Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
WM_

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja WM_ » 17 Helmi 2010, 20:45

No problemo! :)

Itse tosin en menisi varmaksi sanomaan, ettei saa haluamaansa, sillä asiaahan ei ole vielä täydellisesti tutkittu, mutta erittäin hyvä teoria se on, vetovoiman laki, eikä vahingoita läheisiä, joten minä tuen sitä :)

Avatar
kummo
Kummitus
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Helmi 2010, 13:58

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja kummo » 17 Helmi 2010, 20:49

Zrud kirjoitti:Mutta toivomalla/tukoilemamma itsessään ei saavuteta hevo helvettiä.

Hommaha o menny ja tulee ainamenemään niin että jos jotain haluat.
Niin sun o tehtävä töitä sen etee.


Noo mutta sanotaan näin: Suomessa meidät opetetaan yrittäjiks ja palkansaajiks.. Mites meil on sit yhtiöiden osakkaita kuten Jorma Ollilaa ja muuta vastaavaa? Ne on aatellu asiat eritavalla.. he eivät sinänsä tee mitään, mutta he ovat laittaneet muut tekemään puolestaan. Totta on ettei rahat tule itsestään vain toivomalla mutta ei ne tule myöskään oravanpyöräs pyörimällä ;)

Jos tahtoo tienata ku Jorma Ollila, täytyy tehdä kuin Jorma Ollila.. täytyy siis haaveilla, unelmoida ja tehdä perästä mitä esikuvas tekee.. jos haluat enemmän, vaihda esikuvaa tai tee paremmin kuin se edellinen :roll:

Ja se että ajattelt ettei siust ole siihen, niin sinä itsehän silloin sen päätät.. Sie itse luot itselles esteen.. sinä itse voit pyyhkiä nämä ajatusmuurit myös pois ;)

Minä esimerkiks tienaan ihan kivasti vaikken ole "töissä" enkä käy kouluakaan vaikka olen koulun kirjoilla ja opiskelijaksi leimattu.. Pian kyl vois kirjautuu ulos koulust, katkaista kelan tuet ja kertoa faijalle että tienaan enemmän kuin tämä (joka tienaa sen suomen keskiarvopalkan verran ja on tehnyt 45v töitä.. ja en väittäis sitä menestykseksi.. isä on ajatellut että ku koulut on käyty ja on hyvä työpaikka ni se riittää mutta miul on enemmän suunnitelmis joten tienaan luonnollisesti enemmän).. (oisin myös voinut mennä isän jalanjalkoja jolloin olisin oravanpyöräs.. mie en vain nauti siitä joten tahdoin parempaa ja kiitos näiden kirjojen sen löysin) ;)

PS: Ylläpitäjät, modet ja ylläpitäjät, lukee edellisen viestin "PS" ja pahoittelen tuplapostausta
PPS: vaik sanoin "sinä/sie" ni puhuin niin ikään "agentille".. eli passiivissa niin että kuka tahansa lukija voi olla tämä "sinä".. en tarkoittanut tuota suoraan Zrudille

WM_

Re: Law Of Attraction (En tiedä suomalaista nimeä)

ViestiKirjoittaja WM_ » 17 Helmi 2010, 22:03

Kummo, johan sanoin, sana vapaa! ;)

Olen varma, että jos ei muuten, niin ainakin positiivinen asenne vie joka tapauksessa negatiivista eteenpäin, sillä se näkyy myös ulospäin, tekoihin. Haluatko palkata innokkaan työmiehen vai valittavan ja ulisevan?
Entä kumpi pääsee pidemmälle mm. yrittäjyydessä: valittava vai ns. "haaveileva"?


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron