Unihalvaus

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja Koalani » 20 Marras 2010, 00:58

Unihalvaus mun mielestä voi tulla monista erilaisista syistä. Se voi olla pelkästään psyykkinen tai fyysinen ilmiö, mutta yleensä se on yliluonnollinen, nimenomaan kun näkee jonkun hahmon tai kuulee äänen. Kaikki mun asiakkaat näki hypnoosissa, että niiden unihalvaushahmo oli maahan sidottu sielu, astraalivampyyri tai -lepakko (bahomeh-nimiset, Lilithin lapset), demoni tai avaruusolento. Astraalivampyyrit imevät näissä vierailuissa energiaa. Niin tekevät demonitkin, mutta ne pyrkivät heikouttamaan ihmisiä riittävästi, että pääsevät sitoutumaan niiden astraalikroppaan. Jos pelkää, ne tulevat voimakkaammiksi ja itse heikommaksi. Maahan sidotut sielut tarvitsevat myös energiaa ja saattavat myös tarttua päälle. Jotkut alienit on vaarallisia, toiset vain uteliaita. Jotkut niistä tekee kokemuksia ja on myös olemassa sieppauksia, joiden jälkeen muisti kokemuksesta pyhitään pois. Näistä sieppauksista on kirjoittanut hypnoterapeutti Bruce Goldberg kirjassaan Time Travelers from our Future.

Unihalvaus voi joskus olla muisti edellisestä elämästä, varsinkin jos kyseessä on traumaattinen tapahtuma -sellainen tapaus on mun mielestä Paronin, koska se ei muista mummonsa tehneen niin tässä elämässä.

Jos tietää, mitä se on, ei tartte pelätä, ja pahat henget ei pysty vahingoittamaan. Voi joko yrittää liikkua, tai kuvitella olevansa valkoisen valon ympäröimänä, tai pyytää apua enkeleiltä. Mä käytän jokapäiväisesti enkeleitä työssäni -henkiterapioissa ja eksorkismeissa- ja ne aina tulee auttamaan.

Elsa Nöpö
n00b
Viestit: 4
Liittynyt: 02 Joulu 2010, 21:32

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja Elsa Nöpö » 02 Joulu 2010, 21:40

Pitipäs kirjautua ihan tämän aiheen vuoksi.

Unihalvauksia mulla on ollut aika usein, useamman kerran vuodessa. Niihin omaan tapaansa tottuu, vaikka joka ainut kerta ne on ahdistavia kokemuksia. Kuten täällä on aiemminkin todettu, emotionaalinen stressi toimii aika kivasti houkuttimena yhdessä kunnon yliväsymyksen kanssa.

Unihalvaus ymmärtääkseni on normaali fysiologinen tila: elimistö nukkuessa ikäänkuin ''halvaantuu'', jolloin lihakset eivät toimi; muuten unissaan tulis vipellettyä eessuntaas vaikka kuinka paljon. Jokatapauksessa, itse herää ja keho jää nukkumaan. En todella usko että kyseessä on mitään henkimaailman hommia, vaan ihan fysiologinen tapahtuma. Uni on myös siitä jännä, että se herätessä voi jäädä omaan tapaansa päälle. Unessa koetut tunteet ja ympäristöt tässä unihalvaustilanteessa tuntuvat hitaasti lipuvan pois, kestää aikansa että on oikeasti ihan kunnolla hereillä. Mulla yleesä tähän liittyy vielä se, että koska unihalvaus on aina enempivähempi pelottavan unen myötä, olen yltäpäältä tuskanhiessä.

Paras vinkki täällä on muuten ollut se, että keskittyy yhteen lihakseen kerrallaan. Jostain syystä herätän itseni aina yrittämällä liikutella oikean käden etusormea.

Ihmiskeho on kovin ihmeellinen asia!

Jooni
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Joulu 2010, 08:09
Paikkakunta: Melbourne
Viesti:

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja Jooni » 17 Joulu 2010, 09:10

Olen tässä aikani lueskellut näistä unihalvauksista ja päätin itsekkin laittaan kokemukseni. Yhden ainoan kerran on unihalvaus sattunut itselleni ja siitä on nyt 6kk aikaa ja olin silloin intissä.. Noh, meillä muutamilla "erityis" miehillä sattui olemaan silloin luppoaikaa joten tuli paljon päivisinkin nukuttua. Oli siis kirkas päivä ja olin yksin tuvassani ihan tuvan päässä viimeisessä sängyssä, kunnes jossain vaiheessa nukahdin ja heräsin oikealta kyljeltäni vähän sumein silmin ja kuulin hitaita askelia jotka lähesty jolloin yritin kääntyä kattoon et kuka nyt tulee herätteleen, mut kappas vaan en pystynytkään liikkumaan ja se kuka olikaan istuutui selkäni taa sängylle ja laittoi käden kylkeni päälle (käsi ei tuntunut kylmältä eikä lämpimältä).. samalla kuulin myös ihan kuin pienten lasten juoksuaskelia siinä tuvan käytävällä ja kokoajan siinä tilanteessa yritin liikkua ja puhua kunnes sitten sain sormia liikuteltua ja heräsin siitä tilanteesta kuin silmääkään räpsäyttämättä kuitenkin selvemmillä silmillä ja kahtoin heti taakseni mutta missään ei näkyny ketään ja oli ihan hiljaista :ghost2: Tiesin kyllä heti herättyäni ja vähän mietiskeltyäni, että nyt vihdoin tapahtui itselleni se unihalvaus mistä olen lukenut juttuja. :D Ei sitä kyllä tosiaan voi kuvitellakkaan kuinka jännittävän kauhealta se tuntuu ennen kuin sen itse kokee :o

Mara
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 29 Huhti 2011, 17:58

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja Mara » 22 Touko 2011, 20:32

Mulle kanssa on tullut unihalvauksia ja niidne kaltaisia juttuja vasta tässä lähivuosina. Tunnen joskus unen läpi kun joku mukamas koskettaa minua, sitten herään puoliuneen ja yritän hätistellä sitä pois. Sitten olen nähnyt jonkun kyykyssä sänkyni vieressä, menin peiton alle ja huusin niin lujaa kuin jaksoin... tai niin ainakin luulin. Se oli jotenkin unen värittämä koko tapaus. Olin varmaan jotenkin uneksinut sen että huusin keuhkojeni takaa.
Sitten kaikista karmaisevin tapaus oli se, kun tunsin että joku taas koski minuun. Mutta samalla se piti minua käsistä kiinni ja suunikin edessä oli jokin raaja. Rimpuilin, tai ainakin kuvittelin tekeväni niin ja huusin apua, tai ainakin kuvittelin huutavani. Vaikka tuo oli "pelkkä" unihalvaus, niin silti se oli todella karmaiseva.

MiHi
n00b
Viestit: 2
Liittynyt: 04 Heinä 2011, 23:50

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja MiHi » 11 Elo 2011, 21:18

Itselleni tuli kanssa unihalvaus tässä muutama yö sitten. Muistan olleeni kyljelläni ja ns. havahduin. Yritin liikkua, mutta mitään ei tapahtunut. Pian alkoi kuulua, että joku puhuin selkäni takana. Tarkkaan en muista mitä mikä-nyt-olikaan sanoi mutta muistan muutaman sanojen viittaavaan vahvasti kuolemaan.

Itselläni kuoli läheinen tässä pari kuukautta sitten oman käden kautta, joten en tiedä oliko se sitten jotain alitajunnan temppuja..?

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja Koalani » 11 Elo 2011, 22:08

Joko se tai se oli sen sielu, joka jäi tänne. Tai se oli demoni, joka sai sen tekemään itsemurhaa.

juomala
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 08 Elo 2011, 15:33

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja juomala » 12 Elo 2011, 18:50

Itse en ole unihalvausta kokenut mutta usein herään ja silmät vielä näkevät unista..

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja Koalani » 12 Elo 2011, 23:11

Se on aika tavallista mun mielestä. Herää, muuta uni jatkuu!

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja yenn » 20 Elo 2011, 12:45

En oo ite koskaan kokenu unihalvausta,ainakaan ei muistu mieleen. Tapaus jostain kerroin foorumille liittyessäni, oli kaiketikin unihalvauksen tapainen, erona vain se että kykenin liikkumaan ja huutamaan suoraa huutoa.

Toistan itseäni, mutta tapauksessahan viereeni ilmestyi naisen hahmo ( jonka tiesin pahaksi) joka kumartui ylleni ja huusi korvaani jotain mistä en saanut selvää. Tiedostin sillä hetkellä että nyt tapahtuu jotain todella pahaa, ja aloin samantien huutamaan minkä kurkustani irti sain ja herätin koko talon sen seurauksena.
Tapahtuman jälkeen olin aivan paniikissa, itkin, tärisin, sydän hakkasi ja en saanut happea kunnolla.

Aamulla mietin mitä se olisi voinut olla, ja pohdimme unihalvauksen mahdollisuutta, mutta suljimme sen pois koska kykenin toimimaan tilanteessa.

Tosin juuri tätä kirjoittaessa tuli mieleen sellainen, että jospa se olikin unihalvaus jostain sain itseni vain hereille todella nopeasti. En tiedä.
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
Isojalka
Kummitus
Viestit: 93
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 13:36
Paikkakunta: Korpimetsä

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja Isojalka » 20 Elo 2011, 15:15

Muistatko että oliko kyseinen hahmo vierelläsi silloin kun aloit huutamaan? Vai oliko tämä hahmo jo poistunut?


Itse olen kerran pienenä sukulaisilla yötä ollessani saanut myös luultavasti unihalvauksen. Olin herännyt ja näin katon rajassa omituisia valkoisia hahmoja. Jos muistan oikein yksi hahmoista näytti hevoskärryillä kulkevalta hahmolta. En muista kuitenkaan pystyinkö liikkumaan ollenkaan. Kyseessä saatoi olla myös todentuntuista unta, mutta epäilen kuitenkin unihalvausta.
People only see what they are prepared to see. ~ Ralph Waldo Emerson

Avatar
yenn
Alieni
Viestit: 105
Liittynyt: 19 Kesä 2011, 12:01
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja yenn » 20 Elo 2011, 23:02

Isojalka kirjoitti:Muistatko että oliko kyseinen hahmo vierelläsi silloin kun aloit huutamaan? Vai oliko tämä hahmo jo poistunut?


Itse olen kerran pienenä sukulaisilla yötä ollessani saanut myös luultavasti unihalvauksen. Olin herännyt ja näin katon rajassa omituisia valkoisia hahmoja. Jos muistan oikein yksi hahmoista näytti hevoskärryillä kulkevalta hahmolta. En muista kuitenkaan pystyinkö liikkumaan ollenkaan. Kyseessä saatoi olla myös todentuntuista unta, mutta epäilen kuitenkin unihalvausta.



Siis hahmo oli vielä siinä kun aloin karjumaan. Muistan vaan että kun nousin ylös ja olin rauhoittunut niin se oli siinä vaiheessa hävinnyt, koska katsoin heti et onko se vielä siinä... huusin hetken vielä ollessani täysin hereilläkin. Se olo oli aivan järkyttävä mikä siitä tuli... *hrr* Vieläkin menee iho kananlihalle.
Todella outo tilanne.
*Se mikä ei tapa, sattuu muuten aivan vi***ti...*

Avatar
yuma
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 30 Heinä 2011, 17:34

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja yuma » 14 Syys 2011, 21:05

mulle on tullut unihalvaus kaks kertaa, aikana jolloin mulla oli sellanen lääkitys päällä mistä "aiheutuvat hallusinaatiot eli harha-aistimukset nukahtamis- tai heräämisvaiheessa, jotka voivat olla pelottavia tai ahdistavia". (näiden kahden kerran jälkeen loppui noidenkin pillereiden syöminen :mrgreen: )


1. heräsin yöllä, ja suoraan naamani edessä sänkyni ja pöytäni välissä seisoi tumma hahmo, josta en erottanut muita piirteitä kuin että sen "keho" oli samanmuotoinen kuin ihmisellä. en kyennyt liikkumaan, ja rupesin panikoimaan kun tunsin tämän hahmon liikkuvan ja tunkeutuvan ruumiini lävitse. suljin silmäni ja aloin huutamaan apua, mutta en saanut kunnolla avattua ääntäni aluksi mutta siitä se sitten pikkuhiljaa aukeni ja äänenvoimakkuus oli sitä luokkaa että ihme että kukaan muu kuin äitini ei siihen herännyt. :mrgreen:

2. heräsin taas pimeällä (nukuin tällä kertaa toisinpäin mitä normaalisti), en kykene liikkumaan ja katson suoraan ylöspäin ja vilkuilen sivuille. tunnen, kuinka joku seisoo pääni takana ja ottaa molemmista käsistäni kiinni ja rupeaa vetämään itseensäpäin. tällä kertaa taistelen itseni pois unihalvauksesta ja saan irroitettua käteni tuon hahmon otteesta. eniten tässä säikähdyksen aiheutti, että tuon kiinniottamisen jne. tuntee kuin se tapahtuisi oikeasti, aivan kuin joku seisoisi selkäsi takana.

seyp
n00b
Viestit: 1
Liittynyt: 31 Loka 2011, 18:32

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja seyp » 31 Loka 2011, 19:17

Itselläni on myös ollut unihalvauksia muutaman kerran. Luulin jo että olen tulossa hulluksi kun kokemukset olivat niin outoja. Onneksi löysin netistä jotain tietoa aiheesta. Viimeisin kerta oli karmivin tähän mennessä, mutta toisaalta myös mielenkiintoisin.

Unessa olin sängyssäni nukkumassa, niinkuin sillä hetkellä oikeasti olinkin. Siinä sitten makoilin katsellen kattoa, ja jossain kohtaa aloin aistimaan jonkun pahan läsnäolon. Pian jokin outo näkymätön voima tempaisi minut aivan yhtäkkiä katonrajaan ja riepotteli minua, aistin että se yritti ottaa kehoni valtaansa. Rimpuilin kaikin voimin vastaan ja sätkin ilmassa ja tunsin kuinka se piti minusta kiinni ja riepotteli minua. "Normaaleista" unista pystyn aina herättämään itseni jos tilanteet käyvät liian tukaliksi, mutta tässä tapauksessa en ole aivan varma pystyinkö siihen, sillä mielestäni olin jossain kohtaa herännyt ja noussut istuma-asentoon sängylläni ja tarttunut korkeaan sängynkaiteeseeni kiinni etten vain enää nukahtaisi, mutta melkein saman tien lysähdin siitä takaisin selälleni ja sama riepottelu alkoi taas kunnes jossain kohtaa heräsin hirveässä hiessä. Tuo hereilläkäynti on kyllä jäänyt vaivaamaan että tapahtuiko se oikeasti ja että miksen pystynyt pysymään hereillä, vaikkakin kyllähän nuo kokemukset muutenkin ovat todella todentuntuisia.


Tästä toisesta kokemuksesta en oikeastaan tiedä, onko tämä unihalvaus vai mikä, mutta yhtä todentuntuinen ja hirveä kuin muutkin kokemani unihalvaukset. Olin tekemässä iltapalaa kotonani, kunnes yhtäkkiä kynttilä syttyi itsekseen olohuoneen pöydällä. (Kotini ja sen esineet tuota kynttilää myöten olivat juuri siinä järjestyksessä missä normaalistikkin). Selkäkarvat nousivat vähän pystyyn mutta kävin kylmänviileästi puhaltamassa kynttilän sammuksiin. Käänsin hetkeksi selkäni ja taas kynttilässä paloi liekki. Puhalsin sen taas. Seuraavaksi kun käänsin selkäni kynttilässä oli jälleen liekki, ja se lensi lattialle. Sitten jostain ilmestyi ystäväni, joka käyttäytyi todella omituisesti. Huomasin heti että ystäväni ruumissa oli demoni, ja se alkoi käyttäytymään aggressiivisesti ja käymään päälle. Jotenkin tiesin että se aikoo seuraavaksi ottaa minun kehoni. Aloin siinä hirveässä kauhussa lausumaan isä meidän -rukousta ja huutamaan jeesusta sun muuta samalla kun ystäväni ruumis kävi päälleni ja jonkun aikaa kamppailun jälkeen onneksi heräsin taas hirvittävässä hiessä.

Joo. Mielenkiinnolla ja kauhulla odotan seuraavaa kertaa, kun tällaista pääsen taas kokemaan. Olen muuten aina näiden sattuessa nukkunut selälläni, vaikka nukun yleensä aina mahallani. Mutta oli kiva päästä tänne avautumaan näistä, kun täpinöissäni yritin ystävilleni kertoa näistä mutta eipä niitä juuri kiinnostanut. C:

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja Koalani » 31 Loka 2011, 22:53

Voi että! Sen sun ystävän kehossa on varmaan todellisuudessakin demoni ja tää oli siis varoitus, mut olisi viisasta pytää sitä puhdistauttamaan itseään muuten älä lähesty sitä enää. Se voisi osoittautua vaaralliseksi. Sussakin voisi olla jotain, jos sulle tapahtuu sellaisia usein. Oliks sulla tällaisia unia ja unihalvauksia ennen kuin sä tunsit sen?

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 01 Marras 2011, 09:28

Ei ole unihalvauksia nuo, unihalvauksessa olet hereillä ja saatat nähdä hahmoja tai tuntea paniikkia ja kauhua mutta niinkuin nimikin jo sanoo, olet tilassa jossa et pysty liikkumaan tai vain erittäin vähän. Kuvailemasi tapahtumat kuulostavat aika perinteisiltä painajaisilta. Joten tuo Koalanin välitön hyppäys teoriaan että kaverissasi on demoni on omasta mielestä naurettavaa. Vähän voi ajatellakin asioita ensin. Jos alat kokemaan muutakin kuin pelkkiä unia tai herätessä tälläisen unen jälkeen sinussa on esim. outoja jälkiä jotka eivät olleet siinä ennen nukkumaanmenoa, voi ruveta asioita miettimään muiltakin kannoilta. Juuri nyt ei kuitenkaan kannata olla huolissaan tai miettiä asiaa liikaa jolloin unet voivat jäädä toistumaan päähän ja aiheuttaa lisää samanlaisia unia
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja Koalani » 01 Marras 2011, 13:05

Unihalvauksessa ei olla hereillä, vaan unessa, ja unessa tuntee olevansa halvaantunut. Sit onko unelman sisältö se, et on hereillä vai se, et näkee eri tapahtumia, on samantekevää.

En tietenkään voi olla varma, et kaverissa on demoni tai toinen paha henki, mut on syytä tarkistaa, sillä toi oli hyvä merkki. Noin 60-70% :ssä väestöstä on negatiivinen entiteetti, ja yleensä demonit ei paljastu noin vain. Ne yleensä aiheuttaa onnettomuuksia, huonoa tuuria, sairauksia, masennusta, yms. Hyvin äärettömissä tapauksissa tulee suora hyökkäys.

Avatar
Kaaosjumala
Maahinen
Viestit: 193
Liittynyt: 06 Touko 2011, 13:32
Paikkakunta: Turku

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja Kaaosjumala » 02 Marras 2011, 09:56

Koalani kirjoitti:En tietenkään voi olla varma, et kaverissa on demoni tai toinen paha henki, mut on syytä tarkistaa, sillä toi oli hyvä merkki. Noin 60-70% :ssä väestöstä on negatiivinen entiteetti, ja yleensä demonit ei paljastu noin vain. Ne yleensä aiheuttaa onnettomuuksia, huonoa tuuria, sairauksia, masennusta, yms. Hyvin äärettömissä tapauksissa tulee suora hyökkäys.

Nyt on pakko vetää sisäinen skeptikko mukaan ja sanoa että eiköhän onnettomuuksia ja sairauksia ihan luonnolisestikin aiheudu. Demonien syyttäminen siitä että nyt tuli lyötyä varvas kovaa kynnykseen on aika vanhaa uskoa. Ihmiset ei aina vain jaksa uskoa että elämässä voi tapahtua huonojakin asioita ihan ilman syytä. En kuitenkaan sano ettei olisi tapauksia jossa demonit tai pahat henget aiheuttaisivat jotain.
Ja mihinkähän tuo 60-70% perustuu? Löytyykö tutkimustuloksia? Siis ihan oikeita, ei Vatikaanin papiston tutkimusta vuodelta 1700
"There's something out there and it ain't no man"

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja Koalani » 02 Marras 2011, 15:57

Ei onnettomuudet ja vastoinkäymiset aina aiheudu demoneista tai muista negatiivisista entiteeteistä. Syy voi olla edellinen elämä, omat pessimistiset ajatukset, huolinpitämättömyys, toisten pahat ajatukset, y.m. Mutta demoneilla ei ole mitään tekemistä kirkon kanssa. Ne on useimmiten kuolleiden ihmisten sieluja, jotka on kiinni alhaisessa astraalimaailmassa omien pahojen tunteiden tai valikoimien takia. Toisaalta, ihmiset ennen vanhaan tiesi monta asiaa, jotka on nykyään unohdettu, kuten usko pahoihin henkiin.

Se 60%-70% perustuu mun omiin tilastoihin. Mä tiedän, kenessä tutuistani on entiteetti ja kenessä ei, ja niiden joukosta 90% :ssä on entiteetti. Mut mun asiakkaita ja niiden tuttuja katsellen sain tietää, et niiden joukosta numerot on matalammat, ehkä 75%, ja siksi mä arvelen, et yleinen numero olisi jossain 65% :ssa. Dr William Baldwinin mielestä se on 80% väestöstä. No, joka tapauksessa kyseessä on enemmistö. Lue sen teos Spirit Releasement Therapy, niin ymmärrät paremmin, mistä on kysymys.

Avatar
Toveri
Maahinen
Viestit: 192
Liittynyt: 27 Helmi 2010, 00:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja Toveri » 02 Marras 2011, 17:45

Onnettomuudet ja muut elämän vastoinkäymiset eivät aiheudu demoneista. Syynä ovat erilaiset sattumat, huono onni, epäterveelliset elämäntavat, huolimattomuus jne. Mikä demoni on? Ainakaan niillä ei ole mitään tekemistä todellisen maailman kanssa, mielikuvitushahmoja, joita kirkko joskus on pelotteluun käyttänyt. Ennen ihmiset luulivat monia asioita, jotka nyt on todistettu epätosiksi. Ennen ihmiset myös elivät ilman tietokoneita, raatoivat pelloilla 15/7h viikossa ja kuolivat ruttoon. Onneksi ovat ajat muuttuneet.

Entiteetti on 0% ihmisistä, perustuu omiin tilastoihini. Mä tiedän, kenessä tutussa on jokin henki ja kenessä ei. Kenessäkään en ole entiteettiä havainnut. Sellon prismassa pyöriessäni en havainnut entiteettejä kenessäkään. En myöskään Helsingin yliopistolla, edes teologisessa tiedekunnassa. Siksi päättelen, että yleinen luku on 0%. Jokatapauksessa kyseessä on vähemmistö. Lukua 0% kannattaa myös prof. Valtaoja.
Illuminatin Suomen osaston disinformaatioagentti nr. 146.

Avatar
Koalani
Poltergeist
Viestit: 347
Liittynyt: 17 Loka 2010, 01:03
Paikkakunta: Kreikka
Viesti:

Re: Unihalvaus

ViestiKirjoittaja Koalani » 02 Marras 2011, 21:25

Saat uskoa mitä haluat, mutta jos et näe kenessäkään entiteettejä, se merkitsee, ettet pysty. Kyllä negatiiviset entiteetit voi tuhota ihmisten elämän. Meidän täytyy löytää, mistä ne tulee ja antaa anteeksi niille, jos me ollaan tehty niille pahaa edellisessä elämässä. Silloin vasta ne voi lähteä pois. Ja jos meillä on jokin sopimus niiden kanssa, täytyy rikkoa se. Ne aiheuttaa tällaisia ongelmia kuten unihalvauksen ja vastoinkäymisiä koska me ollaan kutsuttu niitä mustalla magialla edellisessä elämässä. Mulla on jatkuvasti tällaisia tapauksia, joiden elämä muuttuu täysin entiteetin lähdön jälkeen.


Palaa sivulle “Henkiset asiat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron