chakrat ja kolmas silmä

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
lare290
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 24 Touko 2013, 17:42

chakrat ja kolmas silmä

ViestiKirjoittaja lare290 » 28 Heinä 2013, 15:15

Terveyttä ja pitkää ikää teille! Olen aloitteleva meditoija, ja kysyisin apua chakrojen aktivoimiseen. Erityisesti kolmanteen silmään. En kaipaa sitten mitään satanistisiä ja saatananpalvontaan liittyviä vastauksia. Oman käsitykseni mukaan kolmas silmä vie paljon energiaa. Olen kuullut myös Omin ja Thothin hokemisen auttavan. Kerran onnistuin jopa tyhjentää pääni, mutta se tunne oli aikas pelottava (tuntui, kuin irtautuisin ruumiistani) ja keskeytin koko homman. Nyt tiedän sen tunteen ebkä säikähdä sitä enää.
Vinkkejä siis kaipaan chakrojen aktivoimiseen, vaihe kerrallaan. Oman teoriani mukaan se onnistuu ihan vain meditoimalla, chakrat avautuvat itsekseen jos ovat avautuakseen.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: chakrat ja kolmas silmä

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 30 Heinä 2013, 15:00

viewtopic.php?f=7&t=1851

Tuossa ketjussa "kolmas silmä", on chakroista vähän juttua "mantrojen" muodossa.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
portinetsija197
Enkeli
Viestit: 728
Liittynyt: 04 Touko 2010, 10:28
Paikkakunta: Helvetistä itään

Re: chakrat ja kolmas silmä

ViestiKirjoittaja portinetsija197 » 30 Heinä 2013, 15:03

viewtopic.php?f=7&t=1800

Tuossakin ketjussa on juttua chakroista.
Tieto lisää tuskaa. Mitä enemmän tiedät jostain asiasta, sitä selvemmin huomaat ettet tiedä siitä riittävästi, on vain hyväksyttävä ettei voi tietää kaikkea kaikista asioista.

Avatar
Johanness86
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Maalis 2016, 20:36
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Re: chakrat ja kolmas silmä

ViestiKirjoittaja Johanness86 » 27 Maalis 2016, 21:29

Itselläni on toisinaan ongelmana, ettei energia silmä toimi halutessani, toisinaan hyvinkin... kolmas silmä on hyvin mysteerinen chakra, sillä se sisältää sielun chakrojen energian kulun voiman ja sitä käyttäessä pitää hyödyntää kaikkia muitakin chakroja... Viratuksen pitää kulkea koko kehon läpi, chakrojen läpi tuoden esiin parhaan mahdollisen kyvyn nähdä energioiden avuin ja ymmärtää tuon viisauden silmän tuomat asiat... Siks kruunuchakran käyttö on hyvin tärkeää otsa charan hyödynnyksessä... Itse en pidä mitään tiettyä chakraa tärkeimpänä, sillä ne kaikki yhdessä ovat... Toivon siunattuja hetkiä kaikille ja yks hyvä sivusto chakroista on
http://www.energiakeskus.com/energiasivut/chakrat/
noin aloittelijoille ja muillekin

Avatar
Karri97
Valaistunut
Viestit: 27
Liittynyt: 02 Maalis 2016, 23:16

Re: chakrat ja kolmas silmä

ViestiKirjoittaja Karri97 » 27 Maalis 2016, 22:58

Johanness86 kirjoitti:Itselläni on toisinaan ongelmana, ettei energia silmä toimi halutessani, toisinaan hyvinkin... kolmas silmä on hyvin mysteerinen chakra...

Kolmas silmä on kyllä mysteerinen, ja vaatii paljon aikaa avata tämä chakra. Itsekin olen jo jonkin aikaa yrittänyt tasapainoittaa kehoni energioita, mutta odottelen tuloksia kärsivällisesti. Jokainen harjoitus tuottaa kuitenkin levollisen olon, joka riittää jo palkkioksi.
~Teboilerotiikka~

Avatar
Johanness86
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Maalis 2016, 20:36
Paikkakunta: Raisio
Viesti:

Re: chakrat ja kolmas silmä

ViestiKirjoittaja Johanness86 » 28 Maalis 2016, 18:28

Karri97 kirjoitti:
Johanness86 kirjoitti:Itselläni on toisinaan ongelmana, ettei energia silmä toimi halutessani, toisinaan hyvinkin... kolmas silmä on hyvin mysteerinen chakra...

Kolmas silmä on kyllä mysteerinen, ja vaatii paljon aikaa avata tämä chakra. Itsekin olen jo jonkin aikaa yrittänyt tasapainoittaa kehoni energioita, mutta odottelen tuloksia kärsivällisesti. Jokainen harjoitus tuottaa kuitenkin levollisen olon, joka riittää jo palkkioksi.


Kyllä, ja nyt olen lukenut tästä chakrasta kurkun ja sydämmen välissä ja siitä kuinka se on aikapaljon sidoksissa sielukehon muihinkin chakroihin. Itse kuitenkin lukenut jonkin verran pää chakroista, mutta sivu chakrat jäänyt hieman vähemmälle huomiolle... Itse nykyisin harjoittelen visuaalisuutta kehoni kanssa ja yritän saada luotua sellaisen toimivan mielen, että voin halutessani luoda sen mitä haluan, eihän se ole kivaa jos mielensä orja on... Mutta kyllä sekin mukavaa on mitä mieli luo niin sanotusti itsestään, ilman omaa ohjaustani... on hyvä aloittaa yksinkertaisilla visuaalisislla harjoitteilla kuten erinlaiset kuviot, tai esim meren rannan muistelut jne...

Raven94
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 17 Maalis 2016, 19:24
Paikkakunta: Iisalmi

Re: chakrat ja kolmas silmä

ViestiKirjoittaja Raven94 » 22 Marras 2016, 01:28

Yksi hyvä vinkki meditoimiseen:
1. Löydä itsellesi mahdollisimman rento asento.
2. Tyhjennä mielesi. Muista rauhallinen sisään. Ajattele yhtä sanaa toistuvasti, koska yhden asian ajatteleminen estää aivoihin jatkuvasti virtaavan informaatiotulvan.
3. Kun vaihe 1- ja 2 onnistuvat, olet todennäköisesti onnistunut sulkemaan normaalin tajuntasi ja olet alitajunnassa, jolloin pystyt helpommin avaamaan chakroja.

Avatar
Varjotar
Maahinen
Viestit: 195
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 22:51

Re: chakrat ja kolmas silmä

ViestiKirjoittaja Varjotar » 28 Helmi 2019, 21:08

Chakroihin jonkun verran tutustuneena en voi kieltää niitä mutten myöskään vielä täysin tunnustakaan.
I do not know if you do not know.. :ghost:


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa