Unien tulkinta

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
Stinttunen
Alieni
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 21:03
Paikkakunta: Ranua
Viesti:

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja Stinttunen » 16 Heinä 2008, 13:24

Kattelen unikirjasta aina omat semmoset unet, mitkä on jääny vaivaamaan, tai muuten jos on jäänyt yksityiskohtia mieleen. Esim. pariyötä sitten muistan unestani vain sakset jotka löysin takapihalta. Katsoin sitten mitä tarkottaa, nii luki että kaikki turhat siteet on syytä katkaista. :)
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 17 Heinä 2008, 09:59

Näen aika usein sellaista unta, että olen raskaana. Lapsen isä ja ikäni vaihtelevat, olen vain todella, todella raskaana. Joku sanoi, että raskaus unessa tarkoittaa elämänmuutosta. Siinä vaiheessa, kun näkee tällaisen, on muutoksen edessä. Tätä kun käy ajattelemaan, niin suurin osa näistä unista tuli teini-ikäisenä, silloinhan kaikki muuttuu, keho, suhteet ja tulevaisuuden pitäisi alkaa hahmottua. Nyt näin taas tällaisen viime yönä, olemme juuri ostamassa ensimmäistä osakettamme.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)

Avatar
Korvapuikko
Meedio
Viestit: 663
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 14:11
Paikkakunta: jossain päin suomea

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 19 Heinä 2008, 18:42

Eikös tämä unien tulkintakin mene jokseenkin niin että otetaan uni mietitään mitä unen saaneelle henkilölle on tapahtunut lähivuosina tehdään sen ja unen välille joku aasin silta ja sitten lausutaan joku itsestäänselvyys
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja Wespa » 22 Heinä 2008, 18:38

Mitäköhän tarkoittaa se, että suusta tulee jotain limaa narumaisena letkana? Olen nähnyt parikin kertaa lähiaikoina sellaista unta, että suusta tulee jotain limaa/räkää ja vedän sitä ulos ja sitä tulee metreittäin ja jatkan vetämistä, mutta sitä vaan tulee ja tulee.

Sitten näin eilen myös sellaista unta, että "lauloin" kokonaisia biisejä (suustani tuli siis laulu, rummut, basso, piano jne. samaan aikaan) ja esiinnyin ilmaiseksi kiertelemällä keskustassa samalla "popittaen". Olin siis kokoajan liikkeessä ja välillä juoksinkin samalla "beatboxaten" täydellisesti.

Olisiko näille jotain selitystä?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Regendos
Ylläpitäjä
Viestit: 1297
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 07:04
Viesti:

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja Regendos » 22 Heinä 2008, 19:07

Haha, Oraaliorkesteri! Oli pakko kertoa, niin mahtavan nimen sain päähän.

Avatar
Stinttunen
Alieni
Viestit: 122
Liittynyt: 02 Heinä 2008, 21:03
Paikkakunta: Ranua
Viesti:

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja Stinttunen » 22 Heinä 2008, 20:12

Hah:DD repesin tolle Regendosin oraaliorkesterille :D
Elämässä ei ole voittajia, on vain selviytyjiä.

Nebacon
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 29 Heinä 2008, 22:49

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja Nebacon » 29 Heinä 2008, 22:58

Lueskelin näitä, vaikka en oo ikinä suuremmin ollu kiinnostunut unien tarkotuksista. Mutta semmosta rupesin miettimään että mitäköhän vois tarkottaa, ettei ole ikinä voimia unissa esim. jos pitäis lähtee juoksemaan niin se on vain sellaista löntystämistä ja tuntuu ettei jalat pidä alla tai kun on lyömässä jotain/jotakin niin se on siinä unessa vain säälittävä töppäsy ?
En muista, että olisi ikinä ollut unessa voimia kunnolla.

Avatar
aavenainen
Poltergeist
Viestit: 316
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 12:59

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja aavenainen » 01 Elo 2008, 08:42

http://unientulkinta.net/unifoorumi/ jos saapi mainostaa tuonne kun rekisteröityy saapi hyviä vastauksia jos joku askarruttaapi unissa tulkinnassa :D
toisen roska voi olla toisen aarre.

Anthrapos
Valaistunut
Viestit: 31
Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:21

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja Anthrapos » 01 Elo 2008, 11:47

Itse näin tämmöstä unta viikko sitten lyhyesti: Menin ystäväni luokse kylään näin ikkunasta kun hehkulamppu paloi ja näin ikkunasta ystäväni kurkun viillettynä auki hehkulampun valossa.
Soitin 112, avulla kesti tunti tulla, sitten sain tietooni että veljeni oli ammuttu naapuri paikkakunnalla, seuraavaksi isääni ammuttiin kotipihassa kylkeen, sitten otin unessa haulikon kaapista huoneeseeni.
Siitä jonkin ajan päästä näin miesten tulevan taloani kohti jolloin juoksin vintin perimmäiseen huoneeseen ja laitoin oven kiinni, siinä ammuskeltiin sitten ja sain 2 niistä jotka tulivat huoneeseeni riisuttua aseista, sitten katsoin ikkunasta alas niin näin pikkusiskoni siinä, ja hauskinta tässä on ettei minulla edes ole siskoa, mutta tunnistin sen unessa pikkusiskokseni.
Sitten menin ikkunan alta olevista tikkaista alas ja uni loppui... -.- ? Oli vähän outo olo aamulla..

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja Riikervo » 06 Elo 2008, 23:51

Minulla on vissiin jonkin sortin trauma jalkojani kohtaan. Näen jatkuvasti unia, joissa jokin eläin puree/pistää jalkojani. Eläin on usein käärme tai muurahaislauma, mutta on niitä esiintynyt muitakin esim. skorpioni, kilpikonna, ampiainen ja krokotiilinpoikanen.

Ainoa asia jonka itse liitän uniini on "onnettomuus", joka tapahtui n. 4 vuotta sitten. Olin uimassa ystäväni kanssa läheisessä joessa ja yhtäkkiä potkaisin tietämättäni rikkoutunutta lasipulloa. Varvashan siinä halkesi, mutta lääkäri korjasi asian kahdeksalla(8) tikillä. Sen jälkeen olen ollut entistä arempi jaloistani.

Tämä nyt meni varmaan väärään osioon, mutta tämän saa kyllä ihan vapaasti siirtääkin. :)
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
ridikulous
Demoni
Viestit: 542
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 13:12

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja ridikulous » 07 Elo 2008, 19:24

Riikervo:

Toinen nuorilla naisilla yleinen symboli on kuulemma käärme. Usein käärme puraisee kantapäästä (itsekin näin tämmöisen unen joskus 13:n ikäisenä :? ). Tarkoittaa seksuaalista heräämistä.


Toinen mahdollinen, ja ehkä todennäköisempikin, tulkinta on tietysti tuo omasi.
yes, it may seem ridiculous.

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja Riikervo » 07 Elo 2008, 21:52

ridikulous kirjoitti:Toinen mahdollinen, ja ehkä todennäköisempikin, tulkinta on tietysti tuo omasi.

Jep, unet kun tuppaavat käsittelemään pelkoja. :roll:
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja Wespa » 18 Syys 2008, 02:23

Näin unta, jossa olin jossain tehtaan tapaisessa paikassa (joka samaan aikaan oli tavallaan ravintola). Siellä oli myös joku paha olento, joka oli käärmemäinen, elävä rautakeppi (tehtaan johtaja). Tehtaaseen alkoi tulemaan paljon porukkaa ja he alkoivat tanssimaan parketilla, kun osa ihmisistä taas ei tanssinut ja oli muualla. Ihmisten tanssiessa yhtäkkiä osa ihmisitä alkoi kulkemaan jonnekin pois (kuin joku hallitsisi heitä). Tässä vaiheessa huomasin asian ja huusin, että "älkää kuunnelko musiikkia" (epäillen, että tämä johtui musiikista). Jossain vaiheessa unta kävin tämän käärmemäisen elävän rautakepin kimppuun ja sidoin sen ympärille narua, jolloin se pysyi hallussani ja oli paikallaan.

Aika ihmeellinen uni oli kyllä.

Mitäköhän tuo merkitsee?

Eilen otin myös paperin jakynän sitä varten, että voisin kirjoittaa uneni ylös. Aamulla herätessäni kokoaan huomasin, että oli jossain vaiheessa yöllä herätessäni kirjoittanut ylös "posteljooni --> punainen piste/pallo". Mitäköhän tuo sitten tarkoittaa?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 18 Syys 2008, 15:50

Wespa kirjoitti:Näin unta, jossa olin jossain tehtaan tapaisessa paikassa (joka samaan aikaan oli tavallaan ravintola). Siellä oli myös joku paha olento, joka oli käärmemäinen, elävä rautakeppi (tehtaan johtaja). Tehtaaseen alkoi tulemaan paljon porukkaa ja he alkoivat tanssimaan parketilla, kun osa ihmisistä taas ei tanssinut ja oli muualla. Ihmisten tanssiessa yhtäkkiä osa ihmisitä alkoi kulkemaan jonnekin pois (kuin joku hallitsisi heitä). Tässä vaiheessa huomasin asian ja huusin, että "älkää kuunnelko musiikkia" (epäillen, että tämä johtui musiikista). Jossain vaiheessa unta kävin tämän käärmemäisen elävän rautakepin kimppuun ja sidoin sen ympärille narua, jolloin se pysyi hallussani ja oli paikallaan.

Elävät rautakepit hyökkäävät kohta? :D

Atomipommi
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Syys 2008, 18:46

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja Atomipommi » 18 Syys 2008, 19:45

Näin unta, että olin koulussa ja minulla oli uudet hammasraudat. Ne kiristivät koko ajan ja hampaita vihloi. Sitten päästiin kotiin ja kävelin kaveriporukkani kanssa yhdellä tiellä. Tunsin, miten yksi hampaistani heilui. Mukelsin sitä aikani kielelläni ja sitten se irtosi kokonaan. Sitten kaikki muutkin hampaani alkoivat heilua ja putoilla. Se kipu oli ihan hirveän tuntuista siinä unessa. Yskin niitä hampaita ulos suustani ja joku nainen tuli siihen ja kysyi, että onko kaikki ok. Näytin sille kourallista hampaitani ja heräsin. Kipu tuntui heräämisen jälkeenkin, olin purrut hampaitani unissani niin kovaa toisiaan vasten.

Kului muutama viikko, ja kaksi tuttavaani, ei kylläkään kovin läheistä, kuoli. Toinen vanhuuteen, toinen aivoinfarktiin.

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja Gitarre » 18 Syys 2008, 22:36

Niinkun tässä on nyt puhuttu niin eikös tuo hampaiden putoaminen tarkoita kuolemaa?? : s En kyllä usko sinun tapauksessa koska veikkaan että jännität vain jotain...
I'd rather regret doing something than not doing something.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja Wespa » 18 Syys 2008, 23:03

Gitarre kirjoitti:Niinkun tässä on nyt puhuttu niin eikös tuo hampaiden putoaminen tarkoita kuolemaa?? : s En kyllä usko sinun tapauksessa koska veikkaan että jännität vain jotain...

Et tainnut lukea loppuun asti tuota viestiä.

Kului muutama viikko, ja kaksi tuttavaani, ei kylläkään kovin läheistä, kuoli. Toinen vanhuuteen, toinen aivoinfarktiin.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
SHap
Alieni
Viestit: 125
Liittynyt: 08 Elo 2008, 00:33
Paikkakunta: Oulu/Jyväskylä

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja SHap » 18 Syys 2008, 23:34

Uuh.. näin pari viikkoa sitten unen, jossa hampaat tippuili.
Unethan ei aina ole niin vaikeasti selitettävissä, vaan ovat joskus hieman yksinkertaisempia tulkittavia. Esim. minulla on reikä hampaassa, mutta olen yrittänyt keksiä aina jonkun tekosyyn, miksi hammaslääkäriin en voisi mennä.. ja tuo viivyttely on saanut minut huolestumaan, josko hammas lopulta tippuisi, jos lääkäriin en mene. :)
Tosin minun isoäitini on ollut jo pitemmän aikaa huonossa kunnossa. Sai vajaa vuosi sitten aivoinfraktin.
S*** HAPPENS. Mostly to me, so don't worry.

Avatar
Ali G-
Enkeli
Viestit: 776
Liittynyt: 18 Syys 2008, 21:13
Paikkakunta: Tyynys alla...

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja Ali G- » 18 Syys 2008, 23:52

Näin unta jossa kävelin tyhjää kaupunkia pitkin eikä siellä ollut ristin sielua,

I WAS SHOKKED!!

H**vetin pelottava uni, kuin joskus sodan aikaan, näytti ihan kuin olis tiputettu ydinpommi, Tsarskaja bomba!!

Hhhhh... kun pelottava uni
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

Gitarre
Keiju
Viestit: 1164
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:11

Re: Unien tulkinta

ViestiKirjoittaja Gitarre » 19 Syys 2008, 15:03

Wespa kirjoitti:
Gitarre kirjoitti:Niinkun tässä on nyt puhuttu niin eikös tuo hampaiden putoaminen tarkoita kuolemaa?? : s En kyllä usko sinun tapauksessa koska veikkaan että jännität vain jotain...

Et tainnut lukea loppuun asti tuota viestiä.

Kului muutama viikko, ja kaksi tuttavaani, ei kylläkään kovin läheistä, kuoli. Toinen vanhuuteen, toinen aivoinfarktiin.

Oho en lukenutkaan :oops:
I'd rather regret doing something than not doing something.


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron