Unikoulutukset

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
Erra
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 21 Elo 2008, 09:27

Unikoulutukset

ViestiKirjoittaja Erra » 17 Syys 2008, 10:34

Onko kukaan muu nähnyt unia, joissa olisi osallistunut galaksienvälisiin koulutuksiin? Pidän niitä kai ensisijaisesti vain unina, mutta kovin hämmentäviä ne toistuvine elementteineen ovat olleet.

Ensimmäisen kerran tapasin avaruusystäväni/-oppaani unessa muutama vuosi sitten. Hän on miespuolinen, hoikka, pitkä, vaaleahiuksinen ja laventelisilmäinen. Hän on kaikin puolin ihmismäinen lukuun ottamatta silmiensä väriä (silmissä on myös jännä tuike). Ensimmäisellä kerralla, kun hän laskeutui aluksellaan unessani, olin peloissani ja vähällä paeta paikalta, mutta tunnistettuani sisältä astuvan olennon ihmismäiseksi uskaltauduinkin tapaamaan hänet. Aluksen hän muunsi muistuttamaan linja-autoa, mille nauroin - hän totesi, että sen oli tarkoitus hälventää pelkoani. Tällä ensimmäisellä kerralla avaruusystäväni käytti minua vain pienellä ajelulla avaruudessa ja palautti sitten maankamaralle. Olin haltioissani, ja hän lupasi palata.

Sittemmin avaruusystäväni oli ainakin kolmesti oppaanani ns. galaksienvälisissä koulutuksissa. Sen hän mainitsikin tehtäväkseen: toimia saattajana ja vastata kysymyksiini, jos niitä ilmenisi. Koulutuksista kaksi järjestettiin suuressa salissa, jossa oli valtava määrä osanottajia, ja viimeinen oli workshop-tyylinen kokoontuminen, jossa opittua kerrattiin pienissä ryhmissä. Jokaisen koulutuksen päätteeksi meille sanottiin, ettemme muistaisi koulutuksien sisältöä valvetilassa, kunnes olisi sen aika. Muistan harmitelleeni tätä ääneen.

Viimeisellä tapaamiskerrallamme avaruusystäväni ei vienytkään minua koulutukseen vaan planeetalle, jonka hän kertoi olleen joskus minunkin kotiplaneettani. Planeetan taivaankansi koostui punaisen ja valkoisen sävyistä; taivaalla näkyi tähtikuvioita, ja oletin olevan yö. Seisoimme korkealla kalliolla ja katselimme laaksoon. Maa oli punertavaa, ja näimme vain vähäistä kasvillisuutta emmekä lainkaan asutusta. Pidin näkyä kauniina, vaikka se tekikin minut surulliseksi. Ystäväni puheista ymmärsin myös, että tapaaminen jäisi ainakin toistaiseksi viimeiseksemme - visiitti vanhalle kotiplaneetalleni oli eräänlainen jäähyväislahja.

Viimeisimmäksi jääneen unen jälkeen en ole enää pariin vuoteen nähnyt mitään vastaavaa. Olisi mielenkiintoista kuulla, onko muilla vastaavia unikokemuksia :alien2: .

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Unikoulutukset

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 17 Syys 2008, 17:30

Ei ole kutsunnot alkanu vielä katotaan sitten kun niille sopii :roll:
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Unikoulutukset

ViestiKirjoittaja tuputhy » 17 Syys 2008, 19:01

Muutamia vuosia sitten olin unissani usein jollain luennolla, siis opiskelemassa. Sinänsä turhaa touhua, koska en muista niistä aiheistakaan mitään..
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Maigi
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 17 Syys 2008, 17:39

Re: Unikoulutukset

ViestiKirjoittaja Maigi » 17 Syys 2008, 19:01

Wou, aika mieletöntä! :shock:

Erra kirjoitti: Jokaisen koulutuksen päätteeksi meille sanottiin, ettemme muistaisi koulutuksien sisältöä valvetilassa, kunnes olisi sen aika. Muistan harmitelleeni tätä ääneen.


Hmm, siis et tosiaan muista koulutusten varsinaista sisältöä (enää)? Ja tajusitko siis jo noiden koulutusten aikana niiden olevan "unta"/ei-valvetilassa tapahtuvaa?


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa