j0int kirjoitti:yks yö oli aika jännä.. Heräsin siihen kun kuulin musiikkia jostain mun huoneesta, ajattelin et mp3 soiti oli jääny päälle mu ei siin ollu ees virtaa ja silti kuullu musiikkia, en tiedä vieläkää mist se kuulu, sit se lakkas jonku 15 min pääst ja sit parin tunin pääst heräsin taas samaan, sitku sammutin valot nii kuulu sellane kopsahdus jostai, ku joku ois lyöny seinää o.o ja sit avasin het valot ja tarkkailin ympärille.. ja sit sammutiin taas ja sama juttuo.o kyl siin yöunet meni:D
Frost kirjoitti:Viime yö oli pelottava. Heräsin tasan 3.00. Juuri kun olin katsonut kelloa ja mennyt takaisin makuulle, alkoi huoneessani kuulua murinaa, aivan kuin jokin olisi murissut sänkyni vieressä/alla tai sen lähettyvillätoki kissani murisevat sillointällöin, mutta kun menin etsimään kissojani, ei niitä näkynyt missään huoneessani tai edes sen lähellä.
Jostain oudosta syystä olen myös nähnyt aika monia unia, joihin liittyy jokin suuri tuho, demoni tai erittäin paha ihminen
Friikkipupu kirjoitti:j0int kirjoitti:yks yö oli aika jännä.. Heräsin siihen kun kuulin musiikkia jostain mun huoneesta, ajattelin et mp3 soiti oli jääny päälle mu ei siin ollu ees virtaa ja silti kuullu musiikkia, en tiedä vieläkää mist se kuulu, sit se lakkas jonku 15 min pääst ja sit parin tunin pääst heräsin taas samaan, sitku sammutin valot nii kuulu sellane kopsahdus jostai, ku joku ois lyöny seinää o.o ja sit avasin het valot ja tarkkailin ympärille.. ja sit sammutiin taas ja sama juttuo.o kyl siin yöunet meni:D
Mulle on kerran ainakin käynyt samalla tavalla... Nousin joskus tosi myöhään illalla sulkemaan ikkunaa ja kuulin musiikkia, ihan pään sisältä.
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa