Unien tarkoitus ja vaikutukset

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Unien tarkoitus ja vaikutukset

ViestiKirjoittaja Wespa » 15 Heinä 2008, 16:11

Näin pari päivää sitten unta, jota en muista tarkkaan, mutta muistan sen viestin ja tunteen, kun heräsin. Sain unessa viestin, että meitä valmistellaan (hyvien olentojen) tulemiseen alitajuntaisesti uniemme kautta (moni saattaa nähdä lähipäivinä unta aluksista tai valoista jne.) ja tulin myös asiaa pohdittuani tulokseen, että meidän uniamme on säädelty mahdollisesti muulloinkin. Se ainakin on faktaa, että ihminen tarvitsee unta elääkseen ja ajatellakseen selvästi ja unien aikan ihmisen aivot järjestelevät eri asioita helpottaakseen ihmisen elämää, mutta sain tästä teorian, että ehkä tässä prosessissa auttavat myös muut olennot/henget, eikä pelkästää ihminen aivoillaan. Mitä jos painajaisetkin ovat pahojen henkien yritystä vaikuttaa negatiivisesti meihin.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Stinttunen
Alieni
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 21:03
Paikkakunta: Ranua
Viesti:

Re: Unien tarkoitus ja vaikutukset

ViestiKirjoittaja Stinttunen » 15 Heinä 2008, 16:26

Kiinnostava teoria tosiaan. Unet on mulla ainaki yleensä niin "mystisiä" että en ihmettelisi jos joku muu niitä päähäni lykkäis. :D
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Unien tarkoitus ja vaikutukset

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 16 Heinä 2008, 02:19

Mitäs jos tämäkin teoria on vain repästy koska normaali totuus on niin tylsä ja lattea...
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Unien tarkoitus ja vaikutukset

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Heinä 2008, 20:31

Korvapuikko kirjoitti:Mitäs jos tämäkin teoria on vain repästy koska normaali totuus on niin tylsä ja lattea...


En tiedä miksi aina kommentoit, että normaali "totuus" on tylsä ja siksi keksitään jotain muuta tms.

Jos lukisit viestini tarkemmin, niin varmaan huomaisit, että kehitin teorian uneni perusteella, enkä siksi, että elämä olisi tylsää. Jotenkin minulle tuli sellainen olo, että oma elämäsi on tylsää ja sen takia kommentoit tuohon tyyliin. Tuntuu, että pelkäät kaikkea uutta ja outoa ja siksi yrität kumota ne.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Unien tarkoitus ja vaikutukset

ViestiKirjoittaja tuputhy » 16 Heinä 2008, 21:15

Itse olen jo pitkän aikaa nähnyt unia ufoista. Kerran unessa jopa lähdin vartavasten pyörällä johonkin paikkaan keskellä yötä. Siellä oli muitakin ihmisiä odottamassa. Sitten ilmestyi taivaalle kaikennäköisiä lentäviä esineitä. Kerran jopa pääsin alukseen(siis unessa) ja pyydettiin kirjoittamaan nimi vieraskirjaan. Muistan ihmetelleeni, että mitenkähän pystyn kirjoittamaan nimeni unessa, mutta kyllä se onnistui. Näin myös maapallon aluksen ikkunasta, se oli todella kaunis, kuin helmi, aivan niinkuin niissä avaruudesta otetuissa kuvissa!

Unet nyt on unia, mutta todella mielenkiintoista!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Unien tarkoitus ja vaikutukset

ViestiKirjoittaja aavenainen » 10 Elo 2008, 18:19

itse olen huomannut että toisinaan unet tuntuu olevan psykologiaa enimmäkseen mutta olen nähnyt paljon myös enneunia. mutta vaikka itse en ufoihin usko olen nähnyt 3 unta 2 jossa ne on rauhallisesti ja ystävällisesti ja unissa on aina ollut hiukan outo tunnelma... (kun jotakin totuuspohjaa olisi). ja 1 unessa on sota tila jossa ihmisiä juoksee kaupungilla puolustamassa omaa maailmaansa.. ja unet näin kyllä ennen mitään maailmojen sotia ;)
toisen roska voi olla toisen aarre.


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron