiden vieressä oli valkoiset kyltit joissa luki aina mihin kone on menossa. Siellä oli kaikenmaailman Haitit ja Tahitit ja yhdessä kyltissä luki Ananas. Aloin unessa miettiä kiukkuisena että mitä helvetin pelleilyä tämä nyt, ei varmasti ole olemassa paikkaa nimeltä Ananas. Sitten leijuin oikeaan koneeseen poikaystäväni viereen koneen seinän läpi ja lentokone lähti pystysuoraan ylöspäin ja katselin ikkunasta punaisia peltoja. Aamulla kyllä tuli naurettua melkoisesti.
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron