Pitääpä kokeilla taas nukkumaanmennessä päästä vähintään tuohon viimeyön kaltaiseen tilaan.
Art kirjoitti:Minä näin taas viime yönä unta, että olin koulussa, enkä tiennyt että missä meillä on seuraava tunti, tai edes kuka opettaa minulle... Olin sitten jo vähän paniikissa, kun en löytänyt luokkaa, ja lukujärjestyksestä ei ottanut mitään selvää. Olen nähnyt hirveän monta tällaista unta, enkä tiedä miksi, kun ei minulla kyllä ikinä ole oikeasti mitään paineita siitä, että ehdinkö tunneille. Monesti näissä unissa en tajua miten lukujärjestystä pitäisi tulkita, tai en löydä mistään yhtään ainutta lukujärjestystä, että voisin katosa mitä minulla on seuraavaksi. D : Tuollaiset unet on tosi ärsyttäviä. Enkä löydä niissä ikinä lopulta sitä luokkaa...
Ei kovin jännittävää, mutta ärsyttävää se on, kun näkee toistuvasti tuollaisia unia.
Art kirjoitti:Minä näin taas viime yönä unta, että olin koulussa, enkä tiennyt että missä meillä on seuraava tunti, tai edes kuka opettaa minulle... Olin sitten jo vähän paniikissa, kun en löytänyt luokkaa, ja lukujärjestyksestä ei ottanut mitään selvää. Olen nähnyt hirveän monta tällaista unta, enkä tiedä miksi, kun ei minulla kyllä ikinä ole oikeasti mitään paineita siitä, että ehdinkö tunneille. Monesti näissä unissa en tajua miten lukujärjestystä pitäisi tulkita, tai en löydä mistään yhtään ainutta lukujärjestystä, että voisin katosa mitä minulla on seuraavaksi. D : Tuollaiset unet on tosi ärsyttäviä. Enkä löydä niissä ikinä lopulta sitä luokkaa...
Ei kovin jännittävää, mutta ärsyttävää se on, kun näkee toistuvasti tuollaisia unia.
ridikulous kirjoitti:Johtuiskohan tuo painajaisunien näkeminen selällään nukkuessa siitä, että se on turvattomin asento missä ihminen voi olla
Tenkku kirjoitti:Näin unta että osasin soittaa viulua, oli hauskaa. Pentuna halusinkin alkaa soittamaan viulua, mutta vanhemmat sano että viulut on niin kalliita ja se menis mulla tietysti rikki.
afonya kirjoitti: Unet on kyllä kiehtovia. Olen aina tykännyt unien näkemisestä, mutta nyt vasta olen alkanut perehtyä niihin enemmän. Unet ovat vissiin aika paljon yhteydessä alitajuntaan, ainakin niin tuo kirjani väittää.
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa